imdb saytının saha üst versiyası. belə ki, bu saytda profsional sinemaçılar olur. saytda ancaq vahsibalaların
maraqlandığı faktlar olur. məsələn film,rejissor,aktyor/aktrisa, makyajçı hətta işıqçı haqqında belə detallı məlumat var. həm də maksimum 100 ədəd şəkil yükləyərək aktyor/aktrisa olmaq imkanınız da var. bu qədər şərait kapitalizm dövründə pulsuz olarmı dostlar? təbii ki yox. aylıq $19.99, illik isə $149.99 üzvlük məbləği var. (baxma: timidus üçün semiçka pulu olan pulu)
bu da saytın logosu:
sifarişi verən: didier nisma
blokdan çıxar başlıqlarını gizlət
maraqlı fotolar
maraqlı fotolar
maraqlı fotolar
maraqlı fotolar
maraqlı fotolar
maraqlı fotolar
maraqlı fotolar
Notice: Undefined variable: thisuser in /var/www/soz6/profilson.php on line 166
qış yeni bitmişdi, amma hələ bakını tamamilə tərk etməmişdi. qışın ayazı hələ də yazın ilk günlərində hiss olunurdu. tarix hazırlığına gedirdim, daha doğrusu artıq binaya çatmışdım və binanın həyətində oturub vaxtın çatmasını gözləyərkən kitab oxuyurdum(hansı kitabı oxuduğum da yadımdadır: "yeraltından notlar"-dostoyevski). hazırlıqdan 70 nəfər tanıyırdım amma cəmi 1-2 nəfər ilə söhbət edirdim. birdən həyətə 2 illik hazırlıq müddətində heç görmədiyim bir sima daxil oldu. bu insanın yerişindən, baxışlarından digərləri kimi olmadığını anladım. yəqin ki kitab oxuduğumu görüb mənə yaxınlaşdı. yaxınlaşan kəsdə bir doğmalıq hiss etmişdim çünki mənə rahat olması üçün çox enli paltarlar geyindiyimdən "bomj" görkəmim var idi və bu insandan da həmin "vibe"-ı aldım. ilk sözü "dostoyevski oxuyursan?" kimi bir şey idi. heyranlıqla yeni dostuma baxaraq "bəli" dedim və söhbətin ardını gətirmək üçün biraz dostoyevskinin bəhs etdim( kitab dilinin ağır olduğundan və.s) o da söhbətə başlayanda birdən tıncıxdım, beynimdə düşündüm ki: " bu peysər niyə zaur baxşəliyev azərtürkcəsində danışır?!" sonradan Azərbaycan dilində bəzi sözləri ifadə edə bilmədiyini dedi. mənim onun haqqında ilk təəssüratlarım bunlar idi. o isə "hazırlığa gələn bir bomj" kimi düşünürdü məni. onu tanıyanlar təxmin etdi bu kimdir, bəli bəli o adu-un punkçusu allenginsberg-dir
çox yoldaşın mənə bayer, bay , erlik və.s dediyini görüb yazmağı qərara aldığım entry. ilk öncə onu deyim ki bayern munich, bayer leverkusen fanatı deyiləm və bayer dərman firması ilə də əlaqəm yoxdur. türk mifologiyasından oğurlayıb nick yaratmışam -* nick mix olunuş bir nickdir. 2 fərqli hissəni birləşdirib yaratmışam. məsələn "ağa və xan" və ya "xan və can" birləşib ad yaratdığı kimi "bayerlik" də elə yaranmışdır -*.
"bay" hissəsini türk mifologiyasına görə səma və yaxşılıq tanrısı olan " bay ülgən"-dən
"erlik" hissəsini isə yeraltı və pislik tanrısı olan " erlik xan"-dan götürmüşəm. 2 zidd anlayışı bir adda birləşdirərək bir növ "yin yang" fəlsəfəsi kimi bir şey düşünmüşəm.
2009-cu ildə rejissor Antoine Fuqua tərəfindən çəkilmiş amerikan crime/drama filmi. filmin 6.7 imbd-i ,44 rotten rating-i var. film underrated filmdir, çünki layiq olduğu (7+ rating) dən daha az rating almışdır. 18+ olan bu filmdə narkotikdən istifadə, şiddət,cinsi səhnələr boldur və demək olar ki filmin hər saniyəsi söyüşlə keçir.
filmin mövzüsu:
film new-york brooklyn-də işləyən 3 nəfər polisin heyakəsindən bəhs edir. bu vaxt həmin ərazidə bir zənci polis tərəfindən öldürüldüyünə görə ortalıq qızışmışdı.
1) Eddie Dugan (Richard Gere)- 22 illik polislik macərasından sonra evdə oturub pensiyasını yemək istəyən bu dayday üçün həyat o qədər də mənalı deyil. filmin başında rus ruleti oynayacaq qədər həyata marağını itirmiş daydayın polislikdəki son həftəsidir.
22 illik təcrübəsi olduğuna görə son həftəsində eddie-dən yeni polis olmuş umbay işləməyini, onlara ən azından nələrisə öyrətməyi istəyirlər. həvəssiz bir şəkildə işi qəbul edən eddie işlədiyi gənclərə nəinki "müəllim" kimi davranır, heç onlarla 1-2 cümlədən artıq ünsiyyət belə qurmur.
onlara sadəcə emosianal olmamağı tövsiyyə edir. hətta onunla ilk işləyən polis həddən artıq emosianal olduğuna görə, onun əvəzinə başqa bir umbayla işləmək istəyir. bax bu gözünə döndüyüm umbay da onsuzda ortalığın qarışıq olduğu vaxtda yenə bir pox qaynadaraq marketdən şkalad oğurlamaqla şərlənən qardaşı(zənci) elə iş üstündə yaxın məsafədən 2 dəfə kəlləsinə kaçatlayır.
bu səhnə əslində eddie-in yeni umbayı boş buraxdığının işini daha doğrusu həyatı vecinə almadığının sübutudur. bundan sonra məsuliyyətsiziyin özündə olduğunu deyərək işdən xaric olunur. şəxsi həyatı demək olar ki olmayan bu yoldaşın tez-tez yanına getdiyi bir qəhbə( qəhbə yox ay eşşək, seks işçisi) (chantel) ilə başqa şəhərə getmək istədiyini deyir. chantel buna "sikdir" deyəndən sonra maşınına gəlib yenidən rus ruleti oynayacaqkən polis departamentində itmiş şəxslərin şəklinin asıldığı lövhədə gördüyü qızı görür
və o qızı 2 zəncinin zorla maşına mindirib harasa apardığını görüb, bunları izləyərkən bir binaya gəlib çıxır....
2) Sal Procida (Ethan Hawke). bu qardaşın problemi siə təklik deyil, tam əksidir. 5 uşağı olan və əkiz uşaq daha gözləyən sal polis maaşı ilə ailəsini dolandıra bilməyəcəyini başa düşüb bəzi illegal işlər görür. film həmçinin illegal işlər görənlərin çox legal işlər görənlərin isə az pul qazanmasını bizə tənqidi şəkildə göstərərək, insanların maddi ehtiyac üçün vicdanlı bir polisdən, qəddar bir "quldur" a çevrilməsini izləyicilərə çatdırır. həmçinin taxta evdə yaşayan sal-ın ailəsi bu ev üçün çox böyükdür. hamilə həyat yoldaşında olan astma xəstəliyi çürümüş rütubətli taxta küfləri hesabına 3 qat artmış özünə və əkiz körpələrə təhlükələr yaratmışdır. vəziyyətin təcili olduğunu görən sal təcili olaraq hərəkətə keçməlidir. polislərlə birgə narkotik alverçilərinə qarşı apardıqları əməliyyatlar zamanı, evlərdə paçka-paçka niyaməddin musayev görmüş, hətta həmin pulları oğurlamağı da düşünmüşdü( narkotikdən gələn gəlirlər).
polis dostları ilə söhbətdə iş başında ölmüş polislərə 100 min dollar verdikləri barədə söhbət edərkən, çarəsizlikdən sal bu variantı belə düşünmüşdür. artıq həyat yoldaşı xəstəxanaya aparılandan sonra itiriləcək 1 saniyəsi belə olmayan sal, zənci narko-alverçilərin evinə təkbaşına gedərək onları qarət etməyi planlaşdırır.....
3) Clarence "Tango" Butler ( Don Cheadle). son olaraq tangodan bəhs edək. tango gizli polisdir. polat alemdar kimi mayfanın içinə sızıb. burada narkotiklər olan yerləri polisə xəbər verən tango-un da həyatında işlər yolunda getmir. həyat yoldaşı ilə boşanmaq üzrə olan tango missiyasını tez bir zamanda tamamlayıb rütbə almaq istəyir. bunun üçün polis məmurları caz adı ilə tanınan zənci narko-alverçini tutdurmaq üçün tango-a iş birliyi təklif edirlər.
lakin həyatını xilas etmiş caz-a olan duyğusal yaxınlığı öz işinə olan duyğusal yaxınlığı üstələyir və nəticədə əvvəlcə zorla qəbul etdiyi bu işdən imtina edir.
amma o artıq imtina edəndə iş-işdən keçmişdi. caz-ın yerini yaxın adamlarından biri olan red polisə bildirmiş və caz polis tərəfindən öldürülmüşdür.
bunun intiqamını almaq istəyən tango polis nişanını taxaraq red-in qaldığı binaya gedir.....
hər 3 polis eyni anda eyni binaya yola düşür. ilk öncə tango red-i öldürmək üçün binaya daxil olur.liftlə yuxarı qalxaraq lift açılan kimi 1 adamı vurur və red-i ayağından yaralayır. bu anda red artıq sürünərək çölə çıxmağı bacarır.
2-ci olaraq sal zənciləri qarət etmək üçün 1 evə daxil olur və evdəki hər kəsi güllələdikdən sonra pulu axtarmağa başlayır. pulu tapdıqdan sonra isə pulun verdiyi kayfla ehtiyyatı əldən verir və arxadan güllələnərək öldürülür.
3-cü isə eddie qaçırılaraq fahişə edilmiş qadını xilas etmək üçün evlərin 1-ə girir. rus ruleti oynamaq üçün götürdüyü tapançasında sadəcə 1 güllə var amma həll etməli olduğu 2 zənci var. ilk zəncinin əllərini qandalladıqdan sonra , marketdən gələn növbəti zənciyə silahında qalan 1 gülləni atır. güllə yarası almağına baxmayaraq hələ də döyüşən zəncinin bu səhnəsinə niyəsə gülməyim gəldi.
bu anda red-i öldürmək üçün küçəyə çıxan tango red-ə əslində polis olduğunu deyir və nişanını göstərir sonra da öldürür. elə bu anda sal-ın polis dostu( yuxarıdakı şəkildə salın yanında duran qaqaş) sal-ın bura gələcəyini əvvəlcədən bilir. lakin gəlməkdə gecikən bu dostumuz hadisə yerinə çatdıqda tango-un red-i gülllələməsini görür. həmin an tango-a atəş açan qaqaş tango yıxılandan sonra onun nişanından polis olduğunu anlayır. yəni bu əhvalatda heç bir günahı olmayıb köməyə gələn qaqaş ən sonra siki tutur.
filmdə həmçinin insanı məntiqi və ya duyğusu ilə seçim etməyə məcbur edirlər. tango əgər məntiqi yolu seçsə bundan sonra yaşayacağı həyat onsuzda bərbad olacaq, əgər duyğusu ilə hərəkət etsə bu zaman da çox çətinliklər yaşayacaq. hər 2 halda siki tutur.
bu da filmin afişası:
sifarişi verən: bayerlik
rusiya müstəmləkə imperiyası-ın sahib olduğu torpaqlar.
madaqaskar-ı berlin konfransında təklif etmişdilər.
kaliforniya-ı isə 1848-də amerikalılar gəlməmişdən əvvəl tərk etmişdilər.
iranlı kürd rejissor Bahman Ghobadi-in 2004-də çəkdiyi film.
texniki məlumatlar: film iraq müharibəsi-dən sonra çəkilən ilk iraq filmidir. filmin dili kürdcə-dir. film bir çox mükafata layiq görülüb. filmdə əsasən uşaq aktyorların iştirak etməsinə baxmayaraq aktyorların performansı çox yaxşı idi. təəcüblü anlardan biri də budur ki, uşaq aktyorların bəziləri bəlkə də həyatlarında heç vaxt film izləməmiş uşaqlardır. sadəcə bu rejissorun aktyor seçmə qabiliyyəti çox üstündür. və bəzi istedadlı uşaqları növbəti filmində öz asistanı edir. ( məsələn bu filmdə "satellite" rolunda oynayan uşaq növbəti filmdə bahman müəllimin asistanı olmuşdur)
indi isə filmin mövzusuna keçək: filmin adı olan "tısbağalar da uça bilər" əslində filmin mövzusu ilə bağlı bir kürt hekayəsinə istinad edir:
bir gün göldə yaşayan tısbağa hər zaman ətrafında uçan, sağ-sol edən quşları görüb özü də uçmaq istəyir. bu istəyini quşlara deyir. quşlar cavabında " tısbağalar da uça bilər" deyir və quşlar tısbağaya çubuq uzadaraq bunu ağzı ilə bərk bərk tutmasını istəyir. tısbağa çubuğu dişlədikdən sonra bunlar uçmağa başlayır. həyatında bu qədər yüksəyə uçmayan tısbağa bütün kürdistanı gördükdə ağzı açıq qalır. tısbağa ağzını açdığına görə yenidən gölə düşür. həyatda nə 1 addım irəli nə də geri gedə bilən tısbağa belindəki ağır yükü(qını) ilə göldə öz alışdığı həyata davam edir.
hekayədən çıxarılan nəticə odur ki, yaxın şərqdəki xalq tısbağa kimidir. hər zaman belində ağır yük var və nə etsələr də o "göl"-dən çıxa bilmirlər.
--spoiler--
filmin afişasında 14 yaşlı ana olan agrin belində balaca uşağı ilə olan görüntüsündə bir növ tısbağaya bənzəyir. tısbağa kimi belində yük olan agrin, bu yük olmadan yaşaya bilmir və filmin başında göründüyü kimi özünü gölə ataraq boğur.
film türkiyə-iraq sərhədində kürdlərdin yaşadığı miqrant kəndində baş verir. minaları toplayaraq silah tacirlərinə sataraq özlərini dolandırmağa çalışan uşaqlar "satellite" ləqəbli 13 yaşlı uşağı ətrafında toplaşırlar və onun təlimatlarını yerinə yetirirlər.
kənd əhalisi isə müharibə xəbərlərinə baxmaq üçün "satellite"-dən kəndin televizorunu düzəltməyini istəyirlər. 1 ədəd çanaq antena alaraq (15 radio və 500 dinar) televizoru işlək vəziyyətə gətirir. kanalları çevirdikcə çıxan musiqi, dəb, film kanallarını görən kəndin ağsaqqalları başlarını bulayaraq "haram" kanallara baxmağı qadağan edir. amerikan əsgərlərindən 2-3 kəlmə ingiliscə öyrənən "satellite" isə guya xəbərləri kənd əhalisinə tərcümə edir. bu isə yaxın şərqin savadsız,cahil,saf olmasından xəbər verir ki, qərb ölkələri burada öz istədiklərini edirlər.həmçinin amerikan əsgərlərinin kimyəvi silah istifadə etməsindən qorxan əhali əllərində olan pulla qaz maskası alırlar:
elə bu ərəfələrdə 14 yaşlı agrin, gözləri görməyən körpəsi riga və mina çıxararkən hər 2 qolunu itirmiş qardaşı hengov kəndə gəlir.
hengov burada uşaqlara qoşulub ağzı ilə mina çıxarır.
bu arada gözləri görməyən körpə minaya basacaqkən "satellite" onu xilas edir və ayağı yaralanır.
elə həmin gecə amerikan əsgərlərinin gəlməsini "qurtuluş" sayan xalq onlara qoşularaq kəndi tərk edir. həmin gecə iplə uşağına daş bağlayaraq onu gölə atan agrin artıq tısbağa kimi öz qını olmadığına görə yaşaya bilmir və özü də intihar edir. bunları öz yuxusunda görən qardaşı hengov, gölə tullanır. filmin son pərdəsində gölün dərinliklərində bacısıoğlunu görən hengov, kədər içərisində yuxarı doğru üzməyə çalışır. bu da həmçinin tısbağanın uçmağına bir işarətdir.
--spoiler--
film əslində müharibənin pis olmadığını deyən kəsimə şillə kimi dəyir. müharibəsin nəticələrindən, sadə xalqa olan təsirlərindən bəhs edən filmə baxarkən müxtəlif duyğular keçirməmək mümkün deyil. bu şəkil isə bir çox şeyi bizə başa salır:
dünən portuqaliya-ın çexiya-ı 4-0 hesabı ilə məğlub etdiyi oyun. oyun ümumi olaraq portuqaliya-ın üstünlüyü ilə başa çatsa da çexiya da bəzən qol şansları yarada bilirdi. sağ cinah müdafiəçisi diego dalot bu oyunda 2 qol ilə yadda qaldı. ümumi olaraq oyunu manchester united futbolçuları apardı demək olar -*. oyunun ən yadda qalan hissəsi isə bu şəkil oldu:
sözlükdə böyük hərflər yazmaq olmadığı üçün link atıram
(bax: onafilankəsdeyirlər)
(bax: sinəsi tüklü şair)
amma 2-ci teoriyadır amk. başım xarab olacaq gah kera olduğunu düşünürəm gah da qız. bəlkə də, sinəsi tüklü şair deyə birisi yoxdur, heç vaxt da olmayıb, sadəcə beynimizin buna ehtiyacı var, beynimiz bizi aldadır!
türklərdə olan "beni zıvanadan çıkarma" deyimi əslində biraz fərqli imiş. belə ki, savetin dövründə yollara nəzarət etmək üçün yol polisləri metal slindir olan "zıvana"-ın içində olurmuşlar və hər hansısa bir sürücü qaydaları pozub polislə mübahisə etdikdə yol polisi ona "beni zıvanadan çıkarma" deyirmiş.
gündüz ağayevin qələmindən
dünya ədəbiyyat tarixinin ən yaxşı 2-ci kitabı. qara dördlükdən biri olan george orwell-in şahəsəri
distopik bir dünyada baş verən hadisələri yazan bir kitab. kitab totalitarizmin ən yüksək səviyyəsini bizə göstərir. bəziləri kitabdakı hökuməti avtoritar adlandırır amma onlar totalitardır. totalitarizmin avtoritarizmdən fərqi odur ki, avtoritar hökumət insanların şəxsi həyatına, nə geyinməsinə, nə etməsinə qarışmır. məsələn kitabda isə otaqda olan tv-dən insanların hər səhər idman edib-etmədiyi yoxlanılır. kitabda bir çox təsirli məqam var. mənim ən sevdiyim isə 30 qramdan 20 qrama azaldılan şokalad miqdarını nazirlikdə 20 qrama "artırılmaq" kimi göstərilməsi. günümüzlə bağlı çox şey ifadə edən kitabı oxuyarkən Azərbaycanca oxumamağınız tövsiyyə olunur. ingiliscə bilirsinizsə orginal dilində bilmirsinizsə türkçə (can yayınları və ya iş bankası kültür yayınların-dan oxuyun). kitabın 1984-cü ildə çəkilən filmi də var. kitabı oxuduqdan sonra filmi izləyə bilərsiniz. kitab ümumiyyətlə
insanda çox dərin siyasi-fəlsəfi hisslər oyadır amma yazıçısı ilə bağlı biraz mübahisələr var. kitabdakı obrazlar ssri-dəki liderlərin prototipidir. böyük qardaş (baxma: rowen) stalin, Goldstein-Trotsky hətta deyərdim ki, o'brien - molotov uyarlanması var. kitabda olan 3 ölkə o dövr üçün əsas olan 3 əsas ideologiyanı təmsil edir. sosializm, kapitalizm və faşizm. ənənəyə sadiq qalaraq 1-2 şəkil də yelləyərək yazını bitirim
bir neçə ay sonra derek ilə -*
(baxma: şəhidəm ölməmişəm intiharıma gülməsinlər)
sifarişi verən: Derek
5 dəfə dünyanın ən yaxşı qapıçısı seçilən manuel neuer-e kornerdən qol zoplayan adam. yazıq neuer nə bilsin məhlə futbolu taktikalarını.
Notice: Undefined variable: user_id in /var/www/soz6/sds-themes/vengeful-light/profile.php on line 1336
blokdan çıxar - başlıqlarını gizlət
Notice: Undefined variable: user_id in /var/www/soz6/sds-themes/vengeful-light/profile.php on line 1343