bugün wiki təsadüfi son
sözaltı sözlük
məsləhət postlar mesaj Profil

hicablı qadın



facebook twitter əjdaha lazımdı izlə dostlar   mən   googlla
azərbaycanda hicablıların sayının artması - azərbaycandakı hicab qadağası - bakı 2017 islam həmrəyliyi oyunları - sözaltı sözlük - istanbul - qadın - insanı həyatdan soyudan dialoqlar - hicablı qızın siqaret çəkməyi - bakirfikir
başlıqdakı ən bəyənilən yazılar:

+35 əjdaha

1. qadınların üz qarasıdır. ömür boyu kişilərə baş əymiş qadınlar onların sayəsində ikinci cins olmuş qadınlar özləri günahkar olublar, içlərində azad iradəli biri olan kimi də ona fahişə adını yükləyiblər. 19 cu əsrdə qadınlar baş qaldırmağa başladı feminizm axımı ilə birlikdə, amma bu debil hicablı yaratıqlar yenə kişilər tərəfindən yaradılmış uyduruq islama aldanaraq özlərini tupoy yerinə qoyublar. kişilər siklərini idarə edə bilməyib qadınları idarə etmək qərarına gəldilər və gözəl yerlərii örtdülər. harda görsəm bu yaratıqları əzmək istəyirəm başlarını, onsuz da saman dolu dur o baş. gedin evlənin, doğun özününüz kimi saman beyinli uşaqlar böyüdün.
tüpürüm sizin mənliyinizə.

+16 əjdaha

14. dünən metroda idim. bir hicablı qadın tam qarşı oturacaqda oturmuşdu. sonra bir açıq-saçıq qız gəldi. onun yanına oturdu. bir az keçmişdi. onların qarşısında duran tipik orta yaşlı xala(40-50lilərin film noirlərinin femme fatalesi) tərs tərs açıq saçıqa baxırdı. birdən mübahisə yarandı. hicablı qadını nümunə göstərdi bizim xala. açıq saçıq dedi ki, guya onu taxmaqla nolure?? hicablı qadın da ona çevrilib, bir gün gecə vaxtı evə gələrkən, biri sataşa bilər bizə. sənə də mənə də. sən aciz bir şəkildə onun əllərində qıvrılarkən, mən isə birazdan bir növ soyuq silah kateoqoriyasına girəcək olan hicabımla onu boğacammmm!
açıq-saçıq qadın bir müddәt sükut etdi vә sonra belә dedi: "sәn düz deyirsәn. heç vaxt bu mәsәlә barәsindә dәrindәn düşünmәmişdim. sanki gözlәrimi açdın"...
nәhayәt üzrxahlıq edib utandığından başını aşağı saldı vә fikrә daldı...

edit: (c) bu işarə yadımdan çıxıb e. belə çox dəyərli akademik məqalə yazarkən, bunu qoymaq xasiyyətimdir. hətta niyə mən bunları stanford article arxivində pulla satmıram.

+11 əjdaha

15. tam olaraq belə deyim, iyrənclik abidəsi. niyə iyrənc və əxlaqdan kənar bir şəxs olduğunu isə açıqlayacam.
hicab haqqında ilk dəfə sözlüyə gələndə hicab başlığında bir entry yazmışdım, patriarxat ənənənin və tipik mesopotamiya mədəniyyətinin məhsulu olduğunu demişdim. kökü fikrimcə abrahamik dinlərdən də qədimə gedib çıxır. hicab taxan qadın mənə görə çadra və niqab geyinən qadından fərqli olaraq sırtıq və aydınlanma əleyhdarı olur. həmişə tələb yağdırır, islama hörmət tələb edir, əzildiyini iddia edir, çadralıda bunlar yoxdur, çünki onlar artıq içlərinə qapanmış fərdlərdir. amma hicablı islam propaqandasının əsgəridir, həmişə islam inqilabı arzusundadır və şəriət dövlətinin qurulmasını arzu edir. bunun mümkün olmadığı mühitdə demokratiya tərəfdarı kimi görünə bilər, cümhuriyyət leyhdarı roluna girə bilər və bu proseslər dini icma liderləri tərəfindən yönləndirilir. mühit yetişdiyi zaman təşkilatlanırlar. qısa mənzilli müddətdə inqilabi qüvvə kimi görünsələr də, uzun mənzilli müddətdə başqa bir əksinqilabi, dövlətçi güruhun əsas hissəsinə çevrilirlər, təbii ki istəkləri əgər yerinə yetirilibsə.
hüquqlarının məhdudlaşdırıldığını, pozulduğunu iddia edən bu həyasız məxluq bazis hüquqlarının əri tərəfindən, ailəsindəki digər kişilər tərəfindən pozulduğunun fərqindədir və özünü isbatın fərqli yollarına əl atır. hamının özü kimi olmasına can atır. burda heç bir şəxsi seçimdən söhbət gedə bilməz.
hicab özü-özlüyündə belə, eybəcər atributdur, məsələn, yaylıq qadını çox cazibədar göstərə bilər, saçlar görünür, boyun hissəsi görünə bilər, hətta şlyapaya toxunmuş niqab belə qadını gizəmli edib onu xüsusiləşdirir. hicabda belə şeylər nəzərdə tutulmayıb, bütün cinsi istək oyandıran hissələr bağlanır, robota bənzər bir insan fiquru ortaya çıxır. kişilərə bənzər qadınlar. cinsi diskriminasiyanın ən bariz nümunəsi.
bu səfsətənin qarşısını almağın yolu sistemi dəyişib, təhsildə inqilabi islahatlar aparmaqdır.
amma bu güruhla açıq mübarizə yanlışdır, dediyim kimi passiv təhsil mübarizəsi əsas olmalıdır. fərdlər ailədən təhsil mühiti vasitəsilə qoparılmalı və dindar generasiya məhv olunmalıdır.
aktiv mübarizə bu qrupların radikallaşmasına gətirib çıxarır, çünki avam insanlar dəyərləri özlərinin şəxsiyyət hissələrinə çeviriblər.

+10 əjdaha

6. hicablı bir xanım avtobusa daxil olarkәn sürücü bilmәdәn avtobusun qapısını bir az tez bağladı vә bunun nәticәsindә xanımın çadrasının bir hissәsi qapı arasında qaldı. bunu görәn açıq-saçıq bir xanım, hamı eşitsin deyә uca sәslә dedi:
"axı bu nә geyimdir? belә geyimlәr insana әziyyәtdәn başqa bir xeyir vermir. bәzilәri özünә әziyyәt vermәyi xoşlayır."
nәhayәt çadralı xanım, ona irad tutan xanımın yanında әylәşdi vә heç kim eşitmәsin deyә ona sakitcә belә dedi:
"mәn bu әziyyәtә dözmәyә hazıram. ona görә ki, әgәr nә vaxtsa sәnin hәyat yoldaşın öz vәzifәsinә әmәl etmәyib baxışlarını kontrol edә bilmәsә vә mәnim bәdәnimә baxarsa, onda sәnin hәyatın tәhlükәyә düşә bilәr vә sәnә qarşı soyuq olar.
sәnә olan mәhәbbәti vә diqqәti azalmasın. mәn özümü çәtinliyә salıb qızmar günәşin altında istiyә dözüb әziyyәt çәkirәm vә hәmçinin qışda şaxtalı, külәkli havada çadramı örtürәm ki, özümün vә sәnin ailәni qoruyum.
mәn dә sәnin kimi bir qadınam vә gözәlliyimin tәrifinә meylim var. mәn dә sәnin kimi yayın istisindә tәrlәmәk istәmirәm vә çöldә-bayırda sәnin kimi rahat gәzmәk istәyirәm. lakin bu istәklәrimә baxmayaraq üstündәn qırmızı xәtt çәkmişәm ki, az da olsa sәnin isti ailәni qoruyum. vә bil ki, bütün bunları öz vәzifәm hesab edirәm."
hicablı qadın bunları deyib bir an sakit dayandı ki, bәlkә qarşısındakı xanım bir söz desin. lakin onun sükut etdiyini görüb sözünә davam etdi:
"hәr bir insanın öz vacib vәzifәsindәn әlavә bir sıra hüquqları da vardlr. mәnim günahım nәdir ki, dar vә cәlbedici paltarlar geyinib bәdәnlәrini namәhrәmә nişan verәrәk, üz-gözünü vә saçlarını müxtәlif rәnglәrә boyamış qadınlar mәnim hәyat yoldaşımı öz ardınca çәkirlәr???
gәl insafla fikir yürüdәk: mәn sәnin bu geyimindәn narahat olub şikayәt etmәliyәm, yoxsa sәn mәnim geyimimdәn?
açıq-saçıq qadın bir müddәt sükut etdi vә sonra belә dedi: "sәn düz deyirsәn. heç vaxt bu mәsәlә barәsindә dәrindәn düşünmәmişdim. sanki gözlәrimi açdın"...
nәhayәt üzrxahlıq edib utandığından başını aşağı saldı vә fikrә daldı... (c)

+10 əjdaha

11. #232010 bu entryni 10 yazara göndərməyən umbay ediləcək.
tanım: dininin əmrini yerinə yetirən qadın.

+7 əjdaha

7. kişi nəfsini idarə edə bilmirsə, bürünməyinin bir faydası olmayan xanımdır. baxan elə ona da baxacaq

+8 əjdaha

3. həqiqətən bilmirəm islama görə qız nə vaxt başını bağlamalıdır ama onu görürəm ki gündəm məsəllərindən biri də qız uşaqlarının başını bağlaması nisbətən böyüklərin isə içtimai və iqtisadi baxımdan atalarına ərlərinə aslı olmasıdır. məncə qız yada oğlan fərqi yoxdur ailəsi və cəmiyyət hər bir fərdə icazə verməlidir ki dinini özü seçsin hicablı olub olmamasına özü qərar versin.hicab ya da elə din önəmli məsələ deyil önəmli olan azad olmaqdır nəyəsə məcbur olmamaq , nəyisə səmimi istəmək və rahat bir şəkildə etməkdir. məcburən bağlanan hicabin dində də heç bir dəyəri olmaz yaqin ki...

+6 əjdaha

13. istəyərək ya da istəməyərək həbs edilmiş qadındır. səbəbkarlar utansın

+5 əjdaha

10. hicab fetişi çıxandan bu yana bürünməyinin səbəbini hələ də anlamadığım qadın.

+4 əjdaha

12. hicabı olan qadındır.

edit: gündəmdə olan mövzular, məni həmişə cəzb etmişdir. nə günlər idi. eh. evimiz var idi. məhsul vaxtı sünbüllər sapsarı olurdu. ucsuz bucaqsız sünbül sahəsində bircə ağac var idi. kinolardakı kimi. gedib onun altında otururdum. arada üstündə də otururdum ama kötük yoğun olduğundan çətin olurdu.

+3 əjdaha

9. link link

+4 əjdaha

16. tarix boyu kişi müxtəlif yollarla qadını özündən asılı vəziyyətə gətirməyə çalışması gününmüzdə də islam adından istifadə edib bunu gerçəkləşdirdiyi göz qabağındadır. bu hicab söhbətini hələ uşaq vaxtlarımdan fikirləşirdim. deməli bizim məhlədə bir nəfər fahişəliklə məşğul qadın varıydı. hamıda bunun arxasıyca danışırdı. mən o vaxtlar uşağıydım hər şeyi müşahidə eləməklə məşğuluydum hələki. nəysə bir gün bu qadın başını bağlamağa başladı. o gündən heç kim bir kəlmədə demədi artıq əksik bu haqda. dedim lan bir parçanın qüdrətinə bax sən..
sonra yavaş yavaş böyüməyə başladım. 1 2 il kimi ateistlik deistlik arasında gedib gəldim. sonra nəsə oldusa dedim ala islamın bütün qaydaları və s. öyrənmək istəyirəmsə quranı oxuyum. heç vaxt oxumadığım bir şey haqda niyə özümə önyargılar qoyuram?! oxumağa başladım. oxuduqca inanmadım. mənim gördüyüm dinlə, mənə anlatılan dinlə quran arasında çox amma çox böyük fərqlərin olduğunu gördüm. əvvəllərdə bunları araşdırmamış qulaqdan dolma şeylərə inandığımçün çox utandım. nəysə dinə necə gəldiyimi danışmıyacam narahat olmayun. onsuzda özümü dindar biri saymıram. mənim edəcəyim hansısa bir səhvidə dinə bağlanacağı kimidə bir şey yoxdu. sadəcə hesab günü gələndə bildiklərini niyə insanlarla bölüşmədin soruşulanda başıaşağı olmaq istəmirəm.
keçək bu hicab məsələsinə. quranda qadının necə geyinməsinə aid 2 ayət var: 24-31 və 33-59. onları bura yazmayacam. bunların da heç birində qadının başını bağlasın deyə bir şey yoxdur!! qadını kölə kimi göstərmək istəyən zehniyyət allahdan qorxmamış nə yazıq ki bunu islamın şərti kimi dinə soxuşdurmuşdur. bu ayətlərdən çıxan nəticə sadəcə qadınların sinələrinin örtünməsini istənmişdir.bu məqsədlə də örtülərini yaka açıklarına koysunlar kimi bir cümlə var. burda işlənən örtü sözüdə baş örtüsünə heç bir dəxli yoxdu. çünki ərəbcədən orda olan örtük (hımar) sözü yerə salınan bir örtük də ola bilər. yən necə istəsən elə istifadə edə bilərsən örtükdən. əsasə vurğu burda qadınla kişini bir birindən fərqləndirən sinənin bağlaması nəzərdə tutulur burda. yəni bununda nə qədər normal bir şey olduğunun siz də anlayırsız yəqin. həmdə allah yaratdığı gözəllikləri niyə gizlətsinki sonradan? zətən bu saqqalmış,cübbəymiş ay nə bilim başqa ərəb geyimləriymiş bunları edib nəsə bonus bir savab gözləyənlərədə sadəcə gülürəm. deyəndə də niyə belə geyininirsən cavabda sünnətdi deyirlər. lan yemişim sənin sünnətini! sən qurandan başqa hər şeyi oxu, fərzləri bir qırağa tulla giriş sünnətə. kimə gəlirsən ala dalboyob. onsuzda peyğəmbərin dövründə onun düşmənləridə belə geyinib. bu tiplər özləri quranı oxumadığı halda hələ belə geyinməyənlərində imanının zəif olduğunu deyəcək qədər alçaqdırlar. unutmamaq lazımdır ki hamı öz etdiyi əməllərə görə cavab verəcək. onsuzda bu dinə gələn iftiralarda , dini çətinləşdirən şeylərdə bu hədis sünnət kimi qavramlardan gəlir çoxu. bunuda qismət olsa başqa bir entridə açıqlayacam.
yəni gördüyünüz kimi quranda qadının başını bağlaması kimi bir əmr yoxdu. məzhəblərə görə dini anlamağa çalışsaz( o məhzəblərki quranda dəfələrlə məzhəblərə, firqələrə ayrlmayın deyə allah insanlara xəbərdarlıq etmişdir) qadının bir əşyadan fərqsiz bir cinsəl obyekt kimi olduğunu görərsiz.. özüm şəxsən hicab geyinən qadını necə normal qarşılayıramsa , mini geyinən birinidə elə qarşılayıram və hamımız elə olmalıyıq. amma sən ki islamın şərti olmadığı halda hicabı geyinib,bunu bir fərz kimi dinə soxuşdurursan hələ üstəlikdə bunu etməyənlərin günah qazanağını deyirsənsə incimə get o tərəfdə oyna.
hardasa bir il əvvəl başıma gələn bir hadisə olmuşdu. hələdə utanıram ona görə. qoy yazım bəlkə o qız görüb oxuyar bunu. deməli metroda oturmuşam. başımı aşağı salıb mahnıya qulaq asıram. qabağımdada bir qız var məndən 1,2 yaş böyük. çox da sıxlıq olmadığından özümü yer vermək məcburiyyətində hiss etmədim. nəysə sonra bir nəfərdə qadın gəldi. ciddi deyirəm üzünə baxmadan yer verdim. çünki geyimindən yaşlı birinə oxşatmışdım. bu oturandan sonra gördüm ki ala bunlar eyni yaşdadılar. çox utandım. o biri qızında pərt olduğunu hiss elədim. amma axıra kimi cəsaret edib özümü açıqlaya bilmədim. bunu oxuyursa üzürlü saysın..
həə birdə sonda sən necə müsəlmansan alaaa hicaba qarşı çıxırsan ?!! kimi zadlar fikirləşirsizsə həyəcanlammıyın, açıb bir iki kitab falan oxuyun. dədədən babadan sizə gələn islamı yox , özünüz oxuyub anladığınız islama görə həyatınızı şəkilləndirin..

+3 əjdaha

5. öz inancı gərəyi ilə həyatdakı tək amalının ərinə və ya gələcək ərinə xidmət etməsi olduğu qadın.

+3 əjdaha

2. --spoiler--

bu gün yasamal rayonunda 53 saylı məktəbdə tqdk nümayəndələrinin döyülməsi barədə məlumatlar yayılıb.

avropa.info saytında dərc olunan xəbərdə qalmaqalın yaranmasına səbəb kimi tqdk nümayəndələrinin 11-ci sinifdə oxuyan hicablı qızdan hicabı açmasını tələb etdiyi göstərilib:

“hicablı şagird soyuqqanlılıqla "açmıram" deyib. bunu görən və pərt olan həmin tqdk nümayəndəsi sinif qarşısında "yüz oyundan çıxırlar, sonra da başlarını bağlayırlar" deyərək qızı təhqir edib. dərsdən sonra sinif oğlanları məktəbin həyətinə yığılıb həmin şəxsləri döyüblər. məktəbdə hay-küy qopub”.

məlumatı dəqiqləşdirmək üçün yasamal rayonu 53 saylı məktəblə əlaqə saxladıq. “qafqazinfo”ya açıqlama verən sözügedən məktəbin direktoru firəngiz həsənova məktəbdə belə hadisənin baş vermədiyini bildirib: “bu yalan məlumatdır.həqiqətən də dünən tqdk təmsilçiləri bizim məktəbdə olub. onlar məktəbə monitorinq aparmağa gəlmişdilər və işlərini görəndən sonra çıxıb getdilər”.

--spoiler--
təəsüf ki dövlət orqanlarının işcilərinin bü cür hərəkətləri insanlarda qığılcım rolunu oynuyur .



hamısını göstər

hicablı qadın