bugün wiki təsadüfi son
sözaltı sözlük
məsləhət postlar mesaj Profil

marquis de sade



facebook twitter əjdaha lazımdı izlə dostlar   mən   googlla
sadizm - az bilinən mükəmməl filmlər - yeraltı ədəbiyyatı - mükəmməl sözlər - məsləhətli filmlər - aldous huxley - yazarların hal-hazırda oxuduqları kitablar - salo or the 120 days of sodom - breaking the waves
başlıqdakı ən bəyənilən yazılar:

+15 əjdaha

3. qərb ədəbiyyatının ən mübahisəli yazarlarından biri olan fransız aristokratdır. mübahisə mərkəzi olmasına səbəb isə yazdığı pornoqrafik əsərlər idi. sadizm sözünə qaynaq olan the 120 days of sodom əsəri ilə daha çox tanınır. oxuyucuları illər boyu heyrətə gətirmiş yazarın skandallarla dolu həyatı var idi. zindana atıldı, ölümə məhkum edildi, dəli olduğu söyləndi. bu kimi müxtəlif mühakimələrə məruz qalan yazar sanki hamıya inad 74 yaşına kimi yaşamışdır. yaşadığı la coste qəsəbəsini cinsəl oyun baxçasına çevirmiş olan yazıçı seks partiləri üçün kişilər və qadınları icarəyə götürürdü. bir neçə dəfə fahişələrdən bir neçəsini zəhərləyib öldürdüyünə görə onu homoseksual olduğunu iddia edərək ölümə məhkum etdilər. marquis isə italyaya qaçıb bu cəzadan qurtulmuşdu. o, the 120 days of sodom əsərini 12 illik həbs həyatında yazmışdır. həbsdən 1789-cu ildə çıxdı, amma 2 sonra napoloen bonaparte onu yenidən həbs edildi, qalan ömrünü isə ruhi xəstəxanada keçirdi.

sonralar yazarın the 120 days of sodom əsərini italyan rejissor pier paolo pasolini salo o le 120 giornate di sodoma adı ilə film olaraq səhnələşdirdi. bu film kino tarixində ən çox qadağa edilən filmlərdən olmuşdu.

+11 əjdaha

8. adı sadizmə verilmiş, həyatının 30 ilini həbsxana və dəlixanalarda keçirən fransız yazıçı.

aristokrat bir ailənin övladı olan sade əvvəlcə əmisindən dini təhsil almış, sonra isə hərb təhsili görmüşdür. 24 yaşına gəldiyində həmin dövürdə başqa bir qadını sevməyinə baxmayaraq atasının zoru ilə varlı bir ailənin qızı ilə evləndirilir. bundan sonra sade üçün həyatın yolu bəlli idi və o da atası kimi böyük bir insan olmalı idi. amma sade bunu seçmədi əksinə öz və sonrakı dövürlərin ən çox qınaq obyektinə çəvrilən yazıçısı oldu. demək olar ki bütün əsərlərində insanın heyvanlardan və bütün canlılardan daha iyrənc olduğunu vurğulayan yazıçı bunu etmək üçün əsərlərində seks'dən istifadə edirdi. bunun nəticəsində əsərləri yaşadığı dövürdə də, indi də dünyanın bir çox ölkəsində qadağan olundu özü isə həbs edildi. həbsdə olduğu müddətdə sade otağının divarlarına qanı, spermi və nəcisi ilə yazılar yazarmış. həbsdən sonra isə sade dəlixanaya göndərilir və orada da ölür.

+11 əjdaha

4. justine juliette adlarında kitablarında iki bacının fərqli fəlsəfi düşüncə əsasında monastırdan ayrılmalarını və başlarından keçən əhvalatları qələmə almış yazar. justine əsərində yaxşılığın, saflığın, iradə və ərdəmin gətirdiyi fəlakətlərdən bəhs edir, buna görə də həmçinin ərdəmin(mərifət, hövsələ) fəlakətləri adlanır. juliette isə böyük bacıdır, əxlaqsızlığı, iradəsizliyi - sağ qalmaq üçün bir növ opportunizmi seçmiş olandır.

--spoiler--

işgəncə, təcavüz, fəlsəfə, psixoloji işkəncə, yenə işgəncə, yenə fəlsəfə, yenə təcavüz, və yenə təcavüz. bildiyiniz sade. axırda justine ildırım vurması nəticəsində ölür.

--spoiler--

həmçinin, sadomun 120 günüyataq otağında fəlsəfə kimi məşhur əsərləri, bir çox məqalələri, siyasi məqalələri, hekayələri, tarixi hekayələri, pyesləri var. məhsuldar yazardır.

"yazdıqlarımın çoxunu yaşamamışam, bəlkə də fürsət düşsəydi belə etməzdim. məni şəhvət və günahla bağlı dayanılmaz pəhrizə məcbur etməklə doğru bir şey etdiyinizi sandınız amma yanıldınız. beynimi işə saldınız və məni kabuslar yaratmağa məcbur etdiniz." sözlərinin sahibi.

+3 əjdaha

7. mənə görə əsil humanist yazıçıdır. yazılarında insanın təbiətini açıb göstərdiyi və bundan çəkinmədiyi üçün əsil humanizm nümunəsi göstərir. bundan başqa heç bir avtoritet (ailə, dövlət, din, kilsə) tanımadığı üçün də ayrıca bir cəsarət nümunəsidir. ömrünün 32 ilini o dövrün deyimi ilə dəli sığınacağında (indinin deyimiylə "ruhi və əsəb xəstəlikləri dispanseri") keçirmişdir. ona görə yox ki o dəliydi, bəlkə də eləydi, amma əsas səbəb onun öz dövrünün alışılmış adətlərinə, qaydalarına, əxlaqına qarşı çıxışı, yadlaşması və atəşli tənqidi idi. məhkəmə salonunda uzun bir nitqini türkcə tərcümədən oxumuşdum və sade'ın şəxsiyyəti biraz da olsun aydınlaşmışdı mənim üçün. həmin nitqin linkini tapa bilmədim. tapsam editləyəcəm.
əsərlərini kilsə kardinalı, yaxud məscid mollası təfəkkürüylə oxuyanlar, əlbəttə onu anlamayacaqlar. fizikadakı "təsir-əks təsirə bərabərdir" qanunauyğunluğu ictimai münasibətlərdə də müəyyən formada var; "təsir - bəzən özündən daha böyük əks təsirə bərabərdir". bu qanunauyğunluğu biz tarixboyu qadağalarla insanları hökm altında saxlayan, onları idarə etmək üçün ram edilmiş mal-qara kimi rəftar edən quruluşlara, hökumətlərə, kilsəyə və s. tabe olmaqdan boyun qaçıran və bəzən radikal, uc nöqtələrə qədər gedib çıxan hərəkatlarda görə bilirik. marquis de sade'ı bir də bu anlayış çərçivəsindən dəyərləndirmək lazımdır deyə düşünürəm.

(bax: écrivains maudits)

+4 əjdaha

1. sadizmin atası fransız mütefekkir, yazıçı. en bilinkik eseri les 120 journees de sodomedur. eserinde seks mövzuıarındakı fantazıyalarını açıq- saçıq bütün çılpaqlığı ile yazdığına göre dövrünün şeytanı adlandırılırdı

+1 əjdaha

5. 120 days of sodom kimi şedevrin ortaya çıxmasına nail olmuş insan. əsər filmdən daha maraqlıdı, filmdəki işgəncələrin 100 qatı var kitabda. maraqlıdı ki, insanın ağlına belə maraqlı işgəncələr necə gələ bilir. nə yalan deyim kino tarixində elə atmosfer heç bir filmdə görməmişəm. kitabı oxuyanda elə həvəslə oxudum ki, bir günə bitirdim. müəllif elə düz deyir deyəsən, hər bir insanda sadizmə meyllilik var.



hamısını göstər

marquis de sade