bugün wiki təsadüfi son
sözaltı sözlük
məsləhət postlar mesaj Profil

krzysztof kieslowski



facebook twitter əjdaha lazımdı izlə dostlar   mən   googlla
məsləhətli filmlər - trilogiya filmlər - a short film about love - kənarda qalmış izlənməsi lazım olan filmlər - film - zbigniew preisner - before the rain - ölüm - polyak qızları
başlıqdakı ən bəyənilən yazılar:

+16 əjdaha

16. Keçən dəfə three colors: blue filmindəki qənd səhnəsi ilə bağlı bu
(youtube: )
müsahibəsini izlədikdən sonra daha da heyran qaldığım rejissor. insan qəndin qəhvəni tamamilə hopdurma müddətini ölçür. Bu qədər dəqiqlik, incəlik ağzım açıq şəkildə ekrana baxmağıma bəs etdi həqiqətən.
Meditasiya məqsədilə artıq bu səhnələri açıb izləməyi düşünürəm -*:
(youtube: )

(youtube: )

(youtube: )

+14 əjdaha

5. kinematoqrafiyanin sairi. kinematoqrafiyanin dil olaraq modernlesmesini bir vaxtlar davam etdire bilmis mellim. bu dilin modernleserek seirsel dil istfadesi ilk defe italyan neorealisminde olmusdu. seirle kinematoqrafiyanin birlesmesi de burda oldu. on dokkuzunci esrin axirlarinda rimbaud, mallarme, baudelaire, verlaine kimi sairlerin yazilari kocdu kinematoqrafiyaya. heveskar aktyorlarla isleme, kamerani kuceye cixartma, ozel effektleri istifade olunmamasi, insanlarin baslarina gelen hadiseleri yox, hadiseler icindeki insani tesvir elemek, az budceyle film cekmek. butun bunlar deleuzeye gore inqilabdir. artiq xetti anlayisdaki qehremanlari tanitmaq, hadiseler, netice ucperdesinden uzaqlasmisdilar. bunlar da bir klassik cereyandir, ama determinizmin olmadigi filmler de ceryandir. tenqidciler bunu anlaya bilmirdiler, ve belelikle ders vermek ucun ortaya bir sira tenqicdi mellim cixdi. bu godardlarin nesli idi,fransiz yeni dalgasiydi. bir qeder sonra ise ortaya bir muddet ilisib qaldigim kieslowski cixdi. kieslowskiden cox sey oyrendim, didaktikanin menasizligini basa saldi didaktikaya toxunmadan, bos yere deyildi, mellimlerden, din adamlarindan nifret etmesi. kieslowski jurnalistlerle de gozel oyun oynayirdi. bir defe ona verilen en cox tesirlendiyiniz rejissor sualina shakespeare, dostoyevski, kafka cavabini vermisdir. bir gozel ince sohbeti de var, ona verilen kutle media munasibet vasiteleri nedir sualina tramvay, trolleybus cavabini vermisdir, haqlidir da,semimi munasibet,saf hisler o yollarda reallasir,o yollarin sonunda reallasir. her sey heqiqeten de sethilesib, bir vaxtlar heyatin vacib parcasi olan mektub yoxa cixib. mektub yazani romantist deye balacalasdirirlar, yoxsa onlarin xeberi yoxdur romantizm felsefesinden. kieslowski tam bir kafka kimi sevgiye qarsi cixan libidonu, libidonun psixologiyasini, libidonun qorxunc menasizligi izah edirdi filmlerinde. a short film about love bunu izah edirdi. kieslowski insan heyatini,insani abstrakt olaraq deyil, canli,etli sumuklu insani basa salirdi, basina gelmis en yaxsi hadiseye de almaniyada bir festivalda a short film about love kinosunu insanlarla beraber izlediyinden sonra festival cixisinda bir qadinin gelib ona sevinc goz yaslari tokerek ehvalatini danismasi, qiziyla uzun muddetli kusululuyunun bu kinoya baxdiqdan sonra qurtarmasi misalini vermisdir. kieslowskiye bir cox mektublar da gelirdi ki, bezi kinolarinizda bizim heyatimizi gostermisiz, bizi hardan taniyirsiz tipli. bu cortasarin dediyi real insandan hadise yaratmaqdir, kieslowski bezi insanlarin ehyatina toxundugu ucun cox yaxsi hiss edirdi ozunu. ama kieslowskinin cox da boyuk insan ola bilmemesidir bu eslinde, cunki incesenet insan ucun deyildir, yalnizca ruhunun tebii ehtiyaclarini qarislamak ucun deyil, biz onu isteyirik, cunki basa dusmuruk hecneyi, yasadigimiz seyin ne oldunu basa dusmeden oluruk, esl boyuk insan deliler ucun cekir,o deliler ki yaradiciya menim bos qalan yerimi yox,istediyin formada realliq, heyat yarat, hadise yox. cunki kinon evveli axiri olmamalidir, cunki heyatin axiri evveli yoxdu, hadisenin evveli axiri olur, basa dusursuz? ve cox gozel deyirdi kieslowski, ciddi insanlar yasaya bilmediyi ucun olurler, tarkovskidir bunlardan biri. insanlari en cox narahat eden, en cox da ozlerine yalan dedikleri sey yalnizliqdir. beli yalniz oldugumu etrafli sekilde basa salir kinolarinda kieslowski. boyuk sebeblerinden biri de heyatin sethilesmesidir.

+11 əjdaha

9. kinematoqrafiyanın şeirsəl maskaradı.

kieslovski epizodların rejissorudur. yaddan çıxmağa meyilli (böyük ehtimalla da artıq yaddaşdan uzaqlaşmış) anlıq, tək səfərlik və həll edici.
onun bütün yaratdığı xarakterlərin arxasında isa gizlənir. onların hər səhvində tanrı da səhv etmiş olur, hər sevişmə əslində isanın həzzidir, ölümlər onun əldən düşmüş bədənini xatırladır.
soyuq varşava küçələrinin maviliyi filmlərinin əsas tonlarıdır. qadınlarının gülüşlərini xatırlayaq: onlar da eyniylə soyuq, keçici, orada olmayan gülüşlərdir. bəs kişilər? çox vaxt baxışlarını qaçırırlar, çarəsiz, əllərində olmadan onları tələyə salmış situasiyaların qarşısında çılpaq və gücsüz qalıblar.
kieslovskinin filmoqrafiyası nostalgiyayla əlaqəlidir həmçinin. bir çex ozanın nostalgiya tərəfini xatırlamaq vaxtıdır: çex ozan qeyd edir ki, dönüş, yunanca nostos deməkdir. algos, kədər mənasını verir. yəni nostalji doyurulmamış dönüş arzusundan qaynaqlanan kədərdir. qərbi avropalıların məharətlə unutduğu, lakin ikinci dünya ölkələri ünvanı almış blok (orta avropa) respublikalarının yaddaşına qaçınılmaz olaraq həkk edilmiş insani reaksiya, kədər. bəli, məhz krzysztofun hekayələri əldən getmiş, bir daha qayıtması çətin keçmişlə əlaqəli, uzun illər sonra evə qayıdış hissini yaşadan, sevilən insanın artıq bağışlanılması mümkünsüz səhvi qarşısında yaşanan çarəsizliyə oxşardır.

fotoqrafik yaddaş kieslovskini əlindəki siqareti, gözündə eynəyi və o iki şüşə parçalarından dünyaya atılan yorğun baxışlarıyla xatırlayır: o, son baxışda sevgidir.

+11 əjdaha

14. 3il öncə bir müəlliməmin məsləhətilə baxdım ilk filminə. trois couleurs serisi idi. deyim ki, hər üç film baxdığım ən yaxşi və unutmadığım kadrlar ilə zəngin idi. ən çox bleu ni bəyənmişdim. julie-nin tənhalığı, əzabları , daim əzab içində olsa belə ağlamaması hər şeyi içində yaşaması tanış görüntü idi. rejissorun seçdiyi kadrlar insanın şüuraltısına işləyib,psixaloji təsir edir izləyiciyə. film boyu səslənən musiqilər xüsusən olivier-in pianoda ifa etdiyi musiqi çox gozəl idi. film boyu mavi rəngdən çox mənalı şəkildə istifadə edib rejissor. baxdığım ən gözəl film deyə bilərəm. film insanda böyük təsirlər qoyur.

+12 əjdaha

18.

+8 əjdaha

1. polşalı dahi insan. yaratdığı əsərlərlə adını kino tarixinin unudulmazları arasına yazdırmağı bacarmışdır. bəzilərinə görə gəlmiş-keçmiş ən istedadlı rejissor. the decalogue, the three colors seriyaları və the double life of véronique, the blind chance kimi filmləri mütləq izlənməlidir. kieslowski izləyən insan ondan sonra dünyaya əvvəlki gözlərlə baxa bilməz.

+8 əjdaha

10. Bu gün doğum günü olan əjdaha rejissor. əksəriyyətimiz demək olar ki, bütün filmlərinə baxmışıq. Bir də Maria Zmarz-Koczanowicz adlı rejissor var ki, Kieslowski haqqında 2005-ci ildə " STILL ALIVE: FILM ABOUT KRZYSZTOF KIEśLOWSKI" adlı film çəkib. bir müddət əvvəl bu filmi axtarmışdım heç bir saytda yox idi. sonradan tanış uşaqlar türkcə altyazılı variantın hazırlayıb youtube-a yerləşdirdilər. Sağolsunlar.

film rejissorun məktəb vaxtından başlayıb, karyerasının ən başda duran filmlərindən dekaloga kimi uzanan 50 filmlik filmoqrafiyasından seçilmiş kliplərin; Wim Wenders, Agnieszka Holland, Juliette Binoche kimi dostlarının paylaşdığı xatirələrdən bəhs edir. izləyin, zövq alın -*

(youtube: )

+8 əjdaha

3. polşanın varşava şəhərində anadan olan, hər kəsin adının tələffüzündə böyük problemlər yaşadığı dahi rejissor, ssenarist. uşaqlığında yanğınsöndürən olmaq istəyib. daha sora isə polşanın lodz film məktəbinə qəbul üçün iki dəfə müraciət etsə də qəbul olunmayıb, bir müddət sonra isə rəssamlıq məktəbinə başlayıb. lodz film məktəbinə üçüncü müraciətindəsə qəbul ola bilib. və roman polanski , andrzej wadja kimi sinif yoldaşları olub. bir çoxları tərəfindən kieslowski film tarixinin şairi hesab olunur. kieslowskiyə görə film heç bir şeyi dəyişdirməz, yalnız insanlara bir çox şeyi başa düşməkdə köməkçi ola bilər. ən önəmli filmləri isə fransa bayrağından götürülmüş the three colours, the double life of veronique, polşanın televiziya kanalı üçün çəkdiyi the decalouge, və the decalougedə olan iki maddədən çəkdiyi a short film about love, a short film about killing. filmlərində görüntüdən əlavə, səs və musiqiyə də böyük önəm verirdi.filmlərinin çoxunda polşalı möhtəşəm bəstəkar olan zbigniew preisner ilə bərabər işləmişdi. kieslowski çəkdiyi the three coloursdan sonra rejissorluq fəaliyyətinə son verdiyini və eve gedib siqaret çəkmək vaxtının gəldiyini demişdir, bununla da bizi belə gözəl öz sənət əsərlərindən məhrum etmişdir

+6 əjdaha

8. hissləri kadrlara, səhnələrə, kameralara yansıda bilən adam.o qədər səlis yansıdır ki, güzgü belə çatdıya bilər bunun qarşısında.bəzən onun filmlərinə bildirilən fikirləri oxuyuram.bəzi insanlar onu anlamır, bəziləri filmlərin çox durğun olduğunu və bəziləri isə sənət əsəri adlandırır.

əslində bu fikirlərin hamısı saxtadır.kieslowski nə intellektual insanlara, nə orta statistik düşüncə sahibi insanlara, nə də macəra axtaran insanlara film çəkir.
o sadə insanlara film çəkir.o hissləri ilə yaşayan, öz dünyası olanların dünyasını trois couleurs-a:
bleu, blanc rouge boyayır.

burda votka shot deyib, bu filmləri daha dəliləşdirən zbigniew preisneri də unutmamaq lazımdır.yəqin ki, mənə görə ən müqəddəs ikili deyə bilərəm.insanı ciddi şəkildə həyəcanlandıra bilirlər.
bu haqda daha da çox yazmaq istəyir insan.amma elə insanlar var ki, ciddi şəkildə sözlər yetmir, entrylər bitmir.
yəqin ki, burda bitsə də gələcəkdə yenidən başlayacaq bu entrynin ardı.

+5 əjdaha

17. Adı randoma oxşayan rejissor

+6 əjdaha

19. insanların həyatdakı bütün məqsədlərini 16 dəqiqəlik sənədli filmə sığdırmış Polyak rejissor. Əgər hələ də izləməmisinizsə gedin təcili izləyin, çünki Kieslowski'nin "*Talking Heads*" filmini izlemeyenleri kınıyoruz.

+4 əjdaha

6. "film etmək sinirləri məhv edən bir işdir və müəyyən bir nöqtəyə gəldiyinizdə ... ailəniz, duyğularınız və xüsusi həyatınız daxil olmaqla, başqa hər şey ikinci planda qalır."

"siyasət və siyasətçilər əsəblərimi korlayır... bir insanın kommunist ya da insansevər olmasından, dinsiz ya da dindar olmasından daha əhəmiyyətli şeylər olduğunu fərq etdim: eşq, ölüm, təklik, nifrət, qayğı kimi. bunlar bir sözünü etmədiyimiz amma birlikdə yaşadığımız, həyatımıza istiqamət verən şeylər ... "

bir sözlə ən sevdiyim 10 kinorejissordan biridir

+3 əjdaha

4. "filmlər heç bir şeyi dəyişdirə bilməz, amma insanların çox şeyi başa düşməsinə kömək edə bilər. dünyanı dəyişdirəcək olan şey filmlər deyil, o filmləri izləyən insanlardır". krzysztof kieslowski

+3 əjdaha

7. polşalı dahi rejissor.daha çox 3 rəng trilogiyası : göy,ağ,qırmızı filmlərinə görə tanınır.trilogiyadakı rənglər fransa bayrağını təmsil edir.

+2 əjdaha

15. Film çəkmək tamaşaçılar, festivallar, mükafatlar demək deyil. Film çəkmək hər gün səhərin 6sında oyanmaq deməkdir sözlərinin sahibi polşalı rejissor. işini ustalıqla görə bilən rejissorlardan birisidir. Ken loach, əgər istərsə, onun qəhvəsini, çayını sevə-sevə dəmliyərəm və etdiyi işləridə qıraqda sakin şəkildə oturub izləyərəm.
Dekalog seriyasını tanrının 10 qanunu əsasından ilhamlanaraq 10 bölümlük mini serial çəkmişdir.slavoj zizekin hakkında yazmış olduğu kitabda oxunulasıdı. Həyatın son günlərini balıqçılıq edərək bu zamana qədər çəkdiyi filmlərdən qazanmış olduğu bütün pulları isə bu sakin həyatına xərcləmək istəmiş, ancaq uzun çəkmədən dünyasını dəyişmişdir.
izləniləsi filmləri
(baxma: hamısı )

+2 əjdaha

12.
(youtube: )

+2 əjdaha

13. polşanın yetişdirdiyi iki krzystofundan biri digəri isə - (baxma: krzysztof zanussi)

+1 əjdaha

2. polşanın bütün tarixi keçmişini görmüş insan. bunu da kinolarında arxa fon olaraq çox əla istifadə eləyib.



hamısını göstər

krzysztof kieslowski