bugün wiki təsadüfi son
sözaltı sözlük
məsləhət postlar mesaj Profil

heçözüdəbilmir


196   0   0   0

(youtube: )


Friendship is a word,
i would never use lightly,

You never understood
What it means to me
But i was foolish and lonely,
So i closed my eyes, chose not to see.



blok başlıqlarını gizlət
(youtube: )



İ fought so long to keep from going under
but vvhy hang on nothing matters at all
Nothing at all


2:11 - 2:30


15/08/22




Notice: Undefined variable: thisuser in /var/www/soz6/profilson.php on line 166
mokşa

Kökən olaraq hinduizmdə ruhun samsaradan qurtulmasını, azad olmasını ifadə edən məfhumdur. Ancaq buddizm, siqhizim, caynizm kimi inanc sistemlərində də öz əksini tapır.
indi deyə bilərsiniz ki, bunun nirvanadan fərqi nədə oldu?
Əsas fərq ondadır ki, nirvana yüksək mənlik/şüur halıdır və prinsip olaraq "həyata keçirilmə" yeri elə bu dünyadır. Ölümdən sonra yox.
Nirvanaya yüksəldikdə hər hansısa bir ruha qovuşma, hər hansısa bir metafizik varlıqla bir olma halından söhbət gedə bilməz; şüurun bütün dünyəvi istəklərdən azad olduğu əbədi xoşbəxtlik, qorxusuz, tam aydınlanmış, sakitlik halıdır.
Mokşa isə ölümdən sonrakı prosesdir və brahma (tək uca mənlik) ilə bir olmaqdır.
Hərçənd 6 nəhəng ortodoksal məktəb mokşanın bu dünyadamı olduğu, yoxsa yalnız ölümdən sonra mümkünlüyü barədə konflikt yaşayır. * Hansılar olduğunu saymağı özümə borc bilirəm, bizim dildə başqa mənbə yoxdur. Sıxıcı terminlər..
Nyana, Vaisesika, Mimamsa məktəbləri mokşanın yalnız ölümdən sonra mümkün ola biləcəyini müdafiə edir.
Samkha və Yoga məktəbləri isə bu dünyada baş verdiyini müdafiə edənlərdəndir.
Vedanta məktəbi və Advaita alt məktəbi mokşanın yalnız bu həyatda baş verdiyinə inanır.
Vedenta ənənəsinin Dvaita və Visistadvaita alt məktəbi isə mokşanın bu yaşamdan ölüm sonrasına qədər uzanan və tanrıya əbədi sevgi və bağlılıqla dəstəklənən sonsuz hadisələr seli olduğua inanır.
Bu altı ortodoks məktəbindən əlavə Carvaka hindu inancının bəzi heterodoksal məktəbləri isə ruh və mokşa temasını, ümumiyyətlə, qəbul etmir.

Gələk bu dünyada mokşanı nəyin mümkün qıldığına.
Bu dünyadasansa ruhun necə samsaran çıxmışdır?
Naradaparivrajaka Upanishad-a görə bütün nəfsani istək və duyğulardan azad olmuş şəxs aşağıdakı keyfiyyətlərə sahibdir:

-özünə yönələn hörmətsizliyə və qəddar sözlərə qarşı əsəbini cilovlayar, başqaları ona necə davranır davransın yenə də alicənab davranar.

-qəzəbli biri ilə qarşılaşanda ona eyni reaksiyanı verməz, sakit və yumşaq tərzdə cavab verər.

-işgəncə ilə üzləşsə belə həmişə həqiqəti deyər və həqiqətə inanar.

-xeyir-dua üçün can atmaz və başqalarından tərif gözləməz.

-heç bir canlıya zərər verməz və ya incitməz, bütün yaşayan varlıqlar onun üçün dəyərlidir.

-başqalarının arasında yalnız olduğu qədər rahatdır.

-bir ağacın altında bir kasa və köhnəlmiş paltarda belə dilənçilər evində, kənddə, şəhərdə olabiləcəyi qədər rahatdır, şikayət etməz.

-xarici görünüşlər, bər-bəzək onun üçün heç bir əhəmiyyət daşımır, ali olan bilgidir.

-ona görə tanrıya səcdə, yalvarmaq, ataların ruhuna tapınma yoxdur. Mənlik bilgisindən ali heç nə mövcud deyil.

-həmişə təvazökar, cəsur, coşğulu, aydın və qərarlı zehnə sahib, açıq sözlü, mərhəmətli, səbirli və gözəl sözlər danışar.

kefi pozan xırda şeylər

Tum çırtlayanda axırıncı acı tumun gəlməsi.

Qaranlıqda qulaqlığın dolaşması * həmin vəziyyətdə də taxırsan .

Public yerlərdə diş çöpünə ehtiyac hissi.

Döşək ağının o tərəf-bu tərəfə sürüşməsi.

Gecədən telefonu batareyaya taxdığın halda boşluq olması və səhər duranda heç nə yığmadığını görmək.

Kitabın hansı səhifəsində qaldığını itirmək.

Youtube playlistindən unofficial mahnıların silinməsi * hər mahnının officialının tapılmaması sorunsalı .

sözlük yazarlarının həyata dair məsləhətləri

Sənin həyatdan nə gözlədiyinə görə dəyişən məsləhətlərdir.
Hər halda maksimum uğur və ətrafında hörmət qazanmaqdırsa əsas məsələ heç bir halda əsəbiləşməməkdir.
Səni incitməyə çalışan, damarına basan insana əsəblərinin onun birazdan incinəcək eqosundan daha önəmli olduğunu hiss etdir, əziz oxuyucu. Nə qarşısında olur olsun -debillik, haqsızlıq, ədalətsizlik- əsəbin heç bir zibili həll etməyəcək. Ya get danışıq bacarığın üstündə çalış, irəlilət və onu adambalası olmağa razı sal, ya da sakitcə uzaqlaş. Bu həm mental, həm fiziki sağlamlıq gətirəcək sənə. işdə müdir cındırlıq edir? Onsuz da edəcək, istəyirsən çıx. Ancaq 10 saniyə durub fikirləşəndə "bu əsəb nəyi dəyişəcək?" Tutarlı cavab tapa bilmirsən. Əksinə, zibil edir atır hər şeyi. Səni qəzəbləndirməyə çalışan insancığa bax, gül. Mümkünsə səsli gül. ilk dəfələrdə saxta gələ bilər, sonra bu reallığa çevriləcək. Həqiqətən də, vecinə olmayacaq. Beyini inandırmaq çox asandır. Belə danışdığıma baxma, mən səndən, ondan, bundan, hamısından tez əsəbiləşən, yumruğuna əngəl ola bilməyən tiplərdən olmuşam. Ancaq bu hissi idarə etməyə başlayanda çox irəli getdiyini başa düşəcəksən.
Hörmət də ardınca gələcək. Çünkü bükə bilmədiyin biləyi öpəcəksən.

sonuncu ay işığı

Ləyaqətsiz erməni daşnaklarının törətdiyi vəhşilikləri ələ alan, bu vəhşiliklərə görə də tükləri biz-biz edən, insanlıq məfhumuna içində kin-küdurət oyadan, türklər demiş nəfəs kəsən kitabdır. Elçin arifoğlunun gənclik illəri 1. Qarabağ müharibəsinə düşən gənclərin taleyindən bəhs edən bu kitabı siqareti siqaretə calayan tiryəklər misalı səhifəni səhifəyə calatdırır. Hər dəfə ağılalmaz şeylərə şahid olduqca "bundan betəri gələ bilməz" deyirsən və növbəti səhifədə daha iyrəncini, daha vicdansızını tapırsan. Ən əsası da əminsən ki, heç bir mübaliğə yoxdur.
Yazarın dəsti-xətti isə çox aydındır, istifadə etdiyi təşbehləri sayəsində o faciəni yaşadan əsərdir.
Özünüzü bütün personajların yerinə qoyub, onun pəncərəsindən baxa bilirsiniz.

VƏHŞiCƏSiNƏ SPOiLER:
Baş qəhraman Rövşənin qəzəbini boğa bilməyib ağılsızca Samveli öldürməsi və bəlkə də çox asanlıqla qurtula biləcəyi o şeytan yuvasında tıxılıb qalması ikicini dəfə oxuduğum halda kitabı 1 günlük kənara qoymağıma səbəb idi. Arzunu itirən kimi özünü başqa bir alçağın qollarına buraxması * Sabina , instinktlərinə qarşı qoya bilməməsi isə gərir adamı. Hər ikisi də onun zəifliyi idi.

yüngül spoiler:
Son səhifələrdə ayaqları altında yatan qızcığazı tanımaması isə olduqca təzadlı idi. Hər nə olsa da Rövşən güclü plana sahib, Kamonu doğramağa nail olan dərrakəli oğlan idi. Onun tanıdığı və onu da o lagerdə sevən Arzudan başqa kim var idi?
Yazar burda nə demək istəyib, heç özüm də bilmirəm.

* kitabı uşaqların əli çatmayan yerdə mühafizə edin.

oyasumi

Yapon dilində gecəniz xeyirə mənasındadır. əslinə qalsa, gedin dincəlin deməkdir. Sadəcə başına döndüyüm yapon dili.. Oyasumi nasai də gecən xeyirə deməkdir. Fərq bəs?

Başına O alan feillər "get və bu iş et" mənasını verir, ancaq bu əmr forması dostcasınadır.
Yasumi isə yasumu (yatmaq, dincəlmək) feilinin isim formasıdır.
Nasai də bir əmri daha kübar şəkildə ifadə etmək üçün istifadə olunur.

Sıxıcı qrammatika * babat da qrammatika bilirəm axı hissəsini keçdik, gələk maraqlı yerinə.
Oyasumi nasainin çox daha kübar forması o-yasumi-nasai-mase olaraq işlədilir.
Kübarlıqda çığır açıb "Zəhmət olmasa, buyurun" əlavə etmək istəsəniz "Oyasumi kudasai" deyirsiniz.
Bəs sizdən status olaraq çox daha üstün birinə gecəniz xeyirə demək istəsəniz? Yaponlar bunu da artıqlaması ilə bacarır.. oyasumi kudasai mase.
* gedin şellənin mənim senpai və kunlarım.
Edit:

(youtube: )
bu şirin mahnını da qeyd edək.

animelərdən öyrənilən yaponca sözlər

Nani - nə?
Nandayo - "nə" sualının, adətən, bezəndə, əsəbiləşəndə bir az daha kobud deyilişinə hesablanmış forması.
Vakatta - aydındır/ok
Soreva - bu
Sayanora - hələlik
Sumimasen - bağışlayın
Betıni - dəyməz
Ariqato - təşəkkürlər
Kavai - sevimli
Okasan - ana
*Oyasumi* (nasai) - gecən xeyirə
Prezento - hədiyyə
Deyto - ingilis dilindəki "date".
Eto - ingilis dilindəki "so/well"

qeyd: Yazılışları barədə qaranti vermirəm. yadımda qalıb qeyd etdiyim sözlərdir. izlədiyim 3 animedir. Bu cür nəzakətli xalq və dil danışıq tərzi olaraq niyə bu qədər ani və bir o qədər sərttir, çox maraqlıdır.

karma qanunu

Yerə alma əksən alma bitəcək. Dikan əksən dikan bitəcək. Karma qanunu son nəticədə özünlə topladığın baqajdır.

Məsələn taylandda mindin bir taksiyə getdin, düşəndə deyirsən ki, pulum yoxdu. Taksici düşür sənə deyir ki, çox sağ ol. Sənə xidmət etdim, əvəzində isə heçnə almadım, bu təmənnasız yaxşılıq mənə yaxşı karma qazandırdı. Hətta buna sevinirlər * düzdü, hamı belə olmur. Amma belələri çoxdur. Əsl möminlər .

Buddizmdə bəzi ortodoksal cərəyanlar var ki, ağızlarında tənzif ilə gəzirlər. Ki birdən görünməyən bir mikroorqanizm gedər boğazına, onu udmuş, öldürmüş olarlar.
Ayaqlarına zınqırov bağlayırlar ki, birdən ayağının altında qarışqa və s. Qalar, qaçsın getsin zınqırovun səsinə. O dərəcədə..
Şərt budur ki öldürmə. Tanrı yaradıb və ruhu da tanrı verib. Sən onu öldürərək tanrının verdiyi bədəni onun əlindən alırsan. Vəhşi bir heyvanla qarşı-qarşıya belə olsan maksimum çalışmalısan ki, nə yollasa onu uzaqlaşdırasan, öldürməyəsən.
Atmanın mahatmaya çevrilməsi üçün diqqət edilməlidir.
Bu haqda yapon yazıçı
ryunosuke akutagawanın hörümçək toru adlı çox maraqlı bir qısa hekayəsi var * dilimin döndüyüncə danışacam

Kandata adında evlərdən oğurluq etməyi, insanları öldürməyi özünə sənət seçmiş çox hiyləgər, dələduz bir adam olur və bu adam günün birində ölüb cəhənnəmə düşür.
Cənnətdə gözəl ətir yayan lotus çiçəkləri ilə bəzədilmiş çayın kənarı ilə gəzinməkdə olan Buddha isə həmin bu şəffaf çayın içindən dərinlərə, cəhənnəmə, oradakı ölülər bataqlığına, iynəli dağlara nəzər salır.
Aşağıda günahkar ruhların qan ilə dolu bataqlığa girib çıxardılmaqdan ağızları qan ilə dolur, ağlamağa belə taqətləri qalmır, yalnızca yüngül iniltiləri eşidilir. Həmin bu Kandata da minlərlə günahkar insanla birlikdə irinli, qanlı bataqlıqda qurbağa kimi çabalayarkən birdən Buddhanın gözünə Kandata ilişir. Bir gün meşədə gedərkən ayağının altında bir hörümçək görüb öldürmək istədiyi, ancaq sonra fikrindən daşınıb "Onsuz da bu kiçik hörümçəyin canından başqa nəyi var ki?" Deyə düşünərək öldürməkdən vaz keçdiyi yadına düşür. Mümkünsə bu yaxşılığının qarşılığını verim deyə fikirlərşərək yanındakı lotus bitkisinin üstündəki hörümçəyin torundan incə bir ip ayırıb çox dərinlərdəki cəhənnəmə sallayır.
Çarəsizlik içində çırpınan Kandata bir anda başının üstündə gümüşü rəng nazik hörümçək torunun sallandığını görür və tez tordan yapışaraq yuxarı dırmaşmağa, bu iyrənc cəhənnəm bataqlığından qurtulmağa cəhd edir. Hətta bir az da dırmaşsa cənnətə çatacağının fərqində olan Kandata bitab düşsə də hörümçək toruna dırmaşmağa davam edir. illərdir bu qanlı bataqlıqda boğulan Kandata üçün bu tək şansdır və "çatdım, çatdım" deyə sevinib gülməyə başlayır. Ancaq aşağıda qurtulmaq istəyən insanların şəkərə yığışan qarışqa kimi hörümçək toruna yığışdığını görür və onsuz da bayaqdan onu necə tutub saxladığına heyrət edən hörümçək torunun bu saat qırılacağı qorxusu ilə bütün bədəni lərzəyə gəlir. onu tələsdirən insanları ayağı ilə vurub hörümçək torundan aşağı atmağa başlayaraq "Bu ip mənimdir, siz kimdən icazə aldınız ki mənim ipimə dırmaşırsınız! Rədd olun!" deyir. Elə bu yerdə də hörümçək toru qırılır və Kandata cəhənnəmə geri düşür..

Əvvəldən bu yana baş verənlərə sakitcə tamaşa edən Buddha Kandatanın bir daş kimi ölülər bataqlığında qeyb olduğunu görəndə kədərli halda yoluna davam edir.
"Yalnız mən cəhənnəmdən qaçım" deyən Kandata mərhəmətsiz ürəyinə yaraşan bir cəza ilə yenidən cəhənnəmə düşür.

reinkarnasiya

Ruhun doğuluş və ölüm dövranından * sansara qurtulmağına xidmət edən və bioloji ölümdən sonra bir bədəndən digərinə keçməsinə verilən ad.
Qədim hinduizm kitablarından biri olan *bhaqavad gita*da ruhun 8.640.000 canlı növündən keçərək axırda *samadhi*yə, yəni tanrı qatına qovuşacağı * qovuşmalı olduğu qeyd edilir (Maraqlısı budur ki, müasir elm yer üzündə 8.700.000 canlı növünün olduğunu təsdiq edir. ~e.ə. 400 illərində yazılan kitab bu məlumatı necə bilirdi?).

işin-peşən ancaq özünü bəzəmək, heç nə ilə məşğul olmamaq ancaq bəzəmək, bəzəmək, bəzəməkdirsə o biri həyatda ruhun gülə keçir. Çox tənbəlsənsə, yerindən qalxıb hərəkət etmirsənsə sonrakı həyatında ruhun ağaca keçir. Yəni nə istəyirsənsə, ruhun nəyə meyillidirsə, tanrı səni o formada təzahür etdirir. insan çalışmalıdır ki, ruhu bu *sansara*dan çıxsın.

insan 3 qunada yaşayır:
*Tamas quna* - xaos, cahillik, dəyişməz və inaktiv, həyat amalları ancaq öldürmək, yemək-içmək, heyvan kimi yaşamaqdır. Bunlar öldükdə ruhları donuz bənzəri vəhşi heyvana keçir.
*Rajas quna* - arzular, aslılıq, nəyə isə həddindən artıq bağlanmaqdır. Məsələn *rembrandt*. Bütün həyatını ancaq rəsm çəkməyə həsr edir. Və ya *Tesla* - fizikaya. Yəni hər şeyi yaddan çıxarıb ancaq bir şeyə köklənir. Dünyadan, gedişatdan uzaq düşür. Bu da yaxşı hesab olunmur.
*Sattva quna* - kainatın axışına uyum, saflıq, aydınlıq və sülh tərəfdarı, özünü ilahi elmlərə həsr etmək. Bu qunada yaşayanları öldükdə tanrı daha yaxşı şəraitdə dünyaya gətirir və sansaradan qurtuluşa bir az daha yaxınlaşır. Ruh insan bədənindəki bu qəfəsdən qurtulmaq üçün mütləq şəkildə pis əməllərdən uzaq olub özünə yaxşı karma yığmalıdır. Əlqərəz, sattva qunada yaşamalıdır.

(bax: karma qanunu)

junjou romantica

(youtube: )

Hərfi tərcüməsi Saf romantika olan bu anime 4 kateqoriyaya bölünən 4 gay münasibəti ələ alır: Junjo Romantic (Usami və Misaki), Junjo Egoist (Hiroki və Nowaki), Junjo Terrorist (Miyagi və Shinobu) və Junjou Mistake (Morikawa və Kaoru). Adından da göründüyü kimi, bu 4 xarakter bir sevgidə yaşana biləcək 4 təməl halı özündə cəmləyir. Bilmirəm yaponların irəli səviyyəli etik duyğusuna görədir, ya bütün animelərdə belədir * izlədiyim 3. Animedi , gay olmasına baxmayaraq bu günə qədər izlədiyim heç bir filmdə romantikanın bu cür işləndiyini görməmişəm.
Misaki və Usagi bir-birlərini dərindən sevsələr də, Misaki uşaq təbiətli və utancaq olduğundan bunu dilə gətirməkdən həmişə boyun qaçırır. Hətta özünə belə.. Usagi xarakter olaraq daha ciddi və uşaq yaşlarından içinə qapanıqdır, ancaq sevgi kimlərin ipini açmadı ki, sen kimsin Usagi!
Bir tərəf heç nəydən qaçmayaraq sevgisini göstərən, digər tərəf içindəki hissləri özünə belə etiraf etməkdən aciz biri.

junjou egoist başda tək bir tərəfin eqoist istəyi ilə yaranan bu münasibətdə sonra fədakarlıqlar edən tərəfə çevrildiyini görürük.

junjou terrorist burda əməlli başlı terror rüzgarları əsdirir qarşı tərəfin üzərində. Gayliklə əlaqəsi olmayan bir adamı gayə çevirir. Məsələ də burasındadır ki, elə bil homoseksuallar dünyasında yaşayırlar, gələn-gedən gay olur. Figüran da olsa bir dənə hetero münasibət ola idi, kaş.

junjou mistake qəza əsəri yaranan münasibət, bir az da toksik. Bölüm sayı azdır, ona görə baş açmaq bir az çətindir.

şəxsi görüşlər:
Başda Misaki olmaqla * yenə bilmirəm bu bütün animelərdə keçərlidir, ya yox. bütün personajların ağlından keçənləri eşitmək, yansıtdıqları ilə özləri arasındakı uçurumu görmək adama ləzzət edir. "Bir tək sən deyilsən özünə işgəncə edən" deyə fikirləşirsən, avto.

insanın özü ilə verdiyi daxili münaqişələrə şahid olmaq.. Ümumiyyətlə, fərq etməz bu izlədiyin film olsun, oxuduğun kitab, yeni tanıdığın bir insan; özündən bir şeylər tapmaq uzun vadede bağlayır. Təkamül bunun üzərində qurulub, özünə bənzəri, tanıdığını yanına al, yadı, bilinməzi uzaq et, qaç, sənə zərər verə bilər. Cütləşmək üçün ən ideal genlərin sənə nəsil ağacında ən uzaq budaqdan olan kimsələrdən gəlməsi gerçəyi istinai durumdur, efəm. Hər şeyi də hər şeyə qatmayalım.

* e wikipedia tərzində yazmayacıq her hal.

26 noyabr 2020 azərbaycanda plastik paketlərin qadağan olunması

Təkbaşına əksik qanundur. Plastik torba, şüşə kimi tullantıların dərdini ən çox çəkənlərdən biri olaraq deyə bilərəm ki, bu proses geridönüşüm konteynrlarının qoyulması ilə yanaşı getmirsə boş şeydir.
Plastik torba birdəfəlik qadağan olunsa kağız torbalar gərək olacaq. Həm də plastik qabağan olunursa fanta, cola kimi içkilərin aqibəti necə olacaq? Onları içib tullamaq olar, amma zibili atmağa torba tapmayaq?
Bundan əlavə, bu kimi qadağalardan əvvəl rayon və kəndlərə zibil konteyrnlarının qoyulması çox-çox daha vacibdir.
Tullantılar yandırılaraq məhv edilir. fikirləşmirlər ki, onun zəhəri təbiətə çox daha ağır fəsadlar verir. Əvvəlcə bunu düşünüb lazımi tədbirlər görülməli, sonra plastik torbaların qadağasına keçilməlidir.

maybeshewill

instrumental rock janrında, elektronikanı da özündə ehtiva edən, qruza soxan mahnıları ilə gönlümə taht qurmuş qrup. Yaxşı ki, 6-7 il olar tapdığım. Xatirəsi, hər bir notası əzizdir, başına döndüyüm.

(youtube: )

Keyboard sakitlik hissi verərkən elektronun girib bütün yumşaqlığı cızmağı, ondan mənəvi həzz duymağın və zərb alətlərinin qoşulub eargasmik bir vəziyyət yaratmağı.

Görən də deyir ki, heçözüdəbilmir, bala, iki kəlmə səsini eşidək, çıxar o p*xu qulağından. Durub başa salmıram ki, onlar mənlə danışır, mən onlarla.
(bax: ruha təskinlik qarışığı əziyyət verən mahnılar)

latın dili

Ölü dil. Əşyaların cinsiyyətlərə ayrıldığı dil. Məsələn səhv xatırlamıramsa daraq qadın idi. * dı fak
Tərcüməni öyrənmək ayrı bir dərd ikən bir də cümlədə qanunauyğunluğu qorumaq üçün cinsiyyətlərini öyrənməli idin. * rus dili
Yadımda qalan bir də o məşhur sum es est sumus estist sunt ifadələridir ki, tərcüməsi ilə əlaqədar heç bir fikrim yoxdur. * dürüst ol, canımı ye
Sanki köməkçi feil kimi bir şey idilər. * bir meşox umbay gəlir
Dərsdə bir qələtdi edib latın dili müəlliməmə "latın dili ölü dildir" demişdim, demək istədiyim danışan xalqı yoxdur, day niyə ömrümüzə oturub o gündən hər dərsdə "Aha, uşaqlar, onsuz da latın dili ölü dildir, danışıq dili deyil ona görə də gündəlik ifadələr günümüzdə bilinmir" tərzi səy cümlələrlə beynimizi kəpək edirsən ki!
Heç kimlə də mübahisə aparmıram, plus da hayasız idi * bu yerdə kərəmi ağlamaq tutur , əşii dedim.

Məsələ orasındadır ki, bir semestr öyrənməyə işgəncə çəkib ucu-ucuna keçdiyim bu dilin illər sonra elə bir mahnısın tapdım ki, heyif dedim.
Adamı dilə aşiq etmə potensialındadır.

(youtube: )

(1.25 sürətdə dinlənilməsə aşiq etmə potensialı enir)

əsəbi olmaq

Bir vaxtlar yeri göyü dağıtdığım indi çox asan kontrol etdiyim psixoemosional vəziyyət.
Deməli necə kontrol etmək olar? Əsəbiləşdirən hər nə və hər kimdirsə əvvəlcə o vəziyyətdən kənara çıxıb hadisəyə başqa perspektivdən baxılır.
Tutaq ki, qrup yoldaşın dölbeyinin yekəsidi və özünü Freud hesab edib sənin haqqında reallığa bir addım belə yanaşmayan analizlər edir. Sən isə dəli olub özündən çıxırsan, hansısa bisavadla söz dalaşına girirsən. Əslində, məsələ savadla da əlaqəli deyil. Əvvəla, başa düşməkdə fayda vardır ki, insanlar hər şeyi bilə bilməz və onlara nəyisə sübut etmək böyük bir heçdən ibarətdir. Boş-boş fikir yürüdür? Yerli-yersiz mülahizələri var? Burda sən anlamalısan ki, o insan ağacdan qopub yerə düşmüş çürük meyvə ola bilər, ona yaxınlaşıb özünü çürütmək isə sənin seçimindir.
O cümlədən ağlınıza gələ biləcək hər şey. Ən pik misallar..
Əsəbiniz heç nəyi həll etməyəcək, əksinə daha çıxılmaz vəziyyətə soxacaq, bunun fərqində olun.
Əsəbiləşdiyiniz və əsəbinizin soyuduğu o iki anı gözünüzün önünə gətirin. Nə dəyişdi? Heç nə. Əsəbiləşmədən də təmkinlə məsələni həll edə bilərdiniz, amma sizə daxili sisteminizə zərər vermək daha asan görünür. Sözün həqiqi mənasında çox sadə bir şeydir və əmin olun bunu ən çıxılmaz vəziyyətlərdə bacarmışam.

əsas qanun: səni tanıyan və tanımayan, sevdiyin nifrət etdiyin, uşaq və ya böyük heç kəsə heç nəyi başa salmağa çalışma. Fikrini bir dəfə çatdır, çatmadısa, ikinciyə tənəzzül etmə. Biri ilə konfliktə girmək sənə heç nə verməyəcək. Ondansa get fərdi inkişaf kitabları oxu, filmə bax, çöldə gəz, olmadı gəl yat, amma müzakirə mübahisəhə çevrildiyi anda oradan sakitcə uzaqlaş. Çünkü onların sənə qazandıracağı şey böyük bir 0 olacaq. * elmi müzakirələr söhbətdən kənardır * deyən olacaq deyəsən özün çox oxumusan ha bizə dərs mərs keçirsən, fərdi inkişaf kitabı oxumamışam, təcrübə ilə sabit müşahidələrimdir. Başım da zordu, bir müddətdən sonra başa düşməyən heç kəs qulağıma deyil
Əsəbi tamamilə yığışdırıb kənara qoymaq üçün uzaq şərqdə bir ömür sərf edirlər, bizim ona nə şərait, nə imkan, nə həvəsimiz var. Dediklərimi etmək isə olduqca asandır.
Acı reallıq budur ki, əsəbi olmaq insanın gizli zəiflik göstəricisdir. Qarşınızdakı insanı əsəbiləşdirə bilirsinizsə deməli o sizi və fikirlərinizi umursayır. Sizi və fikirlərinizi umursayırsa deməli özünə inamı yoxdur. Özünə inamı olmayan insan da zəifdir. * əsəb uçbucağı: umursamaq-inamsızlıq-əsəb
Buna görə də ipləri əlinizə almaq üçün ya eq yüksək olacaq ya iq, başqa cür nevrozdan 35-ində ölüb gedərsiniz.

"Əlində olsa hansı tarixi şəxsiyyətlə görüşməyi seçərdin?" tipli suallara birnəfəsə cavab verdiyim Buddanın belə bir kəlamı ilə bitirim getsin: "Məsələ həll olunandırsa narahat olmağa dəyməz. Məsələ həll olunan deyilsə narahat olmaq heç bir şeyi dəyişdirməz."

qan

israildə həkimlərin üzərində tamam fərqli təcrübə apardığı, orqanizmə düşən yad cisimlərə qarşı mübarizə aparan igid *leykosit*lərdən, *oksigen* və *karbon dioksid*i *hüceyrə*lərə daşımaqdan *mütəvəllid* kuryer *eritrosit*lərdən, tərkibinin çox "cıvık" olmayıb qatılaşmasını təmin edən *trombosit*lərdən, formalı elementlərdən fərqli olaraq qanın maye qismi olan *plazma*dan təşkil olunmuş təbiətdəki bir çox canlının bir növ benzini, həyati vacib maye.

Təcrübə : Deməli israildə neynirlər..
insandan 1 damcı qan götürülür və mikroskop altında xüsusi təkmilləşdirilmiş aparatlarla ekrana əks etdirilərək incələnir.
Yavaş-yavaş hərəkət edən bakteriyalar və qanın təmizliyi üçün əlləşib vuruşan *mikrofaq*lar qeydə alınır. Yəni bunlara bir növ əsgər kimi baxa bilərik.
Həkimlər görürlər ki, həmin bu mikrofaqlar sanki yuxuludurlar, sərxoş kimi hərəkət edirlər. Bayaq bəhs etdiyimiz bakteriyaları elə bil görmürlər, veclərinə deyil. Özləri üçün gəzirlər. Daha sonra qanı alınan adama gülməli video-çarxlar izlədilir. Adam sözügedən gülməli videolara baxmağa başlayan anda hətta ilk gülüşdən bayaqki süst halda gəzinən mikrofaqlar elə bil yuxudan ayılır öz vəzifələrinin başına keçirlər. Aktiv bakteriyalara hücum çəkərək onları iştahla yeyirlər. * sözün həqiqi mənasında udular lan Nəticədən heyrətlər içində qalan həkimlər qaza gəlib eksperimentə eyni qaydada davam edirlər. Lakin məsələ burasındadır ki, bu səfər gülüş doğuracaq komediyanı qorxu filmləri ilə əvəz edirlər.
Aydın olduğu üzərə, mikrofaqlar tam tərsinə hərəkət edir. Bakteriyalar aktivləşib ora bura qaçır, onlara hücum edir, mikrofaqlar isə geri çəkilirlər.
Bu təcrübə onu göstərir ki, bizim indiyə qədər bilmədiyimiz hər hansısa üsulla insanın burdakı əhval-ruhiyyəsi hətta ondan ayrılmış qana da təsir edə bilir. Edir. Bu faktdır. Prinsip aydındır. Şüurun vəziyyəti insanın daxili ekologiyasının, qan təmizliyinin, immun sisteminin gücləndiriliməsində bilavasitə rol oynayır.


Deməli *gelotologiya* heç də dırnaqarası yanaşılacaq bir sahə deyilmiş.

yazarların ölümlə üz-üzə gəldiyi anlar

Bir hollywood filmi edasında olmasa da bizim də öz çapımızda əzrahili görmüş olduğumuz anlardır.

Ən *tragikomik* olanı isə çox dəxlisiz bir vaxtda binaların arasından keçməyim idi. * halbu ki komik yanı tragik yanından daha ağırdı

1. Binanın damında ustalar işləyir, xəbərim var, amma elə də vecimə almamışamsa demək. * niyə alım lan ustadı də işləyir * deməməli idim sən gəl məndən böyük bir taxta parçasını yuxarıdan yerə burax, * lan çatalını göreydim daha iyiydi be düşərkən Cizgi filmlərdəki o "fşüüüü" səsinə qədər eşitdim... yaxşı ki taxta ağaca ilişdi, bir az yavaşladı, * həyatımı qurtaran canım ağaçla yayına devam ediyoruz inşallah maşallah mən də qırağa atdım özümü. 1 metr də o yan bu yan olsa idi mən oyanlıq olmuşdum artıq. Düz təpəmə! ölməsəm də adam olmazdı məndən, samanyolu seriallarına dönərdi həyatım.

2. Hələ məktəblərdə astronomiya fənni keçilən vaxtlar idi, gecə harasa gedirdik maşınla. Qatar yolunun üstündən keçəndə sürücü * malış gördü ki qatar gəlir (35 metr), maşınist işığını yandırdı, başladı siqnal verməyə (30 metr). Əcəl tərləri tökməyə başladıq (25 metr), sürücü maşını sürür, amma getmir qabağa (20 metr) * shit , təkərlər qalıb relslərin içində (15 metr) Qapıları açıb çıxacaqdıq ki, anasını andığım maşın çıxdı qatar relsindən.
Üstümə öküz oturmuşdu sanki, başına qusum!

3. 20 yanvarda idim, orda da qulaqlıqla yol keçmək igid işidir. Taxmışam qulaqlığı, indi hansı qrupdusa özümdən keçmişəm. diqqətsizlik edib atıldım yolun ortasına, avtobus gəlirmiş * 194 düz 1 metr qala sürücü avtobusu saxladı, 1-2 saniyə geciksə idi indi çox güman bunu yazmırdım. Ən az həyəcanlandığım da bu olub. Mahnının təsiri var imiş demək.

4. Pilləkənlərdən sürətli qalxıb enənəm, təzyiqim düşdü o an, gözümə qara pərdə endi. Kürəyi üstə arxaya yıxılacaqdım, mən deyim onurğam sınacaq, siz deyin başın partlayacaq...
amma heç biri olmadı. bir təhər yapışdım tutacaqdan. O an üz-üzə gəlmişdik anubislə * iyi kurtardık ama g*tü

Ölmək çox qəribə gəlir hərdən, "nası ölürüm la ben" deyə fikirlər keçir içimdən.
(baxma: biz de mi öldük bizinıstık biz)

Bəzən də ölməyim gəlir, nolar görəsən. Ölənlər party verir, bəlkə, nə bilirik.
(baxma: var hurma veriyorlar)

the kiss

Tanış olmağımın qəribə bir xatirəsi olan əsər. Çox belə ağlıma gəlməyən bir yerdə, bir otelin yataq otağında gördüyüm, görən kimi də vurulduğum əsər. Onunla mənim aramda qravitasiya qüvvəsi 1-ə 5 artmışdı o an, aşiq olmuşdum. Hər bir nöqtəsini böyük heyranlıqla incələdim. Mal ağlıma da gəlmirdi ki, şəklin çək, axtarışa ver, tap. gələndən sonra yadımdan çıxmışdı. üstündən 4-5 ay keçdi, hardasa yenə qabağıma çıxdı, ulan dedim, Gustav, naptın.

Ümumiyyətlə, adından da göründüyü kimi, lap adını qoyun bir qırağa şəklin özü iki əks cins arasında olan sevginin məsum təcəssümüdür. Rənglərin coşqunluğu, sarının o şıltaqlığı hansısa başqa diyarları xatırladır. Elə bil ki, bu dünyadan deyil, fərqli bir məkanda, cənnət diyarında sürdürürlər mövcudiyyətlərini. Sevgiləri də rəngarəndir, sehrlidir. Arxanın tünd, özlərinin parlaq rənglərlə əks olunması, çox yəqin ki, sevgilərinin hər yeri behiştə çevirdiyini simvolizasiya edir.
Bir sözlə, estetikanın vəcdə gəldiyi rəsmdir.

düşük bir şey görəndən sonra qəfil gələn rock dinləmək istəyi

Bunun bir də metal * musiqi ilə cringe-i oksitleme versiyası vardır ki, * cem yılmaz o ayrı bir "durğunluq" gətirən, sakitləşdirən cinsdəndir (indi soruşan olacaq mən thrash metalda nə durğunluq tapacam, death metalın harası sakitləşdirir? Sakitləşdirir... nə hikmətdir bilinməz, beyin oksitləyir). Mənim üçün baxdığınız materialın səviyyəsizliyindən, nə izlədim indi mən dedirtən videolardan sonra yeganə çıxış yolu budur.
Amma dərdlənibsinizsə, xüsusilə doom metal əks göstərişlidir.

« / 20 »
Notice: Undefined variable: user_id in /var/www/soz6/sds-themes/vengeful-light/profile.php on line 1336


blok -   başlıqlarını gizlət
Notice: Undefined variable: user_id in /var/www/soz6/sds-themes/vengeful-light/profile.php on line 1343