bugün wiki təsadüfi son
sözaltı sözlük
məsləhət postlar mesaj Profil

...

əhməd haradadır

əjdahalar   googlla
unudulmaz azərbaycan film replikaları - məmmədrza şeyxzamanov - ən yaxşı film soundtrackları - öldürən azərbaycan kinoları - lütfəli abdullayev - ən yaxşı komediya filmləri - qaytağı - nizami kinoteatrı - əliağa ağayev - oqtay mirqasımov
    10. indi fikir verdim ki, bu filmdə feminizm, hətta deyərdim ki, qadın hegemoniyası olduqca qabarıq şəkildə təsvir olunub. hər mümkün situasiyada kişi yazıqlaşdırılıb, qadın daha ötkəmli bir fiqur kimi göstərilib. bir əcnəbi filmi izləsə sanar ki, sovet azərbaycan cəmiyyətində reallıqda olanın əksinə, sovet qadının ailədəki, eyni zamanda cəmiyyətdəki rolu kişilərin rolundan daha üstündür. sanki ailəni kişi yox, qadın idarə edir. bunu, həm obrazların quruluşunda, həm də onların davranışlarında sezmək olur. məsələn, fikir versəniz şirin kişi * əhmədin atası yoldaşı nərgizlə müqayisədə daha fağır, daha yazıq, daha incə səs tonuna malik obraz kimi canlandırılıb. qadına məxsus bildiyimiz xüsusiyyətlərin hamısı yüklənib ona. ancaq nərgizə baxsaq, ona isə kişiyə məxsus xüsusiyyətlər yüklənib: cüssəli bədən quruluşu, yüksək səs tonu. oxşar xüsusiyyətlər əhmədin özündə bir o qədər hiss olunmasa da, * hər halda baş qəhrəman olduğuna görə nişanlısında var ancaq. indi bunların davranışlarına fikir versəniz görərsiniz ki, əhmədi axtarmağa, "böyük" şəhər bakıya şirinin yox, nərgizin getməsi, nərgizin kassir kişiylə * əliağa ağayev olan cəsarətli dialoqu, sonra nərgizin maşın tapması, sürməsi bunlar hamısı cəmiyyətdə qadınla kişinin rolunun tam bərabər hüquqlu olmasına işarədir. həm də şirinin nərgiz çağıranda "qəməndir çağırır" deməsi, zülümovun nərgizi demoqoq hay-küyündən sonra "deputat" və ya "yuxarılardan gəlmiş" biri hesab etməsi, əhmədin bacısının oğlanla görüşə getmək üçün icazə alarkən atasının tez icazə verməsi, sonra nərgizin bunu eşidib qızın arxasınca onu tapmaq üçün düşməsi, zülümovun əhməd haqqında hər yeni məlumat aldıqda gəlib nərgizə "açot" verməsi və ilaxır, bunlar isə ailədə qadının rolunun kişidən daha böyük olduğunu göstərmək üçündür. hələ, eldəniz zeynalovun sarışın qızdan qorxub qaçmasını demirəm -* -*

    filmin sonunda bir yerdə deyir ha, "qadın böyük qüvvədir!" - bu məncə yetərlidir filmin çəkiliş məqsədini başa düşməyə. -*

    * hipotezimi doğrulamaq üçün bəzi şeyləri çox şişirtmiş ola bilərəm glş glş glş ancaq yenə də hipotezdir

13 əjdaha

Apollo
#320108


17.02.2021 - 05:18
+235 oxunma



hamısını göstər

üzv ol

...