bugün wiki təsadüfi son
sözaltı sözlük
məsləhət postlar mesaj Profil

amerikan filmlərindən şablon hadisələr



facebook twitter əjdaha lazımdı izlə dostlar   mən   googlla

başlıqdakı ən bəyənilən yazılar:

+43 əjdaha

38. oğlan sevgilisi üçün qatar vağzalına qaçır. amma qatardan qız düşmür. oğlan kədərlənib lomkaya düşür. elə bu vaxt qatar tərpənir gedir, oğlan da lom kimi baxır. qatar gedəndən sonra qarşı tərəfdə qız görünür, və bunlar hırıldayıb, qaçışıb, qucuşub, əmişirlər. sən demə qız o biri tərəfdən düşübmüş.

+25 əjdaha

32. yadplanetlilərin həmişə bostona, olmadı yeni orleana hücumu. küçədəki telefon budkasından prezidentə (puhaahhha))) zəng eliyib:
"eyyy, lənətə gəlmiş harrison, o piyli götünü qaldır pəncərədən çolə bax, yadplanetlilər tək mənim problemim deyil!...
hə birdəki, bilirsən, mən həftə sonları qolf'dayam (?)"
demək...
sikim böyügüvüzü... bu dəxlisiz dialoqu, budkadan prezidentə zəngi, qolfu zadı qoydum bir qırağa, bir dəfə də bu yadellilər beyləqana hücum eləsinlər amk, bir dəfə də buranı göy lazernən biçsinlər baxaq görək nolur.
"lapatka" fərmayıl elə beyləqanın girişində qaşısın onları..

+20 əjdaha

3. hər şey olub bitəndən sonra gələn polislər. bir çiyni yaralı vəziyyətdə məkandan çıxan qəhrəman, uzaqdan onu görüb qaça-qaça gəlib boynuna dolanan sevgilisi. sonra da, bir tibb işcisi yaxınlaşıb qəhrəmanın çiyninə bir ədyal atır və ya da yarasını müayinə etmək üçün xərəklə ambulansa mindirirlər. bu vaxt da sevgili qəhrəmanın əlindən tutur. ambulansa qaldırılanda sevgilisi qəhrəmanın əlini buraxır, qəhrəman da ambulansın içində gülümsəyərək göz vurur, "hər şey yaxşı olacaq" mesajı verir. sonra da kamera məkanı daha geniş planda, yüksəkdən çəkir. polislər pis əmiləri maşınlara basır, yanğınsöndürənlər də yanğını söndürməyə çalışır.

+14 əjdaha

8. məktəbdə 2 oğlan oxuyur 1i balşoy xuy olur o birini əzir təhqir eliyir,sonra bu zəif gedir məşq zad eliyir eşşəyə dönür gəlir bunu it balası kimi döyür sevgilisini zadini alır əlinnən
(bax: never back down)
(baxma: forsaj tokyo drift)

+13 əjdaha

1. əsas personaj olan ata arvadından boşanmış olur. qadın özünə yeni bir məşuq tapır. ancaq beyzbol həvəskarı balaca oğlan heç cür bu yeni ataya uyğunlaşa bilmir. bir çox hadisədən sonra uşağın atası oğlunun oyundakı uğurlu vuruşundan sonra oğlunu qucaqlayır və ailə birlikdə hotdog yeməyə gedirlər. təbii ki uşağın rəqib komandadakı uşaqlar tərəfindən döyüldüyünü də vurğulamadan keçməməliyik.

+10 əjdaha

35. həkimlər pinset ilə yaralının bədənindən gülləni çıxarandan sonra dəmir qabın içinə atırlar.
ordan gələn "dinq" səsi film izləyicisinə yaralının qurtulduğu mesajı verir.
bir dəfə belə bu məqsəd üçün plastik bir qab istifadə edildiyinə şahid olmadım. məsələn plastmas pepsi qutusu ola bilərdi.
ama dəmir qab deyəsən bu işə asalet katıyor. o "dinq" səsi çıxmalıdıye qaqa. çıxmalıdı ki, izləyici toplu orqazm yaşasın.

+10 əjdaha

70. vəhşir bir cinayətkar ya da vəhşi bir cinayətkarın tələsinə düşüb ağır yaralanış bir adam olur, bu adam başlayır həkim axtarmağa amma hər dəfə nə hikmətdirsə də həkim adı ilə üstünə getdiyi şəxs baytar olur. baytarla bu yaman mübahisə edirlər, yaralanmış şəxs deyir ki, məni müalicə et, baytar da deyir ki, mən baytaram mənim sahəm deyil. ən axırda baytar göt qorxusundan məcbur olub şəxsi müalicə edir.

+11 əjdaha

10. döyüş səhnəsində. döyülmək. və yernən sürünəndə...
müəlimini,məşqlərini yadına salmaq, və rəqibini it kimi çırpmaq

+12 əjdaha

15. qadın, sevgilisini müharibede, ya da teyyare qezasında öldüyünü zenn edir başqası ile sevişir, sevgilisi qayıdandan sonra ağlayıb zırlayır "corc, etağa men seni sevirem." deyir.

+9 əjdaha

2. zippo zajeqalkanın ataraq gedən adam və arxasında yüzdən çox maşının partlaması

+9 əjdaha

7. manyak hamını öldürür amma axırda təkcə bir dənə qız sağ qalır, manyakı öldürür və özündən əmin şəkildə, üstü-başı cırıq halda hadisə yerindən çıxıb gedir.

+10 əjdaha

21. ufoların gəlib yer planetini sikib çevirməsi və bütün dünya ölkələrinin ordularının bacarmadığı şeyi bir nəfər adi amerikalı vətəndaş və ya əvvəl xüsusi təyinatlı işdə işləyib ailəsindən ötrü işindən vaz keçən ailə başçısının ailəsini qorumaq üçün etməsi və qalib gəlməsi.

+9 əjdaha

47. hansısa qəhrəman nəyisə bacarmayanda kimsə gəlir deyir sənə güvənirəm filan ondan sonra dönür həmin şeyi bacarır.

+9 əjdaha

92. Evin orta yaşlı uşağı axşam yeməyində həvəssiz və bezgin vəziyəttə tarelkanın içində langetin yanına qoyulmuş qarox və kökü vilkanın ucu ilə sağa sola oynada oynada nəsə fikirləşir . Həmin an anası çönüb deyirki Nə olub Ceyms nəsə kefsiz görünürsən ? Uşaqda qayıdırki kefsiz deyiləm ana prosta bugün çox yorulmuşam aclığım yoxdu . Ana da qayıdırki yaxşı onda ac deyilsənsə çıx otağına biraz dincəl .

+19 əjdaha

75. Deməli rinqdə iki boksçu olur. Bunlardan biri filmin baş obrazı. 2 raund rəqibin üstünlüyü ilə keçir. Əsas qəhrəmana döşüyürlər yumruğu. Bu yıxılır yerə hakim də başlayır saymağa. Hakim saymağında olsun bu 10 saniyə ərzində bunun bütün həyatı, ailəsi, məşqçisinin sözləri falan gəlir keçir gözünün önündən. Hakim 1 demək istəyəndə bu durur babat bir iki yumruq. Nokaut...və arenanı alqış səsləri bürüyür. Urraaaa!!! Bunu qucaqlarına falan alıb aparırlar. The End

+8 əjdaha

31. bütün dünyanın sonu gələn filmlərdə, adamlar öndə qaçırlar, arxadan dünya dağıla-dağıla gəlir, bunda da öz hegemonluqlarını göstərirlər ibnələr, allaha şirk qoşurlar totolarını giblediklerim

edit: bütün siyasi və işğal temalarınnan da üzü ağ çıxırlar, bax sən bu ameriqalılara

+6 əjdaha

6. əssa roldakı müdirin (çox vaxt da gənc qadın) sürətli addımlarla iş yerinə gəlib,ətrafdakı hamı ilə hal əhval tutub,şit-şit zarafatlar etməsi,hansısa bir işçiyə kofe "zakaz " etməsi.

+6 əjdaha

42. qəhrəmanımız döyüşür. qarşı tərəfdə 1000 nəfər belə olsa hücuma tək tək gəlirlər (baxma: panyatka başqa şeydi).
yer kürəsinə bilinməyən bir cisim gəlir. hara ? əlbəttə amerikaya. asteroid gələndə yer kürəsi fırlanır amerikanı qabağa verir.
babat atışma gedir. adamın biri bir qəpikdən. başından, qolundan ayağından hətta yanından güllə keçən biri də saniyəsində ölür. esas qəhrəmanı deşik deşik eləsələr belə (düzdü çox vaxt heç güllə dəymir, dəysə belə çiynindən) yarım saada ölür. gözləyir döyüş qurtarsın kimsə gəlib bunun əlindən tutsun, bu da gic gic danışıb sonra ölsün

+6 əjdaha

55. qaqaş krutoy-krutoy qıza tərəf gəlir, gözləri ilə qıza meydan oxuyur, qız da altdan gizlincə qaqaşın daşşaqlarına tapança tuşlayır -*

+6 əjdaha

52. dünyanı xilas edəcək qəhrəmanın (piter) bu böyük mübarizəyə girməzdən əvvəl boston dərin özüllər zavodunda adi bir mexanik işləməsi. kolleqası - başqa bir mexanik olan ronni ilə də səbəbsiz düşməndirlər. ronni çox şən, itoynadan adam təsiri bağışlasa da, filmdə onu sanki gijdıllaq imiş kimi, hər an kiməsə təcavüz edəcək kimi görürük. məsələn, ronni bütün normal mexaniklər kimi işdən sonra dostları ilə pivələnnməyə gedərkən, bizim bu asosyal manıs trenajorda sinəyə işləyir. sanki altıncı hissi ona "dünya təhlükədədir ay qa" deyir və bu mübarizədə sinəyə işləməyin vacibliyi piteri narahat edir. söz vaxtına çəkər deyiblər, elə bu vaxt başqa bir eks mexanik iş yoldaşı, indi isə amerikanın yadplanetli istilasından məsul birinci adamı olan mayk o'konnor pryamoy ağ evdən qəhrəmanımıza köhnə trubka telefonla zəng edib onu dünyanı xilas etməyə səsləyir. əgər razılıq versə o'konnor ona babat bir pivə qonağlığı boyun olur. əvvəl-əvvəl dərin özüllər zavodunda işlərinin çox olmasına görə razı olmayan piter səyoğlanı pivə qonaqlığına görə bu işə razı olur...

+5 əjdaha

56. heç nəyə qozmayan, sərt amma əsgərlərinin qayğısına qalan zabit

+6 əjdaha

29. başda göstərilən xeyirxah, səmimi, xoş insanın filmin sonunda əsl şər qüvvə kimi ortaya çıxması. filmin əvvəlində göstərilən şər, pis insanın isə filmin sonunda mələk çıxması * glş

+5 əjdaha

39. kollecdə mütləq bir cool qız və bir əzik qız olur.bizim bu əzik coolun yaraşıqlı amma başıboş sevgilisinə göz qoyur.nəsə uzun uzadı hadisələrdən sonra bizim əzik cool-u sındırıb onun yerini və sevgilisini alır əlindən.sarışın cool-da etmir tənbəllik qisas almaq üçün planlar qurur.nəsə sonda bizim əzik film boyu mübarizə apardığı yaraşıqlı boşbeyni deyil öz oğlan dostu ilə sevgili olur.sarışın cool isə bərbad günlərə düşür.

+7 əjdaha

11. soyuducuda həmişə pivənin olması məni əsəbiləşdirir

+8 əjdaha

85. Əsas qəhrəmana crushı olan amma qəhrəmanın sadəcə çətin vəziyyətlərdə köməkçi hesab etdiyi( irəlidə birdən-birə o da ona aşiq olduğunu anlayacaq) tibb bacısının ilk öncə "yox ,mən bunu edə bilmərəm" dediyi halda, hər cürə cərrahi prosedurun anasını ağlatmağı.

+8 əjdaha

86. Pox kimi həyatı olan oğlanımız günün birində bir qızla tanış olur, göt-göt maniyələri aşıb evlənirlər və həyatları cənnətə dönür.

+6 əjdaha

13. filmin janrına göre deyişen hadiselerdir. meselen horrordursa, gencler gedirler şeher kenari bir yere. seksle meşqul olub, narkotik çekirler, içki içirler. filmde ancaq bunu etdikden sonra qeribe, qorxulu hadiseler baş vermeye başlaya biler. sonra bunlar bir-bir ölürler. aralarinda bir nefer, maksimum iki nefer sag qalir. qalanlari qirilandan sonra polisler gelirler. sag qalan qehremanlarin beline odeyal atirlar. hele bezileri axirda filme triller de qatirlar. meselen qatillerden biri sag qalan qehremanlardan biri olur. bunu da filmin son deqiqelerinde onun sinsice gülüşünden, ya da rejissorun işare elediyi eşyadan zaddan anlayirsan.

+7 əjdaha

44. ölüm ayağındakı adamın düşməninə kinayəli gülməsi.gülmək ömrü uzadır sözünü səhv başa düşüb

+6 əjdaha

67. qovhaqov zamanı arxadakı maşının digər yoldan qəfil çıxan yük maşını ilə toqquşması. belə hadisədə pis adamın köməkcisi həlak olur ancaq əsas pis adam sürətini artıraraq yaxşı adama çatmağa çalışır. ən sonda pis adam qəzaya düşür, yaxşı adam xilas olur.

+5 əjdaha

84. Gecənin bir yarısında dostlarıyla ekşn olsun deyə ruh çağırıb yada nəisə cinayət haqqında danışandan sonra mədəsiz bir gənc sarışının qaranlıqda işıq yandırma əziyyətinə girmədən sandvic hazırlaması o sırada da çöldə (mütləq həyət evi olmalıdı) kollarda nəsə hərəkətliliyin olması ,kameranın qızın şaşkıloz sifətinə zoomlaması sonra salonda aaaaa deyə qışqırığın çxıması və yavaş yavaş dostlarının cəsədlərini tapılması ən sonda da sağ qalan o mədəsiz mərdimazar sarışının sağ qalması olan şablonlar...
Bir dönəm kənddə qalmaqdan qorxmağıma səbəb idi bu mərdimazar hadisələrin həyət evlərində olması..
Vəə amerika sayəsində tam əmin yaşayıram ki, azərbaycan qətiyyən işıq yanmadan mətbəxə gedib sandvic etsəm içəridə dostlarımın aaa deyə qışqırıqlarını eşitməyəcəm.
(bax:bunlar hepsi amerikanın oyunları )

+5 əjdaha

102. hansısa sürpriz şəkildə bir təhdit ortaya çıxır və necə olursa baş qəhramanımız bir kamanda toplayır və yanlız onlar dünyanı qurtara bilər təbiki bu sözügedən qəhramanlar 18 yaşdan böyük ola bilməz.

+4 əjdaha

9. qadın və kişinin tam da öpüşəcəyi an və ya seksin ən qızğın, ən ehtiraslı vaxtı çatana yaxın telefonun zəng etməsi. bu poxu işə başlamamışdan qabaq söndürmək o qədər mi çətindir? düzdür, belə anlarda uzaqgörənlik etmək biraz qeyri-mümkündür, insan o vəziyyətdə bu cür şeyləri düşünə bilmir amma çox vaxt evə girəndə onsuzda nələr yaşanacağını təxmini bilirsən.
türk kinorejissor nuri bilge ceylan, amerikan filmlərinin bu çeynənmiş "saçmalığı" ilə yaxşı məzələnib. onun "iklimler" adlı filmində erotik bir səhnə var, orada elə ceylan özü (filmdə baş rolda özü oynayır) bir qadınla vəhşicəsinə sevişərkən (bir tərəfdən də qadına yerə düşən fındığı yedizdirməyə çalışır), evdən çala-çala özünü öldürən telefon səsi gəlməyinə baxmayaraq, buna heç bir reaksiya vermir. ev qadınındır, lakin qadın da nurinin güclü qollarının altında olduğuna görə qalxıb telefonu götürə bilmir

+5 əjdaha

98. əsasən müəyyən studiolara bağlı olan rejissorlar biraz şablon film çəkmək məcburiyyətindədir.
hadisələr gəldikdə isə polisin qovaladığı adamın hamını itələyib keçməsi və həmin insanların 10 saniyə sonra polis tərəfindən də itələnməsi. ay qardaş haranısa uçurub dağıtmadan qaçmaq bu qədər çətin deyil axı. Azərbaycanda olsa "aə dalbayov qabağına bax də" deyə qaçan adam saxlanılıb niprav çıxardılandan sonra peysər olaraq qaçmağına davam edə bilər

+4 əjdaha

48. kinonun baş qəhrəmanı nəysə elyib hamını xilas eləməlidi vəya çətin vəzyətdə qalıb, sora birdən birə "qoy sihdirsin" deyib hərşeyə sikdiri çəkər.
sora bidənə dümbük, ağıllı dıllağ gəlib bunu tırkalıyar, buda "vapşe həye sikim içini" deyib tırkaya gedər və gedib hərkəsi qurtarar. dadadadam

+5 əjdaha

61. alkolik dedektiv. çox vaxt bu qəhramanımız boşanmış olur. oğlunu çox az az görür, her zaman onu beyzbol maçına aparmaqa söz verir ama her seferinde içkili halda hardasa sızır qalır. günün yarıdan çoxunu barda keçirir. qalan yarsını ise bir otaqlı bapbalaca evinde. hele bu evden çöle çıxmadan parçaları birleşterir ve cinayətin kimin işlədiyini tapır.

+3 əjdaha

26. deməli qız atasından oğlanı ilə axşam yeməyinə getmək üçün icazə alır, amma əslində səs-küylü bir partiyə gedirlər. parti əsnasında oğlan qızdan intim əlaqəyə girməyi tələb edir, ancaq buna hazır olmayan yeniyetmə qız ağlaya-ağlaya bir küncə çəkilir. onu ordan götürmək üçün atasın zəng vurmağa cəsarəti çatmadığı üçün baxıcıya filan zəng vurur. baxıcı qızı evə gətirdikdən sonra atasına hər şeyi başa salır və
-вы ей не надзиратель, вы ее отец
deyib kişiyə qızı ilə bu dəfə ata kimi danışmağı məsləhət görür. kişinin bu ağlına batır, girir otağa sakit sakit soruşmağa başlayır qızdan hər şeyi və qız nə cavab verirsə normal qarşılayır. axırda qız atasına
-и после всего этого ты не сердишся на меня пап?
dedikdən sonra kişi gülümsəyib
-а почему же мне сердиться милая, ты же не виновата
dediyindən sonra qız atasını qucaqlayıb
-отец!
deyib ağlayır və kişi də
-я горжусь тобой детка
dedikdən sonra səhnəni pozitiv fonda tamamlayırlar.

+3 əjdaha

30. filmin bitməsi swh

+4 əjdaha

64. işgəncə edildikdən sonra istənilən məlumatı verməyib hələ üstəlik işgəncə edənin üzünə tüpürmək

+4 əjdaha

40. personaj patlayıb da milyonlarla insanı öldürə biləcək bombanı və yaxud da başqa zadı durdurmaq üçün tək gedir və bomba (və yaxud da başqa zad) son anda heç kəsin zərər görməyəcəyi yerdə partlayır. insanlar sevinir, başlayırlar qucaqlaşmağa, fit çalırlar, sevincdən qışqırışırlar. sonra yadlarına düşür ki, bombanı (başqa zadı) deactive eləməyə çalışan, ancaq eləyə bilməyib onun heç kəsin zərər görməyəcəyi yerdə partlamasına şərait yaradan insan hələ də yoxdur. başlayırlar o insanın gəlməsini gözləməyə, 5 dəqiqə filan. gəlmədiyini gördükdə məyus olurlar. sonra personaj birdən - birə ortaya çıxır və sevgilisi yanına gəlir, qucaqlayır zad, bütün hamı onun arxasınca gedir və xoşbəxt son. heç bir filmdə yaşanan o qədər hadisədən sonra ətrafın dağıntılarını nə etdiklərini bilməmişəm.

+3 əjdaha

36. baş qəhrəman polis olur hadisələr zəncirinin birində bomba tapır. hamı deyir gəl qaçağ bu deyir yox vaxt azdı zad. bombanı açır rəngli şunurlardan birini pıçaqla kəsir və bomba dayanır * glş

+3 əjdaha

16. dəstək qrupundan(группа поддержки) sarışın bir qız olur hansı ki, öz rəfiqələriylə hamını bezdirib və amerikan futbol komandasından olan oğlanla sevgilidir

+4 əjdaha

19. həmişə universitet və məktəbə aid kinolarda 1 qız və onum yandaşları qrupu fenomen olur məktəbdə. bir tərəfdə də əziklər qrupu varki, içlərinnən 1-2si fenomen qrupa can atır. bu fenomen qrupun başında duran qız məktəbin ən yaraşığlı oğlanı ilə sevgili olur.əziklər qrupu uzun mübarizədən sonra o biri qrupun başçısının sevgilisini əlindən alır və axırdada məzuniyyət gecəsində məktəbin kral və kraliçalari seçilib gedirlə işlərinə -*

+3 əjdaha

80. abş əhalisinin yanıq olduğunu bildirməsi. kişili-qadınlı hamısı seks dəlisi obrazını oynamaları. bu day eləməz dediyin obrazlar çox vaxt bar fahişəsi rolunu oynayır hətta. birdə abş materialları olmasına baxmayaraq, məntiq xətaları üst səviyyədə olur. məsələn, adını xatırlamadığım bir filmdə 8-9 bal gücündəki zəlzələdən sonra şəhər yerlə yeksan olub, amma xilasedici olan ata qızı ilə telefonla danışa bilir. a yetim, bütün infrastruktur çökəndən sonra nətəri zəng eliyə bilərsən ki? sonra çoxunda sonluğu "make america great again" tərzi ilə bitməsi. sanki abş və onun kuklaları olmasa dünya batacaq xalqlar qırılacaq. bir s*çın buradan da.
ümumi olaraq, son dönəmlərdə baxmaqdan sıxıldığım və eynilə digər yazılarda da bildirilən mövzulardan fərqli adlarda filmlər çəkirlər. baxılmalı olan bioqrafik filmlərdi ki, ən azından bir-birinə bənzər sujet xətləri olmur.

+2 əjdaha

101. evə gələn qonaqlardan birinin soyuducudakı pivəni pisləməsi

+3 əjdaha

24. bir de her bazar səhərləri trt1-den verilən türkçə dulbyajlı western filmləri var. sitat "tanrı mı? tanrı bu yerleri çoktan terketti". kasabaya yeni gələn şerif barda cool-cool oturur, bu vaxt artistlik eləyən 2-3 banditin silahını sakitcə güllə ilə endirir. genelde "jerry, yeni şerifimize bira vermicekmisin," replikləriylə bitər səhnə.

+4 əjdaha

53. polislər varsa filmdə əllərində silah görməmək ehtimalı az da olsa var amma kofe və donut olması allahın əmri kimi bir şeydir.

+3 əjdaha

95. Amerikan futboluna baxa baxa pivə içib hotdoq yeyən dayı

+3 əjdaha

82. izləyəndə əməlli başlı kilo verdiyim filmlərdi. Tipik propoqanda filmləri var bunların. Çox çox çox məxfi bir yer var burda da çox vaxt prezident olur və terrorçular bu çox məxfi yeri ələ keçirdirlər. Bu terrorçular da çox vaxt ya rus ya da ərəb olurlar. Bütün film boyu ingiliscə danışan terrorçularımız bir tək allahu əkbər sözünü ərəbcə deməklə yeni bir dilinin-ərəbikancanın olduğunu sübut edirlər. Bunlar "dediklərimizi edin belə edəcəyik elə edəcəyik" deyib təhdid edirlər və sonra həmişəki şablon cümlə işlədilir "amerika heç vaxt terrorçularla əməkdaşlıq etmir".(hə hə iraqda əfqanıstanda terrorçularla əməkdaşlıq edən də babamıydı da). Və binaya xüsusi təyinatlıları soxmaq yerinə keçmiş əsgər jack adlı birini soxurlar. Bizim jack də məhbus olmuş olur bunun da ən yaxın dostu zənci mike olur(bəli zənci olmalıdır axı amerikalılar irqçiliyə qarşıdı. Baxmayaraq ki bütün ərəbləri terrorçu çıxardırlar). Bu jack təyyarə belə olsa ora havalandırma borusundan daxil olur. Sonra "lyənət gəlmiş federallar"işə mane olmaq istəyir. orginalında fuck sözüdür təbii ki. O qədər fuck kəliməsi işlədilir fiımin adının "alisa faklar diyarında" olduğunu hesab edirsən. Amma yox filmimizin adında birinci və ya bir sözü olur. Birinci vətəndaş birinci uçuş və s. Kimi. Nə isə mövzuya qayıdaq. Bu jack bütün terrorçuları tək başına qırır hamını xilas edir axırda üstü başı salamat alovların içindən çıxıb "mən ammerika birləşmiş ştatlarının istiqlaliyyəti(soxum belə istiqlaliyyətə) və azadlığı uğrunda və s. Və s" deyir və kino bitir. Sonra da hollywood qırmızı xalçalı oscarda "ən yaxşı adAm öldürmə səhnəsinə görə goes to" deyə davam edir. Ala adamda bir utanma olar. Mənim əsgərim ən müasir silahlarla təlimlə 14 yaşındaki bir uşağa uduzsa ən azından dilimi qarnıma qoyardım ki bu biabırçılığı unutsunlar. Day belə sikilmiş amerika propoqandası çəkməzdim.

+3 əjdaha

14. hadisə yerinə o qədər mütəxəssisin gəlməsinə baxmayaraq həmişə detektivin axtarışında nəsə özəl bir şey tapması.
(bax: insomnia)

(bax: dejavu)



hamısını göstər

amerikan filmlərindən şablon hadisələr