amerkan yazıçısı paul austerin maraqlı romanlarından biri. bir qaçış hekayəsi. birnəfəsə oxunur.
blok başlıqlarını gizlət
Notice: Undefined variable: thisuser in /var/www/soz6/profilson.php on line 166
hələki
(baxma: burdan qubadlıya qədər gedən adam )
(baxma: van den budenmayer)
heç olmasa gündə bir dəfə çimmək sağlamlığa xeyirdir. prosesin sonuna yaxın qaynar suyu bağlayıb soyuğu açmaq əla həzz verir, bədəni möhkəmləndirir. ləzzətli prosesdir.
islamı gözdən salmaq yolunu seçən mömin hocamız. inşallah, maşallah kimi kəlimələrin şitini şorunu çıxarmış birisi. a9 televiziyasında yarıçılpaq civilərlə takıldığı proqramları ilə məhşurdur.
bir neçə kitabını oxuduqdan sonra həyatdan və kitabdan küsdüyüm yazıçı. yeniyetmələr və texnikum tələbələri arasında populyardır. bakının hər yerində kitablarını əldə etmək mümkündür. duyğusal detektivlər ustasıdır. ədəbiyyatla yaxından-uzaqdan əlaqəsi yoxdur.
pkk ya qoşulmuş ən məhşur azərbaycanlı şair həjar şamiloğludur. pkk-nın mətbu orqanlarında kürdlərin hüquq və azadlıqları haqqında ciddi və qalmaqallı köşə yazıları yazan hêjarê şamil azərbaycanda doğulub və bir dönəm çox sevilən şairlərdən olub. salam sarvan, faiq balabəyli ilə yaxın dost olub. ən yaddaqalan şeiri:
mən ozüm ərköyün öyrətdim səni,
indi dözəm gərək şıltaqlığına.
səni saflığına qurban olasan,
səni bağışladım uşaqlığına.
istanbulda 50 min tirajla kitabı çap olunub.
abş-da catskill dağlarında bir bölgə. 1920-ci ildə 1960-cı ilə qədər new york yəhudilərinin sevimli tətil yeri. borscht - ukrayna yəhudilərinə məxsus tərəvəz şorbasının adıdır. borscht eyni zamanda 16 hektarlıq açıq hava teatrlarının mərkəzi olub.
woody allen,
mel brooks,
danny kaye,
jerry lewis
ilk dəfə borscht beltdə səhnəyə çıxıb.
özünü məsih elan edən yəhudi. osmanlı torpaqlarında – izmirdə musəvi ailəsində bir oğlan uşağı dünyaya gəlib. sonralar özünü məsih elan bu oğlana ailəsi şabbetay zvi adını verir. osmanlı mənbələrində sabetay sevi, aziz muhammed efendi adları ilə xatırlanan bu din adamı tarixdə önəmli bir mövqeyə sahib olub.
22 yaşında məsihlik iddiasına düşən sabetay bütün yəhudiləri xilas, onları yenidən israilə qaytarıb məbədlərini bərpa edəcəyinə inanırdı. onun iddiaları yəhudiliyi iki yerə parçaladı. sabetayın hər qitədə minlərlə müridi, ardıcılı yetişməyə başladı.
talmutla bağlı bilgilərini baş xaxam ravin eskapadan və alba torahdan almışdı. elmə olan marağı və uğurlarını nəzərə alaraq ona çox erkən yaşında “xaxam” dini rütbəsi verilir. 15 yaşına qədər yəhudiliyin təməl prinsiplərini, “tövrat”ı, öyrənən sabetay sevi 15 yaşından sonra “kabbala” təlimi ilə məşğul olmağa başlayır. mistik dünya görüşü və melanxolik bir şəxsiyyət olması ona əlavə üstünlüklər qazandırırdı. ətrafındakılar onu sirli və kəramət sahibi bir adam kimi tanıyırdılar. tərəfdarlarını heyrətləndirməyi bacarırdı. tez-tez oruc tutur, həddindən çox yuyunur və tez-tez təkliyə çəkilirdi.
--alinti--
"izmirli yəhudilər sabetayı dinlərini pozduğu üçün ölümə məhkum edirlər. amma bu qərar icra olunmur və osmanlı sarayına şikayət ünvanlayırlar. əvvəlcə osmanlı dövləti onu ciddiyə almasa da, yəhudi din adamlarının şikayətləri çoxaldıqca narahatlıq başlayır. nəhayət ki, sabetay həbs olunur və ədrinədə iv mehmetin qarşısına çıxarılır. sabetay sultandan onu məsih kimi tanımasını və israil torpaqlarının ona verilməsini tələb edir.
qarmaqarışıqlığı nizama salmaq üçün fazil əhməd paşa sabetayın istanbula göndərilməsini tələb edir. ədrinədə padşaha meydan oxumaqda günahlandırılan sabetayı vəzir mustafa paşa, şeyxülislam minkarizadə yəhya əfəndi, padşahın imamı vani əfəndidən ibarət məhkəmə heyətinin qarşısına çıxarırlar. padşah iv mehmet məhkəməni pərdə arxasından izləyirdi. sabetay türkcə bilmədiyi üçün yəhudidən dönmə həkimbaşı həyatizadə mustafa fevzi əfəndi tərcüməçilik edirdi. məhkəmə sabetaydan möcüzə göstərməsini istəyirdi. bu təklifi eşidən sabetay titrəməyə başlayır və möcüzə göstərməyinin mümkün olmadığı ortaya çıxır. bunu görən həyatizadə ona müsəlman olmağı təklif edir. sabetay “bu can bu bədəndə olduğu müddətcə” müsəlman olacağına and içir və kəlmeyi-şəhadət gətirir. padşah ona 150 axça maaş təyin edir və qapışıbaşı vəzifəsini verir.
sabetayçılar sevinin müsəlman olmasını belə izah edir: “musa fironların sarayında bir misirli kimi yaşamışdı. sabetay da öz xalqını xilas etmək üçün müsəlman olmalı və bir türk kimi yaşamalı idi.” sevinin özü isə belə açıqlama verir: “tanrı məni ismaili, yəni müsəlman etdi. mən qardaşınız qapıçıbaşı məhəmmədəm. o əmr etdi. mən itaət etdim”."
"anayurt oteli" türkiyəli yazıçı yusuf atılganın 1973-cü ildə yazdığı ikinci romandır. roman bir obraz, zebercet üzərində qurulmuşdur. bütün həyatını oteldə keçirən zebercetin ətraf aləmlə, cəmiyyətlə demək olar ki, əlaqəsi yoxdur. oteldə zebercetdən başqa bir qulluqçu qadın var. roman çərçənbə günü ankara qatarı ilə bir qadının otelə gəlib, bir gecə qaldıqdan sonra "sabah qayıdacağam" deyib getməsi ilə başlayır. tənha zeberced həqiqi sevgi yaşaya biləcəyi bir qadınla rastlaşdığını düşünüb, xəyallar qurmağa, naməlum qadının yolunu gözləməyə başlayır. bütün hazırlıqlarını qadının gələcəyinə inanaraq edir. bığlarını kəsir, özünə yeni paltarlar alır və cəmiyyət içinə çıxmağa başlayır. qadın gəlmədikcə zebercet psixaloji sarsıntı yaşayır, uşaqlıqda yaşadığı bir çox hadisələrin təsiri psixalogiyasında özünü göstərir. cinsi istəklərini həyata keçirə bildiyi qulluqçu qadının da psixaloji durumu yerində deyil. və bir gün zebercet qadını boğub öldürür. psixaloji durumu getdikcə ağırlaşan zebercet oteli tamamən bağlayır və yolunu gözlədiyi qadının gəlməyəcəyini anladıqdan sonra intihar edir.
anayurt oteli romanının motivləri əsasında türkiyəli rejissor ömer kavur 1986-cı ildə film çəkib. film en iyi 10 türk filmi arasında yer alır. məncə də türk kinematoqrafiyasının ən yaxşılarındandır. film kifayət qədər populyarlıq qazanıb və xeyli mükafat alıb.
(baxma: 24. altın portakal film festivali)
(baxma: 6. uluslararası istanbul sinema günleri)
(baxma: venedik film festivali)
(baxma: nantes three continents festival)
(baxma: valencia film festivali)
(baxma: sinema yazarları derneği ödülleri)
romanı oxumaq, oxuduqdan sonra filmə baxmaq tövsiyə edilir.
çörək növbəsindən gələcək valideyini gözləmək, "oblavaya" düşüb cəbhəyə göndərilən atadan xəbər gözləmək, güvəndiyin, bənzəmək istədiyin oğlanların məzarına gül aparıb, şəhidlik haqqında şeir söyləməkdir. sovet təhsilinin xarabalıqları altında eşələnmək, aztv-də xəbərlərin xüsusi buraxılışlarının tez bitməsi üçün dualar etməkdir.
kelebeğin rüyasında bəyəndiyim aktyordur. möhtəşəm olmasa da, yaxşıdır
melanxolik ovqata daha çox uyğundur. durğunluq və keyliklə müşahidə olunur.
qədim toy adətlərindəndir. gəlinin qoluna və ya belinə qırmızı bağlanması atəşpərəstliklə bağlı adət hesab olunur. qırmızı rəng şər qüvvələrə qarşı mübarizənin, şərdən qorunmanın simgəsi sayılır.
müxalif düşüncəli sevgili bu şairi də dəyişməyə qadir olub. düşünürəm ki, güclü qadın kişidən inqilabçı düzəldə bilər. şairin son şeirindən də bunu anlamaq mümkündür.
yaltaqlığın uydurulmuş adı
("xəyanətin uydurulmuş adı" şeirinə dekanstruksiya)
bizdə vətənpərvərlik - yaltaqlığın uydurulmuş adıdı
çaqqallıq yaltaqlarda köpüklərlə ölçülür
məsələn, şahsuvar dünən heç sabunlanmadı...
azərbaycan hamının, sərvətləri heç kəsin olanda gözəldi
bunu bir dəfə demişdim
bizdə neft - detdom uşağıdı...
bu qədər şərəfsizlik içində sən də cındırlıq edirsən!
amma
heç blirsən mi
məmurların gözü qarınquludu
başqasının zəhmətidi yedikləri
başqasının dərman pullarıdı xərclədikləri
və biz onlarçün
"hörmətli xanımlar və cənablar" olduq həmişə
susduğumuz həqiqətlərin alçağıyıq...
amma sən... amma sən vətəndaş kimi tülküsən!
yenə də sən bunu bilmirsən
məmurların gözü qarınquludu
bunca oğraşlıq içində sən də nadanlıq edirsən...
torpaq - yıxılanda gözəldi
vətənə gömülürsənsə...
evlilikdən sonra qadının kişinin soyadını alması kimi bir şeydir. məncə qadın-kişi bərabərliyindən danışan bir adam bunu asanlıqla qəbul etməlidir. normal hesab edirəm. azərbaycanda belə bir ənənə yoxdur. ən yaxşısı evlilikdən sonra hər kəs öz soyadında qalmalıdır.
sadəcə musiqi möcüzəsidir.
azərbaycan parlamentinin ən ləyaqətsiz və axmaq deputatlarından biridir. vicdan hissindən xeylu uzaq adamdır
haqqında dolaşan əfsanələrin birində deyilir ki, izzət bağırovu moskvaya dəvət edəndən sonra onu qəşəngcə sikib. ikinci dəfə izzəti başqa bir adla moskvaya dəvət ediblər. onu qarşılayan maşına əyləşən izzət başa düşüb ki, arxasınca gələnlər telmanın adamlarıdır. svetaforların birində düşüb qaçmağı bacarıb. zaur baxşəliyev, abbas bağırov, namiq qaraçuxurlu, ilham mirzəyev və başqaları onun sikinin qalınlığından xəbərdardır.
Azərbaycanın ən ləyaqətli və dürüst insanlarından biri. Uzun müddətdir qarabağ qazilərinin hüquqlarının müdafiəsi üçün çalışır. dəfələrlə aksiyalarda döyülüb, illərdir əziyyət çəkib. Qarabağ müharibəsi haqqında xatirələrini yazıb lent.az saytında çap etdirirdi. Olduqca vətənsevər və mübariz insandır. Qarabağ əlillərinin hüquqlarının pozulmasına etiraz olaraq parlamentdə intihara cəhd etmişdi:
hazırda bu adam mənəm. sevgilim olmadığı üçün özümü sözlüyə həsr etmişəm. sözlüklə sevgili olmuşam, belə demək mümkünsə. xəyali sevgilimlə edə biləcəyim və ya edə bilməyəcəyim söhbətləri sevimli sözlüklə edirəm
Notice: Undefined variable: user_id in /var/www/soz6/sds-themes/vengeful-light/profile.php on line 1336
blok - başlıqlarını gizlət
Notice: Undefined variable: user_id in /var/www/soz6/sds-themes/vengeful-light/profile.php on line 1343