bugün wiki təsadüfi son
sözaltı sözlük
məsləhət postlar mesaj Profil

if i were a boy


363   0   0   0


blok başlıqlarını gizlət

Notice: Undefined variable: thisuser in /var/www/soz6/profilson.php on line 166
august landmesser

13 iyun 1936-cı ildə Almaniyada yeni bir döyüş gəmisinin təqdimatı keçirilərkən kütlə psixologiyasına qoşulmayaraq, nasist salamı verməyən yeganə şəxs. Şəkildən də görüldüyü kimi Blohm+ Voss tərsanəsinin işçiləri yeni gəminin istifadəyə verilməsi münasibətilə kütləvi şəkildə nasist salamı verirlər. Demək olar ki, mütləq əksəriyyət əlini maili şəkildə yuxarıya qaldıraraq nasist salamı verir, lakin şəkildən də açıq-aşkar göründüyü üzrə bir nəfər- August Landmesser istisna olaraq qollarını çarpaz şəkildə qatlayaraq narazı halda sinəsinə sıxır. href="http://az.wikipedia.org/wiki/Auqust_Landmesser#mediaviewer" style="rgba(25,148,218, 0.8 link " target="_blank" class="sonses" rel="nofollow">http://az.wikipedia.org/wiki/Auqust_Landmesser#mediaviewer)

tord gustavsen trio

2014-ün mart ayına kimi heç bir tanışlığım (yəni musiqiləri ilə) olmayan Norveç jazz qrupu. 2014-cü il martın 4-də bir dostum mənə yazdı ki, ağır jazzı sevirsən? yazdım jazz candı. o da Tord Gustavsen Trio-dan bir musiqi atdı və ardından "bütünləşməyini" istəyirəm yazdı. o gecədən başladı tanışlığım bu qrupla. düzü dinlədikdən sonra heç "təşəkkür edirəm" belə yazmadım. amma ondan sonra bu qrupu saatlarla dayanmadan dinlədiyim olub. həmin dosta indi burdan yazıram: həmin gecə o musiqini göndərdiyin, bu qrupla məni tanış etdiyin, ağır jazzı lap sevdirdiyin üçün təşəkkür edirəm.

zövq alın

(youtube: )

adı feride amı geride

candı can. bir dəfə oturdum bütün entryların oxudum dedim mən heçnə bilmirəm 2 həftəlik hər yerdən deaktiv olundum guya maariflənməyə yönləndirdim özümü. at daşı ətəyindən yenə yazmağa başla artıq.

musiqi playlistini başqaları ilə paylaşmayan insan

o mənəm. düzü yazmıram ay musiqi playlistimi paylaşmıram zırt pırt. sadəcə paylaşmıram. niyə paylaşım axı. mənim canım çıxa-çıxa filmlərə baxıram hər filmə baxandan sonra bir-bir soundtracklərinə qulaq asıb ən yaxşılarını seçib atıram playlistə, sonra onu paylaşanda üstündən 1 saniyə keçməmiş like edənlərlə mən necə musiqi palylistimi paylaşım axı. bu insan bu mahnıya qulaq asmadan like edib mahnının bütün dəyərini itirir. biri bir dəfə belə etdi adını tag edib yazdım ki, xahiş edirəm mahnıya qulaq as sonra like et. mənə qayıdıb deyir ki, bunlar mənim janrım deyil sadəcə sən paylaşırsan deyə bəyənirəm. bəyənmə a kişi lazım deyil gözüvə girsin o like'ın.

andrey zvyaqintsev

axırıncı filmindən (onu tapa bilmirəm) başqa bütün filmlərinə baxdığım rejissor. filmləri rahatdı, tez anlaşılandı, baş sındırmırsan çox da. filmlərində kuliminasiya nöqtə yoxdur. yəni rejissor elə təqdim edir ki, filmi kuliminasiya nöqtə olsa da sanki əvvəlcədən bu olanlara gipnoz olunmuş kimi olursan, soyuqqanlı yanaşırsan bütün hadisələrə. bu cəhətinə görə m. haneke ilə müqayisə etdiyim rejissordur ən çox. ayrıca hanekenin "amour" filmi ilə andreyin "elena" filmində azca oxşarlıq var. hər ikisində xəstəlikdən əziyyət çəkən var və hər ikisində də məqsədlər ayrı olsa da qarşı cinslər tərəfindən öldürülən var. rejissor sağ göstərib solla vuranlardandır. bunu da yenə elene filminin son səhnəsindən tutmaq olur. "the return" filminə gəldikdə isə, film rejissorun debüt işidir. rejissorun ilk işi şah əsəridir. və elə ilk filmindən sonra onu tarkovskinin davamçısı adlandırırlar. qeyd edim ki, filmin təqdim olunmasına bir-neçə gün qalmış böyük qardaş (vladimir qar) dənizdə boğulub ölür deyə filmi onun xatirəsinə həsr edirlər. "the banishment filmi william saroyanın " gülüş səbəbi" kitabından bəhrələnmiş və üzərində xeyli işlədikdən, mətndən bir neçə hissələri çıxardıqdan sonra ekranlaşdırılmışdır. bütün rejissorların işlədiyi daimi bəstəkarları olduğu kimi andrey də andrey dergatchev ilə işləyirdi. filmlərinin soundtracklərinə söz ola bilməz. nəysə uzun sözün qısası gözəl rejissordur, gözəl çəkir.

einstürzende neubauten

1980-ci ildə yaranan alman qrupu. ingiliscə qrupun adı " Collapsing New Buildings'dir. neubauten burda new buildings gedir. bir də bunların "dağlıq qarabağ" mahnısı var, mahnını oxuyub atıblar youtube-a, mahnının altında ermənilərlə bizimkilər qırğına çıxıb. biri deyir nagorny garabach is part of azerbaijan, o biri yazır fuck azerbaijan nagorny garabac is part of armania. hər şey bir qırağa mahnı çox gözəl mahnıdı.

Nagorny Karabach

(youtube: )

darıxmaq

o qədər darıxmışıq ki, darıxmayanda da darıxırıq.

marlboro

deməli 1924-cü ilə qədər qadınlar və eyni ilə uşaqlara siqarət satmaq yaxşı hərəkət sayılmırdı. ta ki "hər şey məqbuldur" ifadəsi ortaya çıxana qədər. bu ifadədən sonra qadınlar da öz əks cinslərində olduğu kimi, pis alışqanlıqlara sahib olmaq hüquqlarının olduğunu düşünməyə başladılar. bircə qalırdı qadınları siqarət bazarına cəlb etmək. "philip morris" şirkəti öz yeni siqaret markasına kütlələri cəlb edəcək bir ad axtarışındaydı. həmin günlərdə qəzet manşetlərində, radio və jurnallarda vinston çörçilin adı tez-tez marlborough con çörçill (18-ci əsr ingiltərə dövlət xadimi) ilə yanaşı səslənirdi. reklam agentləri də yeni istehsal olunacaq markaya məhz " marlborough" adını verməyə qərara aldılar, amma daha sonra bu adın daha dilə yatımlı olması üçün adın sonundakı ‘ugh’ hissəciyini atdılar. beləliklə, qadınlar üçün yeni bir “allah” doğuldu -"marlboro". 1920-ci illərdəki "marlboro" reklamlarında cəmiyyətə daha çox bu siqaretin nə qədər incə və zərif olduğu aşılanırdı. qadın dodaq boyasının bilinməməsi üçün "marlboro"nun filtrini qırmızı rəngə boyadılar və yeni bir reklam sloqanı ortaya çıxdı: “ dodaqlarınızı siqaret tütünündən qoruyan gözəllik”. nəticədə, "marlboro", öz şirkətinin xərclərini qarşılayacaq dərəcədə böyük alıcı kütləsini qazana bildi. ancaq buna baxmayaraq 1950-ci illərin əvvəllərində alimlərin ağciyər xərçəngi ilə siqaret arasında bağlılığından bəhs etməsi 1953-cü ildə ilk dəfə amerikada siqaret satışlarının kəskin şəkildə aşağı düşməsinə səbəb olur. şirkətlərdə istehsal olunan siqaret çeşidlərinin ən zərərvericisi filtrsiz siqaretlər idi. ancaq həmin illərdə filtirli siqaretlər yalnız qadınlar üşün hazırlandığından kişilər filtirli siqarət çəkib gülünc vəziyyətə düşməkdən çəkinirdi. bu səbəbdən philip morris "marlboro"nun cinsiyyətini dəyişmək qərarına gəldi və bu işi leo burnettə həvalə etdi. burnet marlboronu qadınlıqdan çıxararaq əsli kişi siqareti edə bildi. deyilənə görə, 50-ci illərin əvvələrində nyu-yorkda keçirilən bir tədbirdə iştirak edən siqaret şirkətlərinin sahibləri kiçik bir mübahisə ediblər. mübahisənin əsas mövzusu hansı şirkətin siqaretinin daha keyfiyyətli olması ilə bağlıymış. mübahisə uzanır, tərəflər isə razılığa gələ bilmirlər, elə bu dəmdə "philip morris" şirkətinin sahibi mübahisə iştirakçılarından belə bir xahiş edir ; hər kəs cibindəki siqaret qutusunu çıxarıb stolun üstünə qoysun. və nəticədə çox maraqlı bir situasiya yaranır, - stolun üstündəki bütün qutuların üstünə "marlboro" yazılmışdı.

david lynch

3 filminə baxıb heçnə başa düşmədiyim rejissor. başa düşmək heç də rejissor nə demək istəyir onu tuta bilmirəm mən. filmləri puzzle kimidir. çəkir, kadrlar hərəsi bir tərəfdədi və həmin kadrları düzgün qurmaq artıq izləyicilərin öhdəsindədi sanki. bir aktyorun (aktrisa) iki filmdə rol aldığını görmüşük tamam, amma bir aktyorun bir filmdə iki dənə rol almağını görməmişdim. "lynch filmlərini başa düşmək çətindir, amma mümkündür" deyimini özümə təsəlli bilərək, bir müddətdən sonra baxıb başa düşəcəyimə ümid edirəm.

franz kafka

"amerika" adlı kitabı olsa da, heç vaxt amerikanı görməyən yazıçı. bu cəhətdən də trierlə bənzərliyi üzə çıxır. belə ki, trier də "dogville" və " manderley"i çəkərkən amerikaya heç getməmişdir.

richard wagner

heç kimlə yola getməyən, bütün mübahisələrdə özünü haqlı hesab edən, "möhtəşəm əsərlər yaradan pis insan" kimi tanınan alman bəstəkarı. nitsşe ilə dost olduğu ən çox nitsşenin vaqner üçün yazdığı " riçard vaqner bayrotda" əsərində görmək mümkündü. ancaq bu dostluq daimi olmur, illər sonra yaxın dostlar düşmənə çevrilirlər. düşmən olmalırının başlıca səbəbi vqanerin nitsşenin ilk əsəri hesab olunan " musiqinin ruhundan faciənin doğulması" adlı kitabında müəyyən etdiyi təməl prinsiplərə riayət etməməsi və sadəcə, alman xalqına xas bir musiqi yaratması idi. ikinci səbəb isə bir müddət sonra nitsşenin vaqnerin həyat yoldaşı kosimaya aşiq olması idi. buna baxmayaraq nitsşe vaqnerdən çox təsirləndiyini danmırdı. "az da olsa, ürəyimi boşaltmaq istəyirəm. bu yazımda vaqneri alçaldıb bizetyi yüksəltmək istəyim təkcə pislik etmək məqsədi daşımır. bir çox zarafat arasından, heç də zarafat olmayan bir mövzuya toxunmaq istəyirəm. mənim vaqnerə arxa çevirməyim qismət idi. hər hansı bir şeyi sonradan və yenidən sevə bilmək isə bir qələbədir. bəlkə də, heç kim vaqnerlə mənim qədər təhlükəli bir tərzdə bütünləşməmiş, heç kim vaqnerə qarşı çıxmaqda mənim qədər iddialı olmamış və heç kim ondan xilas olduğuna görə bu qədər çox sevinməmişdi. bu, çox uzun hekayədir!". son olaraq “italyanlar musiqini eşqdə istifadə edir, fransızlar cəmiyyətdə, almanlar isə elmdə” vaqner bu deyimi " italyanlar müğənnidir, fransızlar virtuoz, almanlar isə bəstəkar! " kimi izah etmişdir.

andreas werckmeister

1706-cı il doğumlu alman bəstəkar.
barokko dövrü bəstəkarı və tənqidçi olan andreas verkmeyster özünün “ well temperament” adlı “ sazlama prinsipi” və ya “ tüninq sistemi” ilə musiqiyə yenilik gətirib. verkmeysterin yazılarının təsirini baxın kontrpunktlarında (counterpoint) görə bilərik. iohan sebastian bax məşhur “ well-tempered clavier” əsərində bu kəşfin bütün imkanlarından maksimum yararlanmışdı. yararsız intervallardan xilas olunsa da, dillərarası intervalların uzunluğu barədə maneələr üzə çıxdı. verkmeysterin fikrincə, düzgün işlənilmiş kontrpunkt keplerin “ harmonice mundi” əsərinin əsas nöqtəsinə – “planetlərin nizamlı hərəkəti”nə bənzərdir.

not: bela tarr 2000-ci ildə “ werckmeister harmonies” filmini çəkmişdir. xx əsrin insan qəddarlığını, anti-humanizmini, dəyərlərin eroziyasını mixail viqin mükəmməl musiqilərinin müşayiətilə təsvir edən film, sanki, keçən yüzilliyin ümumi panoramasıdır.

elnur hüseynov

ebrunu seçməyi cəhənnəm heç olmaya onun seçdiyi mahnıları oxumasın. özü seçsin mahnılarını. ebru ona arabesk də oxutdurar

qızlardan qızlara tövsiyələr

qeyd etmək istədiklərimin əksəriyyətini uzuncorab hippi yazıb artıq. 3 maddəni mən əlavə edim:

maddə 1. münasibətlərə ad qoyub sərhədləməyin, konkretləşdirmiyin. yerindəcə yaşayın getsin.

maddə 2. işdi kimləsə sevgili olsaz, mütləq sevgili olan müddətdə ən azı bir dəfə xəyanət edin.
(baxma: çəkişməsən, bərkişməzsən)

maddə 3. gedəcəyiniz məkanda (kafe,teatr, və s), müddətindən asılı olmayaraq kimisə tapıb sevin. sevin ki, həmin məkanlara gedəndə darıxmayasız.

not: bu tövsiyələr qızlardan oğlanlara tövsiyyələr başlığı üçün də keçərlidir.

costa gavras

daha çox siyasi kinonun fenomeni kimi tanınan yunan rejissoru.
constantin costa gavras 12 fevral 1933-cü ildə yunanıstanın paytaxtı afinada anadan olub. yunanıstana köç etmiş rus əsilli ailədən gələn costa-gavrasın atası nasistlərə qarşı çıxdığından, kommunist olmaqda ittiham edilir və təhsil almasına maneələr olduğu üçün costa-gavras 1951-ci ildə parisə təhsil almağa gedir. 1968-ci ildə fransa vətəndaşlığı alır. sorbonne univesitetində ədəbiyyat təhsili alan costa-gavras 1956-cı ildə universiteti yarımçıq atıb, kinematoqrafiya təhsili almağa başlayır. bu dövrdə rene clair, rene clement, jacques demy kimi rejissorların assistantı kimi fəaliyyət göstərmiş, sonradan isə müstəqil olaraq öz filmlərini çəkmişdir. rejissor daha çox çəkdiyi sol görüşlü, siyasi mövzulu filmlər ilə tanınır. müəllifi olduğu filmlər böyük əks-səda doğurmuş, hətta ictimai hadisəyə çevrilmişdir. müxtəlif dövrlərdə isə filmləri daşıdığı siyasi yük səbəbindən qadağan olunmuşdur . siyasi filmlərinə "z" (1969), " l'aveu" (1970), " etat de siege" (1973), " eden is west" (2009) və s filmlərini misal gətirmək olar.

not: qeyd edim ki, siyasi kino ilə siyasi çəkimiş kino tamam fərqli anlamlardır. siyasi kinoda rejissor neytral mövqedədir, ya da baş verənlərin təsviri ilə kifayətlənir, proses bitib, onun qəhrəmanları ya canidir, ya da qurbanlıq; ya qalibdir, ya da məğlub. siyasi çəkilmiş kinoda isə müəllif özü də konkret ideologiyanın (həm də dirəniş, müqavimət ideologiyasının) daşıyıcısı olur. siyasi çəkilmiş kinonun fenomeni isə jan-lük qodar hesab olunur.

musiqini tərsinə dinləmək

1878-ci ildə fonoqramın yaradıcısı, məşhur biznesmen və ixtiraçı Tomas Edison açıqladı ki, musiqinin arxa fonuna müxtəlif əlavələr artırmaqla onu canlı tutmaq və daha çox dinlənilən etmək olar. Tamamilə fərqli çalar və effektlərdən istifadə olunsa da, mahnını müdaxiləyə məruz qalmamış kimi təqdim etmək mümkündür. Bununla yanaşı, ən böyük şok isə Tomas Edisonun iddia etdiyi “musiqini tərsinə dinləmək” versiyası idi. O, iddia edirdi ki, bir çox musiqiləri əvvəldən axıra yox, axırdan əvvələ dinlədikdə də müəyyən sözlərə və mesajlara rast gəlmək olar. 1950-ci ildə avanqard musiqiçilər ilk dəfə maqnitofonu təcrübədən keçirəndə musiqinin arxa fonuna müxtəlif əlavələr etməyi, müəyyən mesajlar ötürməyi və yazılan musiqini axırdan əvvələ dinləməyi sınadılar. Bu danılmaz faktı çoxları uzun müddət inkar etdi. Bəziləri isə sözügedən hadisəni şişirdib beynəlxalq bir mifə çevirdi. Bəs hansı musiqilərə bunu aid etmək olar və hansı şayiələr yalnız mifdən ibarətdir? Yazılan musiqilərin axırdan əvvələ dinlənməsi prosesi start götürəndə ilk sınanılan qruplardan biri “Beatles” qrupu oldu. Uzun müddət onların “ Rain” parçası müzakirə mövzusuna çevrildi.

“Beatles”in sözügedən parçasının sondan əvvələ quraşdırılmış növünü təqdim edir.

(youtube: )


Əsasən, bu tip gizli mesajların şübhəli görünən “Death metal” rok qrupları vasitəsilə ötürüldüyü düşünülsə də, vəziyyət tam əksinə idi. Metal qruplar bu monopoliyaya aid deyildilər. Bu propaqandanın əsas hədəf kütləsi pop musiqiçiləri və dinləyiciləri idi. Bu qrupa aid edilən ilk pop qrupu əfsanəvi “Beatles” olub. ilk dəfə sözügedən mesajların musiqi daxilinə yerləşdirilməsi 1965-ci ildə “Beatles” qrupunun üzvlərinin üzərində çalışdığı “ Rubber Soul” albomunda olub. Günü-gündən inkişaf etməkdə olan texnologiyanın köməkliyi ilə “Beatles” bu albomda yer alan “Rain” mahnısında sözügedən effektlərdən mahircə istifadə edib. “Rain” 1966-cı ildə ictimaiyyətə təqdim olunub və bu parçanı əvvəldən sona deyil, sondan əvvələ dinlədikdə mahnının daxilindəki mesajları asanlıqla sezmək olur. “Rain” parçası ilə mətbuatda yayılan iddialar tezliklə bütün dünyaya soraq saldı. Bunu görən qrup üzvləri hadisə ilə bağlı açıqlama vermək qərarına gəldilər. 1968-ci ildə “Beatles”in məşhur üzvü Con Lennon dövrünün nüfuzlu jurnalı olan “Rolling Stone”a açıqlama verdi: “Rain parçasına diqqətlə qulaq assanız, sonlara yaxın mənim mahnını axırdan əvvələ oxuduğumu eşidə bilərsiniz. “EMi” Musiqi Yayım şirkəti ilə əməkdaşlığımız əsasında yazılan bu parçada hansısa yeniliyin edilməsi əvvəlcədən planlaşdırılmamışdı. Mahnını yazıb evə getdik. Mən evə səhər 5-də çatdım, çox yorğun idim. Maqnitofonumu qoşub öz ifamızı dinləmək istəyirdim. Hansısa texniki səbəbdən maqnitofon mahnını axırdan əvvələ ifa etməyə başladı və mən öz ifamı sondan başa dinlədim. Bu ifa məni uzaqlara apardı və mən sanki nirvanaya çatdım: Bu nə idi? Bu nədir? Çox bəyənmişdim. Parçanın bu halını hər kəsin eşitməyini istəyirdim. Və biz bunu etdik. Bizim əsas məqsədimiz musiqidə yenilik etmək idi. Mahnının yazılmasında kiçik bir hiylədən istifadə etməklə gitaranın və səsin gücü ilə nələr etmək iqtidarında olduğumuzu sınadıq”.

Müxtəlif mərhələlərdə “Beatles” “ backmasked” adlanan bu üsuldan istifadə etdi.

Con Lennonun ölümündən 15 il sonra tapılan “ Free as a bird”ün demo versiyası hər kəsi şoka saldı. Makkartney bu haqda “Observer”ə açıqlamasında belə demişdi: “Biz mahnılarımızın sonuna belə aldadıcı hissələr əlavə etməklə “Beatles” fanatlarını əyləndirməyə çalışırıq. Məsələni böyütməyə ehtiyac yoxdur”. Aşağıda təqdim edilən video “Beatles” qrupuna aiddir. Videonun 59-cu saniyəsinə qədər sözügedən mahnı normal vəziyyətdə – əvvəldən sona gedir. 59-cu saniyədən sonra isə musiqi sondan əvvələ quraşdırılıb. Belə olduqda isə qarşımıza tamamilə fərqli bir mənzərə çıxır. Lennon dinləyicilərə açıq-aşkar mesaj ötürür.

(youtube: )


Şeytani mesajlar

Şeytani, satanizmə söykənən fonarxası mesajlardan istifadə versiyası ilk dəfə 1980-ci illərdə meydana gəlib. Çoxları hesab edir ki, bu yanaşmanın yaranmasında əsas rolu 1973-cü ildə çəkilən “Şeytan” filmi oynayıb. Bu filmdə səsləndirilən musiqini sondan əvvələ dinlədikdə ötürülən mesajı aydın eşitmək olur. Tezliklə valideynlərin narahatlığına səbəb olan bu söz-söhbət öz doğruluğunu sübuta yetirdi. 1985-ci ildə dörd qadın tərəfindən yaradılan “ Parents Music Resource Center” aşkara çıxardı ki, “Led Zeppelin”, “Judas Priest”, hətta “The Eagles” qrupu da öz mahnılarında subliminal və satanizm elementləri ilə zəngin mesajlar ötürür. “Parents Music Resource Center”ə qoşulan və “Christian fundamentalists” – “ Xristian fundamentalistlər” adlanan qrupun bu araşdırmaları ara vermədən davam edir və yeni faktlar ortaya çıxırdı. Bunu görən qruplar nəinki subliminal mahnılarda belə mesajlar ötürməyə ara verdilər, əksinə, bu qrupu məsxərəyə qoydular. 1974-cü ildə “Eldorado”nun ictimaiyyətə təqdim olunan yeni albomunda çoxsaylı subliminal mesajlara rast gəlindi. Onlar parçalarından birində sözügedən qrupa sataşmağı da unutmamışdılar. Belə ki, parçalardan birini sondan əvvələ dinlədikdə “ isa, sən cəhənnəmsən” (Christ you’re infernal) mesajını aşkar sezmək olur. Sözügedən albomda musiqiçilər öz dinləyicilərini də unutmurlar. Mahnılardan birində “ dinlədiyinizə görə çox sağ olun” (thank you for listening) mesajına da rast gəlinir.

bir saytda oxumuşdum və oxuyub qurtarandan sonra sayt adı yadımdan çıxdığına görə yazını şerlər papkama save eləmişdim. sizinlə də paylaşım dedim.

qasim

ya həqiqətən dindardır ya da bu dindarlığının altında sarkazm yatır. hər iki halda rəğbətimi qazanan yazardır. bu qədər ona qarşı çıxanlara baxmayaraq yazır, dönmür yolundan. həyat prinsipi "öldü var, döndü yoxdur" dur. bir də sözaltı sözlük heyyətinə çox sağol deyirəm ki, çoxsaylı narazılıqları nəzərə almayıb qasımı saxlamısız burda. yaz, qasım, yaz!

« / 20 »
Notice: Undefined variable: user_id in /var/www/soz6/sds-themes/vengeful-light/profile.php on line 1336


blok -   başlıqlarını gizlət
Notice: Undefined variable: user_id in /var/www/soz6/sds-themes/vengeful-light/profile.php on line 1343

Son bəyənilənlər