az əvvəl hücumuna məruz qaldığım mələkdi
blok başlıqlarını gizlət
ludwig wittgenstein
sürət hüseynov
Notice: Undefined variable: thisuser in /var/www/soz6/profilson.php on line 166
Bir Willie Nelson mahnısı. Country tərzini mənə sevdirən mahnıdı. Lost sayəsində həyatıma girib və 4 ildi çıxmır. Mahnının içində hər dəfə "are you sure this is where you want to be?" deyəndə içimdən bir səs "No,i am not" deyir. Sözlərin də yazım tam olsun:
Oh, look around you
Look down the bar from you
The lonely faces that you see
Are you sure that this is where you want to be
These are your friends
But are they real friends
Do they love you the same as me
Are you sure that this is where you want to be
You seem in such a hurry to live this kind of life
You've caused so many tears and misery
Look around you, take a good look
And tell me what you see
Are you sure that this is where you want to be
Don't let my tears persuade you, I had hoped I wouldn't cry
But lately, teardrops seem a part of me
Oh, look around you, take a good look
At all the lonely used-to-be's
Are you sure that this is where you want to be
immanuel kantın tənqid etdiyi zəka.
(baxma: praktik zəkanın tənqidi)
amerikada zadda fırranıb bizim millətin psixologiyasını unudan yazar. yazarlarla çox demokratik davranır. ataş, sözlüyü bu adam yaratmayıb? istədiyini yazar, istədiyini pozar. mən onun yerinə olsam sayta girişi qadağan eliyib(necə edirlər bilmirəm, elə şey olmursa palit eləmiyin) ancaq özüm yazaram. ya da ancaq kadın xeylaxların saxlıyıb hamısıynan yazışaram. sonra gəlib nickaltımda heç kim heç nə yazammaz ki, ay qızlara padxod eliyir, nə bilim elə eliyir, belə eliyir.
(baxma: dövlətnən dövlətçilik eləmiyəcəysən ki, kərbəlayi?)
"ey varlığı yox, yoxluğu vardan daha dilbər
ruhum səni izlər...
lütf et, o gözəl çöhrəni bir an bana göstər..
könlüm səni özlər.." misralarının sahibi.
Soundtrackı Okaberə məxsus olan Film.
blue angel, little caprice, stoya, tiffany
səhərin gözü açılmamış baş verən hadisə. abş-ın hava qüvvələri suriyanın hərbi hava bazalarını bombalamağa başlayıb. xeyirlisi. rusiya buna cavab versə pox poxa qarışa bilər. təbii ki, abş-ın hərbi qüvvəsi rusiyadan güclüdü. amma rusiyadı bu, nə edəcəyi bilinməz.
digər tərəfdən 2003-cü ildə abş-ın iraqı işğalı da eyni ssenari üzrə baş vermişdi. guya səddamın kütləvi qırğın silahları var. amma o qədər insan qırılandan sonra, o qədər zülüm yaşannan sonra dedilər ki, bağışdıyuz. heç nə yox imiş. trumpun o günkü çıxışı da bir az bunu yadımıza salır. amma, ola bilər ki, trump da ictimai rəyi yumşaltmaq üçün eliyir və tezliklə geri çəkiləcək. çünki rusiya ilə əlaqələri haqqında çox söz-söhbət gəzirdi. nəticə etibarilə nəticədən asılı olmayaraq yenə həmişəki kimi günahsız insanlar öləcək. ümid eliyək ki, zibili çıxmadan hər şey sakitləşər.
nə putin, nə hizbullah, nə də xomeyni aşiqi olmayan yazar. ümumiyyətlə həyatda heç kimə aşiq olmayan yazardı. hamının həm yaxşı, həm də pis cəhətlərini başa düşəcək qədər ağlı olar hər halda. rusiya da, abş da, putin də, obama da onun üçün eyni poxdur. digər tərəfdən rusiyada putin tərəfindən xalqa qarşı hansı cinayətlərin işləndiyini bilməyən yazardır. xəbərləri ancaq bbc-dən oxumadığına görə belə şeylərə də inanmır. digər tərəfdən putinin kimə zəng elədiyini də bilmir. rusiyanın da abş kimi işğalçı siyasət apardığını bilir və bunun səbəblərini bura yazacaq qədər axota sahib deyil. həm də onu başa düşür ki, kim güclüdürsə kriteriyanı o qoyur. abş-da demokratiya var ifadəsinin də mənasını başa düşür. soyuq müharibədən abş yox ssri qalib gəlsəydi, böyük ehtimalla ssri-də demokratiya var kimi yazılar oxuyacaqdı. sonda abş-ın rusiyadan güclü olduğunu da bilir. onları müqayisə eləməyin mənasız olduğunu, çünki hər iki dövlətin tarixi inkişaf sürətlərinin fərqli olduğunu dərk edir. və ən nəhayət sözlük sayəsində, dövləti canından çox istədiyini bilən yazardır.
əli kərimlinin "talana yox" deməyən, ümumiyyətlə illərdi heç nə deməyən versiyası.
xalq bir coğrafiyada yaşayan, eyni adət ənənlərə, eyni təsərrüfata malik olan insanlar topluluğudur. millət isə irsi və genetik xüsusiyyətlərinə görə eyni olan insanlar topluluğudur. millətin yaranması şəraiti təxminən kapitalizmin yüksəlişi, coğrafi kəşflərin çoxalması və dünyanın gedərək daha kiçik vəziyyətə gəlməsi ilə bağlıdır(təbii ki, bu proses hər yerdə eyni vaxtda baş vermir). kapitalizmin inkişafına qədər genetik və irsiyyət eyniliyi olan insanlar onsuz da bir yerdə yaşayırdılar. nadir hallarda kimse,tutaq ki, fransadan abş-a gedə bilirdi. ona görə də millət anlayışının yaranmasına ehtiyac da yox idi. qan eyniliyi olan insanlar onsuz da bir yerdə yaşayırlar.ancaq 16-17-ci əsrlərdən sonra insanlar ki, o topluluqdan ayrılıb başqa yerə köçə bildi onda artıq millət anlayışının yaranması vacib oldu. çünki o köçən insan başqa xalqın içində yaşamağa başlayacaqdı, amma əvvəlkindən fərqli olaraq onlarla eyni irsi və genetik əsaslara malik olmayacaqdı. azərbaycan sərhədləri içində yaşayan insanların hamısı azərbaycan xalqıdır. amma hamısı azəri millətinə məxsus deyil. talışı var, avarı var və s. əslində xalq anlayışı ilə vətəndaş anlayışını eyniləşdirmək olar. çünki ikisi də bir sərhəd içində yaşayır. məsələn ingilis dilində xalq sözünə çox vaxt people deyirlər və bu da hərfi mənada insanlar deməkdi. demək ki, onlar üçün xalq anlayışı bir ərazidə yaşayan insanlar deməkdi və məncə elə bu da doğru olandır. məsələn cənubi azərbaycandakılar azərilər azərbaycan xalqına aid deyil. çünki, eyni adət-ənənəmiz,mentalitetimiz,genetik xüsusiyyətlərimiz olsa da eyni yerdə yaşamırıq. aramızda sərhədlər səbəbiylə qopuqluq var. təsərrüfat əlaqələrinə malik deyilik və s. ümid edirəm izah eliyə bildim.
niyəsə david beckhama bənzətdiyim müğənni.
hal-hazırda izəyib gülməkdən qarnımı ağrıdan film.axırıncı dəfə hansı kinoya bu qədər güldüyümü xatırlamıram.
edit: yüksək iq-lu olanlar və elə görünmək istəyənlər baxmasınlar. sonra gəlib burda pulp fictionla müqayisə zad eliyəcəksizsə.
freydin fikrincə insanın dilini onun altşuuru formalaşdırır. ona görə də əgər bir insan dayanmadan söz ifadə eləsə, müəyyən bir müddətdən sonra şuur deyilən sözləri idarə edə bilməyəcək və altşuurunuzda nə qədər söz varsa hamısı ortaya çıxacaq.
son məlumatlara görə 2 illik həbs olunan blogger, aktivisit.
“dövlət” sözünün ərəb dilindən keçib dilimizə.tərcümədə “tədavüldə olan”,”əldən ələ keçən” mənasını verir.bundan əlavə “dövlət” həm də müharibədən əldə edilən qazanc,mal-mülk mənasına da gəlir(maraqlıdır ki,indi də biz mal-mülk əvəzinə dövlət sözünü işlədirik.məsələn,dövlətli adam).bu əslində şərq düşüncəsində dövlətin hansı yeri tutduğunu bizə göstərməkdədir.şərq insanının fikrincə dövlət kiminsə malı-mülküdür.o harun ər-rəşidin,çingizin,teymurləngin dövlətidir(mal-mülküdür).eyni zamanda orda yaşayan insanlar da onun dövlətidir.bundan başqa,dövlət tədavüldə olan şeydi şərq insanının düşüncəsinə görə,o hər zaman başqasının da ola bilər,bir əldən digər ələ keçə bilər-əməvidən abbasiyə,abbasidən hülaküyə,osmana və s.
avropa dillərində isə dövlətə fərqli-fərqli adlar verirlər.ingilislər state,fransızlar etat,ispanlar estato,italyanlar stato kimi tələffüz edirlər.bütün bu adların kökü “stat” sözündəndi.latınca duran,dayanan,sabit mənasına gəlir(substansiya-altında dayanan,kökündə duran).yəni avropa insanının fikrinə görə dövlət əldən-ələ keçən deyil;dayanmış,durmuş bir şeydi.bir ərazi onda dövlət sayılır ki,o artıq əldən ələ keçmir,”stat” olur,dayanmış olur(burda məqsədim kiminsə düz,kiminsə səhv elədiyini izah eləmək deyil.sadəcə fərqləri göstərmək istədim).
dövlət ilk əvvəl siyasi asossasiyadır.o,heç bir daha böyük qurumun içinə daxil edilə bilməz(ondan asılı ola bilməz),edilərsə artıq suveren dövlət deyil.dövlət hər hansı bir millət deyil.əksinə dövlətin daxilində bir neçə millət yaşayır adətən.dövlət idarə edənlərlə idarə olunanların varlığını məcburi edir.o yerdə dövlətdən danışmaq olar ki,orada idarə edənlərlə idarə olunanlar olsunlar.
bu xüsusiyyətinə görə dövlət həm də cəmiyyətdən fərqlənir.çünki,cəmiyyətdə də hər hansı idarə edən və idarə olunan şəxslər olmur(olmamalıdır.sivil cəmiyyət dediyimiz şey də məhz bunu ehtiva edir.cəmiyyət siyasətdən kənar olmalıdır.amma,bu yalnız nəzəriyyədə belədir.bunu real həyatda təşkil etmək hələ ki,qeyri mümkün görünür).cəmiyyət dövlətdən əvvəl var olub və dövlət adlanan siyasi qurum cəmiyyətin bazisi üstündə meydana gəlib.
tarixin ilk dövrlərində insanların bir qismi hər hansı işi həyata keçirmək üçün(bu adətən ya ov etmək ya da təbiət hadisələrindən qorunmaq olurdu) birlikdə hərəkət etmək məcburiyyəti hiss edirdilər.cəmiyyətin kökləri məhz bu qruplara qədər gedib çıxır.bu cür qruplaşmalarda adətən ağsaqqalların müəyyən hakimiyyəti var idi.çünki,ağsaqqalların ov etmək,yığıcılıqla məşğul olmaq və s. sahələrdə təcrübəsi çox olurdu və bu təcrübəni onlar gənclərə ötürürdülər.bu kiçik qruplarda bu cür bəsit hakimiyyət formasının yaranması gələcəkdə yaranacaq dövlətlərin bəlkə də ilk izləridir.demək ki,dövlətin ancaq cəmiyyət olarsa yaşaya bilər.cəmiyyət isə indi olmasa da tarixin müəyyən dövrlərində dövlət olmadan da yaşaya bilib.
dövlətin varlığını şərtləndirən bir neçə cəhət var ki,onlar olmasa heç bir halda dövlətdən söhbət gedə bilməz.dövlətin varlığının birinci şərti onun teritoriallığıdır.yəni,istənilən dövlət yer kürəsinin hər hansı bir ərazisini zəbt edir.ərazisi olmayan dövlət yoxdur.dövlətin ərazisi onun sərhədləri ilə müəyyən olunur.
dövlətin varlığını şərtləndirən digər cəhəti onun suverenliyidir.suverenlik dilimizə hakimiyyət kimi tərcümə olunur bəzən.bu bəzən belədir.suverenlik anlayışı hakimiyyət anlayışından daha böyük mənanı ifadə edir.məsələn,hər hansı dövlətdə prezidentin hakimiyyətdə olması onun suveren olması mənasına gəlmir.çünki,o da hakimiyyəti xalqdan alır(ən azı nəzəri olaraq) və xalqa tabedir,çünki onu xalq seçir.bu misaldan da göründüyü kimi,suverenlik elə bir hakimiyyətdir ki,onnan daha bir üstün,daha güclü bir hakimiyyət olmasın.məsələn,hər hansı şirkətdə bir işçi öz şöbə müdirinə tabedir.buradakı müdir suveren deyil,çünki o da kiməsə hesabat verir,kiməsə tabedir.azərbaycanda hakimiyyətin mənbəyi xalqdır və xalq heç bir daha böyük qüvvəyə tabe deyil.ancaq müxtəlif siyasi sistemlərdə fərqli hallar ola bilər.məsələn,böyük britaniya monarxiyadır və suverenlik xalqa deyil krala və ya kraliçaya məxsusdur.yəni,kral və ya kraliça özündən daha böyük heç bir qüvvəyə tabe deyil.
burada problem yaradan digər məsələ federativ dövlətlərlə bağlı meydana çıxır.belə ki,federativ dövlətlərin subyektləri olan dövlətlər də dövlətdirlər.məsələn,abş-ın kaloforniya ştatı da özlüyündə dövlətdir.amma,kaliforniya yalnız teritorial dövlətdir,suveren dövlət deyil.çünki,kaliforniyanın tabe olduğu daha üstün bir güc var.
dövlət ilə bağlı səhv başa düşülən digər məqam millət anlayışı ilə bağlıdır.millət bir kökdən gələn,eyni adətlərə,eyni dəyərlərə malik insanlar topluluğudur.dünya dövlətlərinin çox az qismi yalnız bir millətdən təşkil olunub.məsələn,yaponiya,cənubi koreya kimi.bu dövlətlərdə də yalnız bir millət deyil.məsələn,yaponiyada yaponlar əhalinin 98,5%-ni təşkil edirlər.yenə də 1,5% digər millətlərdəndir.
tandıdığım qaçqınlardan demək olar ki,heç kim o torpaqları istəmir.hətta burda bir qonşumuz var,deyir "allah ermənilərin canın sağ eləsin ki,bizi çıxartdı o torpaqlardan.indi orda barama əkirdik istidə".indi bu şəraitdə mən necə deyim ki,müharibə istəyirəm?okay,milli dövlət deyilən bir şey var.bu dövlət hamının dövlətidir.hamı vuruşmalıdır.amma,o torpağın yerli sakini ən qabaqda vuruşmalıdıdaa.mənim üçün sadəcə dövlətin ərazisi kimi lazımdısa,onun üçün həm də yaşadığı yer kimi,xatirələrinin olduğu yer kimi vacib olmalıdı.o öz yaşadığı,gəzdiyi,havasını aldığı,xatirələrini yaşatdığı torpaqlara qayıtmaq istəmirsə nexuya sebe mən müharibə istəməliyəm.müharibə zad istəmirəm.inanın ki,heç bir əsgər də istəmir.burda oturub yazmaq asandı.orda,cəbhədə güllənin,barıtın altında əsgər üçün ən yaxşı hal gününün getməsidir.vəssalam.qalanı hamısı siyasi oyunlardı.onun uğrunda ölməyə dəyməz.əmin olun.
qan uzun müddət iqtidarın mexanizmləri,reallaşması və ənənələri üçün əhəmiyyətli xüsusiyyət olaraq qaldı."evlilik əsaslı" sistemlərin,nəsli şəcərənin,kastalar şəklində formalaşmanın,aclığın,təzyiqlərin və şiddət aktlarının ölüm ehtimalını artırdığı bir cəmiyəttdə qan əsas dəyərlərdən birini təşkil edirdi.qanın dəyəri bir tərəfdən funksional roluna(qan tökmək),digər tərəfdən də əlamətlər səviyyəsindəki işləməsinə(müəyyən qana sahib olmaq,eyni qandan olmaq) bağlıdır.haqqında danışdığımız şey "qan cəmiyyətidir":müharibənin şərəfi və qıtlıq qorxusu,ölümün zəfəri,hökmdar və qılınc,cəlladlar və işgəncələr...burada iqtidar qan vasitəsilə danışır.qan simvolik funksiyası olan bir reallıq idi.
biz isə "cinsi orqan" cəmiyyətində yaşayırıq,daha doğrusu "seksuallıq sahibi" cəmiyyətdə.iqtidar mexanizmi bədənə,həyata,həyatı artırana;insan nəslini,bu nəslin gücü və hakim olma istedadını ya da səmərəli olma istedadını gücləndirənə müraciət edir.sağlamlıq,uşaqlar,nəslin gələcəyi,ictimai bazisin canlılığı kimi məsələlərdə iqtidar seksuallıqdan və seksuallığa xitabən iş görür.seksuallıq əlamət deyil,hədəfdir.və onu əhəmiyyətli edən şey az görünməsi deyil,israrı,aldadıcı mövcudiyyətidir.iqtidar seksuallığı formalaşdırır,ortaya çıxarır və gözdən itməməsi üçün ondan həmişə nəzarət altına alınmalı olan bir məna yaradır.mən burda seksuallığın qanı əvəz etməsini bizim modernliyimizi ortaya çıxaran səbəbləri təkbaşına izah edə biləcəyini demək istəmirəm.mənim demək istədiyim şey,müasir burjua cəmiyyətində seksuallığın qarşısının alınması deyə bir şey olmadığı,əksinə seksuallığın tamamilə aşkarlığa çıxarılmasıdır.cəmiyyətimizi bir qan simvolundan seksuallıq simvoluna gətirən şey klassik dövrdə hazırlanan və xix əsrdə tətbiq edilən yeni iqtidar mexanizmalarıdır.belə görünür ki,qanunun,ölümün,üsyanın,hökmdarlığın yanında olan bir şey varsa o da qandır.seksuallıq isə həmişə normaların,biliyin,həyatın,mənanın,qaydaların yanındadır.
səh 109.
fransız sözü
Notice: Undefined variable: user_id in /var/www/soz6/sds-themes/vengeful-light/profile.php on line 1336
blok - başlıqlarını gizlət
Notice: Undefined variable: user_id in /var/www/soz6/sds-themes/vengeful-light/profile.php on line 1343