burdan qubadlıya qədər gedən adam


3298   20   2   0
burdan qubadlıya qədər gedən adam 1. nəsil əcdad moderator
reytinq xalı: 7257
karma xalı:9879
entry sayı:3298
izləyənlər:54
sifariş sayı:2

son yazdıqları| | əl əməyi göz nuru| favori seçdikləri| favori seçilənləri| bütün entryleri| lövhə/blog
yanağın rəngdə mey içim gərək,
dərdim xəfif olsun qıvrım saçıntək

keçən ay yazdığı ən əjdaha entrylər:





tofiq yaqublu +10 əjdaha avatar
bu saatlarda ev dustaqlığına buraxılmış siyasətçi(?). facebookda hamı "tofiq yaqublu azadlıqda" yazır amma. halbuki baku city hospitaldan buraxılıbsa gənclikdə olmafdsfdgh

nəysə, müasir dövrdə azərbaycanda gördüyüm ilk prinsiplərindən dönməyən adam oldu. həykəl qoysalar, daşşaqlarına beton yetməz. görək bundan sonra neyniyəcək.
(bax: we will watch your career with great interest)

tinder +10 əjdaha avatar
2-3 öz şəkli, dalınca polad həşimov, bayraq, gerb şəkli qoymuş qız gördüm. Realda "çırpınırdı qara dəniz" dinləyib, Qənirə Paşayevadan sitat gətirmirsə mən də bir şey bilmirəm.


universitetə girəcəklərə məsləhətlər +6 əjdaha avatar
4 ilin dadını çıxarın çünki məzun olanda tələbəlik statusundan məzun statusuna yox, işsiz statusuna promote (bax: demote) edəcəksiniz. 4 il oxudum, 21 yaşım var ancaq bir baltaya sap olmadım hissi sürət qatarı kimi gəlib çırpılacaq üzünüzə. göt olasan, bəxtin ola məsəlindəki göt deyilsinizsə, böyük ehtimalla 2-3 il iş tapa bilməyəcəksiniz. fikir verin, sözlükdə özünə soxmaq istəyənlərin yaş aralığı 21-24-ə təsadüf edir. əslində isə təsadüf zad yoxdu orda -*

mən də hamı kimi "bunlar olmasın istəyirsinizsə universitet vaxtı ixtisasınıza uyğun işdə işləyin, o kurs mənim, bu proqram sənin hər şeyə qoşulun, dil öyrənin, atom bölün" zad demək istəyərdim ancaq kimi aldadırıq? hamı gələcəyi üçün nə etmək lazım olduğunu gözəl bilir. fərq yaradan şey axotdur bir də pul. xeyriyyə kursları mən eşitməmişəm, siz eşitmisinizsə gedin qoşulun.


tamar baçaliaşvili +4 əjdaha avatar
Azərbaycanın qoz qoymayacağı hadisə. Avropaya tək çıxışımız gürcüstandır ona görə serbiyaya göt atdığımız kimi gürcüstana da ata bilmərik qarabağa silah keçirilməsi məsələsində. Bizə də sərf edir ki, heç üstü açılmasın, söz söhbət düşməsin.

Biraz qurdalasan bəlkə də bizimkilər öldürüb qızı -*


30 sentyabr 2020 bmt tş fövqəladə iclası +4 əjdaha avatar
(youtube: )

Ребята, давайте жить дружно! Deyib sonra pompaya davam edəcəklər. Çox da qozlarınadı elə. 92-93dəki qarabağ döyüşlərində, 93-95 bosniada olan döyüşlərdə olduğu kimi. Ağızlarının dibində Srebrenitsanı 2 il bombaladılar. Gətirib niderland korpusunu tökmüşdülər ora, onlar da ağızlarını ayırıb baxırdılar. indi ordan bura durub kimsə Qarabağa müdaxilə edəsidi?

snobizm +3 əjdaha avatar
insanlardakı "o qədər intellektualam ki, əylənə bilmirəm. əylənmək üçün cahil olmaq lazımdır" havası. azərbaycanlı snoblar hər an sizdən "məllim, bela tarr izləyirsiniz?" soruşa bilərlər. ehtiyatlı olmaq lazımdır.

overton pəncərəsi +60 əjdaha avatar
haqqında oxuduqdan sonra bir çox "doğru"ma yenidәn göz gәzdirmәli olduğum mәhfum. belә ki, bu mәnim obyektiv fikrimdi dediyim bir çox şeyin әslindә mәnә * * mәrhәlә mәrhәlә aşılanmış bir şey ola bilәcәyi şübhәsinә düşdüm. bunun içinә egomuzun idarәsi *, cinsi azlıqlara baxış, inanclara baxış, ideologiyalara baxış, hәtta artıq gündәlik hәyatımıza girmiş, adilәşmiş şeylәrә dә baxış daxildir. bütün fikirlәmi tam olaraq darmadağın elәdi demirəm, ancaq doqmalaşdırdığım şeyləri tәzәdәn sorğulamağıma sәbәb oldu. mәqalәni aşağıdan oxuya bilәrsiz.

qaynaq göstәrmәk isdiyirdim, sonra gördüm ki, kim gәldi, harda gәldi paylaşıb. rәsmi qaynaq kimi göstәrә bilәcәyim bir yer yoxdu. ancaq yazını tәrcümә eliyәn maral mustaphazadeh adını qeyd eliyirәm.

“overton pəncərəsi” haqqında eşitmisinizmi?

eşitməmisinizsə, onda bu hər şeyin leqallaşdırılması texnologiyası haqqında oxumağınızı məsləhət görürük. oxusanız, homoseksualizm və eynicinsli nigahların necə qanuniləşdirilməsini başa düşəcəksiniz. avropada pedofiliya və insestin leqallaşdırılmasının yaxın illərdə tamamilə hayata keçiriləcəyi sizə aydın olacaq. eyni zamanda uşaq evtanaziyası da bu qəbildəndir.
cozef overton cəmiyyətə tamamilə yad ideyaların insanlığın rədd edilən dəyərlər sistemindən götürülüb, təmizlənib, ən nəhayət necə qanuniləşdirildiyini təsvir etmişdir. overtonun imkanlar pəncərəsinə görə hər hansı ideya və ya problemin cəmiyyətdə, təbirlə desək, imkan pəncərəsi mövcuddur. bu pəncərə daxilində ideyanı geniş müzakirə etmək, açıq-aşkar dəstəkləmək, təbliğ etmək və qanunvericiliklə təsdiqinə cəhd etmək mümkün ola da bilər, olmaya da bilər. pəncərə imkanlar çərçivəsini dəyişdirməklə tədricən hərəkət etdirilir, “ağlasığmazlıq” pilləsindən, yəni ümumi əxlaqa tamamilə yad, kütləvi inkar dərəcəsindən geniş müzakirə olunmuş, kütləvi şüurun qəbul və qanunun təstiq etdiyi “aktual siyasət” mərhələsinəcən çatdırılır. bu, özü-özlüyündə, beyinlərin yuyulması deyil, daha incə texnologiyadır. ardıcıl, sistemli tətbiq və təsir faktının hədəfin, qurban-cəmiyyətin nəzərindən yayınması onu daha effektiv edir.
aşağıda gətirəcəyim misalda cəmiyyətin əvvəl qəbuledilməz hesab etdiyi istənilən fikri, addım-addım, öncə müzakirə etməsi, sonra münasib bilməsi və nəhayət, nə vaxtsa ağlasığmaz saydığını təmin edən və qoruyan yeni qanunla barışmasını göstərəcəm. misal kimi tamamilə ağlasığmaz bir şey götürək. məsələn, kannibalizm, yəni vətəndaşların bir-birini yemək hüququnun leqallaşması ideyasını. kifayət qədər qəddar misaldır, deyilmi? təbii ki, indiki zamanda (2014) kannibalizmi təbliğ etməyin mümkünatı yoxdur – cəmiyyət ayağa qalxar. bu o deməkdir ki, kannibalizmin leqallaşması problemi hal-hazırda imkanlar pəncərəsinin sıfır mərhələsindədir. overtona görə, bu mərhələ “ağlasığılmaz” adlanır. indi isə bu ağlasığılmazın, bütün mərhələlərdən keçərək, həyata keçməsini təsvir edək.

texnologiya:
bir daha təkrar edirəm, overton, istənilən hər hansı ideyanın leqallaşdırılması texnologiyasini təsvir edib. diqqət edin! o, sadəcə konsepsiya təklif etməyib, hər-hansı bir şəkildə öz fikirlərini ifadə etməyib – mövcud texnologiyanı təsvir edib. yəni, istənilən nəticənin əldə olunmasına gətirib çıxaran fəaliyyət (tədbirlər) ardıcıllığını göstərib. belə bir texnologiya insan cəmiyyətinin məhvində nüvə silahından daha effektiv ola bilər.

cәsarәtә bax!
kannibalizm mövzusu cəmiyyət üçün hələ iyrənc və qəbuledilməzdir. bu mövzunu nə mətbuatda, nə layiqli həmsöhbətlə müzakirə etmək arzuolunmazdır. bu, hələ
ağlasığmaz, absurd, qadağan olunmuş fenomendir. demək ki, overton pəncərəsinin ilk addımı – kannibalizm
mövzusunu ağlasığmazlıq müstəvisindən radikallıq sahəsinə keçirtməkdir. niyə də kannibalizmdən söhbət açmayaq? ümumiyyətlə alimlər istənilən mövzu barəsində danışmalıdırlar – onlar üçün qadağan olunmuş mövzu olmamalıdır, onlar hər şeyi öyrənməlidirlər. belədirsə, “polineziya tayfalarının ekzotik mərasimləri” mövzusunda etnoloji simpozium təşkil edək. burada predmetin tarixini müzakirə edək, onu elmi dövriyyəyə daxil edək və bununla da kannibalizm haqqında faktik nüfuzlu bir rəy əldə etmiş
olaq.

görürsünüz, sən demə, adamyeyənlik haqqında predmetə uyğun, elmi mötəbərlik çərçivəsində söhbət açmaq olar. overton pəncərəsi artıq yerindən tərpəndi. artıq mövqelər gözdən keçirilir. bununla da cəmiyyətin barışmaz mənfi yanaşmasında daha müsbət münasibətə keçid təmin olunur. yalançı elmi müzakirə ilə eyni vaxtda mütləq hansısa “radikal kanniballar cəmiyyəti” yaranmalıdır. bu cəmiyyət yalnız internetdə təmsil olunsa belə, lazımi kiv mütləq onların fərqinə varıb, istinad edəcək. birincisi, bu ifadə azadlığının daha bir faktıdır. ikincisi, xüsusi növ bu cür sarsıdıcı ünsürlər radikal hürkü görüntüsü yaratmaq üçün lazımdır. onlar “pis kanniballar” olacaq, digər hürkü mənbəyi - “onlar kimi olmayanları odda yandırmağa çağıran faşistlərə” əks olacaq. hürkü müqəvvaları haqqında daha sonra danışacağıq. başlanğıc üçün insan əti yemək barəsində britaniya alimlərinin və digər təbiətli radikal ünsürlərin nə düşündüyünü dərc etmək yetərlidir.
overton pəncərəsinin ilk addımının nəticəsi: qəbuledilməz mövzu dövriyyədədir, tabu toxunulmazlığını itirib, problemə birmənalı yanaşma mütləqliyi aradan qalxıb - "bozun çalarları" yaradılıb.

niyә dә yox?
növbəti addımda pəncərə daha irəli hərəkət edir və kannibalizm mövzusu radikallıq sahəsindən mümkünat sahəsinə keçid alır. bu mərhələdə “alimlərə” istinad etməkdə davam edirik. axı bilikdən üz döndərmək olmaz. kannibalizm haqqında danışmaqdan imtina edən istənilən şəxs nadan və münafiq kimi möhürlənməlidir.nadanlığı qınayarkən, kannibalizmə mütləq nəcib bir ad fikirləşmək lazımdır ki, hansısa faşistlər müxalif fikirlilərə “kannibal” adını verməyə cəsarət etməsinlər.
diqqət! evfemizmin yaradılması – vacib məqamdır. ağlasığmaz ideyanın qanuniləşdirilməsi üçün onun əsil adı
dəyişdirilməlidir. kannibalizm daha yoxdur. indi bu, məsələn, antropofagiya adlanır. amma bu termin də yaxında yenisi ilə əvəz olunacaq, şübhəsiz, təhqiredici olması səbəbi ilə. yeni adların icad olunmasının məqsədi – problemin məğzini təyinatından yayındırmaq, sözün formasını məzmunundan ayırmaq, ideoloji rəqibləri dildən məhrum etməkdir. kannibalizm öncə antropofagiya, sonra antropofiliyaya çevrilir, cinayətkarın soyadını və pasportunu dəyişməsi tək. ad oyunlarına paralel olaraq dayaq presedenti yaradılır. o, tarixi, mifoloji , müasir və ya sadəcə qondarma ola bilər, əsası - legitimləşdirilmiş olsun. o, antropofiliyanın prinsipcə qanuniləşdirilə biləcəyinin “sübut”u kimi ya tapılacaq, ya uydurulacaq.

“susuzluqdan ölən uşaqlarını öz qanı ilə doyuzduran fədakar ana haqqında əfsanə yadınızdamı?”

“bəs hər kəsi dalbadal yeyən antik tanrılar haqqında hekayələr necə? romada bu, ümumən, normal sayılırdı.”

“bizə nisbətən yaxın xristianların isə xüsusilə antropofiliya ilə araları yaxşıdır. onlar elə indi də ritual olaraq allahlarının qanını içir, ətini yeyirlər. siz xristian kilsəsini nədəsə günahlandırmırsınız axı? ümumiyyətlə, siz kimsiz axı?”

bu mərhələdə əsas məqsəd – adam yeməyi heç olmasa qismən cinayət təqibindən azad etmək həzzinə nail olmaqdan ibarət idi. heç olmasa bir dəfə, bir tarixi an.


belә dә lazımdır!
legitimləşdirilmiş presedent təqdim olunduqdan sonra, overton pəncərəsini mümkünat sahəsindən rasionallıq sahəsinə tərpətmək imkanı yaranır. bu üçüncü mərhələdir. bu mərhələdə bütöv problemin hissələrə bölünməsi tamamlanır.

“adam yemək arzusu insanlan təbiətinə xasdır, genetikdir.”

“bəzən, həyatda qalmaq üçün adam yemək labüddür, qaçılmaz hallar var.”

“yeyilmək istəyən insanlar var.”

“antropofilləri təhrik edirlər!”

“qadağan olunmuş meyvə şirin olur.”

“azad insan nə yemək istədiyinə qərar vermək hüququna malikdir”

“informasiyanı gizlətməyin, qoy hər kəs antropofil və ya antropofob olduğuna qərar versin.”

"antropofiliyanın zərəri varmı? onun qaçılmazlığı sübut olunmayıb."

ictimai şüurda problem üçün süni olaraq "döyüş meydanı" yaradılır. kənar cinahlarda xüsusi olaraq meydana gəlmiş
radikal tərəfdarlar və radikal əleyhdarlər yerləşdirilir. real rəqibləri, yəni kanniballığın tabulaşdırılmaması probleminə biganə qalmaq istəməyən adi adamları adı çəkilən hürkü müqəvvaları ilə birgə radikal qənim qismində təqdim etməyə çalışırlar. həmin müqəvvaların əsas rolu fəal psixopat obrazını – adamyeyənləri, yahudiləri, kommunistləri, qaradərililəri diri-diri yandırmağa çağıran aqressiv faşistlərin, antropofiliya qənimlərinin obrazını yaratmaqdır. leqallaşmanın real əleyhdarlarından savayı yuxarıda sadalananların hamısının kiv-də yer alması təmin edilir. bu vəziyyətdə, antropofillər sanki hürkü müqəvvaları arasında qalır, "məntiqi" təmsil edərək, “sağlam düşüncə və insanlıq” pafosu ilə “bütün növ faşistləri” qınayırlar. bu mərhələdə "alimlər" və jurnalistlər insanların insanlıq tarixi boyunca zaman-zaman bir-birlərini yeməsini sübut edirlər və bunun normal olmasına işarə edirlər. indi isə antropofiliya mövzusunu rasionallıq müstəvisindən popyularlıq kateqoriyasına keçirmək olar. overton
pəncərəsi daha da irəliləyir.

yaxşı mәnada.
kannibalizm mövzusunu popyularlaşdırmaq üçün onu tarixi və mifoloji şəxsiyyətlərlə, mümkün olduqda hətta müasir media üzlərlə uyğunlaşdırmalı və pop-kontentdə saxlamalı. antropofiliya xəbər buraxlışlarına və tok-şoulara kütləvi
şəkildə daxil edilir. adamyemək geniş kino-auditoriya larda, mahnı mətnlərində, videokliplərdə yer alır. təbliğatın bir üsulu "әtrafına bax!" adlanır.
“siz bilmirdiz ki, filan məşhur bəstəkar – belədir?.. antropofildir.”

“hamının tanıdığı filan polşa ssenaristi isə ömrü boyu antropofil olub, hətta buna görə təqib də olunub.”

“görün onlardan neçəsini dəlixanalara salıblar! neçə miliyonu repressiyaya uğrayıb, vətəndaşlıqdan məhrum olunub!.. bu arada, lady gaganın “eat me, baby” klipini bəyəndiz?”

bu mərhələdə mövzunu top sıraya çıxardırlar və o, kütləvi mediada, şou-biznesdə, siyasətdə öz-özünə çoxalır. digər effektiv üsul: problemin məğzi informasiyanın yayıcıları (jurnalistlər, teleaparıcılar, ictimai şəxslər və s.)
səviyyəsində saxlanılır, mütəxəssisləri qatmadan. sonra, mövzü cansıxıcı, müzakirəolunmaz hal aldığı məqamda xüsusi olaraq seçilmiş mütəxəssis ortaya çıxıb deyir: “cənablar, əslində hər şey tamamilə başqa cürdür! və filan cür etmək lazımdır." – və bu zaman mövzuya “pəncərə”nin hərəkəti ilə təyin olunan müəyyən bir tendensioz cərəyan baş verir.
leqallaşdırma tərəfdarlarına haqq qazandırmaq üçün cinayətkarların cinayət ilə uyğun gəlməyən tərəflərini göstərir, onların müsbət obrazını yaradıb insaniləşdirirlər.

“o axı yaradıcı adamıdır. nə olsun ki arvadını yeyib?”

“onlar qurbanlarını həqiqətən də sevirlər. pişik balasını çox istədiyindən yeyər!”

“antropofillərin iq-sü yüksək olur, digər məsələlərdə onlar ciddi əxlaqa riayət edirlər.”

“antropofillər özləri qurbandır, onları həyat məcbur edir.”

“onları belə tərbiyə ediblər” və s.
bü cür oyunbazlıq populyar tok-şouların duzudur.

“sizə faciəvi sevgi hekayəsi danışacağıq! oğlan onu yemək istəyirdi! qız da yeyilmək istəyirdi! biz kimik ki, onları mühakimə edək! bəlkə bu - sevgidir! siz kimsiniz ki, sevginin önündə durasınız?”

burada güc sahibi bizik
mövzunun populyarlıq kateqoriyasından aktual siyasət sahəsinə hərəkət etmək imkanı yetişdiyi zaman overton pəncərəsinin beşinci mərhələsinə keçid alınır. hüquqi baza hazırlanmağa başlayır. hakim lobbi qrupları kölgədən çıxır, möhkəmlənirlər. kannibalizmin leqallaşması tərəfdarlarının yüksək faizini guya təsdiq edən sosioloji sorğu nəticələri çap olunur. siyasətçilər bu mövzunun qanunla təsdiqlənməsi haqqında ictimai bəyanatlarla çıxış etməyə cəhd edir. ictimai şüura yeni doqma yeridilir: “adam yeməyin qadağan olunması qadağandır".
bu liberalizmin dəst-xəttidir – tabuya qadağa qoyan tolerantlıq, cəmiyyət üçün məhvedici olan yayınmanın qarşısını almağa və ya bu barədə xəbərdarlığa qadağa. pəncərənin inkişafının son etapı, “populyar” kateqoriyasından “aktual siyasət”ə keçidi zamanı cəmiyyət artıq yola gətirilib. onun ən diri hissəsi yaxın zamana
qədər ağılasığmaz sayılanın qanunla təsdiqinə hələ də qarşı çıxacaq. amma bütövlükdə cəmiyyət artıq yola gəlib, öz məğlubiyyətini qəbul edib. qanunlar qəbul edilib, insan yaşamının normaları dəyişdirilib (dağıdılıb), sonradan bu mövzunun sədaları qaçılmaz olaraq məktəblərə, uşaq baxçalarına yol açacaq, demək ki, gələcək nəslin yaşamağa ümumiyyətlə şansı olmayacaq.pedarastiyanın (indi onlar özlərinin gey adlandırılmasını tələb edirlər) leqallaşdırılması belə oldu. indi isə gözümüzün qabağında avropa insest və uşaq evtanaziyasını leqallaşdırır.
____________________
jozef p. overton (1960-2003), “mackinac center” ictimai siyasət mərkəzinin birinci vitse-prezidenti. təyyarə qəzasında həyatını itirib. ölümündən sonra “overton pəncərəsi” adlandırılmış, ictimai rəydə problem haqqında təsəvvürlərin dəyişməsi modeli formalaşdırılıb.



oğlanlardan oğlanlara tövsiyələr +29 əjdaha avatar
hiss elәsәniz ki, birindәn xoşunuz gәlir; bol bol yatın, film izlәyin, bir kitab alıb, oxuyun. üzgüçülüyә falan yazıla bilәrsiz. gördüz üzmәk kәsmir, alpinizmә yönәlin. olmadı, paraşütlə atlama, paraplanla uçmaq zad. dediklәrimi elәsәz, keçәcәk. keçmәsә, paraşutsuz atlamağı yoxlaya bilәrsiz.


sızanaq +6 əjdaha avatar
bəzi bağırsaq, qara ciyər problemlərindən və dəri yağlılığından yaranan zadlar. ancaq ən böyük səbəbi dəri yağlılığıdı. payızda, qışda - dərslər başlıyanda çıxmasının səbəbi, qaqaşların məktəbdəki qızları xəyallarına gətirib masturbasiya etməsi deyil. soyuq havada bədən istiliyi qorumaq üçün daha çox yağ istehsal eliyir. üstəgəl heyvan kimi çox yağlı yeyəndə, üz də normal olaraq çox yağlanır. qarşısını almağın yolu əsla üzü dəqiqə başı sabunla yumaq deyil. təmizlik cəhətdən düzdü, lazımdı yumaq. ancaq gecə yatmamışdan əvvəl, ya da səhər tezdən. çıxış yolu yemək rasionunuzda yağlı zadları, fastfoodları azaltmaq, üzü gecə yuyub, limon suyu çəkməkdir. səhər, günorta da çəkə bilərsiz. ancaq day şitini çıxardıb, dərinizi taxta eləmiyin. *

manatlıq taksi +1 əjdaha avatar
necə nəzarət ediləcəyi maraqlıdır. random saxlayıb cərimələyə bilməzlər, çünki sübut edə bilməzlər sərnişinlərin müştəri olduğunu. bəlkə yığışıb yiyivişməyə gedir camaat?

tanım: kasıbın əlindən tutandır.


limonata +5 əjdaha avatar
yol filmlərindən ən sevdiyim. deyəsən keçən yay baxanda artıq 8-ci baxışım idi. əzbərləmişəm deyə bir neçə il baxmamaq qərarına gəldim -*

full film var youtube-da izləmək istəyənlər üçün
(youtube: )


film boyunca hər cür duyğuya girib çıxırsan. gülürsən, əylənirsən, təəccüblənirsən, axırda da ağlayırsan. ertan sabanın oyunçuluğuna aşiq olursan filan. film şərh etmək qabiliyyətim pox kimi olduğu üçün bir iki bax verib, youtube linki atıb yekunlaşdıracam.
(youtube: )

(bax: sikmesinler seni sonra burda, burası balkanlar)
(bax: sen ne sikim gözlü adamsın lan)
(bax: napıcan patatesi sabahın sikinde)

Çukurdayız o vakit siz ne deysiniz Saraybosna'da. Var Makedon, Türk, Arnavut Boşnak. Karmakarışık. Çocuk var bir tane yanımda. O benden daha küçük, 17 maksimum var. Bi ses oldi; döndüm yanıma çocuğun yarısı yok. Onunkinisini aldım, o yüzden biliyim, bunlar Rus malıdır kardaş. AK-47. avrupanın ortası, çukurdasınız sarayevoda.


marşrutda yer verməyən gənclik +21 əjdaha avatar
yer vermәdiyi adama görә insanlıq sәviyyәsi dәyişәn gәnclikdi. öz adıma deyirәm ki, yer verdiyim adamın yaşının elә dә fәrqi yoxdu. düzdü, 80 yaşlı birini görәndә o dәqiqә yerimi tәklif edirәm. çünki 20 yaşında gәncin belә ayaq üstә gedә bilmәdiyi yolu bu adam necә getsin? ancaq öz yaşımda oğlana da yer verdiyim olub. elә 1 hәftә bundan qabaq. yer verilәcәk adamları yaşına görә yox, yorğunluq dәrәcәsinә görә bölürәm. mәsәlçün bir dayı minib, 60 yaşlarında. baxırsan ki, adamın saçı-başı ağdı ama gümrahdı. gül açır az qala. bunun nәyinә yer verim? özümün ondan daha çox ehtiyacım var. ya da, bir dә görürsәn bir qaqaş minir. bir әlindә dәftәr, o birsi әli ilә yıxılmamaq üçün bir yerdәn yapışıb. ancaq dәqiqә başı bir ayağını bükür, biraz yellәdir sonra qoyur yerә. yetim yәqinki sәhәrdәn 3 dәnә kursa gedib. axırıncı yemәyini dә sәhәr yeyib elә. belә adama yer vermәk lazımdı mәsәlçün. adam ayaq üstә dura bilmir çünki.
әn çox da, gәlib başımın üstündә dikilәn arvadlara yer vermirәm. çox vaxt biraz kәnarda sakit, yorğun duran başqa bir qadını çağırıb yerimi verirәm. bu da baxa-baxa qalır.