bugün wiki təsadüfi son
sözaltı sözlük
məsləhət postlar mesaj Profil

...

brazil

| kino
780 | 2 | 5

əjdahalar  googlla
8 iyul 2014 braziliya almaniya oyunu - 2014 futbol üzrə dünya çempionatı - neymar - braziliya - 2002 dünya çempionatı - paulo coelho - 90-cı illərdə uşaq olmaq - ayrton senna - diego costa - 28 iyun 2014 braziliya çili oyunu

    Yalnız deyilsən!

    Bu duyğuların müvəqqəti olduğunu və kömək mövcud olduğunu bilmək vacibdir. Dostlarınıza, ailənizə, profesionallara müraciət etməyiniz vacibdir. Sizi dinləmək və lazım olan dəstəyi təmin etmək istəyən insanlar var. Sözlük yazarları olaraq səni hər zaman dinləyə bilərik.

    Əgər yalnız hiss edirsənsə, 860 qaynar xəttinə müraciət etməyini tövsiyə edirik.

    1. rejisor : Terry Gilliam , 132 dəq. , 131 909 user tərəfinnən 8,0 reytinq qazanıb IMDb-də

    ilk olarağ 1985də Fransada yayımlanıb. Rollarda Jonathan Pryce, Kim Greist, Robert De Niro və başqalarının adını çəkməy olar. Filmin adı 1939-cu ilin “Aquarela do Brasil” adında mahnısına əsaslanıb :

    Brazil, where hearts were entertained in June
    We stood beneath an amber moon,
    And softly murmured 'Some day soon'
    We kissed.
    (
    (youtube: )
    )

    Film tənqidçisi Jack Mathews açığlamasında “Terry Gilliamın filmdə kapitalizmi pisliyir, sistemin elədiylərini(kabusları) göstərməyə çalışır və necə deyərlər hayqırır” söyləmişdi. Filmi Terry Gilliamın üzvü olduğu “Monty Python” qrupunnan çıxdığdan sonra reallaşdırdığı şahəsəri olarağ dəyərləndiririy. Bunnan əvvəl Gilliamın “Life of Brian” (1979) filmini izləmişdim ki onu da komediya janrının “ən”lərinnən hesab edirəm.
    Filmin mövzusu sistemdə işləyən Sam Lowry adında bir gedənin yuxusunda gördüyü alt qatdan (kamaz şoferi) bir qadına vurulması, sistemin qoyduğu qadağaları pozması və sərbəst həyatını yaşamağ istəyinnən gedir, yəni filmi çoxmövzulu saya bilərik (siyasi,dram,həyəcan,terror,sevgi,texnologiya,komediya,fantastika). Filmi çəkməyçün həm şirkət həm də rejissor babad tər töküb, hətta filmin çəkimlərinin sonuna az qalmış rejissor Gilliam müvəqqəti də olsa yerimək qabiliyyətini itirmişdi.

    --sitat--

    Brazil (1985) is from director/co-screenwriter Terry Gilliam - a combination science-fiction, despairing black comedy and fantasy that combines elements of Fritz Lang's Metropolis (1927), Kubrick's Dr. Strangelove (1964), Fahrenheit 451 (1966), George Orwell's novel 1984 (and director Michael Radford's 1984 (1984) that opened at about the same time), Kafka's The Trial, Anthony Burgess' A Clockwork Orange (and Kubrick's A Clockwork Orange (1971)), and Ridley Scott's Blade Runner (1982).

    --sitat--


    Filmə marağımı çəkib də filmi 2ci dəfə ard-arda izləməyimi tələb edən amillər var ki onlardan da bir-ikisinin adın diyim :
    1.Ən vacib faktor filmdə qısasaç qızın olmasıdı.
    2.Həmin qız vannada oturub televizora baxır. Ama televizor zaldadı. Bəs necə baxır? Güzgülərin şotuna.
    3.Altdakı otağa birdən xüsusi geyimlilərin(sistemin) daxil olması və otağı darmadağın etməsi.
    4.iş yerindəki qarma-qarışığlığ və bu qarışığlığın içində anlaşılması zor olan çəkiliş tərzi.
    5.Film boyu gedənin yuxusuna girən “göydə uçan qız-oğlan” səhnələri
    6.səhər yuxudan duranda sistemli şəkildə makinaların işlləməsi
    7.Xüsusi həkiminə üzünü dartdırmağa gedən ana (Sam’in anası)
    8.Həmin ananın randevuya “başında ayaqqabı papağı”nda gəlməsi
    9.Randevuda sunulan menyunun touch skreen şəkildə olması (halbuki 1985 də çəkilib film)
    10.Randevuda həmin xususi geyimlilərin yenidən ayrı səbəbdən dolayı basqını və orda oturanların birşeyin baş verməsini aldırmamadan söbətini etməsi - bax link
    11.Sam’ın evindəki xolodelnikində bankanın içindəku yumurtalar
    12.Sam’ın balkonunnan De Nironun dublyorunun tullanması (açığ gözə çarpırdı)
    13.Sam’ın qıçı boyda uşağlardan adresi soruşmağ istəyərkən "sikdir" cavabını alması
    14.Qeyri-adi nəqliyyət vasitəsi və oturan paltolu kişilərin qabağında ayağ üstə qalan qadın
    15.Anası Sami partiyə çağırar, ama nə şəkildə ?canlı dəvətnaməynən, yənı qapı döyülür evə mahnı oxuyarağ bir qız daxil olur elə oxumaq şəklində də xəbəri gec də olsa sunur.
    16.Sam anasnın partisndə bir cütlüklə söbət zamanı garson gəlir, ordakı ər əlindəki dolu bardağı digərilə dəyişir,bu addımsa varlıların təbəqənin necə israfçı olduğunu göstərir.
    17.Həmin partidə bütün varlı qadınların estetik əməliyyat etdirmək kimi xəstəlikləri var bəzən bu mənfi durumlarla nəticələnir,SAMın buna reaksiyası isə sadəcə "mal kimi məttəl" qalmağıdı - blaa link
    18.Samın liftdən çıxdığnan sonra liftin üzərindəki 64 rəqəmi mərtəbəni bildirir. (yəni 64 mərtəbəli bina)
    19.Bir səhnəsində də Sam iş yerində bir qapını döyür, açılmır və sonra qapının ağzında yerə düşən qan damcısına ayağı ilə toxunur və sonra qapı açılır. (marağlı səhnəydi)
    20.Balaca bir uşağın Sam’ə "gəl paltarını burda dəyiş boyüy oğlan, narahat olma şeyivə baxmıyacam" deməsi.
    21.Sam yolnan gedərkən kağızlarını yerə dürürür. Bir qadın onu səsləyir ki "ala köpolu gəl tökdüyün şeyləri yığışdır" və həmin qadının iti var yanında və itin də götünü kres qoyub ki sıçıb yeri bulamasın.(bu səhnəsinə dəhşət gülmüşdüm)
    22. Şaxta baba : yeni ildə nə isdiyirsən ?
    Uşağ : özümə aid kredit kartı
    23.Babad söyüşləri varıydı. Söyüşə bax ala : OMG, oh holy shit
    24.Gördüyüm ən gözəl öpüş səhnəsi bu filmdə oldu. yəni sükut baş verir və birdən "bombarappab" səsiynən öpüş səhnəsi açılır. sora təpişməliydilər əslində ama gedə utancağ olur işi yarıda saxlıyır, qızın amına qoymadan gedir.
    bounu link
    25.Samın sevgilisini - Jilli sistem axtarır və öldürmək isdiyir. Sam gedir girir sistemə və "Jill Leyton delete" yazar və işi bitirər gələr. Jill də ona "can u feeling nekrofiliya" deyər və Sam’in də nəhayət ekrana səhərdən gözlədiyimiz təpişmə səhnəsi gələr və bu səhnədə artığ qısasaç qızın döşü-götü çöldə qalar.
    26. Filmin sonu xoşbəxliynən bitdiyini düşünərkən tam tərsinə olur,evə xüsusi geyimlilər gəlir bunnarı tutur. Filmin bədbəxt sonluğnan bitdiyini düşünərkən təzədən tərsinə olur, Tuttle(De Niro) gəlir Samı xilas elyir və şad yana gülüşnən Sam öz Jilli ilə kənd yerində yaşamağa davam edəllər elə xoşbəxt sonluğla bittiyini düşünərkən rejissorun biziynən mırtdaşdığı məlum olur. Film çox iyrənc və anlaşılmaz bədbəxt sonluğla bitir. filmin sonunu araşdıracam görüm nə poxdu.
    alabla link

    Soundtracklər :
    1.
    (youtube: )

    2.Filmin son 10 dəqiqəsi -
    (youtube: )

    3.Filmin bitməsi (son 4 dəq) -
    (youtube: )

    4.
    (youtube: )

    5.
    (youtube: )

    Mənbə : http://www.criterion.com/current/posts/2600-the-evolution-of-brazil

    2 əjdaha!

    19.10.2014 01:34, murad_jamal

    Yalnız deyilsən!

    Bu duyğuların müvəqqəti olduğunu və kömək mövcud olduğunu bilmək vacibdir. Dostlarınıza, ailənizə, profesionallara müraciət etməyiniz vacibdir. Sizi dinləmək və lazım olan dəstəyi təmin etmək istəyən insanlar var. Sözlük yazarları olaraq səni hər zaman dinləyə bilərik.

    Əgər yalnız hiss edirsənsə, 860 qaynar xəttinə müraciət etməyini tövsiyə edirik.

    2. Terry Gilliam onu bu filmi çəkməyə ilham verən və filmin adının niyə Brazil olduğunu belə izah edir:
    Bir gün Port Talbot href="https://www.google.com/maps/place/Port+Talbot,+Neath+Port+Talbot,+UK/-da" style="rgba(25,148,218, 0.8 link " target="_blank" class="sonses" rel="nofollow">https://www.google.com/maps/place/Port+Talbot,+Neath+Port+Talbot,+UK/-da qumsalda oturmuşdum. Port Talbot, hər şeyin boz dəmir filizi tozuyla örtüldüyü polad şəhəridir. Hətta qumsalı belə tozla doludur və qapqaradır. Günəş batırdı və mənzərə həqiqətən çox gözəl idi. Bu ziddlik fövqəladə idi. Beynimdə belə bir obraz meydana gəldi; bir adam bu çirkli çimərlikdə oturur və portativ radiodan Brazil kimi qəribə, xəyalpərəst latın musiqilərindən birini dinləyir. musiqi bir növ onu özündən alıb aparır və dünyasını az da olsa boz rəngdən xilas edir.

    3 əjdaha!

    22.11.2015 13:53, ənəlhəqq


üzv ol
Modalı bağla





...