bugün wiki təsadüfi son
sözaltı sözlük
məsləhət postlar mesaj Profil

musiqi



facebook twitter əjdaha lazımdı izlə dostlar   mən   googlla
yazarların paylaşmaq istədikləri musiqilər - sözaltı günlük - spotify - sözaltı radio - sözaltı etiraf - muğam - timidus - sözaltı music - sözaltı sözlük
başlıqdakı ən bəyənilən yazılar:

+9 əjdaha

15. mən ota da poxa da başlıq açılmasını dəstəkləyirəm. biri bunu istər zirzəmidə açsın istər yox. ensiklopediyada otun da, poxdunda tərifi olur. olmalıdır. çox qəribədi ki sözlükdə hamının prespektivinin necə fərqli olduğunu çox yaxşı görürsən. keçən dəfə məsələn yazarın biri şey yazmışdı, musiqi qrupları və musiqilərə açılan başlıqlar boş başlıqlardı deyə. çox qəribədi. mənə görə qətiyyən elə deyil məsələn, başqa yazarların açdığı qrup ya mahnıları arada dinləyib özümçün yeni ritmlər tapanda sevinirəm. musiqi deyirsən a kişi, musiqiyə yüksək dəyər vermir onda belə çıxır ki bunu deyən adam, hansı ki bir şey düşün ki sən görünməzdir ancaq konkret bir maddə ifraz etdirir sənin beynində. dopamini yəni. yemək yemək,narkotik, sevişmək kimi musiqi də eyni maddəni ifraz etdirir, hətta melanxoliya belə yarada bilir. matematikdir başdan ayağa, o ritmlər, o patternlər, otur ağla. müqəddəsdi a kişi, ama kimsə deyir ki boş başlıqlardır bunlar. bir başqasına görə də sənə önəmli olan şeylər boşdur. bunları anlamaq və qəbul etmək lazımdı. aşmaq lazımdı.

+8 əjdaha

19. keçmişdəki musiqilərin daha yaxşı olma səbəbinin gözəl bir cavabı var:
(bax: survivorship bias)


yəni kobud tərcümə ilə desək, *həyatda qalma yanılqısı*. əslində keçmişdə də musiqilər indi kimi yaxşı və pis idi, sadəcə keçmişdən gələcəyə ən yaxşı musiqilər qalır, dinlənilir. uğursuz olanları itib batır və nəticədə keçmişdəki musiqilərin, kitabların, filmlərin daha yaxşı olduğu yanılqısına qapılır insanlar.

+9 əjdaha

1. bəşəriyyətin ən böyük nailiyyətidir. ümumiyyətlə insanların doğrudan da yaratdığı nəyisə varsa soruşsan deyərəm ki, insan musiqini yaradıb. dünyanın 7-8 möcüzəsi boş şeydi. əsl möcüzə musiqidir. hər musiqi parçası bir insani hissin təzahürüdür. insan hissləri sonsuzdur. və musiqi yazan, ya yaradan, ya oxuyan, ifa edən kəs musiqi vasitəsilə sözlə, dillə ifadə edilə bilməyən hissləri ötürür başqa insanlara. bu cox güclü təsirə malik vasitədir.

+7 əjdaha

22. Ondan öncə səssizlik var idi. Yəni-sükut. Sükut nədir? Səsin yoxluğu. Yox həm səsi, həm bu sözdən `sonrakı` (sözdən sonra olan yoxun özü deyil, çünki yoxluqda əvvəl və sonra olmaz, seçilmə, fərqləndirmə, hətta işarə belə olmaz, adı üstündədir-yox) məfhumu həm də ona aidiyyət, malikiyyət istinad edən yox`luğu`-dakı yiyəlik/sahiblik şəkilçisini də özünə çevirib əridirsə, yəni `yox`a o zaman ona heç nə işarət edə bilməyəcək. Yalnız bu sözdən `sonra` (nə də əvvəl) gələcək olan olmadığına görə (fəlsəfi mənada `oluş`dan/being fərqli olduğuna fokuslanıb yazar) acizlikdən şərti olaraq iki nöqtədən sonrakı boşluqla (yoxluq boşluq da deyil) onu ifadə edəcəyik:
Bu boşluq belə tam həqiqi boşluq deyil, aşikar olduğu kimi. Nəticə etibarı ilə yanyörəsi dolu olduğuna görə o `boşluq` deyə adlanır. (Struktualizmin banisi Ferdinand dayıya salamlar!).
Qısası-yoxluq heç bir təmsilə, işarəyə, şərhə, bəyana sığmaz. Simvol nəticə etibarı ilə bir varlığa (o varlıq hətta sadəcə zehində ola bilər) aiddir. `Səsin olmaması`ndakı `ol` kəliməsindəki ol varlığa işarədir. Varlıq bizə sadəcə yoxluq üçün bir işarədir. Təsəvvür oyatmaq, bəlkə sezmək üçün. Amma sən var olanı hiss edərsən, sezərsən, qavrayarsan. Yəni hiss varsa hiss edənlə hiss edilən var, sezgi varsa sezənlə sezilən, idrak varsa idrak edənlə edilən. Hamısı varlığı tələb edir. Yəni bu qədər anlatılmaq istənilən şey əslində anlatırmır. Sadəcə çox zəif bir şəkildə `ışığın` salır, zəif çox zəif şəkildə.
Bu kafaya girib bunu düşünmək belə kayfdır. Sən yoxsan, aləm yoxdu, dərd yoxdu, müşkül yoxdu. Sadəcə aşağıda bir çoxunun musiqi deyəcəyi mənimsə musiqidən daha çox ayinə bənzətdiyim bir şey var. Bax o ayin sənsən, sən özün. O anlardasan, ritmdəki anlardasan. Yoxdan (sükunətdən) çıxan bir səssən. Çox gözəlsən. Çox hətta müqaisədir. Çünki heç nə yoxdu, sən belə yoxsan əslində. Hər an yoxluqdan təcəlli edən notların, hərəkətlərin, görüntülərin işarə elədiyi bir gerçəklik var. Gerçəklik o ritmdəki andır. Oluş halı. Anbaan sükutdan (yoxluq) səsə (varlığa) gəliş. Gedib-gəlmə deyək buna. Mistiklərin səfər simvolunu xatırla. Bir səfər ki nə sonu var nə başı. Məqsəd elə gedib gəlməkdir. Mənə biri bu halda həyat (var olma) nədir deyə soruşsa-gedib-gəlmədir deyərəm.
Azadlıq təranəsindən dəm vuran kölələr mənə `azadammı` deyə sual verər. `Immı` nədi a kişi yoxluq olan yerdə? Reallığın qaynağı olan “am”a qoymusan sən yoxluqla. Dedim axı sadəcə bir ayin var başqa heç nə yoxdu. O ayin də yoxluğu təqlid edir. Bəzən cisimdən azad `gözəllik` ideyası ilə, bəzən də başqa `işarələrlə`.
Bax, bu mahnıdakı duman var ha səhnədən göyə yüksələn. Əgər səni yoxluğunu bir şey ifadə edəsi olsa sən biraz ona bənzəyərsən. Onun kimi azad şəkildə göyə, yoxluğa yüksəlirsən. Yüksəlmək deyə bir şey yoxdu əslində. Yoxluq olan yerdə nə yüksəlmək? Bəli ey saqi, paradoksal səslənir bilirəm. Yüksəyin olması üçün `alçaqlıqlar`ın olması lazımdır. Yoxluqda isə belə bir sifət olmaz. Sifət olmaz zatən. Sifət dediyin ismin /əsyanın bir necəliyindən, keyfiyyətindən bəhs edən bir şeydir. Yoxluq olan yerdə nə isim, nə əşya?
Amma insanam, yazı yazan varlığam. Madam bunun gerçək olduğunu qəbul edib, yazıramsa deməli işarəyə möhtacam. Bir halı izhar üçün möhtacam. Amma sözün, işarələrin acizliyindən xəbərdaram. Ustadlarımız kimi. Mövlana bax nə deyir :

Söz, vəzin və qafiyəni dağıdım /yoxa çevirim
Ta ki bu üçü olmadan seninlə danışım.


Mümkünmüdür belə bir şey? Bilmirəm...Yoxluq olan yerdə imkan (possibility) də olmaz zatən. Bir mahnı, bir ayin, ayindəki duman dökdü bu kəlimələri bağrımdan.

(youtube: )

+12 əjdaha

4. yaddaşı işə salmaq üçün birə-birdir. illər keçdikcə keçmişdəki əjdaha anlar unudulur. yadına salmağa çalışırsan alınmır. bəzən elə vaxtlar olur ki heç yadına da sala bilmirsən. dərmanı musiqidir. keçmişdə dinlədiyiniz musiqilər çox vaxt yadda qalır, onları açıb dinləyin. illərdi xatırlamadığınız anları yaşayacaqsınız, oha ala belə bir şey olmuşdu deyəcəksiniz. uşaq vaxtl toylarda eşitdiyiniz mahnıları açın, o toylarda baxışdığınız qızları xatırlayacaqsınız. küçələrdə maşınlarda yüksək səslə dinlənilən səviyyəsiz belə olsa o məhşur mahnıları açın, məsələn sarı çiçəyim var idi bir vaxtlar. o vaxtlar yaşadığınız gözəl anlar yada düşəcək. papanın maşınında həmişə çalan şəlaləm mənim mahnısı var idi məsələn, o vaxtları yadıma salır. sagopa kajmer, yeniyetməliyi yada salır. yaddaşdan silinmiş anları xatırlayanda dəhşət qəribə hiss keçirir adam, elə bil beyində dopamin ambarının ağzı açılır, beyin orgazm olur sanki. yaddaşa xeyrdir bu arada keçmiş unudulmuş anları detalları ilə yada salmağa çalışmaq.

+6 əjdaha

12. ruhun qidası.

bir musiqi ilə birini həyata döndürə bir musiqi ilə birini zehni olaraq öldürə bilərsiz.

musiqi bəlkə də cənnətə inanmamaq üçün ən əsaslı səbəblərdən biridir mənə görə. musiqisi olmayan bir yerdə yediyim alma ryukun yediyi almadan fərqlənə bilməz.

jared leto demişkən: ''some people believe in god, i believe in music, some people pray to god, i just turn on the radio...'' * bəzi insanlar tanrıya iman gətirir, mənsə musiqiyə, bəzi insanlar tanrıya dua edir, mənsə sadəcə radionu açıram.

+6 əjdaha

17. musiqi hәyatdır,
yaşama sәbәbidir.
musiqi zövqdür,
hәzzdir.
musiqi seçimdir.
musiqi azadlıqdır.
musiqi sakitlik ,
bәzәn dәlilikdir.
musiqi narkotikdir,
bağımlılıqdır.
musiqi bizi var edәn şeydir.
hәr ehtiyacımız olanda yanımızda olandır.bizi tәrk etmәyәndir.
qısaca musiqi candır.

+5 əjdaha

25.
(youtube: )

Azərbaycan musiqisi tarixində ən möhtəşəm 2 düetdən biri deyərdim..

+4 əjdaha

21. Zaman keçirtmək istəyənlər üçün sadəcə bir vasitə, kəşf etmək istəyənlər üçünsə sonsuz bir xəzinə olan sənətin ən ilahlaşmış növü
(youtube: )

+3 əjdaha

23. Ulu Əcdadlarımızın sosial-məişət həyatında baş verən hadisələrin gedişatı fonunda, ana təbiətdən eşitdiyi səslərin onlara psixoloji təsiri nəticəsində yaranmış anlamlı səs titrəşimləri toplusu. Eramızdan əvvəl, daha təzə-təzə homo sapiensə evrildiyimiz, beynimizin yeni-yeni çalışmağa, nəyəsə anlam verməyə, nədənsə dərs çıxarmağa başladığı zamanlar insan hər şeyi öyrənməyə meylli olduğu kimi ətrafındakı səslərin də onların sosial həyatına təsir etdiyinin fərqinə varıblar. Şırıltı səsi gəlir? Deməli qarşıda içməli su mənbəyi var, vəhşi heyvan səsləri gəlir? Deməli buralardakı sığınacaqlar
Təhlükəsiz yaşamaq üçün əlverişli deyil və s. Səslərdən çıxardığı nəticənin onun həyatına təsir etdiyini görən ağıllı insan başlayır yuva qurduğu, məskən saldığı münbit torpaqlardakı ana təbiətin səslərinə qulaq verməyə, onu yaxşıca yaddaşına həkk etməyə, öyrənməyə. insan buna o qədər vərdiş edir ki, yaşamağa əlverişli, təbiətin ona sunduğu sakit, təhlükəsiz torpaqların pıçıltısı, o sakit küləyin yellədiyi yarpaqların lehim xışıltısı, o ağacdan bu ağaca qonan quşların cikkiltisi, o gur suların şırıltısı başlayır artıq ona zövq verməyə. insan öyrənir ki, bu səslərin fonunda mən təhlükəsizəm, yeməyim, suyum daim var, yaşayacam, çoxalacam, burda rahatam, mən artıq bu mənzərədən, bu səslərdən zövq alıram. Təbiət, meşə, şəlalə panoramalarından zövq almağımızın kökü də həmin bu instinktə dayanır. Quş səslərindən zövq almayan insan yoxdur yəqin ki, ya da canavar ulamalarını sevən birinə də az rast gələrsiz yəqin ki. Körpə uşağın ağlamağına isə yəqin ki, hamı nifrət edir. Çünki körpələr gecələr ağlayanda qəbilənin yeri bəlli olurdu və gecələr vəhşi heyvanları oraya çəkirdi. Görünür əcdadlarımız təkcə bu problemdən babat əziyyət çəkiblər. Bizim də bu səsə nifrət etməyimiz normaldı ona görə.

Bizə ləzzət edən musiqilərin kökündə əcdadlarımızın zövq aldığı təbiət səsləri durur. Bu yaxınlarda bir videoya baxdım, videoda deyilirdi ki, kommersiya məqsədli bəstələnən məşhur mahnıların əksərində "fa-re"* not adları şərtidir notları ardıcıl səslənərək təkrarlanır, təbiətdə bu notların ardıcıl təkrarlanışını biz quş səslərindən, cikkiltilərindən eşidə bilirik. "Fa" və "re" notlarının bu cür səslənməsi əksər insanlara zövq verdiyi üçün bu notlardan musiqidə istifadə etmək həmin musiqini dinləyiciyə dinlətdirəcək və ona zövq verəcək. Təbiətlə musiqinin ahəngini izah edə bildimsə keçim əsas məsələyə.

Müasir dövrün geydirmə musiqiləri heçnədən bəhrələnmir, təbii kimyası yoxdur. inkubator toyuqları kimidi. Hamısı bir-birinə bənzəyir, Yeyib doyursan amma mədə korlayır. Zövq almırsan. Məncə musiqi tarixinin qızıl dövrü 18-ci əsrin klassik musiqiləridir. Yaxşı musiqi duyumu olanlar bu musiqilərin tərkibini, kimyasını dada bilir. Klassik musiqi təbiidir, təbiətdən qaynaqlanır, hiss edirsən ki, səninlə danışır, nəsə deməyə çalışır. Qulaq asdıqca gah tüklərin ürpərir, gah narahatçılıq hiss edirsən, gah da içinə bir rahatlıq səpir. Məncə bu musiqiləri yazanlar bunun fərqində olublar, bəstələyərkən bunu nəzərə alıblar, notları şüurlu şəkildə düzüb, fikirləşib ağıllı əsərlər yaradıblar. Ona görədir ki, klassik musiqi heçvaxt dəbdən düşmür. Klassik musiqini hamı sevir, səbəbini bilməsələr də hamı sevir.
Mozartın bu şahəsəri dediklərimə qəşəng nümunədir.
(youtube: )

+3 əjdaha

16. musiqi qəlbdən qəlbə körpüdür. gözəl musiqini ancaq gözəl qəlbə sahib insan yarada bilər. musiqi elə aura yaradır ki, orda yalan və qeyri-səmimiyyət keçmir, və heç kim aldadıla bilməz. musiqi çirklənə bilməz. gözəl musiqi duru, təmiz bulaq suyudu və heç kim onu bulandıra bilməz. musiqi yeganə məvhumdur ki, bəşəriyyət nə qədər çirklənsə də, o qəlblərdə bütün çirkablardan kənar şəkildə yaşayır, çünki onu yaşadan təmiz qəlblər var və həmişə də olacaq. ona görə də, nə qədər ki musiqi var, deməli təmiz insanlar var, və dünya hələ də yaşamağa dəyər.

+5 əjdaha

6. bu dünyada insanın yarada bildiyi azsaylı şeylərdən biridir. sözün həqiqi mənasında yarada bildiyi. boş bir səhifənin birdən-birə səssizliyi pozacaq mükəmməl bir səsə çevrilməsi musiqi adlanır. elə olur ki, 5-6 dəqiqəlik musiqi qalın bir kitabın hiss etdirə bilmədiyini hiss etdirir. kitabı da insan yazır. amma nə qədər ustalıqla seçilsə də, sözlər yenə də bir qədər acizdirlər. 7 notun yaratdığı duyğu seli dünyanın 8ci möcüzəsidir. hətta ilk sırada belə ola bilər. bəlkə də tək möcüzəsidir. film zad çəkəsi olsaz musiqiləri yaxşı seçin. doğru səhnənin təsir gücünü inanılmaz şəkildə artırır. səs-küylə musiqinin fərqini də bilin. musiqi bənzərsiz sənət əsəridir. heyf ki, həyatın fon musiqisi yoxdur.
musiqi həm də "hiss qutusu" kimi birşeydi. olur ee hərdən. ilk dəfə yağışlı havada qulaq asdığın musiqiyə hər qulaq asanda o havanı hiss edirsən. o necə gözəl bir duyğudur elə -*

+2 əjdaha

14. müasir dövrdə youtube-dakı izlənmə sayı ilə ölçülən sənət növü. bir nəfər var idi. onunla bir dəfə söhbət dinlədiyimiz fərqli musiqilərdən hansının daha yaxşı olmasına gəlib çıxdı. mənə dedi ki, youtube-a baxaq görək hansında daha çox izlənmə sayı var. bu yerdə mən söhbəti saxlamalı oldum. hər şeydən əvvəl heçə bəyənmədiyin halda baxdığın bir youtube videosunda da sənin baxmağın saya əlavə olunur. bundan əlavə daha, "çox insan qulaq asırsa, deməli yaxşıdır" demək özü gerçəklikdən çox uzaqdır. çünki ilkin olaraq bu bir zövq məsələsidir. hərə fərqli tərzdə musiqini bəyənə bilər. hansı daha yaxşı olması nisbidir. amma bu da bir yerə qədər. elə bir nöqtə var ki, ondan sonrası artıq zövqsüzlüyə daxildir və həqiqətən də mütləq mənada pis musiqi sayıla bilər. məsələn, üzeyirin (mehdizadədən gedir söhbət) məşğul olduğu şeyə musiqi belə demək istəmir adam.

+2 əjdaha

9. dünyada əbədi olan yeganə şey. johann sebastian bach məsələn. michael jackson. freddie mercury. axl rose. alim qasımov mahnıları. insanı sehrləyən qurani kərim sədaları. kilsə xorları. saysız-hesabsız etnik musiqilər.. özündə duyğuları, üsyanı, sevgini, nifrəti, kədəri, sevinci, yalnızlığı, ağrını və tanıdığınız bildiyiniz bütün duyğuları daşıya bilən yeganə şeydir. onun üçün də sonsuzdur, əbədidir. musiqiçilər isə dünyanın ən şanslı insanlarıdır, çünki ölümsüzdürlər.

+2 əjdaha

10. kəlimələrlə ifadə edilə bilməyən duyğu və düşüncələri notlar və səslərin köməyi ilə anlatmaq şəkli..
əgər bir mif yazmalı olsaydım. musiqini, tanrı insanı dünyaya tulladığı vaxt cibinə basışdırdığı sədəqə kimi qələmə alardım. . (yol xərcliyi),,,,,



hamısını göstər

musiqi