bugün wiki təsadüfi son
sözaltı sözlük
məsləhət postlar mesaj Profil

əli cibində lüt kişi


283   0   0   0


blok başlıqlarını gizlət

Notice: Undefined variable: thisuser in /var/www/soz6/profilson.php on line 166
əli əkbər

belə pis çıxmasın o adam sındı... (sonda gülücük işarəsi)

buludlar

bir çox gədələr bu manıya sırf ''bütün keçmiş qızlarıma salamlar'' sözünə görə qulaq asırlar.məhz bu sözlərə görə bu mahnını dinləyən qaqaşların yüz faiz iki dənədən artıq sevgilsi olmayıb. belə çəkib,dinlə bu mahnını

miami heat

mәnim xoşuma gəlməyən basketbol klubu.lebron james,wade,bosh-u yığıblar komandaya.hələ üstəgəl üçlüyün ustası sayılan ray alleni də transfer ediblər.yaşasın chris paul.los-angelos clippersin balaca boy masteri

kiçik şeylərdən xoşbəxt olmaq

1) cibində pul olmayan vaxtlarda yerdən bir siqaret qutusu tapırsan,içini açıb ,görürsən ki,içində iki gilə siqaret var.sən onlardan birini yandırıb çəkməyə başlayırsan və hiss edirsən ki,sən demə bu tütünü marixuana ilə qarışdırıblar.kimin olubsa tullayıb yerə.yəqin ki arxasında polis düşüb,zibilə düşməmək üçün siqaret qutusunu yerə atıb, və onu sən tapmısan.gülməyə başlayırsan.gülürsən...gülürsən...gülürsən...xoşbəxtəsn
2) avtobusdasan.bir körpə anasının qucağında ağlayır.sən də meymunluq edib,uşağı güldürürsən.uşaq sənə baxıb gülür...gülür...gülür... və sən də gülürsən...gülürsən...gülürsən...xəşbəxtsən
3) ardını da yazacam,çünki bu yazıdlarımı oxuyaraq gülürəm...gülürəm..xoşbəxtəm)

zeki demirkubuz

türk kinosunun ən yaxşı rejissorlarından biri.filmlərinin ssenarisi çox gözəl,həyati,içdən olur.filmlərindəki qəhrəmanlar söyüş,təhqir,argolardan bol istifadə edir.1980-cı ildə kommunist olduğu üçün həbs olunub.həbsdə olarkən dostoyevskinin "cinayət və cəza"sını oxuyaraq ədbiyyata marağı artıb.həbsdən çıxdıqdan sonra küçə alverçisi kimi işləyib.sonralar məşhur türk rejissoru zeki ökten 1980-ci il çevrilişinə aid film çəkmək istərkən o dövrün canlı şahidləri və günahsızları ilə tanış olmaq istəyib.zeki də bu insanlar arasında olub.sonradan zeki ökten zeki demirkubuzu filmlərdə öz yanına asisstent kimi götürüb.sözün düzü zeki bəzən film setlərini yarımçıq tərk edib.setdə olan abu-havanı sevməyib.lakin sonradan o özü rejissor olub. dediyinə görə rejissorluğu sevmir.ilk filmi olan "c-blok" filmi ona o qədər də uğur gətirməyib.amma "masumiyet" filmi ilə türkiyədə partlayış edib.mən ilk dəfə masumiyet filminə baxanda zekini söymüşdüm,çünki film elə bil mənim uşaqlığımdan,gördüyüm mühitdən bəhs edirdi.bir sözlə möhtəşəm filmdir.zeki demirkubuzun digər baxılası filmləri isə aşağıdakılardır:
"üçüncü sayfa" , "kıskanclık" , " itiraf" , " bekleme odası" ,"yazgı" ,"kader" , "yeraltı"...
mənim daha çox bəyəndiyim isə "itiraf","üçüncü sayfa" , "yazgı" , "masumiyet"-dir.

üçüncü sayfa- filminin ssenarisi əsl zeki demirkubuz imzalı ssenaridir. "yazgı" filmi isə alber kamyunun "yad" əsəri əsasında çəkilib.

p.s zeki demirkubuz həm də çılğın beşiktaş fanatıdır.

olsaydı dünya tarixini dəyişəcək hadisələr

1) hitler rəssam olsaydı
2)anasının arzusunu yerinə yetiən stalin keşiş olsaydı
3) yekədiş ronaldonun diz qapağı zədəsi olmasaydı.
4)ronaldinyo karyerasının ən pik nöqtəsində manekenlərə maraq salmasaydı.
5) xristofor kolumb cənubi amerikaya yox,antarktidaya getsəydi.
6)iuda isanı satmasaydı.
7)qorboçovun başında xalı olduğu üçün onu kommunist partiyasına qəbul etməsəydilər.
8) leonardo da vinçi "sonuncu axşam yeməyini" əsərini santa mariya de la qrasiya monastrnın divarına çəkərkən,üstünə çıxıb rəsimi çəkdiyi nərdivana bir rahibin ayağı təsadüfən ilişsəydi.
9) napoleon müqəddəs yelena adasında olarkən ona göndərilən şahmatın fiqurlarına daha diqqətlə baxsaydı.
10)prinsip adında gicbəsər frans ferdinandı öldürməsəydi.
11) misir mədəniyyəti olmasaydı.

manqurt

mənə kitab gətirən adam.pulum olmadığı üçün oxudugu universitetin kitabxanasından mənə kitab gətirən,ürəy. sağ ol,qardaş

küçük iskender

çalıntı bir aşktan alıntı

hacivat adamlar zülfikar kemiğiyle lades tutuşurdu
denize kusarlardı; yosun tutuşur, karides tutuşurdu
elele tutuşurduk, kimse susmazdı, susmak olmazdı
istanbul’da bir asit şişesi kırılırdı
bir çocuk kapıyı açıp laciverde girerdi
dudaklarından öperdim, başım derde girerdi
ve bir ayna şarkı söylemeye başlardı olduğu yerde
örneğin sarıyer’de: bir börekçi aniden küçümsenirdi
çay bardaklarıyla asya’nın en eski haritası çizilirdi
seni düşlerdik tüm belleğimizle
acı çizilirdi, et çizilirdi, kafatası çizilirdi!

bir vapura binerdik, yüzümüz üstümüz limon ağacı
her iskele biraz daha uzak, her aşk biraz daha latince
iki parmak daktilo yazar gibi kopuk kopuk
iki sözcükle gözlerine yazardım kendimi
acemice!

ve bayram harçlıklarımı, açlıklarımı düşürmüş olurdum böylece!

sen ise
gençliğini, hep çocukluğunu düşürmüşsün
diyelim gece, diyelim alelacele yalnızsın
diyelim ki oturup beni düşünmüşsün
ağlamışsın gride biraz siyah, biraz beyaz arar gibi
yeşilde mavi yok oysa, sarı hiç yok!
beni düşünmüşsün saçlarını akordeonlarla tarar gibi
küçücük bir kız gibi
küçücük bir delikanlı gibi
küçük bir yaradaki büyük bir kabuk gibi
büyük bir yaradaki küçük bir kabuk gibi
kanar gibi, kanatır gibi, birlikte kanar gibi beni düşünmüşsün!

ecel olur gelirim sana artık adressiz bir zarf gibi
zarfı yalayıp kapatırken dudaklarımı kağıtla keser gibi
çünkü ben orda celladım, biraz katil
seri haldeyim sana, paralel haldeyim
bütün suçlar üstüme yıkıldı, hataların altında kaldım
hayatım hayatına düşüp patlamayan
hayali bir bomba gibi!



küçük iskender

küçük iskender

bir organ nakli gibi sevmiştim seni

bir organ nakli gibi sevmiştim seni;
çürük gözlerine bağışlanan ellerim,
yırtık dudaklarına bağışlanan şiirlerim..
darmadağın kadınların,darmadağın ettiği erkekler gibi
sevmiştim seni...
çok eskitilmiş bir aşkın hatırlanması,
sevgilinin resmi karşısında çocuksu bir iç kanaması
aslında işin açıkçası;
rüzgarın fırtınaya dönüşmesi gibi
hayatına yönelik bombalı bir saldırı gibi
geriye çekilirken herkesi öldürmek gibi

sevmiştim seni...
ruhum kan kaybederken nasıl tutarım seni şimdi deniz gibi,
neticesi olmayan herhangi bir sebep gibi
ortalık yerde durup dururken
sevmiştim seni...
atlara kalırsa çoktan kaybettik savaşı,
mızraklar kırıldı,kalkanlar delindi,ganimetler paylaşıldı.
kasaba meydanında birbirini dövmekten
yorulan iki kovboy gibi,
bir tabancanın namlusuyla tetiğiyle,
kendisinden farklı,
kendisinden ayrı,
bir silahın şarjöründe tanışan iki soğuk mermi gibi,
aynı bedene sıkılan iki el kurşun gibi,
katille kurban arasında o birkaç saniyelik telaşla
sevmiştim seni...



küçük iskender

john steinbeck

əlbəttə ...hər kəsə məsləhət gördüyümüz kitabdır - "insanlar və siçanlar" .amerikanın sosial vəziyyətini ,amerikalıların psixologiyalarını öz əsərlərində açıb qabardan yazıçıdır."insanlar və siçanlar" həqiqətən də çox fərqli əsərdir.oxumağa dəyər.beləliklə steinbeck əsərlərində işçi haqlarını qorudu."bitməyən mübarizə" əsəri də amerikan sosialistləri haqqındadır.əsəri oxuyandan sonra amerikada sosializmin necə başa düşüldüyü hiss olunur.bu əsərini də oxuya bilərsiz.yaxşı yazıçıdır.hətta çox yaxçı yazıçıdır

monica belluci

''neçəyəsən" adlı bir filmdə baş qəhrəmanı canlandırır.bəlkə də bir çoxlarınız o filmə baxmısız.çox gözəl filmdir və o filmə baxanda filmdən çox monika belluçini sənət əsəri olaraq görürük.və əlbəttəki mlaena filmi. o nə yeriş. o nə duruş...sənət əsəri.

sumqayıt

sumqayıt- gəncləri bir-birinə "yetim" deyərək,öz aralarında xəyali valideynsizlik səmimiyyəti yaradırlar.doğma şəhərim.uşaqlığıımın keçdiyi,mənə çox şey öyrədən şəhər.son vaxtlar gic-gic meyxana deyənlər,qıjılar çoxalsalar da,nə edək ? məcburən belə dölqırıntılarına da dözməliyik.bu şəhər "yuxu" qrupunu hədiyyə edib bizlərə.bu şəhər fərqli şəhərdir.bəzi çatişmamazlıqları ilə sumqayıt elə sumqayıtdır.

edip cansever

edip canseverin şeirləri hekayə kimidir.oxuyanda düşürsən həmin hekayənin içinə.elə bilirsən ki şeiri yaşamısan və yaşadıqdan sonra özün oturub o şeiri yazmısan.öz=özünə sual verirsən ki bu şeir edip canseverindir yoxsa mənim ? (mənim fikirlərim bu qədər)

ən çox seviyim şeiri isə budur :



bu gemi ne zamandir burada

bu gemi ne zamandır burada
çoktan boşaltmış yükünü
gece de olmuş, rıhtım da bomboş
mavi bir suyun düşünü uyutur bir tayfa
arkada, güvertede
ah, neresinden baksam sessizlik gene.

yürürüm usuldan, girerim bir meyhaneye
içerde üç beş kişi
yalnızlık üç beş kişi
bir kadeh rakı söylerim kendime
bir kadeh rakı daha söylerim kendime
-söyle be! ne zamandır burda bu gemi
-denizin değil hüznün üstünde.

belki yarın gidecek
bir anı gelecek bir başka anının yerine.

insan bazen ağlamaz mı bakıp bakıp kendine.



edip cansever

turgut uyar

türk şairi.fərqli şeirləri var.mən isə turgut uyardan bu şeiri bəyənirəm.



ölü yıkayıcılar

iyi ki geldiniz burada bulundunuz
her şey öyle uzun, biz soğuğuz ve
öyle solgunuz...

perdeleri kaldırdık. ölüm
ıslaktı dünyada. denizsiz bir salı günüydü.
camları açtık, öyle kaldı artık.
denizsiz bir salı kimler için önemli?
ölü, boşluğumuzu doldurdu birden,
kolasız, yakışıksız (ölü yıkayıcılar gelince)
sigara masalarında, tenteneler,
duvarlarda aile fotoğrafları, ölüye uygunsuz.
camları açtık, öyle kaldı artık. ta ki,
bir kadın su içsin evinde. -adın bir
avunmadır omuzlarımda ve anlağımda, büyük su-
bazan bir ölüm büyük bir yadırgamadır şehirlerde.

"geldiler. büyük ocaklarını kurdular
bir atı ürküttüler ve yusufçukları.
denize gitti onlar.
ölünün çenesini bağlamışlardı, uzattılar.
karnına bıçak koydular, kara saplı aradılar.
apış aralarını sildiler, temizlediler.
karnını oğdular, yine sildiler.
ayak başparmaklarını bağladılar.
kefenine biçip giydirdiler.
ölümü tazeleyip bağışladılar."

vapurda bilet sordular, birden. vakit,
geçti. küçüldüm.
-bir ölüye geç kalmayalım baylar,
biletler nasıl olsa kesilir.
sokak başlarını tazelediler bitkin sonuçlar
- bir de fonde de pouvoir, nasıl ölür kimbilir?
ayaklarını yıkadıktan sonra. umulmaz. -
tersaneden bir işçi, bir otelden bir garson
ve ben
ve bir su.
uzungar'lar, uzunavlular, uzunsessiz
yitirdiğimiz o son duyarlık, o sessiz başkaldırma ölüme
ve kaçamak bir bakış, çekici külrengine
ölünün ağzındaki.

"uzun sessiz ölüyü yıkadılar.
direnmedi. anısı tükenmedi. sürdü."

iyi ki geldiniz, burada bulundunuz
her şey öyle uzun, biz soğukuz ve
öyle solgunuz...


(turgut uyar)

3 aprel 2013 real madrid galatasaray oyunu

yadıma gəlir ilk püşkatma olanda ntvspor kanalı daxil,digər türk mətubat nümayəndələri lomkada idilər.azərkeşlər isə ağlamaq istəyirdilər.final ümidləri suya düşmüşdü...amma oyunda qədər mətbuat elə hava yaratdı ki,sanki galatasaray real madridi darmadağın edəcək.azərkeşlər qaza gəlmişdilər...mətbuat belə şeydi qadan alım.türk mətbuatı isə daha çox milliyətçı mətbuatdı.ümumiyyətlə bütün mətbu oraqnlarda milli ruh olur ,amma daha çox dövlətçilik olur.di gəl ki,türk mətbuatında milliyətçilikdaha çoxdur.oyundan öncə real madridi elə göstərirlər ki,elə bil galatasaray realı darmadağın edəcək.idman kanalları bütün gün galatasaryın real madridi 3-2 udduğu oyunu göstərdilər.axırda nə oldu ???real 3 dənə şəplədi.bu mətbuat çox pis zaddır.elə həmin türk mətbuatı türkiyənin cənub şərqini,kürtlər yaşayan ərazini çox pis təsvir edir, və azadlıq istəyən kürtlərə terrorist adı yapışdırır.halbuki türklər kürtlərin yerində olsaydılar ,özlərinə terrorist yox vətən qəhrəmanı deyirdilər.sözüm onda deyil,üçdədir...real 3-0 uddu.plus real futbol potensialının 40%-ni oynadı.və oyundan sonra telekanallar oyunun fragmentlərini verəndə ancaq galatasarayın hücumlarını göstərirlər.ə bəsdirində -demək istəyirəm,amma demirəm,çünki bu yolla təslli tapırlar....

bernardo bertolucci

bertolluççini baxılması gərəkən filmləri:
1)komformist
2)20-ci əsr
3)parisdə son tango
4)dreammers
5)sonuncu imperator
6)guruldayan səma

the shawshank redemption

türk adını "esaretin bedeli" qoyub və bununla da öz milli müstəqilliyini qeyd ediblər. çox sevdiyim filmdir.uşaqlıqda baxdığım və sevdiyim üçün hələ də ən sevimli filmlərimin sırasındadır

ans tv

ans deyəndə ağlıma gələn ilk əhvəlat budur.bir dəfə ans-in səyyar kameraları bakı-sumqayıt trassinda çəkliş aparırmışlar.anidən yol kənarında olan kafelərdən birinə girirlər və kafelərdə olan otaqların birinin qapısını açıb içəri dürtüşürlər.bu anda otaqda bir kamaz şoferi ilə bir fahişə ilə bərabər imiş.kameranı görən kimi fahişə üzünü tutur və kamaz şoferi cəld əynini geyinir.şofer əynini geyindikən sonra ansin muxbiri sual verirki ,"siz burda nə edirsiz?" şofer cavab verir ki,"bəs yemək yeyirəm".o zaman müxbir yanında yarılüt oturan fahişəni göstərib deyirki,"bəs bu kimdir?" kamaz şoferi yanındakı fahişeye baxır,bir anda təəccüblənib deyir ki,"aaaa bu bura necə gəlib çıxıb?"

federico fellini

bəzi filmlərini bəyənmirəm.məsələn:ağ şeyx-filmi çox zəifdir.sonra "və gəmi üzür" filmi də fellini adında görə çox zəifdir.məncə yaradıcılığının son dövrlərində ilham pəriləri onu tərk edib.amma fellinin "şirin həyat" filmi əsl şedevrdir.bu film italyan burjuaziyasını məhv edən filmlərdəndir.inanılmazdır.hollyvvood kinosu ilə məhz bu filmində məzələnir.ustanın digər gözəl filmləri isə "yol" ,"səkkiz yarım" , "kabiriya gecələri","amarcord"dur. "yol" filmi çox kədərlidir. "səkkiz yarım" filmi isə dünya kinosunda bir çox rejissorun yaradıcılığına təsir edib.məsələn məşhur ingilis rejissoru peter grinueyin "səkkiz yarım qadın" filmi məhz fellinin filindən təsirlənərək çəkilib.bir sözlə dahi rejissordur,amma mənim tam olaraq bəyəndiyim rejissoru deyil.yenə də mənim fikrim əsas deyil,çünki fellini elə fellinidir.

« / 20 »
Notice: Undefined variable: user_id in /var/www/soz6/sds-themes/vengeful-light/profile.php on line 1336


blok -   başlıqlarını gizlət
Notice: Undefined variable: user_id in /var/www/soz6/sds-themes/vengeful-light/profile.php on line 1343