bugün wiki təsadüfi son
sözaltı sözlük
məsləhət postlar mesaj Profil

nəsiminin dindar olması



facebook twitter əjdaha lazımdı izlə dostlar   mən   googlla

başlıqdakı ən bəyənilən yazılar:

+4 əjdaha

2. həqqə münkirdir fəqih, inanma ol şeytana kim,
yoxdur ol cinxilqətin zatında iqrar, istəmə!

fəqih elm deyil, islamla bağlıdır. yəni yuxarıdakı qəzəldən nəsiminin dinə qarşı olduğunu anlamaq olar məncə.

+4 əjdaha

3. ümumiyyətlə, ən çox dartışılan məsələlərdən biridir. yuxarıda qeyd olunan beytdə isə fəqih sözünün açılımında yanlışlığa yol verib yazarımız. fəqih fiqh elmi ilə məşğul olan adamdı. fiqh isə ərəbcədən mənası anlama, dərk etmə, başa düşmə deməkdir. fiqh elmi ibadət və sair şəriət hökmlərindən bəhs edən elmdir.

bu məqamdan çıxış edərək, yuxarıdakı beytdən belə nəticəyə gəlmək olar ki, nəsimi şəriətə, şəriət alimlərinə qarşı çıxır, nəinki dindar olub

+4 əjdaha

9. Bizdə məktəblərdə beyinimizə yeridirdilər ki nəsimi müsəlmandı dindardı zaddı. Onun qəzəllərinə baxanda aydın görmək olurdu ki o özünü tanrı kimi sayır, açıqca özünün də dediyi olub. Bu fikrimi o vaxt məktəbdə heç kəsə demirdim çünki bu hakimiyyətə qarşı çıxmaqmış kimi bir şey olardı yəni o dərəcə nəsimi tanınırdı. Nəysə bu qaldı beynimdə indi gəldim burda yadıma düşdü ki baxam sizin fikrinizə. Qısaca mənim fikrimcə o müsəlman dindar zad deyil.

+4 əjdaha

10. Nəsimi əlbəttə dindar idi, amma müsəlman deyildi. Nəsimi və onun tərəfdarları panteist düşüncəyə sahib idilər. panteizmə görə tanrı əslində dünyanın özüdü, yəni biz özümüz də və ətrafımızda gördüyümüz hər şey də tanrının bir parçasıdı. Biz tanrıdan yaranmışıq, doyalı yolla biz özümüz də bir növ tanrıyıq. Sufilik, hürufilik bunlar panteist düşüncənin məhsulu olan fəlsəfi cərəyanlardı. Nəsimi "mən mülki cahan" qəzəlində də "ənəlhəq" fikrini, yəni "tanrı da mənəm, haqq da mənəm" fikrini aydın şəkildə ifadə edib.

+4 əjdaha

4. hürufiliyin özünün də inanc kimi bir şey olduğunu nəzərə alarsaq, nəsiminin dindar olduğu doğru təsbitdir. dindarlıq elə ancaq müsəlmanlara aid bir şey deyil ki. nəsimi öz inancının dindarı idi.

+2 əjdaha

1. imadəddin nəsiminin "istəmə" rədifli qəzəlində qarşılaşdığım bir hissədən gədiyim nəticə.

həqqə münkirdir fəqih, inanma ol şeytana kim,
yoxdur ol cinxilqətin zatında iqrar, istəmə!

bir də öz çərçivəmdə tərcümə etdiyim versiyanı yazıram.

həqqə (tanrıya) münkirdir (qarşıdır) fəqih (elm), inanma ol şeytana kim,
yoxdur ol cinxilqətin (cin xilqətli) zatında iqrar (iman), istəmə!

+2 əjdaha

5. müzakirə olunması mənasız məsələ. nəsiminin inancı hurufilik olmuşdur ki, bu da din deyil, fəlsəfi axımdır. hurufilik haqqında bir az məlumatı olanlar da bilir ki, hurufilik islamın məzhəblərindən biri olmuşdur və müqəddəs kitablarda ki hərflərlə, kodlarla insanın yaradılışını əlaqələndirir, insanı tanrının bir parçası olaraq görürdülər. ( məsələn onlara görə ərəb əlifbasındaki hərflərin bəziləri insanın müəyyən üzvlərini təmsil edirdi. ) nəzərə alsaq ki hurufilik dini məzhəbdir( fəlsəfi axım) və nəsimi bu inanc üçün dərisinin soyulmasına belə razı olub onda nəsimi əsl dindardır. dindar deyəndə ağlınıza saqqal uzadıb ərəb paltarı geyinən adamların gəlməsi doğru deyil. onlara dinci
demək daha doğrudur.

+1 əjdaha

7. peyğəmbər aşiqi olmuşdur. nəsiminin peyğəmbərimizə həsr etdiyi şeirlərini oxuyub təsirlənməmək mümkün deyildir.



hamısını göstər

nəsiminin dindar olması