bugün wiki təsadüfi son
sözaltı sözlük
məsləhət postlar mesaj Profil

alejandro gonzalez inarritu



facebook twitter əjdaha lazımdı izlə dostlar   mən   googlla
21 grams - babel - biutiful - məsləhətli dram filmləri - amores perros - film fiction - inarritu - postmodernizm - sean penn - yetmiş yeddinci gün
başlıqdakı ən bəyənilən yazılar:

+6 əjdaha

12. əsl adı alejandro g. iñárritu olan meksikalı rejissor və ssenarist.

amores perros meksika istehsalı olmuş əfsanə filmlərdən biridir. "ölüm trilogiyası"-nın ilk filmi. bir neçə filmdə və serialda keçən məşhur replika : "tanrını güldürmək istəyirsənsə ona planlarından danış.."

meksikanın pulp fiction-ı adlandırılan filmdə hadisələr müxtəlif məkanlarda cərəyan edir və sonda birləşir. bu filmi izlərkən ağlımın bir yerində qeyd olunan bir şey var. 52 kb internet ilə qoşulduğum zamanlar hərdən girib pornostar-ların bioqrafiyasını oxuyurdum. bir pornostar həyatının filmi olaraq bunu göstərmişdi. həqiqətən də filmdən anlayan biridir.

(bax: 21 grams)
yenə eyni süjet ilə gedən rejissor artıq hollivud filmləri çəkməyə başlayır. sean pean , naomi watts , benicio del toro, charlotte gainsbourg kimi aktyorlar heyətinə sahib olan nəticə çıxarılası , incə mesajların verildiyi mükəmməl filmlərdəndir biridir. "insanlar ölərkən 21 qram itirirmiş bəs həyatda qalan insanların vicdan əzabı neçə min tondur ? " hərəkət, dava-döyüş, vur patlasın, çal oynasın tipli filməri bəyənənləri vaxtını itirməsin.

babel nə yalan deyim filmlərin səhnələri çox az hallarda ağlımda qalar. amma bu yadıma düşəndə əfqanistan tərəflərdə avtobusun içində vurulan amerikalı qadın və çində varlı atanın xoşbəxt olmayan yanıq qızı düşür. o gündən bəridir çinli qızlara qarşı ayrı simpatiyam var. brad pitt və cate blanchett aktyorların yer aldığı inarittu-nun "ölüm trilogiyasının" son filmi. 2008-ci ildə ilk dəfə bu film ilə oskara namizəd olsada qazana bilməyib.

biutiful mənim üçün əla aktyorlardan sayılan javier bardem -in rol aldığı "amores perros"-dan sonra yenidən meksika formatında çəkilmiş ikinci filmi. bir çox sözlük yazarı kimi "həyatda bir şeylər itirmiş" yalnız tək qalmış insanların filmidir. fransa, ingiltərə, ispaniya, italiya və bu kimi ölkələrə qaçan , yaşamağa çalışan miqrantların hekayəsidir. rejissor sarsıtmır, məhv edir. ironik şəkildə bütün çirkinlikləri vurur üzümüzə. mütləq izlənməli filmdir. !

birdman qara komediyanın az olduğu illərdə big lebowski filmindən sonra çox az bu tərz filmlər çəkildi. qara komediyanında adından bəlli olduğu kimi bütün hadisələri sizə ironik şəkildə verməyə çalışır. yəni osdurağı ilə sizi güldürən ted tumanı ilə sizin ürək atışlarınızın tezləşməsinə səbəb olan american pie filmindəki personajları izləmirsiz. michael keaton , edward norton emma stone, zach galifianakis kimi ulduzların yer aldığı film rejissorra 3 oskar qazandırmağı bacarmışdır. filmi tənqid atəşinə tutanlar onsuz bir zərrə qədər belə filmdən anlamayanlardı. onları keçin. günümüz gəncləri incə və ironik şəkildə tənqid atəşinə tutan bu filmi izləməyi yaddan çıxarmayın

the revenant ilə kütləyə xitab etməyi bacaran və kütlənin də artıq sevimlisinə çevrilən rejissorun oskar qazandığı və kütlənin sevgilisi, canı, ciyəri, onunla yatıb-qalxdığı leonardo dicaprio -ya oskar qazandıran bir filmdir. həmçinin heyətində tom hardy və domhnall gleeson (uşaqlıqda ən zəhlə gedən aktyor. emma watson-un fırlandığı harry potter-in yaxın dostu) rol alıb. film başlarkən "real hadisələrə əsasıanaraq" adı ilə giriş edir. yəni deyir ki, kütlə biz basıb bağlayacayıq amma sizdə poxunu çıxarmayın inanın. birdman ilə uşaqların, ərgənlərin, kütlənin əsəblərini alt-üst edən innarittu deyir ki, ala , narahat olmayın sizə görə də film çəkərəm və çəkir. heç kəs inciməsin amma bu qədər bəsit bir hekayə sadəcə populist kütlənin etdiyi təzyiqlər sayəsində caprio-ya oskar qazandırdı. mükəmməl effektlər ilə hazırlanmış mənzərə əhatəsindəki mövzu nə idi ?

+4 əjdaha

11. overrated rejissor. adamın fantaziyası, texnikası güclüdü qəbul edirəm amma duyğunu ötürə bilmir. o ki heç kimin hiss etmədiyi amma sənin və səninkimilərin hiss etdiyi səhnələr olur hansı ki anlamayan adam üçün o səhnələrdə telefona filan baxmaq olar nə də olsa heç bir hadisə yoxdur. bax o səhnələri inarritu 4 oscarlıq biri kimi göstərə bilmir. birdmandə də var idi amma çox az; ortalama üstü hər hansı bir rejissor kimi. revenantda çox var idi çox əlaydı amma onları da tarkovskydən oğurlamışdı.

+3 əjdaha

8. amores perrosbiutiful filmləri ilə diqqətimi çəkməyi bacaran, hollywoodda film çəkəcəyini öyrəndikdə gözümdən düşən rejissor. hə, birdman yaxşı filmdi amma birinci dünya problemlərini işləyib, inerritunun vəhşi həyat səhnələrindən əsər əlamət qalmayıb.
(baxma: yaşayarıq görərik)

+2 əjdaha

1. 1963 mixico city doğumlu rejissor, senarist. ilk filmi amores perros (2000) la öz partlayışını etmişdi eslinde. (bax: amores perros) 2000 (bax: babel) 2006 (bax: 21 grams) 2007 (bax: biutiful) 2011 izlediyim 4 filmin hamısında bir biri ile elaqesiz tesadüfi kesişen heyatları birleşdirir, ve bütün filmlerinde oyunçu seçmleri tam yerine oturur, hemçinin musiqi seçmleride adamın içine qoyur. en sevdiyim rejissorlardan biri en sevdiyim oyunçuları filmerinde oynadıb, bu menim üçün evezolunmazdır (bax: javier bardem) (bax: brad pitt) (bax: sean penn) (bax: benicio del toro)

+2 əjdaha

10. the revenant ilə 88ci oskar mükafatları mərasimində ən yaxşı rejissor seçilmişdir.

+1 əjdaha

9. ən sevdiyim rejissor və senaristlərdən biri idi. *birdman*a baxmamışdım, baxdım. yenə əjdaha olaraq yüksəlməkdə davam edir gözümdə. bütün filmlərini izləyin. *babel*dən başqa hamısı sənət əsəridir, babelə də baxın ama yenə də.



hamısını göstər

alejandro gonzalez inarritu