tərif *
tanım
: istişharı üçün hər növ ğaitin təəkkülünə mühəyya olan, bihəya zaniyə. cima kimi məhrəmanə, calib-i diqqət olan məsailə təəllüq edən müstəhcən, biədəb əlfazı istemal təriqi ilə bir qisim qürranın nəzərini cəm edən zənan. əliyyi əkbər, seymur-i bəycan və yaxud həycan kimi cəhl-i mürəkkəbə mübtəla olmuş, xab-i qəflətdə yatan, elm və fəhmdən məhrum kəmtərin küttablar firqəsinə daxil olub ümumun ifsadına xidmət eyləməktədirlər. haşiyə olaraq onu da deyim ki bu xanım özü haqqında dilaviz, cəzzab olduğu zənninə qapılmaqdadır. bir neçə sənə öncə bəlkə də cüzi haqqlı ola bilərdi fəqət əlan doğru deyildir. zaman təğəyyür etdikcə əndam da ol əndam olmur. *
işareyi xəndə
imza: təxtdəcüluseyləmişdim
65. yazılarından ehtiraslı milf təsiri bağışlayan yazar. hər bir azəri gəncinin qəlbinin dərinliklərində xala saxlamaq sevdası mövcuddur. mənim belə bir imtiyazım olsaydı, çox istərdim ki bu günel mövlud olsun.
50. postgicdıllaq generasiyanın bariz nümunəsidir."post" olanların hamısı gicdıllaq deyil amma bu gicdıllaqdı.bir də ki,ərə gedəndən sonra seksdən yazmır.niyə görəsən?
5. son yazısında yene mentaliteti ele almış yazar(cığaz). mentalitet sözünü görüb sehfeni bağladım. daha evvelde dediyim kimi mende tüpürüm b mentalitet söünü çıxarana. kim atıb bu sözü ortaya bilmirem. sadece online mediyaya serf edr bu tip mövzular.
sehfeni yeniden açdım ortasına nezer saldım, baxan kimi bu sözü gördüm "avropa düşünceli genclerin olmadığı bir yerde". sikeller axı, avropa düşünceli sözünü çıxaranada tüpürmek isteyirem. avropa düşünceli dedikde ne nezerde tutulur onuda bilmek isteyirem.
(bax: avropa düşünceli gencler)
Əvvəla ədəbiyyat üçün elədiklərindən deyəcəm. Markesin "Yüzillik tənhalıq" əsərini tərcümə eləmək həqiqətən də göt tələb edir. ruscasını oxuya bilən oxusun,görər necədir. Amma bu qız o əsəri azərbaycancaya tərcümə elədi. həqiqətən də halaldı. haqqını yeməyək. yüzillik tənhalıq ağır əsərdir,tərcümə olunarkən diqqət tələb edir. Bu qız isə bu işi görüb. Əsəri azərbaycanca oxudum və heç də pis alınmayıb. düzdür ruscası daha gözəldir. Bu qızın daha bir neçə tərcüməsi var ki,onlar da böyük zəhmət tələb edir. Məsələn Murakaminin "Norveç meşəsi" əsəri.
Amma....
əmması da var. sırf yazıçı kimi mən hələ indiyə kimi Günel Movludun nəsə hekayəsini və ya boyuk həcmli əsərini oxumamışam deyə ona yazıçı deməyə dilim gəlmir. Bəlkə də var,mən oxumamışam. Və əgər varsa, mən də o yazdığı kitab və ya hekayə haqqında eşitməmişəmsə,deməli o qədər də güclü bir şey deyilmiş.
Şairəliyinə gəldikdə. qafiyəli,heca vəznində yazdığı şeirlər var ki,pis deyil. Amma bu şeirlərdə bilmək olmur ki,bu qız səmimidir ya yox. Bəzən şeiri oxuyub görürsən ki ,nəsə səmimiyyət çatmıree,qadan alım. bu şeirdə nəsə şair artistliyi var. sƏRBƏST vəzndə yazdığı şeirləri də oxumuşam və məndə "belədə" fikri oyadıb.
Köşə yazılarına gəldikdə isə onları da oxumuşam və onun yazdığı köşə yazısında pafos,öyüd nəsihət,alçaltmaq,özünü yüksəkdə tutmaq və ağıllı görsənmək kimi zadlar görmüşəm. bir də populizm var ki ,bu da başa düşüləndir.
Şəxsinə qarşı heç bir fikrim yoxdur,çünki tanımıram.Amma yazılarını oxuyub ancaq bir fikrə gələ bildim : "Bu qızın uşaqlığı və ya gəncliyi yaxşı keçməyib,ola bilsin mənəvi travmalar alıb deyə indi də yazılarında aşağılamağı üstün tutur.Plus maksimum göz önündə olmaq istəyir"
Sonluq: Hələki mən onu yazıçı olaraq qəbul edə bilmirəm. Jurnalist,köşə yazarı,şairə demək olar,amma yazıçı deyə bilmirəm.
indi bu özünü sosiolog bilire adamı yandıran odu,bildiyimiz çürümüş "qızların qaş alması" kimi debil söhbetleri gündeme getirib gündemde qalmaq isteyir. şerhlere biri yazıbki "omrumuzu gunumuzu qayirdiz bu temalarnan". düz deyir, bu mentalitet olmasa bular neyneyecekdiler, ne yazacaqdılar.
45. gözümdən düşən insandır. bu qadının yazıları arasında bəyəndiklərim də var idi, bəyənmədiklərim də. ancaq, heç vaxt əleyhinə olmamışam. həmişə, qeyri-peşəkar səviyyədə olsa da qoy tənqid eləsin demişəm. televizorda, radioda, orda-burda öz ünvanına yalnız tərif eşitməyə öyrəşən cəmiyyətin könlü-gözü öyrəşsin tənqidə. dözümlü olsunlar. daha yırtıcı kimi əks fikir söyləyənin üstünə cummasınlar. lakin, bu son yazısı həqiqətən fiyaskodur. elə bil orta məktəbli hırçın qız inşa yazıb. hər şey qalsın bir kənara e. bu insan maradonaya girişir. "maradona hələ guya futbolçular arasında ən ağıllı, beyni işləyən adamdı" deyir. ay başına dönüm kim maradonaya ağıllı zad dedi axı? hə, diktatorlara dəstək verib, hə, özü də etiraf edir ki, yaxşı həyat yoldaşı, yaxşı ata olmayıb. bütün həyatı narkotiklə keçib. o sadəcə gözəl oyunçu idi. futbolçu kimi ustalığı, onun insani keyfiyyətlərinin önünə keçirdi. hər kəs onu oyununa görə sevirdi, iq səviyyəsinə görə yox.
üstəlik 87-ci ildə abş maradonaya vətəndaşlıq qəbul etməsi üçün milyonlar təklif etdi. adam dedi ki, mən argentinanı heç nəyə dəyişmərəm. indi rahat həyat üçün başqa ölkələrdən sığınacaq dilənən insan maradonanı bəyənmir. bir dəfə yaşanılan həyatı yaxşı yaşamaq istəyirsən. anlayıram. qınamıram da. ancaq, xaricdə oturub dövrünüzün mirzə cəlilləri, sabirləri havasına girməyin. aranızdakı yazarlıq səviyyəsi qalsın bir tərəfə, heç sizdə onlarda olan göt də yoxdu. onlar maariflənmə yolunda sizdən də qat-qat əzablı yollardan keçdilər. amma, quyruqları qapı altında qalan kimi dabanlarına tüpürüb qaçmadılar.
19. debil "yazıçılardan" biri. əli əkbərin qadın versiyası. bir başqa sözlə beyni ayaqları arasında yerləşənlərdəndir. insanları mentalitetinizi sikim deyə deyə beynini sikirlər. birinin sekslə məşğul olmaq haqqı olduğu kimi bundan imtina etmək haqqı da var. onlar isə bunu anlamır. ikinci seçimi edən insana tükəzban adı qoyaraq alçaldırlar. bir də bunlar yazıçı belə deyil. bu mövzular olmasa haqqında yazacaq heç nələri olmaz həqiqətən də.
ahaha -* meydan tv-yə verdiyi müsahibəsində soruşurlar ki mühacirətə gəlmisiniz almaniyaya? günel də cavab verir ki əlbətdə ki xeyr, biz 9 oktyabr prezident seçkiləri gözləyirik, bizim dəstəklədiyimiz qüvvələr (cəmil həsənli) qalib gələrsə biz azərbaycana qayıdacağıq niyə də mühacirət edək?
lan? bunlar niyə belədı axı? -* deyir qalib gəlsələr qayıdacam. kimi aldadır bunlar? özlərini? hiylə ilə olan seçkilər də necə qalib gəlinə bilər?
bu arada, sizə müjdə verim, roman yazırmış və bitmək üzərə imiş -* çox həyəcanlandım -* hələ rus dilində də çap ediləcək. dünyaya açılmağın vaxtı gəlib deyir. ala vurun məni qardaşımsuz *
d
49. bir neçə saat bundan əvvəl facebookda oda teatrı üçün soyunan birini dəstəklədiyini deyib, tənqid edənlərə söz soxan kəzban yazar. elə bil bir müddət əvvəl futbola baxanları tənqid edən bu deyildi. ümumiyyətlə yazıçılıqla məşğul olduğu halda tənqidetmə anlayışını hələ də anlamayıb. bu arada tamam, bu soyunan şəxsi tənqid edənlər yox deyil, hətta nolmaldı. hər kəsin fikri eyni olmamalıdı da amma bir aç oxu camaat nə yazır da. yazılanların bir çox hissəsi oda teatrının bu yolla özünü reklam etməsini tənqid edir.
4. bildiyin populist.
ilk defe bir iki evvel video müsahibesine baxmışdım, evinde danışırdı. qeyri semimi gelmişdi mene sözün esil menasında. ön yargılı davranmamağa çalışıram ama ne qeder ediremse bir mena vere bilmirem, meselen oturanda ele kitablardan dem vururki bunu oxudum onu oxudum, hansı ki men o kitabları oxumamışam, deyirsen yeni doğurdan bu adam oxuyub bu kitabları? bes oxuyubsa niye bu qeder dayazdı? kirab oxumuş insanlara hörmet etmek isteyir insan, hansı ki söhbet elif şafakdan getmir, klassiklerden gedir, çünkü kitab ele birşeydirki onu gösteriş üçün götün cıra oxuya bilmersiniz, uzaq başı yalan yere oxumuşam deyersiniz, ola bilsin ki günel yalan atır, pis çıxmasın babalın yumayım. heç bir intelekt veya senetkar mimikası görmürem men mövudn üzünde, biraz pis benzetme olacaq ama 18 yaşı tamamlanmamış bakirenin sırf kuruq qurmaq üçün, divijeniya üçün qabağına gelene paylaması kimmi birşeydir mövludun hereketleri, demireme paylayır, benzetme eliyirem, metafora eliyrem bırrrad.
47. marina tsvetayeva, yesenin, pelevin ve bilumum rus şair və yazarlarını dilinə zəncir kimi dolayan, ondan bundan sitatlar gətirməklə, aforizmalar işlətməklə intellektual masturbasiya edən, zorla marjinal olmağa çalışan və ən əsası nə olduğu bəlirsiz, hərşeyə etiraz etməklə müxalif olacağını düşünən, azad fikir üniversitetindəki "ədəbiyyat cəmiyyətin vicdanı kimi" mühazirəsində ordadan-oraya atlayaraq əlaqəsiz mülahizələr səsləndirən yazıçı, yox yazar tör-töküntüsü...təqlidin, imitasiyanın hər sferada olduğu kimi "yeni tip" yazarların arasında da var olduğunun canlı-qanlı nümünəsi...bizim cəmiyyətdə tabu olan bəzi mövzular üzərinə yazılar yazaraq, sözdə cürətkar üslubu ilə özünü ayşe arman'a bənzətməyə çalışan, yazılarında bəzən də gülse birsel üslubunu sezdiyim "çin malı yeni nəsil" yazarcığaz...ayşe arman örnəyinin çox pis, ya da özünün işlətdiyi metafora kimi "5xs-extra small" variantı...bir ayşe arman vəya gülse birsel olmaq üçün 40 fırın az geler, 1000 fırın ekmek yemek lazımdı ay mənim canım-cigərim...
12. gənclərin nəbzini əmən "şairə". solçuların yanında solçu olur, nida`nın yanında nidaçı olur. axırıncılar sevincək olub nətttəhər reklam eləyirlər, gəl görəsən. hesablarına keçən gün olan kitab təqdimatında 100ə yaxın kitabı alınıb. kitabındakı şerləri oxuyandan sonra facebook statusunda "tualetdəyəm" yazan gənclərə tolerant olmağa başlamışam:
ateistəm, amma
tiflisdə olanda
xristian olmağım gəlir
nəsə gözəl bir şey var
yaşıl gözlü gənc keşişin
çörəyi şəraba batırıb
örpəkli qızların
dilinin üstünə qoymasında...
bir də...
kilsə zənglərində
kədərli heç nə yoxdu...
yəni belə. nöqtələəəəər, nöqtələəəər.. (baxma: azərbaycan ədəbiyyatının bugünü)
15. mənasız qadın. indiyə qədər doladığı kişilərin sayı hesabı yoxdu. elçin əlibəylidən tutmuş elnur aslanbəyliyə və daha kimərə qədər. axır vaxtlar cavan oğlanları tutmağa başlayıb. uğursuzdu. belə mövzularla qəhrəman olmağa çalışır. şerləri bir qara qəpiyə dəymir. hiyləgər qadındı. qadın düşmənidi.
2. azerbaycanda ferq etdiyim ve altını qalın xettle qaralamaq istediyim bir nöqte var.
azerbaycan jurnalistikası böhranın dibine vurmuş haldadır.ölkede qazet satmır,satılmadığından ziyade doğru düzgün qazet çıxarılmır çıxarılsa bele çox az bir tirajla yaşlı nesil terefinden oxunur ve mövzular günün nebzinden çox keçen heftenin hadiselerinden qalma qalıqları ehate edir.
bu tip hallarda ise,köşe yazarlarından tutmuş ortabab müxbire qeder hamı internetde istifadeye verilen dergilere,xeber agentliklerine,portallara qaçırlar.bir nevi haqq vermek olar.
amma,mövzu günel mövludu ehate etdiyine göre jurnalistika xaraktersizliyinden danışmaq olar.
nedir bu jurnalistika xaraktersizliyi?
- hefteye köşe deyişmek.bir gün orda bir gün burda meselesi.ki,haqq vermek olar.bir köşeye göre insanlar çox az pulla temin olunurlar.
amma o dövr çoxdan gedib.qazetler internet dergilerine niye uduzdu? çünkü,dövlet terefinden ele keçirilen bu tip xeber dergileri pul müqabilinde qazet medeniyyetine qalib geldi.
azerbaycanın en iri göt yazı yazma qabiliyyetine malik jurnalistleri dergilerde qaz vurub qazan doldururlar.
günel mövlud da hesab edirem ki elelerindednir.amma di gel ki,yazılarına baxırsan seviyyesizliyin dibidir.
budumu azerbaycan jurnalistikası ve onun simasında duran qadın modeli?
30. almaniyaya mühacirətə gedən bir başka "aktivist". adamlar ağıllıdı sənöl. bir iki şey yazır. ictimai qınaq toplayırlar sonrada gedirlər avropanın qapısını döyürlər ki bizə orda imkan vermirlər yaşayaq. bizi eziyolar bizi eziyolar -*
37. 1 ci nəsil "qəzet yazarı"*
glş
bu qızın ölənlərini mentalitet öldürüb deyəsən. qəbrə qoyan milli mənəvi dəyərlər,üstünə torpaq tökənlər yaxşı oğlanlar və ölülərini ağlayanlar bu oğlanların "bayı"ları olub. iyrəncdir. heç şübhə eləmirəm ki,sözlükdə yazar olsaydı bekar-ecahan yazarlar qasim qardaşın yaxasınnan əl götürüb bunun üstünə töklüşərdilər.
arada bunun yazılarına rast gələndə oxuyurdum. ironiyaları və biədəb xitabları var. məsələn "bilirsiz nə var?"kimi. belə cümlələrlə oxucu yox ancaq p*xucu cəlb etmək olar. bu necə ədəbiyyat oxuyub ki,yazılarında qrammatikanın onurğa sütununu qırırdı?
tərcümələri gözəl ola bilər. amma yazıları pablo pikassoda olsaydı soyuqdan donmamaq üçün öz çəkdiyi əsərləri əvəzinə bunun yazılarını yandırardı *
glş
60. harda sex sözü var altından adı çıxan biri. bir dərdi var hamını cütləşdirməlidir öz də harda gəldi. metroda, tualetdə, kitabxanada, çayçıda, otluqda, liftdə, transformatorda. fərq etmir
11. adam yanıb tökülür ətağa. bu nədi axı? indi guya bu gijdıllaxdıda? iki köpüklük birikimi olmayan adamdı, nə ədəbiyyat bilir, nə əkrəm əylisli bilir, nə səviyyə bilir. əkrəm əylislini qoyaq bir kənara, bunla nə demək istəyir? gündəmdə qalmaq? ya nə? saçına qoyduğu o iyrənc boya yaraşıb, sarışın aptal rolunu oynayır çünkü.
itin balasına qancıq deyirlər, niyəsə yadıma düşdü.
17. "seks niyə vacibdir?" adlı yazısının sonuna yazıb ki
"yazını oxuyan namus, qeyrət, ana-bacı keşikçiləri, «ev qızları», «yaxşı oğlanlar» - hamısı yenə tumanlarını atacaqlar başlarına. deyəcəklər ki, bunlar bir dəstə əxlaqsız, pozğun, düşmən dəyirmanına su tökən yazarlardı. işləri-peşələri gəncləri yoldan çıxarmaq, onların əxlaqlarını pozmaqdı. belə ittihamlara çox yox, bircə cümlə cavabım var: telefonlardakı, internetdəki yerli, milli pornolardakı «məktəbli», «kamazlı», «aeroportlu» pornoulduzların heç biri bizim oxucumuz deyil..."
burda bir ziddiyyət var, indi bu demək istəyir ki, "nə qeyrətlənirsiniz? siz o məktəbli adlı porno videolarındakı qız və oğlan deyilsiz?". bir tərəfdən azad seksi müdafiə edir, istədiyi insanla yatanı müqayisə edir bir tərəfdən də deyir ki sən namussuzsan onsuz danə xoxlanırsan. bir tərəfdən namus önəmli deyil azad seksdir əsas deyir sonrada deyir ki siz fahişəsiz. necə olur ki o?
olaydı əlimdə bunun bir porno videosu, onsuz qabağına gələnə paylayır tapmaq çətin deyil, yerləşdirərdi internetə "günel" adı ilə. sanki o məktəbli pornolarındakı qızlar özləri yerləşdirib o videoları.
48. alma qezeti ile tanınan yazıçı. mənə görə həyatda ən böyük mübarizəsi öz kəntoşluğu ilə olan mübarizədir. o vaxt almada yazanda, bir şəkil qoymuşdu, mən də deyirdim görəsən ala kimdi bu masyan. etiraf edim, əgər küçədə görsəydim onu o vaxt, `günel xanım sizin yazılarınınz məni valeh edir` deməyə hazır idim. qəşəng düşmüşdü şəkildə çünki. amma sonradan ilk dəfə tvdə gördüm, özüm-özümə nifrət elədim ki, ala gör kimə masyan demişəm. ç hərfini tələffüzü, süni davranışları, tupoyluğu, skandal yaratma cəhdləri bir sözlə çox iticidir.
59. bir balzacın (dəqiq deyil, brussel də ola bilər) futbol haqqında yazısı var, bir de günel mövludun. adam yazı haqqında şərh belə bildirmək istəmir. günah onda deyil, günah onu ciddiyə alıb, səhnədən endirməyənlərdədi
53. sözlüyə girib eləsə, öz adını burada gördükdən sonra sevinib, azadlıq radyosunun saytına sözlük və yazarları haqqında nifrət dolu yazı yazacaq azərbaycanlı "postmodern yazar" *
ya da şairə, hər nə zibildisə
*
glş
40. futbol haqqında axırıncı yazısına cavab olaraq hazırlanmış videonu paylaşıb dəstəklədiyini və güldüyünü deyir. maradonaya yaxşı qulaq asıb görəsən?
24. özü özünə yazar deyən, üz-gözündən abırsızlıq yağan, tetçerin "qadın xarakter nümayiş etdirirsə, onu qancıq adlandırırlar" ifadəsini özündə doğruldan nidaçı köşə yazarı, arada şairə. ictimai sektorda daha çox oğlanlar arasında güclü lokasiyası var, bacı deyə xitab edilir. tiflis-bakı dəmiryolunu su yoluna döndərib. bəzi şeirləri qəşəng olsa da, özü xislətsiz adamdı. gələcəyin anarı hesab etmək olar. özündən olmayanı əzmək xarakterinə malikdi.
41. futbol barədə yazısına fideli də aid etməsi məndə hələ müəmmalar yaradıb. günel mövludun bu yazısı belində daktilo əlində kalaş ağzında sigar nə vaxtsa suqovuşanda görmək xəyallarımı gerçəkləşdirəcək deyəsən
22. abaza ilə abazan arasındakı fərqi bilməyən və bununla belə türk abazalar (əslində abazan demək istəyirdi) haqqında yazı qələmə alan yazar. hər şey bir tərəfə o qələmə yazığım gəldi.
20. bayımız yaneyr söndürəni yoxdu. ya da var amma bu sönməyən şamlardandı. söhbət bu yazısından gedir: http://kulis.az/news/4903
kaşki heç olmasa belə boş-boş yazmaqla doyuma ulaşsaydı amma görünür o da olmur. vah vah...