ən çox işlətdiyim ifadələrdən biridir. hərdən girib bəyənmədiyim postlara "gəl çal" yazmaq istəyirəm, amma yazmıram.
blok başlıqlarını gizlət
barokko
barokko
Notice: Undefined variable: thisuser in /var/www/soz6/profilson.php on line 166
həm də qarğış mənasında da işlənir. məsələn deyir : nə? o da qayıdıb deyəcək ki : qarayara, ürəyivə dərd
çox uzaq əcdadında olmuş xassə və əlamətlərin nəsildə görünməsidir. insanlarda ulu əcdadlarının çoxdan yox olmuş əlamətləri təkdənbir ayrıayrı fərdlərdə zahirə çıxır ki, əcdadın əlamətlərinə bu cür qayıtma hallarma atavizm deyilir.həm heyvanlarda,həm də insanlarda təzahür edilən bir haldır. məsələn babasının babasının babasının belindəki xal gəlib 3 nəsil sonra olmuş uşaqda peyda olur.
demək nə başınızı ağrıdım, bu gün avtobusda basabasda bir dayday əli çəlikli özü də, cavan qıza durub yer verdi, özü də ayaq üstə güclə dayanır gijdıllağın, mən də xuy durdum , guya bu qoca gijdıllağ mənə dərs verir bununla, istədim deyəm get özünə sox, demədim soxdum yerimə.
etel liliyan voyniçin yazmis oldugu bu roman inqilabi ruhda yazilmisdir. bash qehreman evvelce dini bir kes olur, lakin heyat terefinden ona edilen qehbelik onu dinden uzaqlasdiraraq, ateist edir. atasi terefinden aldadilan artur ona nifret edir, lakin nifretde sevgi de var. eshq zad da var romanda. eserin en lezzetli yeri inqilab etmeleri sehnesidir, ovodun mubarize ezmi zad. eserin sonunda bele bir sheir var, adami qayirir : men xosbext bir kepenekem, yashasam da, yashamasam da. oxuyun, hacilar. kinosu da var, eyni adda.
herman hessenin əsəridir.insanın özünə gedən yolda rastlaşdığı çətinliklər özü olması və bu kimi zadlardan bəhs edir. burada siz həm də abraksas adlı tanrıyla tanış olacaqsız. ümumiiyətlə oxunaqlı əsərdir. düzdür bizimkilər yenə də göt kimi tərcümə edib, amma oxumağa dəyər. yalquzaq -dan sonra ikinci əsərdir ki, sevirəm.
yenə bu qandi dayı tərəfindən yaradılan bir hərəkatdır. vətəndaş itaətsizliyi höküməti qozuna almamaq və bu kimi zadlardan istifadə edirlər. lakin heç vaxt silah güncündən istifadə etməmişlər. onlar, sadəcə, insan haqları, azlıqların hüququ ilə bağlı ədalətsizliyi danırlar. qandi həmçinin basırdı ki, bu hərəkatın fəlsəfəi açıqlamasında insan bununla həqəiqətin nə zibil olduğunu bilir.
qandi- all men are brothers.
ahimsa - himsa`nın əksi. qeyri aqressivlik anlamındadır. hindistanda yaranmış olan bu təlim, heç bir canlıya şiddət tətbiq etməməyi əsas tutur. məşhur hindistan siyasi lideri mahatma qandi də bu məzhəbi əsas tutaraq, həyatı boyu buna əməl edərək yaşamışdır. qandinin sözünə görə ahimsa məzhəbinə etiqad edən insan heç vaxt şiddətə əl atmamalı, onu incidənlərə belə şiddətlə cavab verməməlidir. qandi : " qeyri-aqressiv olub-olmadığımı ölümümdən sonra biləcəksiz. kimsə məni öldürsə, ölüm anında qatilimə qarşı küfür işlətsəm öz etiqadıma qarşı çıxmış olacam"
hindistan siyasi lideri mahatma qandinin ahimsa prinsipində yer almış bir fikir. bu adda kitabı da var, bizimkilər göt kimi tərcümə eləyiblər. türk diliylə azərbaycan dilini soxublar bir-birinə
heç bir ədalətli mühakimə olmadan insanlara verilən cəzadır.Heç bir məkməmə falan olmadan insanlara cəza verilir,ya öldürülür,hətta məhkəmə də olmur.Bu cəza üsulu ilk dəfə 18-ci əsrdə ABŞ-da tətbiq olunub. ABŞ-da adətən zəncilərə və inqilabçı fəhlələrə vəhşicəsinə divan tutulur, məhkəməsiz cəza verilirdi.Söz olaraq həmin əsrdə yaşamış Çarlz Linç`in adından götürülüb. Ən çox Şərq ölkələrində tətbiq olunur. Linçə aid şəkillərə axa bilərsiniz :https://www.google.az/search?q=lin%C3%A7&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=3f6FUa-GNYG6O_ChgNgB&ved=0CAcQ_AUoAQ&biw=1366&bih=630
bukovski , conatan svift, şopenhauer kimi məşhur insanlar misantropik olmuşlar. jan pol sartr " cəhənnəm başqalarıdır" fikrinə görə misantropik olaraq düşünülür.
sinik düşüncə tərzi hər şeyə və hər kəsə lağla yanaşan, az qala bütün dünyanın «iç üzünü açıb ifşa etməyə» hazır vəziyyətdə duran bir düşüncə tərzidir, " dünyada səmimi insan yoxdur" fikrində olurlar sinik düşüncəlilər.. sinik düşüncəli insan :«1. insanların yalnız öz mənafeləri ilə motivləşən inam; insan səmimiyyətinə və düzgünlüyünə inamsızlıq. 2. nəyinsə baş verəcəyinə, yaxud baş verməyə layiq olmasına şübhə».
beləliklə, sinisizm çox rahat düşüncə tərzidir. adam həm özünü ağıllı hiss edir, həm də başqalarını axmaq. nə özünü qorxaqlıqda ittiham edir, nə də vicdan əzabı çəkir ki, bir işin qulpundan yapışıb haqq-ədalət uğrunda çalışmır, elə hey gileylənir.
bu düşüncədə olan insanlar heç bir yeniliyi tam bəyənməyib, hər olan yenilikdə nəsə bir əksiklik axtaranlardır. məsələn selincerin çovdarlıqda uçurumdan qoruyan əsərində holdern koldfid-i buna misal göstərmək olar.
futurizm (lat. futura - gələcək) xx əsrin 10-20-ci illərində avropa ədəbiyyatında avanqard cərəyan. gələcəyin incəsənətini yaratmağa cəhd edirlər,onlar əsasən bədii əsərdə,zadda mənəvi irsi,onun estetik zadlarını sikdir eliyirlər.ilk dəfə italiyada yaranıb.
(baxma: yeraz var burda?!)
çox azerbaycanlının cinayət və cəza, ya da alçaldılmış təhqir olunmuşları oxuyub da yenə də qəhbəliyindən qalmayan vezifə adamlarını anlamıram, niyə oxudun ki?
-noldu ala sən bir vaxtlar namaz qılırdın axı?! aton bilir
bəzi insanlar xoşbəxtdilər,amma onlar xoşbəxt olduqların bilmirlər-onlar bədbəxt insanlardır,bəziləri də var ki,bədbəxt insanlardır,amma bədbəxt olduqların bilmirlər-onlar isə xoşbəxt insanlardır
pivə deyəndə ağlima sən öl heç nə gəlmir bağışla da
Notice: Undefined variable: user_id in /var/www/soz6/sds-themes/vengeful-light/profile.php on line 1336
blok - başlıqlarını gizlət
Notice: Undefined variable: user_id in /var/www/soz6/sds-themes/vengeful-light/profile.php on line 1343