21 iyun 2001-ci ildə yaradılmış komitədir. məqsəd din və dövlət siyasəti arasında tarazlaşdırma, etiqad azadlığına zəmin yaratma, dini icmaların xahişi ilə qanunvericiliyə və ya bilavasitə dinlə bağlı qanunlara dövlət siyasətinə uyğun əlavə və dəyişikliklər etməkdir.
21 iyul 2014-cü il tarixinnən mübariz qurbanlı tərəfinnən idarə olunur.
blok başlıqlarını gizlət
Notice: Undefined variable: thisuser in /var/www/soz6/profilson.php on line 166
tqdk-nın hər il keçirdiyi orta və ali ixtisas təhsili müəssisələrinə qəbul olmaq üçün fürsət verdiyi imtahanlardır.
bu ildən cari il məzunlarınnan fərqli olaraq əvvəlki il məzunları mayda imtahan verdilər.
qanunla imtahan nəzarətçilərinə sinif boyu gəzmək qadağandır. çünki, kiməsə kömək eliyə bilərlər. amma gəzib bic-bic adama baxırlar. nəzarətçi sıraların başında durub ordan baxmalıdır.
iki dəfə qəbul imtahanında olmuşam. heç birində universitetə düşməmişəm. (sınaqlar daxil.) qazlı su da qoymurlar bildiyiniz kimi. çünki cavab kartına tökülüb yararsız hala sala bilər. testlərə dair hiylələrdən ən məşhuru isə budur ki, fənn üzrə təklif olunmuş 25 sualdan 6-sının cavabı a variantı ola bilər. 7 a işarələmisinizsə biri səhvdir.
əsasən aran zonasında yaşayan və daha çox qoyunçuluğla məşğul olan 800 min- bir milyon arası nümayəndəsi olan tayfaya qoyulan ad.
onlar yayda qarabağ zonasına gedib qalan fəsilləri aranda yaşayan köçəri insanlardır. hal hazırda azərbaycan, türkiyə, gürcüstan və irana yayılan tərəkəmələr bir vaxtlar mərkəzi asiya, mesootamiya, kiçik asiyada yaşayıblar. etiqadları islamdır. məşhur rəqsləri də mövcuddur.
tərəkəmə camaatı digər etnik qrupdan olanlarla qaynayıb-qarışsa da, içlərində tayfa izlərini qoruyanları da var.
məncə sırf müsəlman olduğu üçün fələstinlilərə daha çox kədərlənməkdir. bu isə nəyinsə ortaq olmasınnan irəli gəlir.
deyək ki, siz qardaşınızın, bacınızın xəstəliyinə niyə üzülərsiniz? çünki, ortaq valideynlərə sahib olmaq sizi yaxınlaşdırır. məktəbdə paralel sinfin sinif rəhbərinin ölümünə öz sinif rəhbərinizin ölümü qədər üzülməzsiniz. çünki, daha yaxındı o sizə. sevgiliniz gedən maşında iraq olsun sevgiliniz ailəsi ilə birgə həlak olsa, ailəsinnən çox sevgilinizə üzülərsiniz. çünki, daha yaxındır sizə.
həmişə insanları bağlayan və hətta sevgini də əmələ gətirən iki şey var:
1) ortağlıq,
2) yaxınlıq.
din də bu cürdür. biz həm holokostda qırılan yəhudiyə, həm də fələstində qırılan müsəlmana üzülürük. amma müsəlmana görə daha çox pis oluruq çünki, ortaq nə isə var.
biri buna ayrıseçkilik deyə bilər. amma ilk ayrıseçkilik 48-ci ildə fələstinə müstəqillik verilməyəndə zahir olmuşdu.
bu günlərdə yaşanan hadisədir. işid iraqın şimalındakı mosul şəhərində yaşayan xristianların müsəlman olmasını tələb edir. dininnən dönmək istəməyən xristianlar isə başda ərbil olmağla digər daha sakit şəhərlərə qaçırlar.
4 fəslin hamısını lüğətlərdə yazıldığı kimi yaşaya bilmə avantajı.
içlərində atamın da olduğu insanlardandır. düzdür. mən də bu "əla əla" ya güləmmirəm. alınmır. əslində #127225 saylı entry-dəki izahdan sonra çox şey deməyə ehtiyac yoxdur. amma əlavələr də eliyim. biz bu şəhərdə zarafatlarıyla bu yaşa çatan cavanlarıq. onların elədiyi bəzi düşüklükləri nəzərə almasaq xalqdakı rüşvəti, özbaşınalığı əla işığlandırırdılar. və bu şəhərdə gülmək nədi? bəzən keçindirirdi. bozbaşa qalanda eyni şeyi aid etmək olar. onların "to be continue" si dilimizin əzbəri olmuyub?
rafaellə coşqunun qoyduğu izin ən bariz nümunəsi məhəllə filmidir ki, hələ də ayaqyolunnan gec çıxana qüdrət, radionu söndürmüyənə məzi deyir, hələ də elişnən roşkanın şəp-şəp dəyişmə zarafatını xatırlayıb gülümsüyürük.
bəli. bu gün sanki, "bu şəhərdə" də bir geriləmə var ki, iki şeylə əlaqələndirirəm:
1) adi "tema" qıtlığı,
2) boğaz xərçəngiylə qarşı-qarşıya qalmış coşqunun demotivasiyası.
sonda deyim ki, entry-in əvvəlində atamın bozbaş pictures-ə-xüsusən fəlakətə daha çox güldüyünü demişdim.
bunu boş-boşuna və tanım xatirinə demədim. dediyim odur ki, hamınızın yaxınları bunlara baxanda gülür. mən deyərdim ki, ən acınacağlı olan bu şəhərdə-yə və ya bozbaşa gülən deyil, ən acınacağlı olan gülməyi bacarmayan insandır.
bu entry-ni də referanslıyım. #124976 daha əziyyət çəkib yazıblar daa.
(baxma: dağdağan ağacı)
orta şərq və anadoluda qışın dözülməz soyuq olan dövrünə verilən ad.
zəmhəri bəzən zəmhərir də adlanır. (əslində düzgün variant zəmhərirdir.)
bu ifadə qədim yəhudicə "dayanmaq" sözü olan zəm və istilik, hərarət mənasına gələn hərir sözlərinin birləşməsidir. istiliyin dayanması deməkdir.
(bax: zəmhəri)
bir vaxtlar samanyolunda göstərilən və çoxumuzun marağla baxdığımız hekayələr silsiləsi.
gözəl melodiyaları vardı. amma hekayələrdə mübaliğə çox idi. məsələn gəlin namaz qılır, qaynana gəlir namaz xalçasını dağıdır:
-gene namaz mı kılıyorsun eşşeyin kızı!
-ühü ühü ühü namazımı bozdunuz....
yoxdur belə şeylər. insan nə qədər qəddar ola bunu eləmir.
mövzuya bax: gəlin bütün gün işliyir, namaza ayırdığı 15-cə dəqiqəsinə qaynana başdıyır ki,
-namaz kılıyor gene bu sersem.
yəni pis roldakıların həddən ziyadə qəddar göstərilməsi yersiz idi.
ərəbcə böyük fəlakət mənasını verən söz.
1948-ci il 14 may tarixində israil dövlətinin yaranma gününü ərəblər nəqba adlandırır və xüsusən fələstinli ərəblər hər il may ayının 14-ü kütləvi etirazlar keçirirlər.
istədiyi sözü deyən istəmədiyi sözü eşidər!
günəş qədər parlaq olub kimlərinsə gözlərini qamaşdırmağına ehtiyac yoxdur. ay qədər nurlu olmağın kifayət edər.
əsl sevən sevdiyinin sevincinə sevinəndir.
istisnasız qanun "istisnasız qanun olmur" qanununun istisnasıdır.
facebook-dakı idman azərbaycan kanalının rəsmi səhifəsinə ünvanlanan çoxsaylı etiraz və hədə-qorxulardan sonra kanalın canlı yayımlamağa razılaşdığı oyun.
həmçinin qətiyyən üzgüçülüklə məşğul olmamaq lazımdır. dənizdə və ya hovuzda üzmək boy artımına nə qədər faydalıdırsa da, əzələni yandırır.
xüsusə abşeron yarımadasında, novxanı ətrafı ərazilərdə danışılan özünəməxsus ləhcədir.
ən səciyyəvi cəhəti söz tərkibindəki "ə" hərfini "e" kimi, "e" ni isə "ə" kimi tələffüz etməkdir.
məktəb-meşteb,
elə-ələ
ver-vər. və bu kimi.
həmçinin felin məsdər və gələcək zaman şəkilçisi də fərqlidir.
çəkmək-çekmey
gedəcək-gedicey və.s.
bakı ləhcəsində rus dilinnəm olan sözlərə də geniş yer verilir.
bilindiyi kimi əslən nardaran, mərdəkan, şüvəlan, bilgəh, kürdəxanı, maştağa, hövsan (bir hissəsi) sovetski (elmlər metrostansiyasının yaxınlığı), kubinka (nizami metrostansiyasının yaxınlığı) kimi yerlərdən olanlar və ya burada böyüyənlər bu ləhcəni danışırlar.
avropada ispaniyanın müəyyən bir qismini fəth edə bilmiş bərbər əsilli əndəlüs komandanı.
tariq təxmini hesablamalara görə eramızın 670-ci ilində ifriqiyyə (şimali afrika)da doğulmuşdur. ifriqiyyəni ərəb xilafəti torpağına qatmış musa ibn nüseyr avropadakı qarışığlığdan istifafdə edərək tariqə 7000-lik ordu vermiş, ona avropaya keçmə əmri vermişdir.
yenə təxmini hesablamalara görə tariq ibn ziyad 711-ci ilin aprel ayının sonlarında gəmi ilə ispaniyaya keçmiş, sonra ordu geri dönməsin deyə gəmiləri yandırtmış və "önünüzdə dəniz kimi bir düşmən, arxanızda düşmən kimi bir dəniz vardır. haraya qaçacağsınız? bizim tək silahımız qılıncdır və azuqəmiz düşmənnən götürəcəyimiz qədərdir" nitqini söyləmişdir.
təslim olmaq istəməyən vestqot kralı rodriguezin 10 minlik ordu topladığını öyrənən tariq musa ibn nüseyrdən yardım istəmiş və o da, daha 5 minlik ordu göndərmişdir.
711-ci il iyul ayının 19-u kral rodriguezin öldürüldüyü rio barbeta döyüşü sonrası ərəblər bir neçə ispaniya şəhərini tutmuşdur. tariq daha da içərilərə irəliləyərək qurtuba, zaraqoza kimi ərazilərə də qalibiyyətli yürüşlər etmiş və musa ibn nüseyrin "hücumu dayandır" əmrini pozmuşdur. ibn nüseyr 10 minlik ordu ilə ispaniyaua gəlmiş, ordunun gücünə güc qatmış olsa da, əmrinnən çıxmış tariq ibn ziyadı ordunun gözü önündə qamçılatmış, burada ordu saxlayaraq tariqi də götürüb şama dönmüşdür. şamda o tariqi xəlifəyə şikayət etsə də xəlifə ona cəza verməmiş amma onu şamda saxlamışdır. beləliklə tariq ömrünün sonuna kimi (720) burada yaşamışdır.
almanların şansı daha çox dəyərləndirilən oyun.
inciməsin amma #126807 nömrəli entry-də obyektivlikdən çox bir fanatlıq nəzərə çarpır. şəxsən mən neytralam və messi kuboku qaldırsa heç də üzülmərəm. (madridist olsam da)
argentinanın qrup oyunlarına nəzər salaq:
bosniya ilə oyunda balkan təmsilçilərinin 3-cü dəqiqədəki avtoqolu olmasaydı oyunun məcrası başqa cür olacağdı. hətta boşnaklar toparlanıb qol belə vurdular.
nigeriya ilə oyun argentinanın açıq oyunda müdafiəsindəki zəifliyini göstərdi.
iranla oyun isə "no comment"dir. iranlılar nəyi vura bilmədi hamı gördü. bu cür komandanı çətinliklə məğlub elədi. (uduza da bilərdi.)
qrup sonrası isveçrə və belçika ilə oyunda fərdi ustalıq ön plana çıxdı. birində messi ötürdü di maria vurdu, digərində higuain "mən də varam" dedi. yəni bu "tanqoçu"larda komanda oyunu çox zəifdir.
niderlandla oyun tam argentina adına qara ləkə idi. praqmatik və sanki penalty üçün planlaşdırılmış.
almanlar portuqaliya ilə oyunda tam rahat oynadılar. 4-0 olmasaydı belə qırmızı kart olmasa 2 yada 3-0 olacağdı.
qana almanların oyun üslubunu tapmışdı. amma texnika əskikliyi və bir də bunu vurğuluyum ki, hesab 2-1 afrikalıların xeyrinə olarkən almanlarda bir tələskənlik, müdafiə və hücumda xaos müşahidə olunmurdu. soyuqqanlı, rahat bərabərlik qolunu vurdular.
ola bilər abş-la ehtiyatlı oynadılar ki, bu da üslub oxşarlığınnan irəli gəlməlidir.
əl cəzair almanlara çətinlik törədən ikinci afrika komandası oldusa da, yenə soyuqqanlı oynadılar, həmçinin fransa.
braziliya ilə oyun "no comment"dir. düzdür 7-1 olmaya da bilərdi. amma braziliyada ümumiyyətlə heyət seçimində səhvlər də bir ayrı mövzudur.
almanların 7 futbolçusunun eyni komandada olması böyük avantajdır. pərakəndə oynamırlar. hətta bir birlərinə baxmadan da ötürmə verəcək qədər dəqiqdirlər. kortəbii oynamırlar. bu finalda da özünü göstərəcək. fikir verin müller üçün qol vurmağla topun out-a getməsi sanki fərqsizdir. yəni emosianallıq onun timsalında bütün komandada zəifdir. soyuqqanlıdırlar.
cihaz istehsal etdikləri kimi oyun oynuyurlar.
eyni cür yazılıb oxunan frazeoloji birləşmələrin başqa cür mənaya gəlməsini (cümlənin məzmunundan asılı olaraq) ifadə edən qrammatik anlayış.
məsələn can vermək.
1)yazda torpağın dirilişi bitkilərə can verir.
2) nümunə yazmıyacam özünüz bilirsiz də. *
glş
və ya üz vermək.
1) kiməsə üz vermək (şitəndirmək)
2) bədbəxtliyin üz verməsi. və.s.
Notice: Undefined variable: user_id in /var/www/soz6/sds-themes/vengeful-light/profile.php on line 1336
blok - başlıqlarını gizlət
Notice: Undefined variable: user_id in /var/www/soz6/sds-themes/vengeful-light/profile.php on line 1343