2017ci il istehsalı yeni filmi üçün (bax: the killing of a sacred deer)
blok başlıqlarını gizlət
Notice: Undefined variable: thisuser in /var/www/soz6/profilson.php on line 166
təbii ki, zövqlər müxtəlifdi. ona görə də fikrimcə heç də sıxıcı olmayan əjdaha yorgos lanthimos filmi. mövzu baxımından olduqca fərqli və kreativ, görüntü baxımından da gözoxşayan bir filmdi.
deməli filmin mövzusu "sevgi"nin müqəddəs hesab edilib, yalnız olmağın qadağan olunduğu bir cəmiyyətdə həyat yoldaşı ölmüş orta yaşlı kişinin *
colin farrell
özünə yeni partnyor tapmaq üçün getdiyi oteldə başına gələnlərdi. yalnız olmaq günah olduğu üçün, cəzası da 45 gün sonra hələ də yalnız olanların seçdikləri bir heyvana çevrilməsidi. filmin adı da burdan gəlir. (bax: xərçəng)
filmin ən maraqlı cəhəti olduqca absurd formada göstərilən hadisələrin əslində bir az düşündükdə real həyatda normal qəbul etdiyimiz şeylərin filmdəki qarşılığı olduğu və bu absurdluğa artıq öyrəşdiyimiz, adi qəbul etdiyimiz həqiqətidi.
ümumiyyətlə film münasibətlər, sevgi və evlilik haqqında maraqlı bir sosyal analiz olaraq qəbul edilə bilər. rejissorun üslubuna görə müəyyən məqamlarda hass dedirtsə də, güldürən 1-2 göndərməsi də var.
bir də filmin ilk səhnəsini baxanda başa düşməyib, film bitəndən sonra babat sevmişdim -*
--spoiler--
münasibətlərində problem yaranan bir cütlüyə otelin başçısı tərəfindən uşaq təsis olunur.
"əgər özünüz həll edə bilməyəcəyiniz hər hansı bir çətinliklə qarşılaşsanız, sizə uşaq təsis olunacaq. hər zaman kömək edir."
--spoiler--
--sitat--
xoşbəxt edə bilmədiyimiz insanların xoşbəxt olduqlarını görürük və buna dözə bilmirik.
--sitat--
(bax: die leiden des jungen werthers)
şeir və həqiqət adlı kitabından
--sitat--
məni sevindirən, əzab verən, ya da maraqlandıran hər hadisəni bir obraza, bir şeirə çevirmək və beləliklə hadisələrlə arama məsafə qoymaq xasiyyətimdən bütün həyatım boyu əl çəkmədim. buna görə də bildiyiniz bütün əsərlərimin hamısı böyük bir etirafın kiçik parçalardır.
--sitat--
(bax: gənc verterin iztirabları)
johann wolfgang von goethe nin ən məşhur və ona şöhrət qazandıran məktub romanıdır. əsər nişanlı lotteyə aşiq olan gənc wetherin dilindən dostu wilhelmə məktublar şəklində yazılıb və çap olunduğu ildə də (bax:1774) ən çox satılan kitablardan olub. hal-hazırda da ədəbiyyatın incilərindən sayılır bir çox siyahıda ilk sıralarda yerini tutur. çap olunduğu ildə də insanlar üzərində təsiri böyük olmuş, qeydə alınan intiharların sayında ciddi artış nəzərə çarpmışdır. (bax: verter effekti)
hətta bu fenomen o qədər yayğınlaşır ki, bir çox ölkələrdə həmin dövrdə əsərin çapına qadağa qoyulur.
bununla yanaşı əsərdə verter getdiyi bir dəvətdə mavi pencək və sarı şalvar geyindiyini təsvir edir. əsərin kütlə üzərində təsirlərindən biri də almanya küçələrinin mavi pencək və sarı şalvarlı gənclərlə dolub daşması olub -*
əslində goethe wertherin diliylə öz platonik sevgisi charlotte buff-a olan eşqini ifadə edir.
iki nəfərlik yer olmayanda 3-4 qatar ötürdüyünüz adamla 2-3 ay sonra eyni vaqona düşmək. vaqonda cəmi 4-5 adam olması və bir-birinizdən 10-15 oturacaq aralı oturmağınız. həmişə harda düşdüyünü bildiyiniz adamın situasiyadan qurtulmaq üçün qapı bağlanmağa yaxın tələm-tələsik yerindən durub 1 stansiya tez düşdüyünü görmək. qaç. soxum bütün adi halların melanxolikləşdirilib kədərli birşeymiş kimi göstərilməsinə, amma doğrudan da gözəl günlər tez bitir. keçir gedir
(bax: pox)
pizza yeyiləcək sonuncu məkan. iyrənc. 20 manata pizza aldıq, xəmir 5 mmdən də az. üstündə heeeç nə yox. 2 cüt 1 tək toyuq əti. 8 dilimdən 2sində nümunəlik bibər. biyabırçılıq. dadı da yox idi, pomidor yumurta tamı gəlirdi.
(baxma: biz etdik siz etməyin)
(baxma: pizza yeyilməyəcək məkanlar rəhbəri)
(bax: françois truffaut)
(baxma: the french new wave)
(bax: fransız yeni dalğası)
(baxma: la nouvelle vague)
məşhur fransız rejissor, fransız yeni dalğasının önəmli nümayəndələrindən biri olan françois truffautın ilk uzunmetrajlı avtobioqrafik filmi. filmin adı fransızcadan hərfi tərcümədə 400 zərbə mənasını verir və başqa dillərə də filmin adı elə olduğu kimi çevrilib. (bax: the 400 blows)
baxmayaraq ki, bu zaman məna itkisi yaşanır. filmin adı fransızca deyim olan "faire les quatre cents coups" ilhamlanaraq qoyulub. mənası "vəhşi həyat yaşamaq", "şuluq iş görmək", "problem çıxaran olmaq" kimi tərcümə oluna bilər.
(baxma: la nouvelle vague)
elmi işlərdəki plagiarismi yoxlayan program. xaricdə bir çox universitet tələbəsi tərəfindən istifadə olunur. ölkəmizdə sadəcə ada və bakı ali neft məktəbində işlədilir səhv etmirəmsə.
google-a doğrudan da hər şeyi soruşmağın mümkün olduğunu təcrübi olaraq təsdiqləmiş olmaqdır. sözün əsl mənasında, hər şeyi. azərbaycan dilində çox şey yoxdu onsuz, amma türk, hələ ingilis dilini də bilirsinizsə, google sizi forumlara yönləndirir, siz də oxuyursunuz kim nə yazıbsa. elmi maraqlarınız varsa lap yaxşı, google qabağınıza tonlarla elmi məqalələr, tədqiqatlar, sorğular, araşdırmalar, əlaqəli youtube kanalları çıxarır.
(baxma: mən necə intellektual oldum)
ya da (bax: mən necə idiot oldum)
insanlarla bölüşüləsi şeyləri dəftərə yazanda yalnız olduğun faktını rədd edib, "yox e qaqa, mən yazar ruhluyam" deyib soxuş gəlməklə deyil ee -* danışa biləcəyin, suallarını verə biləcəyin kimsənin olmamasından, soruşmalı olduğun hər şeyi google-dan soruşmaq; hansısa filmə baxandan sonra müzakirə etməyə, haqqında danışmağa adam tapmayıb forumlarda, sözlük(lər)də haqqında yazılanları oxumaq; sevilən mahnıların youtube videosunun altındakı rəyləri əzbərləməkdi. adamdan çox nə var e? hər yer adamdı. amma bilirsən ki, danışsan vecinə də olmayacaq qabaqdakının* qoz qoymayacaq , uzağı yola verəcək. ya da bilirsən ki, danışsan danışdığın adamı özün belə ciddiyə almayacaqsan. ümumiyyətlə, bir şeyin doğrusunun, düzünün necə olduğunu bilmək çox oğraş şeydi. ondan sonra həmin şeyin səhvinə dözümlülük qalmır adamda. bir dəfə day o dadı almısansa, sonrakı yalançı dadları istəmirsən. (baxma: ərköyünlük). iş orasındadır ki, bu əvvəl də beləydi, indi də eynidi. onda deyirdim ki, əşi yeniyetməlikdəndi. bəs indi nəyin tribidi?
google --> mən nə vaxt böyüyəcəm? --> enter
3+ ildən sonra gələn 2022 editi: yalnıq olmadığım dövrlərdə də bunu etdiyimin fərqinə vardım. tanımadığım bilmədiyim insanlarla da müəyyən mənada bağlı olduğumuzu (to connect) hiss edə bilmək, onların fikir və hislərini oxumaq və tanımadığın insanlara yaxın hiss etmək çox xoşuma gəlirmiş. deyəsən heç vaxt böyüməyəcəm
(baxma: aparıcının çarəsizcə beat tutması)
(baxma: zilə qalxan zaman kameramanın kameranı titrətməsi)
(baxma: steve jobs görünümlü kişinin həyatı sorğulayan baxışları)
(bax: 20 qəpiklik memes for your pseudo-intellectual qaqash needs)
(baxma: bunu sevən bunu da sevdi)
(lazımsız informasiya - şəxsi favorim 2ci(yuxarıda bax verdiyim) səhifədi -* )
xatırlamamaq.
içində olduğum söhbətin ciddiliyindən, bu söhbət zamanı mənlə danışan insanın kimliyindən aslı olmayaraq nə vaxt biri "unutmaq" desə, ya da hardasa görsəm, oxusam, eşitsəm çoxdannan təsadüfən klikləyib sonra da dinlədiyim sezen aksu mahnısının altındakı rəy yadıma düşür.
"unutmak için sevmedik, sezen abla"
hay daaa, bu cümlə bildiyin virus kimi düşüb beynimə, kimsə "açarımı unutmuşan" desə, yenə də bu rəy yadıma düşür. çox təsirləndiyimdən ya da nəsə bir xatirəsi olduğundan yox, sadəcə ilişib beynimə. məsələn indi də bu başlığı gördüm yadıma düşdü.
ancaq kişi düz deyir. unutmaq üçün yaşamırsız ki, ala? unutmuyun, niyə unudursuz ki? düzdü, hərdən xatırlamaq əzab verir amma onun da yeri başqadı bəəə. niyə unudasan axı? unutma, unudacaqsansa niyə yaşayırsan ki? mən məsələn çox unutqan bir insanam və yuxarda bir yazar "mümkünsüz bir şey yazıb". onu gördüm biraz sevindim ki, bəlkə doğrudan elədi və əslində unutmuram, müəyyən müddətlik yadımdan çıxır? sonra reallığa qayıtdım təbii ki. nəysə, mən məsələn çox yaddaşı zəif biriyəm və bəzən mənim üçün önəm kəsb edən şeyləri belə unuduram. ama unutmaq çox yaxşı şey deyil. deyiləndə mənasız səslənir bəlkə də, amma unutmaq bir növ yaşamamış olmaqdı. məsələn mən unuduram, sonra unutduğum üçün pis oluram. buna görə də, anası göy-göyərti almağa göndərən uşaqların yolda siyahını əzbərləməyə çalışdığı kimi, mən də xatirələrimi əzbərləyirəm. mübaliğə zad etmirəm *
amk
. ciddi-ciddi əzbərləyirəm. unutmamaq üçün yazıram. hər yerə yazıram. telefonda not yerinə yazıram, dəftər tutub ora yazıram, sözlükdə günlüyə yazıram, sonra tez silirəm ki, panelə getsin. kimsə görməsə də mən görüm, görüm ki, unutmayım.
onsuz da, əsas olan hadisələr yox hisslərdi. hisslər unudulmur deyir. kim deyir bilmirəm, ala. mən onları da unuduram. onları da yazıram. unutmamaq üçün öz-özümə danışıram. unutmamaq çox gözəldi. xatırlamaq çox gözəldi, xatırlanmaqdan da gözəldi. yaxşı ya da pis, xatırlamaq.
xatırlayacaq, danışacaq, skdr et danışmağı, hətta tam ağzını doldurub sonra susacaq şeylərinin olması belə gözəldi. çünki həyat budu. düsturlar da yadımdan çıxır, çıxmamalıdı ama çıxır. ama neyniyirəm düsturu? düstur öyrənmək üçün doğulmamışıq axı. xatirə yığmaq üçün doğulmuşuq. belə möhtəşəm, 3 oscarlıq xatirələri demirəm, adi, festivala göndərilən qısa film kimi birşey olsa da olar. araya girən reklam arası ya da. nə bilim, səhər yuxusu kimi qısa, səthi şeylər də olar. əsas odu xatırlayacaq nəyinsə olsun. evdə divarlar kömək eləmir. bəzən çöldə insanlar da kömək eləmir, ama xatirə yığırsan ən azından. nə danışıram mən?
unutmak için mi yaşadık, sezen ablaaaaaaııığğğğğğğğ?
edit: bu gün dostumla başıma gələn bir hadisəni unutmuşam. bayaq dostum mesaj olaraq yazdı, dedi ki "ala yadıma düşdü kefim açıldı, necə elədik eee hahaha".
yazdım ki, "unutmuşdum, yaxşı yadıma saldın", sonra gülüb elədik. o yazmasa heç yaşamamış kimi olacaqdım. qeyri-adi bir şeydi özü də, unudulmamalı. gedim harasa yazım -*
hər şey saxtadı.
ortalama bir dram filmidir. şişirdiləsi bir şey olduğunu düşünmürəm.
--spoiler--
boşluq kimi bir şey var idi filmdə. klara gəlir lucasın evinə. deyir xatırlamıram. nə başqalarını nə də sən edəni.
burda düşündüm ki, bəlkə də evdə yaxud başqa yerdə istismara məruz qalıb. sonuna qədər nə isə çıxar deyə gözlədim, amma çıxmadı.
--spoiler--
programda səhvlərin axtarılması və düzəldilməsi.
hərfi mənası "böcəklərin çıxarılması"dır.
deyilənə görə 1940-cı ildəmark ıı kompüterin kontakrlarına böcək (eng. bug) düşmüş və bu böcəyə görə komputer sıradan çıxmışdır.
cannes film festivalinın kateqoriyalarından biri.
fransızcadan hərfi tərcümədə "müəyyən(spesifik) bir nəzər/baxış" mənasını verir. çox hərfi oldu, bilirəm -*
nəysə, uzun sözün qısası festivalın ən özünəməxsus, fərqli baxış bucağından və ənənəvi olmayan, fərqli stildə çəkilmiş filmləri bu kateqotiya altında sinifləndirilir. imdbnin məşhur filmlərdən sıxılıb fərqli və hass dedirdəcək filmlər görmək istəyəndə açın bu siyahıdan seçin. *
düzdü, həmişə hass dedirtmir
az sayıda film izləmişəm bu siyahıdan, amma izlədiklərimin hamısı əjdaha olub.
fərdin digər şəxs(lər)i təsvir edərkən haqqında danışdığı keyfiyyətlərin beynimiz tərəfindən həmin şəxsdə(narrator) var olduğuna inanma, həmin şəxs və təsvir edilən xarakteristik xüsusiyyətlər arasında qeyri-iradi əlaqə qurma halı.
spinozanın da dediyi kimi:
- paulun peter haqqında söylədikləri, pauldan çox peteri tanımağımıza köməklik göstərir.
Notice: Undefined variable: user_id in /var/www/soz6/sds-themes/vengeful-light/profile.php on line 1336
blok - başlıqlarını gizlət
Notice: Undefined variable: user_id in /var/www/soz6/sds-themes/vengeful-light/profile.php on line 1343