bugün wiki təsadüfi son
sözaltı sözlük
məsləhət postlar mesaj Profil

bakirə



facebook twitter əjdaha lazımdı izlə dostlar   mən   googlla
özün bakirə olmayan qız alarsanmı deyə soruşanlar - anal seks edib bakirəyəm deyən qız - əvvəllər sikilmiş qızla evlənmək - evlənənə qədər qadınla olmayan oğlan - bakirəliyə fikir verməyən oğlan - türk millətinin bakirliyi önəmsəməsi - bakir oğlan - xoşladığın qızın öncədən sekslə məşğul olmasını öyrənmək - bakirəliyin bərpası
başlıqdakı ən bəyənilən yazılar:

+35 əjdaha

1. nə əcəbsə sözlükdə indiyə qədər açılmamış başlıq. bakirə sözünün ərəbcə mənası təmiz, ləkəsiz deməkdir. mənasına bir sözüm yoxdur, çox gözəl mənası var, amma bir qadının cinsi əlaqədə olana qədər bu adın qoyulması ona bakirə deyilməsi, cinsi əlaqədən sonra bakirə olmadığı və ya ləkəli olduğu mənasına gəlirsə, bu işdə bir tərslik var. insanın təbii ehtiyacı olan cinsi təminatını ödəməsinə ləkə olaraq baxan bir düşüncə tərzi, bakirə deyilsə ona pis gözlə baxan bir düşüncə tərzi nə qədər "bakir" ola bilər bəs?

+25 əjdaha

4. duz mentiqle yanassaq anatomik olaraq qadin cinsiyyet orqaninin girisinde dogustan etibaren var olan perdenin varligini davam ettirdiyi insanlara medeniyyetler terefinden qoyulmus addir. ele birseydirki bezen dunya cografiyasini deyisdire bilib bezen kicik aile munaqisesinde qalib bezen olumle neticelenib. bunun ucun orta esrde hetta cengaverler muharibeye gedende oz xanimlarinin canag bolgesine acari boyunlarinda gezdirdikleri metal kemerler taxiblar. bu vicdansizliq yolundan avropalilar dondu ancaq teesufler olsunku beyinsiz muselmanlar done bilmedi hele de o krugda firlanirlar. yeri geldi gelmedi qadinin muqeddesliyinden dem vurub ona esya kimi yanasanlar hele utanmayib qerb medeniyyetini soyur. bu heyat ne kicik bir deri parcasina deyer ne de onun ustunde esrlerle munaqise etmeye dostlar.

+22 əjdaha

7. beyindən başlayıb ayaq arasında bitən bu başlıqda bizimdə bir entry'miz olsun dedik və yazdıq.hard version(fiziki və mənəvi) bakirə olmaq asan deyil.bunu əldə etmək üçün sistemi yeniləməmək lazımdır.elə bu an qısa və uzun olan cəlil cavanşirli bir yazıyla azərbaycanda bakirə'nin tərzindən yazacam:
"onlar hər şeyə qarşıdır.onlar azad qadınları fahişə, azad kişiləri əxlaqsız hesab edir.şeirdəki açıq-saçıq ifadələr, romanlardakı erotik səhnələr onların lağ hədəfidir.qalın qaşlarını çatıb, boyasız dodaqlarını büzüb şəkillərində ilahi məsumluq olduğunu düşünürlər.
onlar qaş almağa, kosmetika istifadə etməyə, seks haqqında danışmağa pis baxırlar.ərə getməmiş qadının seks haqqında danışmasını tərbiyəsizlik hesab etdikləri üçün, bu barədə təklikdə də düşünmürlər.kimsə “facebook” statusunda “ 18+ status” yazsa, dərhal dostluqdan silirlər.özləri isə ağlamalı, kədərli və qəzəbli statuslar yazırlar.
heç bir siyasətçini, heç bir yazıçını və şairi bəyənmirlər. imkan tapan kimi sentimental, ürək sızladan esse fason yazılar yazıb, paylaşır bu yazılar haqqında tənqidi fikir bildirənləri bloka atırlar.gecə-gündüz kiminsə həsrətini çəksələr də, özlərində cəsarət tapıb bunu dilə gətirə bilmirlər.cinsi azlığın nümayəndələri onlar üçün yalnız gədadır.belələrini iyrənc şəkildə lağa qoyur, şəkillərini paylaşıb daşqalaq etməyə səsləyirlər.
din haqqında anlayışları olmasa da, allahı tanıyır, “o gözəgörünməzin” nə vaxtsa bəxtlərini açacağına inanırlar.ateistlərin varlığı onları narahat edir.liberalları sevmirlər. “solçu”lara nifrət edirlər.günəşin doğuşunu və ya qürubunu seyr etməkdənsə, bu səhnələrin fotosunu çəkib paylaşmağı daha düzgün hesab edirlər.
nigahsız sevişməyə qarşıdırlar, vətəndaş nikahını qəbul etmirlər və bu səbəbdən də özlərini “alınmaz qala” hesab edirlər.sosial şəbəkələrdə onlara “salam” yazan əks cinsin nümayəndələrini “ifşa eləməyi” müqəddəs vəzifə hesab edirlər.
təsadüfən onlara zəng edib tanış olmaq istəyən gənc, bəri-başdan kəlmeyi-şəhadətini gətirməli, yaxınları ilə vidalaşmalıdır. azərbaycan yazıçılarını bəyənmirlər, çünki “bizimkilər yaza bilmir”. hər birinin keçmişində ağır, kədərli və tükürpədən bir sevgi hekayəsi, hüznlü bir “ aşk hikayesi” var. (əgər belə bir “hikaye” yoxdursa, mütləq uydururlar.) öz həyatlarının roman mövzusu olduğuna inanırlar. iqtidarı tərifləməsələr də, müxalif gəncliyi ələ salmaqdan zövq alırlar.
uğur qazanan, populyar qadınlar onların əbədi düşmənidir.rəfiqləri ilə dərdləşəndə ərə getməyəcəklərini, müəyyən yaşdan sonra övladlığa uşaq götürəcəklərini bəyan edir, amma uşaq şəkillərini sosial şəbəkələrdə paylaşmaqdan zövq alırlar.hərdən aforizmlər, hikmətli sözlər paylaşır, müəllif hüquqlarını qorumağı unudurlar.
onlar namus, sədaqət, əxlaq, tərbiyə, dürüstlük simvolu olduqlarını gözə soxmaq üçün dəridən qabıqdan çıxır, bu məqamlarda başqalarını aşağılamaqdan və təhqir etməkdən zövq alırlar. zəmanədən, gəncliyin əxlaqının pozulmasından dərin narahatçılıq hissi keçirirlər.onlar tənha və qəzəbli, radikal və dözülməzdirlər.
onlar sosial şəbəkələrdə və elektron mediada xüsusi bir zümrədir.bu təsnifatımızı kiçik bir başlıq altında birləşdirməklə, köşəmizə ad vermiş olarıq. bu zümrəyə barmaqarası yanaşmayın. bu yazını oxuduqca həyatınızın kabusuna çevrilmiş “müqəddəs”ləri xatırlayın.onlar həyatımızın kabusudur.onların kod adı “ qəzəbli bakirələr”dir.(elə köşənin adı da)

p.s:izahat verməyə ehtiyac hiss etdim.yazıda fiziki mənada “bakirəlik”dən söhbət getmir.
bu bir düşüncə tərzidir….
düşünün hələ ki qadağan deyil….

+48 əjdaha

2. indi bakirəliyində poxu çıxıb. vaxt vardı bir dəfə sikirdilər fsyo iş bitirdi. indi blad sikdin pulunu ver getsin tikdirsin.

ömrü fahişəxanalarda keçən. pulunu qəhbələrə xərcləyən qaqaşın evlənmək üçün qızda axtardığı ilk xüsusiyyət

+3 əjdaha

11. bəzi mədəniyyətlərdə çox fikir verilən bir mövzu. bir qız ilə oğlan bir birilərini sevirlərsə cinsi əlaqədə olursa bu o qızın fahişə olduğu mənasına gəlmir. namus anlayışı beyinlə əlaqəlidir. beyindədir namus.

+2 əjdaha

5. ərəbcə ləkəsiz deyil, "1. birinci doğan övlad, gənc qız 2. yeni, təzə, turfanda" sözcüyündən törədilmişdir. "hic cinsi əlaqəyə girməmiş" lik mənası türk diline xasdır.

ərəbcə söz ərəbcə "bakr"-- بكر "dəvə balası" sözcüyü ilə eyni mənşəlidir.

+8 əjdaha

8. qızın ən böyük qorxusudur bakirəliyinin pozulması. çünki bilir ki toy gecəsi bakirə olmadığı bilinsə nəslində kim varsa düşəcək üstünə.bakirəlik din tərəfdən önəmli, ancaq azad yaşamaq baxımından önəmsizdir. cəmiyyətin düşüncə tərzi çox qəribədir. guya hər hansı bir qaqaş istədiyi vaxt gedib bir qadınla yata bilər. amma qızlara gəldikdə bakirəlik qorunmalıdır. toy gecəsinə qədər hec kimlə yata bilməz.bu böyük haqsızlıqdır əslində. niyə biri ilə yatmış oglana təmiz qız gəlməlidir. onda oglanlarda gedib biri ilə yatmasın,ya da qızlar da istədiyi vaxt biriylə yatsın.

+4 əjdaha

9. yeni doğulmuş qadınlarda (həmçinin dişi məməli heyvanlarda)uşaqlıq yolunu mikroblardan qorunması üçün pərdə vardır ki ,bu da uşaqkən mikroblara həssaslıq, təmizliyə riayət etməmə nəticəsində ola biləcək infeksiyaların qarşısını alır,bu pərdə ilk aybaşı vaxtından sonra əhəmiyyətsizdir çünki artıq vagina mikroblara həssaslığı azalmış həmçinin ayda bir dəfə olan bir növ özünütəmizləmə funksiyası yaranmışdır.buna bizim dildə məlum səbəblərə görə bakirəlik,qızlıqpərdəsi deyilir,bu ilk cinsi fəaliyyət zamanı cism təsirindən genişlənir və bu bərpa olunmur.bir çox cəmiyyətlərdə rəsmi nigahsız cinsi fəaliyyəti olmuş qadınlara bakirəliyini saflıq təmizliyini itirmiş kimi baxılır.hətta cəzalandırılır.

+16 əjdaha

3. bilirsiz necədi? təki insanın ruhu qəhbə olmasın. bədən bakirəliyi elə də əsas deyil. insan olar ki, evlənib boşanar, başına dədəsini tanımayanın biri milyon açar evlənəndən sonra. insanları mühakimə etmədən əvvəl vəziyyətinə də bir göz gəzdirmək, türklərin diliylə halından anlamaq gərək



hamısını göstər

bakirə