bugün wiki təsadüfi son
sözaltı sözlük
məsləhət postlar mesaj Profil

...

a short film about love

əjdahalar   googlla
krzysztof kieslowski - kotonoha no niwa - yazarların 2020-ci ildə izlədiyi filmlərin siyahısı

    #sözaltı wiki təsadüfi wiki gətir

    yazarın wiki entryləri: my neighbor totoro - monachopsis - sarabande
    2. (baxma: Krotki film o milosci)
    krzysztof kieslowskinin yazdığı Romantik dram janrında, polşa istehsalı maraqlı film.
    Hər şeydən əvvəl, həqiqətən, Zbigniew Preisner imzalı musiqisi tərifləndiyi qədər var imiş.
    (youtube: )


    Süjet ailəsi olmayıb, ən yaxın dostunun anası ilə yaşayan gənc tomekin üzbəüz binadakı yaşca özündən qat-qat böyük qonşusu magdaya olan obsessiv * bəlkə də, saf hissləri üzərində qurulub.


    --spoiler--

    Açığı, pəncərə güdmə romantikası marağımı cəlb etmədiyindən * daha çox ətimi tökdüyündən :d filmin ilk 30 dəqiqəsini candərdi izləmişdim. * bu entryni pərdələri bağlayıb oxuyun, çünki qarşı binada sizi güdən ola bilər..ajdansjansnn. * anam da tez-tez paltarını dəyişəndə pərdələri bağla deyərdi əvvəllər, qadın bilib deyirmiş hahah

    Tomek poçtda işləyən, sakit, fağır, asosial bir gəncdir. Həyat qayəsi, həyatının anlamı Üzbəüz mənzildəki aktiv həyatı, sevgililəri olan magdanı teleskopla izləməkdir. Bu səbəbdən filmdə baş verən əksər hadisələrə filmin sonuna kimi tomekin gözü ilə baxırıq.
    Film irəlilədikcə insanlar da filmə olan baxışlarına görə iki qismə parçalanır. Birincisi, tomekin eşqinin saf olduğunu düşünənlər, ikincisi, tomekin eşqinin obsessiv olduğunu düşünənlər. Mən də obsessiv olduğunu düşünənlərdənəm. * izləyənlər bir mesaj uzağınızdayasdhsd "change my mind" deyirəm qısaca

    Filmdə ən sevdiyim səhnə tomekin magdaya aşiq olduğunu söylədiyi səhnə idi. 41-ci dəqiqədəki bu dialoq hədsiz xoşuma gəldi, şəstli cümlələrdən uzaq, anlamsız cümlələr kimi görünür ilk baxışdan, az-bir az empatiya qurduqda isə təxminən platonik olduğumuz birinə eşqimizi etiraf etsək, butəhər dialoq ortaya çıxar deyə düşünürəm:
    -deməli, mənə aşiq olduğunu düşünürsən.
    -hə.
    -Məni öpmək istəyirsən?
    - yox.
    -Mənimlə sevişmək istəyirsən?
    - yox.
    -Bərabər Gəzintiyə gedək istəyirsən?
    -Yox.
    -Bəs nə istəyirsən?
    -Heç nə.

    Bunun üzərinə, Bir sonrakı səhnədə cəsarətə gəlib Bərabər qəhvə içməyi təklif etdikdən sonra aldığı "hə" cavabı qarşısında dəli-doluluğu, yerə-göyə sığmayışı, küçədə dəydiyi qocadan coşğu ilə üzr istəməsi izlədiyim ən gözəl romantik film səhnələrindən biri idi. O səhnə aşiq olan zaman insanın ab-havasını xatırlatdı mənə, nə Artıq, nə əskik aşiq olduğum vaxtlarımda "uçmağa yox qanadıııım" əhvalı keçdi gözümün önündən. * Awwwwwwww

    Magda tomekə bir şans verib, onunla bərabər yeməyə çıxdıqdan sonra tomek gecə özünü magdanın evində tapır. Bu səhnədən sonra da izləyicilərin bir digər iki qismə parçalandığı səhnəni görürük. Magda tomekin özünə olan eşqini sadəcə sekslə əlaqələndirib, tomekə toxunaraq boşalmasına səbəb olur. Bu boşalmaya qarşılıq tomekin biləyini kəsdiyi, xəstəxanaya yatırıldığını görürük, buradan da iki sual meydana çıxır ki, tomek magdaya eşqini sübut etmək üçün biləyini kəsdi? Yoxsa eşqinə qarşılıq pərt olduğu üçün?

    Filmin son səhnəsində magda tomekin evində, tomekin durbini ilə öz mənzilinə baxıb, kədərini, kədərli anında tomekin ona olan dəstəyini görür, xəyal idimi, yoxsa hadisələrin gedişatı idimi qavraya bilmədim. Kədərli idi.


    --spoiler--

    Son vaxtlar həyatdakı ən ali məqsədlərimdən biri boş vaxt tapan kimi olmayan münasibət anlayışımı göt-baş edəcək filmlər izləyib, kitablar oxumaq olduğundan film çox yerinə düşmüşdü, suyu çıxarılmış mövzulara fərqli aspektlərdən yanaşa biləcəyimiz, maraqlı filmdir.

18 əjdaha

reyn
#319685


10.02.2021 - 13:48
+7205 oxunma
wikiləyən: grammar.nazi



hamısını göstər

üzv ol

...