bugün wiki təsadüfi son
sözaltı sözlük
məsləhət postlar mesaj Profil

evi var işi var məntiqiylə qız vermək



facebook twitter əjdaha lazımdı izlə dostlar   mən   googlla

başlıqdakı ən bəyənilən yazılar:

+38 əjdaha

13. dərin təkamüli dayanağı olan məntiqdir. psixoloji dayanağı da var hətta. plus, içmir çəkmir də ilk iki xüsusiyyətlə üst üstə düşür.
bir kişi içmir çəkmirsə və evi var işi varsa o zaman onun həm psixoloji həm təkamüli müvəffəqiyyəti (doğurğanlığı və uşaq yetişdirməsi) yüksəkdir. *darvinian həqiqət*lə üst üstə düşür məqsəd. yəni məsələ çox sadədir.
içmir çəkmirsə *conscientiousness* yüksəkdir, təmizlik, nizam, işgüzarlıq, qaydaları sevmə və onlara uyma, avtoriteti qəbul etmə, üsyan etməmə (boşanma riskini azaldır) kimi şəxsiyyət xüsusiyyətləri var. normal şərtlərdə bu xarakterli adam maraqsız ola bilər (ən azından mənimçün) ama təkamül maraq hərləmir.
evi və işi olması da zatən içmiyib çəkməməsi xüsusiyyətindən doğur, deduktiv ya induktiv mühakimə ilə ikisi də biri-birinə sıx bağlıdır. unutmadan, içmir çəkmirsə *monogam* olma ehtimalı da yüksəkdir, və təbi olaraq evliliyin qorunub saxlanılması ehtimalı daha yüksək olacaq.
qızların adətən *bad boy*ları zevmə səbəbiysə bu *içmir çəkmir* qaqaşlarının sıxıcı olmasıdır, ama evlənmək eçün idealdırlar, nəticədə təkamül zatən o qızları o oğlanlara aparır. zira içib çəkən qaqaşlar adətən *polygam* olurlar. o qaqaşlar da evlənirlərmi? adətən. xoşbəxt olurlarmı? sanmıram.
bu məsələnin müzakirəyə qoyulma səbəbi əslində bir yığın meymunun özünü insan sanmasıdır, insan kimi davranmağa çalışırıq ama sadəcə başqa bir primatıq. adımızı belə kibirimizdən homo sapiens (zeki) qoymuşuq, kibir deyil faktdı əslində ama hansı məna da zəkadan söhbət gedir? saf rasionalizm? yox.
plus min illərdir oturuşmuş bir sistemin (qız alıb vermə) təkamülün və ümumi mənada insanların yararına olduğu üçün oturmuş olduğunu deyə bilərik mi? bəli. din kimi. ancaq *fərd*in xeyrinə deyil. nüans var. cəmiyyət və təkamülə sərf edən şey fərdə həmişə etməyə bilər.

*çəkmir içmir* tərzi oğlan istəməyən, tərsini istəyən qızlar isə mənə görə təkamülün test versiyalarıdır və *limited edition*durlar. o tip qızları sevirəm, əslində tərsinin də sevirəm, sadəcə hərəsini ayrı formada.

birdəki, azərbaycana zatən qəbilə kimi baxanda daşlar yerinə oturur. bütün fərqli qəbilələri də təbiət ən yaxşını tapmaq üçün yaradıb deyə bilərik bəlkə də. və globalizasoya nəticəsində azərbaycandakı qız ya gənclər xaricdəkilərə baxıb "orda elə deyil bizdə bu nə səviyyəsizlikdi?" deyə sual verəndə hatlar çox pis qarışır.
məsələ odur ki, xaric nədi, insanın, qadının olduğu bütün yerlərdə təməl evlənmə kriteriyası budur, sadəcə prezentasiyası fərqlidir. nisbətən daha "insani"mi deyim? sözdə ama. zira fundamental *seçim* yenə eyni yolla gedir. stabil evlilik üçün *female selection* işə düşür və yenə evi, işi olan, içmiyib çəkməyən ya da "qaydalara uyan", nizamlı (hər gün işə gedən), yəni özünü və həyatını ələ ala bilmiş oğlanlarla evlənirlər. söhbət ümimilikdən gedir, istisnalar ola bilər, ~20%.
bu təbi seçmə min illərdir oturub, hətta dibinə getsək homo sapiensdən belə əvvəl, 300 milyon illik tarixi var. *dominant male*in evi olur, işi olur, içmir çəkmir (disiplinli olur) zatən disiplinli olmasa dominant yox gangster olasıydı ehtimal ki. kapitalist rejimlə də üst üstə düşür disiplinli olanın müvəffəqiyyətli olması. soröulamır. "mən bu işdə/universitetdə nə üələt eliyrəm?" deyə dirəşmir, aaydalara uyur. ona görə əslində kapitalizm insan təbiətinin ən gözəl yansımasıdır. bu içməyib çəkməyən qaqaşlar adətən konservativ təbiətli olurlar, destructive yox. ki ailəyə də *conserve*, qorunma lazımdır, qaydaların liberal yollarla dağıdılması yox. içib çəkənlər yaradıcılığa daha meyilli olurlar, qızlar məncə onları şüurları və hissləri ilə sevirlər, saf sevgi. ama yenə də bir disiplini aşağı olan yazar, şair, rəssam, musiqiçinin evlilik həyatı uğursuz olur. dəli şairlərin çılğın və yüksək temperamentli eşq həyatlarının olması da buna görədir. ama şairlə evlənməkdənsə mühəndislə evlənmək daha məntiqlidir. hər nə qədər ürəyin hələ də o şair üçün atacaqsa da. konservativ təbiətliləri isə instiktləri səbəbilə sevirlər. fransanın monmarte təpəsindəki bohem həyat tərzini başladan o yaradıcı tipli oğlanlar, içib çəkənlər, zatən evliliyi sevmir, həzzə meyillidir. yəni sən içib çəkən qaqaşla evlənmək istəsən belə o istəməyəcək. odur ki ümüdlərini qucağına al və sakitləşdir. qəbullandır. ya da yorma özünü, zaman daşları yerinə oturdacaq. və bir gün içməyən çəkməyən qaqaşdan içməyən çəkməyən oğlun olacaq. (nüansa diqqət: içir çəkmiri sevmirsən aça içib çəkən oğlun olmasını istəmərsən. ona görə yoxki sağlamlığı əldən gedəcək, ona görə ki sənə nifrət etmə ehtimalı >50% olacaq. "məni niyə doğmusan!", ya sorğulama ehtimalı çox olacaq. ironiya orasıdır ki, qadınlar, analar, yenə o tip oğullarını daha çox sevəcəklər, ama ən çox zərbə və zərəri də onlardan alacaqlar. çünki onlar qaydaları sevmir.

bu başlıqdaki əsas müzakirə mövzusu və insanı incidən tərəf əslində *görücü üsulu* ilə qızı mal kimi satmaqdır, hansı şərtlərlə satmaq deyil. çünki o qızı zatən buraxsan yenə gedib eyni şərtlərlə adam tapacaq (80%). ya da stabil evliliyi olmayacaq, həran tərk edilmə ehtimalıyla yaşayacaq, uşaqların atasız qalma ehtimalı artacaq və.s

ağlıma bir fikir daha gəldi, "sevərək evlənənlər acı çəkər" söhbətində həqqiət var bu çərçivədən baxsaq. məsələn qız içib çəkən oğlanı sevir, çünki onlar üsyankar, asi, *rebel* olurlar. ancaq evləndikdə xoşbəxt olmurlar çünki evlilik normlarına uymaq üçün deduktiv mühakimənin bizə açıqladığı içməyib çəkməyən oğlanın "qaydalara uyma" xüsusiyyəti lazımdır.

insan (qadın, kişi) ideal xoşbəxtliyi axtarır ama başa düşmür ya qəbul edə bilmir ki təbiət ya təkamül üçün onun xoşbəxtliyi ilkin məqsəd deyil.

+18 əjdaha

1. mırtdı. azərbaycan kimi təfəkkürsüz yerlərdə olur. ala bəs insandımı? necə biridi kimişeylər? ümumiyyətlə burdaki 'qız vermək' məsələsinə heç girmirəm zatən. ama üstünə bir də sadəcə evi işi maşını var deyə qız vermək? ala?
dünən söhbət düşüb. oğlanlar qızlara təcavüz ediblər, sonra bəziləri həmin qızlarla evlənib. ala belə cəmiyyət olar? sənə təcavüz etmiş biriylə evləndirilirsən. hələ buna haqq qazandıran insanlar da var ki açmısan almalısan. ala oğlanı siktir et yazıq deyil o qız?
həm təcavüzcü birini dövlət niyə sərbəst buraxır? niyə həbs etmir? mənim nə sikimə onu kim bağışlayıb, bu adam şiddət yönümlüdü ya yox? mənim təhlükəsizliyim necə oldu bəs? dövlətə öz azadlığımızı veririk ki təhlükəsizliyimizi təmin etsin ancaq təhlükəsizliyimizin ən böyük təhtitçisi elə dövlət özüdür.

+5 əjdaha

8. valideynlər hər halda düşünürlər ki, evi və işi olan oğlan məsuliyyətlidir, öz ayaqlarının üstündə dura bilir və qızlarını heç kimə möhtac etməyəcək. bu valideynlər qızlarının gələcəyini düşünürlər. bundan əlavə, özlərini də qarantiyaya alırlar. işsiz-evsiz oğlana qız vermək başdan-ayağa dərddir. oturduqları yerdə zibilə düşmüş kimi olurlar, bir boğaz azlıq edirdi, ikinci boğaz da gəldi kimi düşünürlər. bu bir baxımdan düz, bir baxımdan səhvdir. bildiyimiz kimi qız (xeylağı!) cəmiyyətimizdə gücsüz, aciz kimi təsvir edilir. buna görə də o qızı evləndirirlərsə, əvvəlcə bilməlidirlər ki, başını soxacağı bir damı var, yoxsa yox. heç kim övladının sürünməsini istəmir.
bir tərəfdən də səhvdir ki, oğlanın xarakterindən, insanlığından əvvəl mal varlığından danışırlar. bunun bir versiyası da namaz qılır, oruc tutur məntiqidir. sanki namaz qılıb oruc tutan insan günahsız mələkdir.

+4 əjdaha

3. evi maşını işi olmayıb evlənmək istəyən oğlanın yaxşı insan çıxma ehtimalından daha qarantiyalı kimi görünən hərəkət. qızı verməkdən çox əksər qızların evlənmək barədə ilk kriteriyaları bu üç şeydir. hə evlənəndən sonra bəzi qızlara bəs etməyə bilir o da ayrı başlığın mövzusudur.

son olaraq şəxsi fikrim budur ki azad fikirli insan üçün ev maşın pul kariyer falan filan olsa da sevdiyin adam da olsa evlənmək qədər gərəksiz içi boş bir şey yoxdur. nə qədər ideal şərait münasibət də olsa bu qurum insanın təbiətinə zidd bir dayatmadan başqa bir şey deyil son nəticədə. həqiqətən səmimi olan insan ilk ilin içindəcə bunu etiraf edər məncə.

+4 əjdaha

10. bu ölkədə qızların çoxunun ali təhsili kariyerası olmur. ona görə heç kim öz qızının ailə qurduqdan sonra adi maliyə problemləri olsun istəmir. bəs deyə bilərsiniz ki bunu istəmiyən ailə hərşeydən əvvəl qızının kariyerasını düşünməlidi. ailənin beyni olsaydı bucür tələb qoymazdı ondan əvvəl isə bu ölkədə uşaq dünyaya gətirməzdi.

+3 əjdaha

2.
(youtube: )

+2 əjdaha

4. övladını (qız özü elə düşünürsə də, özünü) satmaqdan fərqlənməyən hərəkət.

+2 əjdaha

5.

+2 əjdaha

7. əgər bu şərt nikah üçün lazım olanlardan sadəcə biridirsə normal məntiq olaraq baxmaq olar. sadəcə bu şərtlə ailə qurulması isə qəribədir. zənn eləmirəm ki ağlı başında olan adam digər şərtləri nəzərdən keçirməmiş ola. çarəsiz insan da ola bilər, allah köməyi olsun.

valideynlərin öz övladlarına hər şeyin yaxşısını , bunların yanında da bu dünyada ayaqda qala bilmək üçün iş və ailə müstəqilliyinin əsası olan problemsiz mənzil axtarmaları kimi anlamaq olar

not: yuxarıdakı entriləri görüb düşündüm ki, yəqin belə başlıq da açmaq lazım olacaq

(baxma: işsiz gücsüz evsiz insana qız vermək)

+2 əjdaha

9. bir tərəfdən belə fikirləşməklərinə dəstək oluram. çünki ac acına sevgi də mənasızdır axı. keçən dəfə gördüm ailə qəbirstanlıqda yaşayır. uçaqlar da qəbirlə oynayırlar. ən sevdiyi yemək isə kalbasadır. onların ailəsi sə sevib, amma bu gün xoşbəxtdir? nə bilim bəlkə də istisnalar qaydaları pozmur. əgər bu istisna sayılırsa.

+2 əjdaha

11. azərbaycanın düşük həqiqətlərindən biri. a kişi vaxt var idi bizim kənddə telefonu olan oğlana o dəqiqə qız verirdilər

+2 əjdaha

6. paradoks başlıq olaraq tarixə düşəbilər.belə ki evi və işi var deyə qızını ərə vermək nə qədər anormaldırsa evlənmək sözü varkən qız vermək sözü də o qədər anormaldır.



hamısını göstər

evi var işi var məntiqiylə qız vermək