bugün wiki təsadüfi son
sözaltı sözlük
məsləhət postlar mesaj Profil

şiəlik



facebook twitter əjdaha lazımdı izlə dostlar   mən   googlla
iran deyəndə ağla gələnlər - sünnilik və şiəlik arasında fərqlər - şah ismayıl xətai - iran - əli şəriəti - sünnilik - azərbaycanlılardan türkiyədə soruşulan mənasız suallar - sufizm - fetişizm
başlıqdakı ən bəyənilən yazılar:

+13 əjdaha

4. vaxtaşırı öz təriqətləri ilə maraqlanan tərəfdarlarınn şablonlaşmış, xeyir və şər anlayışları olan islamın bir qolu. tərifdə demək istəyirəm ki, bu təriqətin tərəfdarları, əgər şiəlik ilə içli-dışlı olmaq yolunda irəliləyirlərsə düşmənlərini və ya dostlarını qəlibləşmiş obrazlara bənzədirlər. çox maraqlı bir fenomendir. düşmənlərə çox vaxt firon ya da yezid obrazını yaraşdırarlar. klassik xeyir-şər mübarizəsi hekayələri kimi o nümunələri tanıyırlar. fironun musa ilə didişməsi, yezidin hüseyn ilə didişməsi. gülməlidi. üstündən əsrlər keçmiş, real ya da uydurma əhvalatların, dastanlaşmış forması ilə milyonları motivasiya eləyə bilmələri necə də qəribədi. hz. əli çox ucaldılır. deyir əsirlərin başını şəxsən özü bir-bir kəsərmiş. islamı yaymaq uğruna mübarizə aparırmış, eybi yox. düşmənlər də anlaşmaları pozublar da yazıq neynəməli idi. sonra hz. hüseyn lazımsız yerə dağ başına çıxarılır. yazıq yerinə qoyulur. sanki dünyanın ən bədbəxt hadisəsi gəlib onun başına. sanki bu dünyada başqa heç kimə qəhbəlik elənilmiyib. sanki islam qoşunları heç vaxt qəhbəlik eləmiyib. yezidlə aralarında hakimiyyət mübarizəsi olub, sadəcə yezid bic tərpənib bu qədər. hüseyn lap qızıl kimi insan olsun, yezidlə apardığı münaqişə hakimiyyət mübarizəsidi, ağalıq, hökmranlıq etmək uğrunda münaqişədi. kimin həqiqətən hakimiyyət haqqı olduğu sən "hüseynin haqqı idi" deməklə olmur. əlinin də tərəfdarları ondan əvvəlkini öldürüb keçirtmişdilər onu hakimiyyətə. sonra o öldürüləndə yenə keçdilər məsum moduna. hüseyn də dediyim kimi hakimiyyət uğrunda mübarizənin qurbanı oldu. nəsə müqəddəs bir amalı yox idi ki, öldürülməsi bu günlərə qədər matəm saxlanılmasına səbəb olsun. ola bilər əlinin də hüseynin də çox müsbət cəhətləri var idi, bir çox hikmətli sözlər deyiblər, möminlərə yaxşı davranıblar(!). amma bu onların hakimiyyət istəyən başkəsənlər olduqları həqiqətini dəyişdirməz. eynilə digər xəlifələr və hz. məhəmmədin özü. kökü iqtisadi maraqlara dayanan hakimiyyət üstündə münaqişədən bir din iki hissəyə ayrılır ki, gələcəkdə bunlardan birinin yetirmələri başqasına dostcasına məsləhət verəndə "birdən əhli sünnə kimi səhv yola gedərsən" ifadəsini işlədirlər. ya da ateist səhifəsin girib adminləri yezidə, firona bənzətmək. uşaqlar, o cümə xütbələrində məscidə təkcə otaq ətiri buraxmırlar deyəsən.

+9 əjdaha

20. amerikan tulası olmadığı, hər daim terrorizm və baş kəsməylə gündəmə gəlmdiyi üçün digər məzhəblər tərəfindən bəyənilməyən cərayan. əsl islam deyə göstərilə biləcək yeganə model şiəlikdir, deyilsə də gedib özünüzə soxa bilərsiniz hörmətli müsəlmanlar. əvvəlki entrylərimdə qeyd etdiyim kimi islam dünyansında pis yaxşı elmi tərəqqiyə nail olmağa çalışan, tibbi-səhiyyəsi ilə fərqlənən yeganə ölkə rəsmi dini idealogiyası şiəlik olan irandır. hər şeyi keçdim ən azından yer kürəsi düzdü, dünya fırlammır deyə bəyanatlar verib bəşəriyyəti üstüvüzə güldürmürlər. nə istəyirsiniz?

+6 əjdaha

27. bütün məzhəblər kimi o da yanlışdır. quran məzhəblərə bölünənləri hər zaman lənətləmişdir. amma nədənsə bütün məzhəblərin davamçıları öz məzhəblərinin tək haqq məzhəb olduğunu iddia edirlər. kimə inanaq? qurandan bixəbər olan insanları barmağına dolayıb məzhəblərin arxasınca sürüyən alim yığınına? yoxsa qurana?

edit: qurana yox fırıldaqçılara inananlara ləzzət eləmədi deyəsən

+5 əjdaha

3. mənası "tərəfdar" olan,əsasən hz osman öləndən sonra başlamış xilafət uğrunda mübarizədə hz əlinin tərəfdarlarına verilən ad. bu firqənin inancına əsasən,islamda xilafət seçim əsasında yox,allahın iradəsi əsasında idi və allahın (şiələrə görə) müəyyən etdiyi imamlar islam ümmətinin başçısı olmalı idi,lakin ilk 3 xəlifə onların haqqını zəbt etmişdir.

fiqh,əqidə və s. kimi məsələlər sünnilərdəki qədər tez formalaşmasa da,xüsusilə səfəvilərin hakimiyyətindən sonra çiçəklənmə dövrü yaşamışdır. nadir şahın dövründə isə sünnilərlə şiələr arasında birliyi bərqərar etmək üçün şiəlikdəki ilk 3 xəlifəyə,hz aişəyə söymək,siğəni halal bilmək və s. kimi məsələlər qaldırılmış v fərman-i şahi imzalanaraq "cəfərilik" adı ilə elan edilmişdir. elə buna görə də sünnilərə ən yaxın və sünnilərə o qədər də radikal münasibət bəsləməyən məzhəb cəfərilikdir. hal-hazırda azərbaycan,iraq və iranda çox sayda cəfəri var.

şiəlikdəki 4 əsas kitab küleyninin "kafi"si, qumminin "mənla yəhdur"u,tusinin "istibsar" və "təhzib" əsərləridir.

+10 əjdaha

31. doğuşdan, genetik olaraq şie mensebine daxilem. neneden babadan bildiyim qederiyle bizim nesil şie olub. nenem aşura gunleride iran kanallarinda ne dediyi namelum mollalarin mersiyyelerine qulaq asir ya eli ya huseyn deyib aglayardi.hemin gun (aşura gunu) ev temizlemeye yuyunmaga, qab yumaga, televizora baxmaga icaze vermezdi. tv baxmaq isteyen ancaq iran kanallarina baxa bilerdi ne verildiyinin onemi yox idi serialda ola bilerdi amma yerli ve turk kanallarina esla baxmaq olmazdi. 40 gun mahniya qulaq asmaq olmazdi. şielik deyende ağlima gelen ancaq bunlardi.

+5 əjdaha

29. çox radikal və mövhumatçı insanları öz ətrafına toplayan məzhəb."ləbbeyk əli","imam əli aşiqi","ya hüseyn" kimi əttökən və bir o qədər də diksindirici facebook səhifələri var.nə vaxt baxırsan səhifələrində xomeyni kimi fırıldaqçıların,kəbədəki biznes mərkəzi olan qara daşın,başına zəncir vuran cahillərin şəkillərini paylaşırlar.bu azərbaycanlılar "dindar" oldu," "vətənşüvən" oldu,musiqiçi oldu,şair oldu,idmançı oldu.amma millət ola bilmədi.belə gerizəkalı xurafatçılar ucbatından.bütün dünyada insanlardan milliyətini soruşduqda haralı olduğunu deyirlər,bu debillər ilk əvvəl müsəlmanam deyirlər.hələ o maşınlarına mirmöhsümün,əlinin şəkillərini vuranlar var haa,bax nə vicdansızlıq,atanşiklik desən gözlə onlardan....pambıqla baş kəsənlərdi hamısı

+4 əjdaha

2. xristiyanlıqda katoliklik nədirsə islamda da şiəlik odur.

+5 əjdaha

23. islamda olan təriqət. müsəlmanların təqribən 15% i şiədir. şiə sözünün mənası izləyici, təqib edən və ya tərəfdar deməkdi. şiə məzhəbinin əsas prinsipi allahı yeganə tanrı kimi tanımaq, məhəmməd peyğəmbərə (s) və onun əhli beytinə tabe olmaqdır.

+6 əjdaha

19. azərbaycanın 85 faizinin mənsubu olduğu məzhəb.

+6 əjdaha

30. əbülfəzə, əbəlfəz, mehdiyə məhdi deyib düşük boğaz edən.lap azmışları özünə zeynəbin iti də deyir.bir insan özünə niyə it desin ala? onda adın olsun alabaş.orta statistik şiəni tanımaq çox asandı.bu qaqaşilər səliqəli saqqal saxlayır (saqqal 100% kantlı olmalıdı) yay-qış uzun qol saroçka geyinməlidi.barmağında gümüş üzük, bilərzik.bu qaqaşilər sistanidən misal gətirməlidi, öməri lənətləməli amma əli və mehdini 100% qabartmalıdı.

+3 əjdaha

11. şiəliyin tarixi 4 mərhələdən ibarətdir.

1. meydana gəlmə və ilkin inkişaf dövrü- peyğəmbər əfəndimizin vəfatı ilə xəlifə seçimində ortaya çıxan və digərlərindən sadəcə hz.əlinin xəlifə olmasını istəməklə fərqlənən şiələrdir ki, yanlız doğru şiələr onlar olublar və onların indiki xüsusi ilədə günümüz iran şiələri ilə əlaqəsi,yaxınlığı yoxdur.daha sonra hz.ömər zamanında farsların möhtəşəm minillik inperiyalarını məhv etdiklərindən farslar şiə olsalarda bu travmadan ötrü heç vaxt ərəbləri sevmədilər və içlərində gizli kin qaldı.

2. şiə fatimi dövləti(909 - 1171)- şiələrin ilk dəfə dünya və regionda söz sahibi olma və tarixlərində ən güclü olduqları dövrdür.məncə səfəvilərdən belə üstündü bu dövlət çünki, misir kimi əhli-sünnənin önəmli mərkəzində 262 illik bir imperiya qurmaq zarafat iş deyil. bu dövlətin səlahəddin əyyubinin başçılıq etdiyi ordu ilə məhvindən sonra şiələr belə demək mümkünsə yer altına çəkildilər və uzun müddət davam edən dirçəlmə* toparlanma dövrü başladı.

3. səfəvi fars dövləti* istiyirsiz türk deyin,qozumada deyil (1501-1736)-fatimilər dövründəki ağır məğlubiyyətdən sonra şiələr daha afrikada mövcüluğunu davam etdirə bilmədilər. çox kiçik qrupları istisna əksəriyyət yaxın şərqə köç etdi və nəsillərlə ötürülən tarixi yaddaş sonunda şah ismayılla yeni bir dövrün başlanğıcı qoydu.amma cənnətməkan yavuz sultan səlim xan həzrətləri ilə başlayaraq osmanlı imperiyası bölgəni 200 ilə yaxın önəmli ölçüdə şiəliyin dini,mədəni,sosioloji,iqdisadi təsirindən qorudu.şiələr bu dövrdə bəzi döyüşlərdə qalibiyyət qazansalarda ümumi müharibəni uduzdular.və son olaraq nadir şah əfşarın səfəviliyi sonlandırması və şiəlikdəki reformları ilə şiəlik yenədə uzun müddət istər qlobal,istərsədə regionda önəmli təsir qüvvəsi olmaqdan çıxdı.amma bunuda qeyd edim ki, bu dövrün sonlanması ilə şiələr yer altına çəkilmədilər* pəhləvi dövründəki qısa müddət istisna .mollalar vasitəsi ilə şiəlik müəyyən qrupda daima canlı qaldı.

4. 1979 iran islam inqilabi ilə başlayan və günümüzdədə davam edən son dövr. bu yaxın tarix olduğundan və siyasi analiz/proqnoz qabiliyyətim olmadığından sadəcə bəzi faktları sadalayacam. əslində qalibi olmasada iran dövləti iran-iraq müharibəsinin qalibi kimi qeyd edilir. iran özəlliklə ayətulları,qum,məşhəd kimi mədrəsələri ilə azərbaycan,iraq,bəhreyn kimi dövlətlərin şiə əhalisi üzərində çox böyük təsirə malikdir. livanda hizbullah, yəməndə husilər vasitəsi ilə həmin dövlətlərin siyasətinə önəmli ölçüdə təsir edir.əfqanıstan,pakistan,nigeriya kimi kiçik şiə qrupları ilə iranın sıx iqdisadi,hərbi,dini əlaqəri mövcuddur.qlobal əl-qaidə terror şəbəkəsinin önəmli rəhbərləri şəbəkəni irandan idarə edir. türkiyədəki ələvilər belə davam etsə 20-30 ilə irani olacaqlar. və son vətəndaş müharibəsi ilə artıq suriya iran islam respublikasının hər hansı bir ostanından fərqlənmir.

not: osmanlı ilə əlaqədər bölümlərdə bir az tərəfkeş olduğum doğrudur. əlimdə deyil belə həssas mövzuda neytral mövqem yoxdur.yolum,düşüncəm bəllidir.

not-2: vəziyyətimiz çox gərgindir.əhli-sünnənin qalası olması gərəkən türkiyənin halı ortadadır. və daha betəri bu gün səudlar kimi terrorçular əhli-sünnəni dünyada çətin vəziyyətə salır.anlayağınız iran çox güclüdür və bunun nə ilə sonlanacağını bilmirəm.


ən önəmli not: ümidliyəm. çünki tarix təkrardan ibarətdir. əlbət bir gün aramızdan yenədə səlahəddin və ya yavuz çıxar inşallah.

+4 əjdaha

9. şiə məzhəbinin əsas prinsipi allahı yeganə tanrı kimi tanımaq, məhəmməd peyğəmbərə (s) və onun əhli beytinə tabe olmaqdır. şiəliyi sünnilikdən fərqləndirən isə ilk üç xəlifəni qəbul etməmələridir. onlar əli bin əbu talibi möminlərin ilk xəlifəsi kimi tanıyırlar.şiə məzhəbi peyğəmbərin (s) və onun əhli-beytinin məsum olduğunu vurğulayır.

+6 əjdaha

16. haq məzhəbdir.

+3 əjdaha

21. hansi şiəlikdən danışırsız mollaları 3 qəpikdən ötrü bütün səhabələri söyən puldan ötrü cəhənnəmə belə getməyə hazır olacaq dərəcədə yalançılığı tətbiq edənlərdən? fbda 2 profil açıb birini əli aşiqi birini də voram zoram yazan şiəlik dən? əli adıyla özünə zəncir vuranlardan? zinanı siğə ilə halal qilan şiəlikdən?

+2 əjdaha

5. #19216 entry doğrudur belə ki, mübariz ruhani və s. kimi şablonlarla şiəlikdə insanlardan üstün peyğəmbərlərdən aşağıda olan və imamların təmsilçisi ayətullahlar var. və iranda katoliklərdə kilsələrə olduğu kimi mədrəsələrə vergi verirlər. yəni anlayacağınız bir ruhani təbəqəsi var. və günümüzdə şiəliyi saxlayan 3 dayaq var:

1.siğə və ya mutə nikahı- xüsusi ilə gənclərin şiə qalmasını sağlayır. bu yaxınlarda 100-ə qədər iranlı qadının ettalaat tərəfindən türkiyənin şərq vilayətlərinə sırf siğə üçün yəni insanların şiəliyə isinişməsi üçün göndərdiyi ortaya çıxdı.

2.təqiyyə və ya ikiüzlülük- şiəliyin bəlkdədə bu günlərə gəlməsinə səbəb olub. rəsmən münafiqlikdir. yəni ona dildə başqa deyir amma əməldə başqa şey eləyir və bundan savab gözləyir.

3.xoms vergisi- seyidlərə falan verilirmiş təbiiki ayətullahlar onlarında təmsilçisi olduğundan o mədrəsələri ayaqda saxlayan əsas iqtisadi dayaqlardan biridir.

+3 əjdaha

7. terkibinde zencir vurma, özüne ezab verme şeyleri olmayan teriqet.

+2 əjdaha

32. hansı gürühun blə mövlası var, şiələrin həzrəti abbası var!
(youtube: )

+2 əjdaha

33. Məhəmmədin qızı və əli evliliyindən gələnlərin dövlət başçısı olmalı olduğunu düşünən Qohumbazlıq dini. Həsən və hüseyinin nəslindən gələnlərə axirətdə ekstra şəfaətlər olacağını, onlara qarşı pis rəftarın digər insanlara qarşı pis rəftarfan daha çox günah olduğunu, onlara yaxşılığın daha çox savab olduğunu və sair müdafiə edən bir məzhəbdir. Məhəmmədin nəslindən olanlara zülüm edənlər axirətdə şəfaət görməyəcək amma başqalarına zülm edənlərə şəfaət oluna bilər. Wtf? Məhəmmədin qohumusan? Hə gəl onda min boynuma.

+2 əjdaha

1. islam dinin bir təriqəti,hazırda şiə müsəlmanların çoxluqla yaşadığı dövlətlət irandı.
şiəlik diyəndə ağıla gələn siyğə məzələsidir

+2 əjdaha

24. həm sünni həm də şiə qaynaqlarında fərqli formada təqdim edilən ama mahiyyətcə fərqli olmayan bir hadise var. demeli mehemmed peygember görür ki ölümüne az qalıb, xeste yatagındadı deyir elini çağırın ona vesiyyetim var. bu moment ömer özün atır ortaya ki o ne söhbetdü elahezret be san nıyə belə eledın bə niyə? neyse qoymullar kişi çağıra elini deyiller ne andıra qalmışın var deginen. indi ezizlerim iddialara göre orda elini çağırmaqdakı meqsedi xelifeliyi ona vermek imiş. bu tebii ki iddia olmaqla beraber şielerin qığılcımlarının atıldığı olaydır islam tarixinde. neyse sora ebu-bekr olur xelife hami biat eliyir birce dene eli elemir deyir qaqa o xelifeliyi emoglu maaa veresiydi men seni hərrəmirəm. arvadı şielerin diliyle desek fatimeyi-zehra anamız lori dilde fatma xala deyir ki ade nöş sen dura dura dedemin xilafetine ebu-bekr geldi heeee bu meqamda gelin-baldız davası da qızışır oralarda. ve bu dünyada üstün şexsiyyetlerine göre allah terefinden cennetle müjdelenmiş 10 sahabeden eli-ebu-bekr arasında qeşeng dava düşür taxt üstünde. paahhoooo be bunlar en ülvi duyğuların, şexsiyyetlerin yiyesiydiler. belece bu indi esasen de nardaranda cox olan ozun zencirriyen vehşilerin temeli atılır. he nese sehvim varsa men de ilahiyatcıların yalançısıyam, xoş onların çoxu yalançı olur da neyse.
umbaylamoooonn

+1 əjdaha

22. qədr xum və şiəlik haqqında maraqlı məqalə.
link link

+3 əjdaha

6. tərkibində siğə, baş yarma, zəncir vurma, min bir hoqqa olan dini cəryan.

+1 əjdaha

28. Əli aşiqlərini bir kənara qoysaq sünnilik qədər yozlaşmamış məzhəb. Ən azından baş zad kəsmillər. Həm də, Səfəvilərin iranda, o cümlədən azərbaycanda hakimiyyəti ələ keçirmə vasitəsi olub. Mənbələrə görə, Şah ismayıl Xətai özünü Mehdi və əli'nin reinkarnasiyası adlandırıb.

mənbə link

+5 əjdaha

10. əsl şiələr övladlarına ömər adı qoymurlar. deyilənə görə hz. ömər gay olub ona görə -* həm də sələfidi

+1 əjdaha

13. uzun müddət tərəfdarı olmağıma baxmayaraq bir çox fikirlərilə razı olmadığıma görə sonradan uzaqlaşdığım təriqət. ümumiyyətlə mənə görə istənilən təriqətdə səhvlər var və çıxış yolunu da hamısından eyni məsafədə durmaqda görürəm. yəni aşkar bilinən qaydalara (tələblər və günahlar) əməl etməkdə görürəm. qalan xırdalıqları isə allahın bağışlayacağına ümid etmək olar.

+1 əjdaha

18. səhabələrə qarşı yalan yerə söydükləri üçün nifrət etdiyim məzhəbdir.düzgün yolda olanı əhli sünnə di çünki heç kimə söymür peyğəmbərimizin və səhabələrinin yolunda gedirlər.peyğəmbərimizin belə hədisi var:ümmətim 73 məzhəbə ayrılacaq onlardan biri cənnətə digər 72-si isə cəhənnəmə gedəcək
səhabələr soruşur:kimdir onlar ya rəsulullah
rəsulullah buyurdu:onlar mənim və əshabımın yolunda gedənlərdir.
hədis səhihdir.görünür ki şiələr cəhənnəmə gedəcək.ən yaxşısını allah bilər

+1 əjdaha

25. türkiyədə yaşayan bir türk olaraq iştirak edəcəyəm.
sual: “həzrəti əlini ilk xəlifə seçməyən səhabə kafir olduğu üçün bu səhabələrə lənət etmək lazımdır. həzrəti əlinin üç xəlifəyə beyət etməsi onları idarə etmək üçün edilən bir təqiyyədir” deyənlərə hansı cavabı vermək lazımdır?
cavab
dinimizdə əbi cəhl, əbu ləhəb kafirlərinə və hətta şeytana lənət etmək ibadət deyil. rəsulullah əleyhissəlamın səhabələrinə söymək təhqirdir.

əhli-beyti sevmək fərzdir. əhli-beyti sevməyən müsəlman olaraq ölməz. əhli-beyti sevdiyimiz kimi əhli-beytin sevdiklərini də sevməliyik. sevməsək əhli-beyti sevməyimizin yalan olduğu aydınlaşar. məsələn, rəsulallahı sevən onun qayınatalarını və kürəkənlərini də sevməlidir. həzrəti əlini sevən onun kürəkəni həzrəti öməri də sevməlidir. həzrəti ömərə lənət edən onun qayınatası olan həzrəti əlininin qəlbini qırmazmı? bir müsəlmana lənət edənin özü lənətlik olar. həzrəti əliyə lənət edən də lənətlikdir. lakin uydurma tarix kitablarına deyil, allah və rəsulunun buyurduqlarına, yəni qurani-kərimə və hədisi-şəriflərə baxmaq lazımdır. qurani-kərimdə və hədisi-şəriflərdə əshabi-kiramın hamısının cənnətlik olduğu bildirilir. ölçümüz uydurma tarix kitabları deyil, qurani-kərim və hədisi-şəriflər olmalıdır və ibn səbənin uydurduğu yalanlara etibar etməməliyik.

həzrəti əli də üç xəlifəyə beyət etdi. məşru xəlifə olmasaydılar həzrəti əli beyət edərdimi? rafizi və şiələr üç xəlifəyə məşru xəlifə deyil deyə lənət edirlər. dolayısı ilə üç xəlifəyə beyət edənlərə də və onları xəlifə edənlərə də lənət edirlər. bu beyət edənlərin içində həzrəti əli də var. həzrəti əliyə də lənət etmiş olurlar. bundan əlavə həzrəti əli üçün “əsrin dörddə biri qədər zaman üç xəlifəyə səsini çıxarmayıb haqqı gizlədərək, ikiüzlülük edərək onları idarə etdi” demələri çirkin bir iftiradır.



hamısını göstər

şiəlik