+7 əjdaha
3. azərbaycanda ateistlərin çoxu əvvəl inanclı olub. buna görə dindar biri ilə müzakirə zamanı ateist dindarı başa düşür. dindar isə ateisti yox. bu zaman müzakirə mübahisə olur. əyər dindar da ateistin fikrinə hörmətlə yanaşsa onunla müzakirə etsə və hərdən özü öz inanclarını sorğulasa bu halda dindar deizmə dogru gedəcəkdindar ateist mübahisələri
əjdaha lazımdı izlə dostlar mən googlla
başlıqdakı ən bəyənilən yazılar:
+2 əjdaha
1. cəmiyyətimizdə və digər ölkələrdəki belə mövzuları nəzərdən keçirəndə görürük ki, bu məsələlərə yanaşma zamanı tərəflər stəkanın yarı dolu yarı boş olması hipotezasını unudub, əksər vaxtı biri sırf maddiyatdan, o biri sırf mənəviyyatdan, biri sadəcə bədəndən o biri də ruhdan, biri ancaq fizikadan və o biri də metafizikadan dəlillərlə öz mövqeyini əsaslandırmağa çalışacaq. bu zaman müzakirə kəsişmə nöqtələri olan mənşə, yaradılış, ilkin təkan, big bang kimi elmi mövzulardan başlayıb, tədricən təkamül, ruh , yuxu, öncəgörmə və sair dalanlara, çıxmazlara* tupik dirənəcək və mübahisəyə çevriləcək. həmin vaxtdan etibarən də tərəflərin tutuculuğu ilə ardıcıl sıralanan dəlillər sağlam diskussiyalar deyil, eqoist faydasız, yersiz, incidici mühabisələri törədir. bu mövzu, əlaqəsi tamam az, yaxud, heç olmayan sahələrinin qarşılaşdırılması kimi bir şeydir. biri çaydan bəhs edəndə o biri aydan misal verəcək ona görə də alınmır belə söhbətlər.+2 əjdaha
4. mövzu qıtlığının törəməsi. dindarı başa düşdük, allahın əmrlərini yaymağa çalışır. ateist, ay qa, wtf? eqonu yedizdirib şişirtməyə belə həvəslisən?harda belə bir mübahisəyə rast gəlsəm beynimin bədənimə verdiyi əmr = "qaç, qaç, qaç!!!"
hamısını göstər