bugün wiki təsadüfi son
sözaltı sözlük
məsləhət postlar mesaj Profil

...

plastilin

əjdahalar   googlla
istanbul - youtube sayəsində məşhur olanlar - bir qızda dözülə bilməyən şeylər - ətdun - izlənəsi qısametrajlı filmlər - başlıqlarla oxşar başlıqları birgə oxumaq - okaber - sözaltı roman - qlamur
    5. əvvəla heç kim link verməyib, baxmaq üçün link;
    (youtube: )


    sonraysa,
    gərəyindən artıq və yersiz eleştirilərə məruz qalır plastilin, adamlar bu boyda şey çəkiblər əziyyətlə. götünü yerindən qaldırmağa ərinən insanlar plastilin haqqında negativ şərhlər edirlər. hansı ki o adamların əlindən götündən bir iş gəlmir və ya gəlsə də etmirlər. və bir işi etməmək edə bilməməyə bərabərdir. yəni siz etmirsiz heç olmasa edənə mane olmayın bi zahmet, eleştirilərinizidə pivnoyda oturub palaskat edərkən deyərsiniz, ən azından səsinizi az adam eşitmiş olar. bakıda axşama qədər tarkovski deyib götünü yırtan insanlar var, hansı ki bir qurup gəncdir və film düşkünüdürlər, facebookda səhfələr açıb istifadəçi toplayıb hər iki gündən bir görüş təyin edib görüşürlər film müzakirəsi adı ilə. və bir ildən çoxdur ki bu tip quruplaşmalar hərəsi ayrı ayrı "film çəkəcik biz, ehehe" deyib davam etdirirlər bu görüşmələri. əldə nə var? sıfır. demirəm görüşmə səbəbləri wap chatlarla böyümüş nəsil olduqları üçün dvijeniya yaratmaqdı. sadəcə necə olurki bu qədər adam axşama qədər cırırlar özlərini ama ortaya birşey qoymurlar deyirəm. çünkü bu insanlarla danışdığınız zaman özlərini sanki trierdən tut bergman`a qədər hamısının bir vaxtlar ən yaxın dostu olublarmış kimi təqdim edib, və sizin sahib olduğunuz kino bilginizə yuxarıdan aşağı baxırlar. e pezevenk siktir git bi şey çək onda, bizdə deyək bir şeylər varmış həqiqətəndə.

    nəysə, sözüm ona, bu tip adamlar durub negativ fikir bildirəndə plastilin haqqında, doğurdanda qoyur adama. "nəyə lazımdı", "niyə çəkmisən" deyənlər var, silsiləsini sikdiklərim. əksinə, nə olur olsun, pozitiv rəyə layiqdir plastilin və onun kimi çəkilmiş digər qısa metraj filmlər.

    filmdəki əksikliklərə gəldikdə isə əlbətdəki bir çox boşluqlar, oturmamış yerlər olmalıdır, varda, bunu heç kim inkar etmir, filmi ekranlaşdıranların özləridə. filmin çəkilişindəki məqsəd onsuzda, o boşluqları doldurub gələcəkdə daha yaxşı bir iş ortaya qoymaqdır. özləridə görüblər hər halda boşluqları ama yenədə,

    - azərbaycan dilindən istifadə də çətinlik çəkdiklərini qeyd etmişdi ghettofilm idarə heyyəti, düzdü dildən istifadə də biraz sünilik alınıb, ama youtube şərhlərində yazıldığı kimi türk dilindən istifadəyə görə yox. əksinə, azərbaycan dilinin rəsmi formasından daha çox istifadə edilib. yəni məsələn "mən bilmirəm" deyilibsə, "nəmm ala mən" daha uyğundur. nəticədə biz heç dostlarla danışarkən bu rəsmi dildən istifadə etmirik nəinki özümüzlə danışarkən. ləhçə daxil edilməliydi yəni dilin içinə.

    -bağırmalar. bağırmalar nisbətən artıq olub, yəni altı obrazdan biri bağırır, sonra kamera başqasına gedib həmin obraza qayıdır an içində baxırsan ki o obraz elə bil iki saniyə əvvəl bağıran obraz deyil. qopuqluq yaranır yəni. ya obrazlar bir şeyi qışqıraraq deyərkən bu keçidlərə fikir verilməli ya da ümumiyyətlə bağırmalar azaldılmalıydı.

    -keçidlər. səhnələr ayrı ayrı çəkilib birləşdirildiyindən olacaq ki hər halda, keçidlərdə qopuqluq hiss olunur. kamera bir obraza gedib qayıdanda həmin obraz söhbətə olduğu kimi davam etmir, səs tonu dəyişir, bəzən mövzu dəyişir.

    -səssizlik. səssiz, sadəcə obrazların səsləri olan film səhnələri, və ya bəzən bütün film boyu olur bu hallar, hansı ki heç bir arxa fon musiqisi, və ya arxa fonda hərhansısa bir səs olmur. bu çətin işdir, sinematoqraf deyiləm, tam olaraq demək istədiyim film tərzinə uyğun misal verə bilməyəcəm. ama anlaşıldı hərhalda nəyi nəzərdə tuturam. bu tip filmləri izləyiciyə sevdirmək ustalıq istəyir. xüsusi ilədə qısa metrajlı filmin müddəti 30 dəqiqədirsə, hansısa fon səslərdən istifadə edilməliydi. soundtrack demirəm, bilmirəm, məsələn çox az səslə açılmış radyo ola bilərdi, megapolisin səsi, yəni şəhərdəki maşınların, polis maşınlarının siqnal səsləri kimi, bu tip fon səsləri izləyicini yormamaq üçün istifadə edilə bilinərdi. qısaca, film çox səssiz olduğu üçün yorur bir nöqtədə.

    -kamera açısı. kamera görüntüləri spontandır, monoton. həmişə eyni bucaqlardan çəkir kamera. otaq çəkilməliydi məsələn. ümumi bir görüntüsü, içində 6 obraz olarkən göstərilməsi daha yaxşı olardı ama bu montaj baxımdan çətindirsə heç olmasa bo otaq göstərilməli idi, izləyici özünü ana obrazın yerinə qoya bilməlidi, ama qoya bilmir çünkü otağı təsəvvüründə canlandırmaqda çətinlik çəkir. yəni otaq geniç bucaqdan çəkilməliydi heç olmasa bir dəfə belə olsa.

    daha da əksikliklər var, ama yenə də dediyim kimi. pis yoxdan yaxşıdır və hörmətə layiqdir.

5 əjdaha

timidus
#18156


19.11.2012 - 04:19
+95 oxunma



hamısını göstər

üzv ol

...