''ana olmaq'' yükünün altına girə bilməyəcəyini anlayan qadındır. ağır yükdür. bunu bacara bildiklərini düşünənlər, ya da heç bunu düşünməyənlər üçün çox rahatdır yəqin ki. "siz nə yaşamısız ki?" deyən ananı qorumaq üçün, öz yükündən qorumaq üçün, heç nə deməyib susan biridir. halbuki onlar bilməli idi ki, uşaqları "küçədə konfetlə aldadan mifik yaratıqlardan" qorumaq lazım deyildi. elə özlərindən. elə ən yaxınlardan, çox yaxınlardan qorumaq lazım idi. ancaq bunun düşüncəsi ilə yaşamaq çətin, "olmayan yaratıqlardan" qoruduğu düşüncəsi ilə yaşamaq asandır.
bəlkə də hər şeyə olduğundan daha artıq məna yükləyən biridir. ola bilər.
blok başlıqlarını gizlət
Notice: Undefined variable: thisuser in /var/www/soz6/profilson.php on line 166
ona verilən "yazmaq çətindirmi?" sualına "bəzən elə olur ki kimsə qulağına pıçıldayır. o zaman çox asandır. bəzən isə heç kim heç nə pıçıldamır - o zaman mümkünsüzdür" deyə cavab verən şair.
modigliani haqqında yazdığı esse və modigliani məhsulu nu portretlərinin olmasına xoş təəcübləndiyim qadın.
bakıda getdiyim ən iyrənc məkanların içində birinci yerə sahib yer. anladığım qədəri ilə də bu qədər sevilən və ən çox gedilən yer olmasına səbəb oraya gələn hamının bir birini uzaqdan yaxından tanımasıdır. aidiyyatlıq hissi, yəni bir şeyə aid olmaq, onlardan biri olmaq hissini verməsi yəqin rahatladıcı olmalıdır.
demək olar ki hər siqaret və içki aldığım zaman şəxsimə verilən sual.
yaşamın yalnız perspektiflərin çoxluğu ilə dəyərləndirilə, mənalandırıla biləcəyini iddia edən fəlsəfi qavram. yəni, tək bir baxış bucağının və tək bir perspektivin problemli olmasına, və elə hər bir baxış bucağına da öz çərçivəsi içində baxıldığına görə , perspektivizm bu çərçivələrə görə baxış bucağlarının çoxluğunun istifadə edilməsini məsləhət görür.
michel focault'un çox istifadə etdiyi qavramdır həmçinin. sifarişi verən: fövqəl insan
ilk dəfə izmirin unudulmuş, yanından keçsəniz də fikir verməyəcəyiniz bir kitabevinin bukinisti sayəsində tanış olduğum , sonrasında da bu qədər vaxtı adını belə eşitmədiyimdən utandığım yahudi yazar. boyalı quş , ehtiras oyunu , boşluq kimi əsərləri var.
intihar notunda belə yazır: "hər zamankından daha uzun bir vaxt yatacağam. buna sonsuzluq deyin"
islamda tək və tayı bərabəri olmayan, dünyanı yaradan tanrı. sözün etimolojik kökünün "əl ilah" olduğu düşünülür (ərəbcədə tək anlamını verənال) ـ- al) və tanrı anlamını verən (إلٰهٌ ilah). ilah kəliməsinin etimolojik kökəninə gedilsə incildəki elohimlə və arami dilindəki elahla eyni köklü olduğu qəbul edilir.
bir çox ilahiyyatçıya görə isə bu söz "qeyri müştəhiq"dir, yəni heç bir semantik kökə bağlı deyil.
bununla bərabər bütün bu və digər bilgilərə rəğmən azərbaycanlı intelligent təbəqənin (içi əli novruzov qarışıq) tanrı anlayışı ilə qarışdırdığı məhvum (baxma: zevs allahı demək)
dayanılmaz axmaqlıq.
türk qızları ilə tək ortaq cəhətləri olan italyan kişilərinə heyranlıq bəsləyən varlıqlar. əslində türk kişiləri azərbaycan kişiləri və italyanlı kişilərini eyni tipologiyaya aid etmək olar. sonsuz, qarşısıalınmaz erkəklik. "sahib olmaq, fəth etmək" istəyinin güclü olması.
bakıda və izmirdə qadınlardan eşitdiyim tək şey var : italyan kişilərinə qarşı olan ehtirasları. çoxu da heç həyatda qarşılaşmayıb o varlıqlarla. ancaq hər iki tərəf də eyni zamanda ölkələrindəki kişiləri pisləyir. türk qadınlar kişilərinə sapık deyir. azərbaycanlı qadınlar da təxmini eyni cümlələri işlədir.
türk qadınlarını həmin kişilər "gözleriyle taciz" edir, azərbaycanlı qadınları "gözləri ilə yeyir, ağzının suyunu axıdır" azərbaycanlı kişilər. ancaq hər kəsə aydındır ki italyan kişiləri də eyni təfəkkürdədirlər.
yəqin xaricilərə olar da (bax: azərbaycanlı qızların xarici oğlan marağı)
özləri qəbul etməlidirlər ki, bunu sevirlər. kiminsə onlara sahiblənməyini, kimdənsə asılı olmağı, kiməsə aid olmağı sevirlər, bunu arzulayırlar. o erkəkliyi hiss etmədiklərində, o sulu baxışları görmədiklərində, o atmacaları eşitmədiklərində tədirgin olurlar. bunu qəbul etdikdən sonra "gül kimi" qızlar olacaqlar.
albinoni'nin insanı məhv edəcək gücə sahib bəstəsi.
azərbaycan respublikasının vətəndaşı olan oğlanlardır.
anadolunun kayıp şarkıları sənədli filmində haqqında danışılan, bəstəsi oxunulan bəstəkar, folklorist, xor rəhbəri. kütahyada doğulub, parisdə ölüb. 3000-ə qədər erməni, azərbaycan, fars, kürd türk xalq mahnılarını toplayıb nota köçürüb.
tarkovskinin "komitas" deyə şeiri də var.
gərgin olan, atası anası ilə yaşamağa məhkum olan gəncdir.
insanın yalan demə səbəbi instinktləridir.
duşda çəkilən siqaret.
giovanni boccaccio tərəfindən yazılmış əsər. renessans dönəmi əsərlərindən biri olaraq bilinir. 14-cü əsrdə yaşanan vəba epidemiyasından təsirlənərək yazılmış. elə mövzu da şəhərdən qaçıb bir yerdə gizlənmiş gənclərin hekayələridir. 10 gün ərzində hər bir gənc bir hekayə danışar və beləliklə əsər 100 hekayədən ibarət olar. hər gün bir mövzu seçilər və hekayələr də bu mövzuya görə danışılar.
xoşbəxtlik, qadın-kişi münasibətləri, xəsislik, dini xurafat, o dövrün aristokratları, səyyahların sərgüzəştləri haqqında hekayələr ələ alınıb.
renessans dövrünün insanlarının həyat tərzi ilə əlaqəli önəmli mənbə olaraq görülür.
pasolini decameron hekayələrindən doqquzunu "il decameron" adı ilə səhnələşdirib.
üzərinə çox düşünülmüş, haqqında çox şey yazılmış, oxunmuş və qurulmuş olqu. sənət deyə bir şeyin yaranmasına səbəb olan hadisədir. daha doğrusu hadisənin nəticəsi. insanlar buna görə uşaq dünyaya gətirir, yazılar-şeirlər yazır, rəsm əsərləri yaradır, iz buraxıb tam "ölməmək" üçün əllərindən gələni edirlər. şopenhauer bu hadisə və ölüm qorxusu üzərinə çox yazanlardan biridir:
"ölüm qorxusu əslində saf bilgidən azaddır, çünki heyvan ölümü bilməməsinə baxmayaraq ölüm qorxusuna sahibdir... insan da təbiəti gərəyi eynidir. pisliklərin ən böyüyü, bizi hər yerdə təhdid edən ən pis şey ölümdür, ən böyük qayğı ölüm qayğısıdır. başqa heç bir şey bizi başqalarının təhlükədə olmasının etdiyi qədər qarşı qoyulmaz bir şəkildə diri bir maraq oyandırmaz, başqa heç bir şey bir edam qədər dəhşət verici deyil."
bəli. ölüm qorxusu ağılın gətirdiyi bir şey deyil, əksinə məntiq yaşamanın mənasız olduğunu, böyük bir absurdun içində hamının boğulub getdiyini deyir.
daha çox uşaqlarda görülən duyğu.
solistinin qadın olduğunu ilk dəfə dinləyənlər üçün qəbul edilməsi çətin olan qrup.
mahnıları ehtiraslandırır.
Notice: Undefined variable: user_id in /var/www/soz6/sds-themes/vengeful-light/profile.php on line 1336
blok - başlıqlarını gizlət
Notice: Undefined variable: user_id in /var/www/soz6/sds-themes/vengeful-light/profile.php on line 1343