ssenari yazmaq
əjdahalar googllagame of thrones - sözlük yazarlarının hobbiləri - dünənin ən bəyənilənləri - tufan şimşekcan
1. hekayə hədəfi
süjetlər əsasən hansısa problemi həll edərək , hədəfə çatmaq ətrafında dönür.
2. (neqativ) nəticə
hədəf tapılandan sonra növbəti sual bu olmalıdır : "hədəf əldə edilmədikdə nə baş verəcək?xarakter hədəfə çatmadığı vəziyyətdə nə olacağından qorxur?".hekayədə pis nəticə qorxusu vacib elementdi.hədəf ilə bir yerdə hekayədəki əsas dramatik gərginliyi yaradır.
3. tələblər (şərtlər)
hədəfə çatmaq üçün nələr yerinə yetirilməli , hansı hadisələr baş verməlidi?bunların siyahısını hazırlayın.
4. qabaqcadan xəbərdarlıq
tələblərə bənzəyir.tələblər hədəfə necə çatılacağını göstərirsə , xəbərdarlıq neqativ nəticənin yaranacağını hiss etdirir.tələb və xəbərdarlıq vasitəsi ilə oxuyucu ümid və qorxu hissləri arasında gedib-gəlir.
5. maliyyət
əgər hədəf dəyərsiz bir şeydisə oxuyucunu hekayədən soyudacaq.onu dəyərli etmək üçün xarakter nəyisə fəda etməlidir.bu cür fədalara maliyyət deyilir.
6. mükafat
xarakterin çabalarına görə qazandıqlarıdır.bu elementin hekayədə olması elə də vacib deyil.
7. önşərtlər
tələblərin olması üçün olmalı hadisələrdir.bu da vacib element deyil.amma hekayəni genişləndirmək kimi faydası da var.
8. önxəbərdarliq
önşərtlərə bənzər şəkildə bunlar da xəbərdarlıqların daha kiçik versiyasıdır.
bu elementlər vasitəsi ilə süjet xəttini yaratdıqdan sonra son bir sual qalır.hekayənin sonu necə olmalıdı?hekayə 4 cür bitə bilər :
- hədəf əldə edilir
- hədəf əldə edilmir
- hədəf əldə edilir amma nəticəsi pis olur
- hədəf əldə edilmir amma nəticəsi yaxşı olur
üzv ol