yaxşı oğlanlardan biridir.
başa düşürəm cavansan, qanının qaynıyan vaxtıdı, küçənin ortasında tutub camaatın saqqalını zadı kəsirsən. bəs dostluğundakı aysel aliyeva abunem ol, vexshi liker, full avarawka emochka ayka, sladkaya balawka nədi ay oğraş?
blok başlıqlarını gizlət
Notice: Undefined variable: thisuser in /var/www/soz6/profilson.php on line 166
yavaş-yavaş özünə gələn komanda. Avstriyadakı ilk oyunda şaxtyora uduzdu 2-0. hansı ki, həmin oyunda əsas heyəti iknci heyət əvəzləyəndən sonra qollar buraxılmışdı. ikici oyunda əsas heyətlə krosnodara uduzmuşdu 1-0.
romelu lukaku belçika abşı udandan sonra tutub tim hovardın saqqalını qırxıb deyib ki, dediiiim braziliyaya gəlmöööööön?
xorvatları hakimin köməyilə, çilini dirəyin köməyilə məğlub edən, meksikalıların dərs keçdiyi b-rezil yanın kolumbiya qarşısında biabır olmasını ürəkdən istədyim oyundu. braziliyaya nə azarkeş dəstəyi var, nə komandanın hücumçusu var. müdafiəsi də elə də yaxşı deyil.
ona görə də bu oyunçün təxminim kolumbiya qələbəsidi.
vaxtilə poeziya düşməni elgiz tərəfindən şeirini tamamlamasına imkan verilməmiş düha.
sitat:
qabağıma kim çıxır, o şeiri soruşur. “facebook”da yalan olmasın, bəlkə, doqquz milyon adam *
glş
mənə yazıb ki, o şeirin bütöv variantını bizə göndər. yadınızdadırsa, ans-in efirində şeiri axıra qədər deməyə imkan vermədilər.
bir az da emosiyalara qapılıb, müasir həyatımızı əks etdirən və əslində, poetik cəhətdən çox zəif bir şeir oxudum. efirdə deməyə imkan verməsələr də, burada deyim ki, şeirin müəllifi yaxın bir dostumdur:
– sən bir qəşəng qızıydın
universitetə qəbul oldun.
əyani oxumaq istədin
partana əyləşəndə
ilk dəfə dizlərini müəllimin gördü.
dizlərin plyajdan daha qəşəng idi.
yaşıdın oğlanları saya salmadın
quşun yaşlı kişilərə qondu...
burda şeiri kəsdilər, axıracan oxumağıma imkan vermədilər və mən də bu hərəkəti özümə qarşı hörmətsizlik hesab edib verilişi tək etdim. çıxanda məni tanıyan bütün insanlardan bu verilişə gəldiyimə görə üzr də istədim.
o şeirin ardı belədir:
– haradan bildin ki,
yaşlı kişilər gənc qızlara
bərk bağlanırlar
onları itirməmək üçün
hər şeyə gedirlər.
yaşlı qadınlar da
sütül oğlanları bərk tuturlar.
bunu sənə inturist
mehmanxanasında
işləyən yaşlı xozeykan söyləmişdi.
hələ bir dəfə də demişdi ki,
sən bu bədənlə yaxşı
pul qazana bilərsən
arvadı ölmüş
bir kişiyə gedərsən.
hazır ev-eşik sahibi olarsan.
ona görə də yaşlı kişilərlə
kabab yedin,
mini yubkalar geydin
universitetdə qiymətlərini
pulsuz yazdılar.
ancaq yaşlı kişilərin
arvadları ölmədi ki, ölmədi.
bir gün xozeykana dedin:
“mən necə ərə gedəcəyəm?”
kənddə əmin oğluna gedərsən - dedi,
kənd oğlanları avam olur.
sonra səni tanış bir ginekoloqun
yanına apardı,
qızlığını yaxşıca düzəltdi.
daha bir kişini də
aldada bilərsən - dedi.
pulunu da yaşlı bir kişi verdi.
əldən-ələ düşdün
dildən-dilə.
yaşlı kişilərin
arvadları ölmədi ki, ölmədi.
üzləri bərk imiş.
sonra da kafedə işlədin
plyaj dizlərindən daha qəşəngdi.
hər səhər bir səs gəlir
kafedən
mən zamanın qızıyam
köynəyi qırmızıyam.
sitatın sonu.
təbii ki, hər bir oxucu bu şeirdən öz fəlsəfi dünyagörüşünə, daxili aləminə uyğun bir nəticə çıxarda bilər. bir oxucunun bu əsərdən çıxardığı nəticə budur:
yaşlı kişilərinki öldü, arvadları ölmədi.
sələfiləri tam olaraq homogen bir qrup olaraq görmək düzgün deyil. çünki onlar arasında da kifayət qədər mötədil olanlar var. amma aralarında əhli sünnətin 2 böyük məzhəb imamına dil uzadanlar da var. imam maturidinin və imam əşarinin sapqın olduğunu iddia edənlər var. bəs bunları əhli sünnət saymaq olarmı? əlbəttə ki yox. əgər əşariliyi və maturidiliyi bidət olaraq görürsə əhli sünnət ola bilməz.
imam taciddüni sübkiyə görə əhli sünnət bu 4 qrupdu:
1. kəlam alimləri. maturidi və əşari də daxil olmaqla.
2. füqəha.
3. əhli hədisin mötədil olanları.
4. sufilərin mötədil olanları.
biz sufi, kəlamçı və ya deyəndə yanlışlığa yol veririk.
bunların içərisində də bidətdə olanlar var. misalçün, salimiyyə, kərramiyyə təsəvvüf əhlidi. amma bunlar bidətdədi. kərramiyyə axımı içərisində allah təalanı insanlara bənzədənlər də var.
bu kəlama da aiddi. kəlam deyəndə bunun mötəziləsi də var, əhli-sünnət kəlamçıları da var.
bu hədisçilərə də aiddi. onlar arasında da müşəbbihədən olanlar var, mücəssimədən olanlar var. əhli sünnətdən olanlar var. ona görə də bunlar haqda danışanda bir-birinə qarışdırmamaq lazımdır. sələfilər arasında mötədillərlə yanaşı məzhəbləri bidətçilikdə günahlandıranlar da var. tarix boyu bu belə olub. indi də belədi.
çinlilərin sun-tszı adlı məşhur bir elmi əsərində təxmini belə bir sitat var : "düşmənini və özünü tanıyırsansa, onda qələbə səninlədir, özünü tanıyırsansa, lakin düşmənini tanımırsansa - bir dəfə qələbə qazansan da, ikinci dəfə məğlubiyyətə uğrayacaqsan, nə özünü, nə də düşmənini tanımırsansa - deməli, hər dəfə məğlub olacaqsan.
bu yaxınlarda bir azərbaycanlı yaxın uşaqla söhbət eliyirdik. nəsə söhbət fırlandı gəldi vəhabilərin üstünə. biraz danışdıq elədik. axırda bu qardaşa sual verdim ki, vəhabilik haqda nə bilirsən? yaxşı cavab verə bilmədi. dedim onlara münasibətin necədi? mənfidi dedi. dedim niyə? mənə deyir ki, axı onlar məhəmməd peyğəmbərə inanmırlar?!
haqqında danışdığım bu qaqaş tələbədi. azdan-çoxdan dünyadan xəbərdar olan birisidi. indi siz özünüz fikirləşin ki, bu tələbə vəhabilik haqda belə bir "məlumat" sahibidirsə qalan əhali bu haqda nə bilir və bu millət düşmən olaraq, təhlükə olaraq gördüyü bir ideologiyaya qarşı necə mübarizə apara bilər?!
hansı ki, o ideologiya haqda bildiyi, səhərdən-axşama dərin fəlsəfi fikirlər yürütdüyü söhbətlər "saqqal", "balaq" , "anası ilə yatmaq"dan o tərəfə getmir.
çexiyada lokal bir münaqişədən avropa miqyaslı müharibəyə çevrilmiş və 4 mərhələdə (çexiya mərhələsi, danimarka mərhələsi, isveç mərhələsi və fransa-isveç mərhələsi) getmiş otuzillik müharibənin sonunda imzalanmış sülh müqaviləsi. məhz bu müqavilədən sonra avropada isveçin nüfuzu artır. onlar pomeraniyada yeni nüfuz dairələri qazanırlar. hətta isveç kralları imperiya knyazlarına çevrilirlər. baltikaya ümumi nəzarət də isveçə keçir. fransada həmin vaxt daxildə ciddi problemlər var idi (parlament frondası səhv etmirəmsə). ona görə də fransa bu müqavilədə elə də qazanclı çıxa bilmir (cəmi 10 kiçik şəhər).
vestfal müqaviləsinin tərkib hissəsi olaraq münster müqaviləsi imzalanır və burada birləşmiş əyalətlə respublikasının suverenliyi rəsmən tanınır.
müqavilənin çatışmayan cəhətləri də vardı. misalçün, ispaniya və fransa arasındakı müharibə vestfaldan sonra da davam edir və 1659-cu ildə pireney sülhü ilə başa çatır.
əslində müharibəni tam olaraq katolik-protestant müqaviləsi adalandırmaq olmaz. çünki fransanın katolik liderləri imperiyadakı katoliklərə yox protestantlara kömək edirdilər. fransızlar ispan habsburqları ilə niderlanda və şimali italiyaya qarşı vuruşurdular.
otuzillik müharibə və vestfalın əsas xüsusiyyəti bu idi ki, avropa tarixində ilk dəfə başda fransa və isveç olmaqla dövlət maraqlarını dini maraqlardan üstün tutmuşdular.
vsetfal sülhü ilə avropada son orta əsrlər dövrü başa çatır və qarbi avropa ölkələri vestfal sisteminə daxil olur. hansı ki, bu sistem xıx əsrin əvvələrinə qədər saxlanır.
orda bir kol var uzakta.
o kol bizim kolumuzdu!
əkməsək də,
çəkməsək də,
o kol bizim kolumuzdu!
bob marley.
18 yaşinda ali ece tərəfindən beşiktaş yönətiminə təklif olunan amma beşiktaşın dahi idarəçiləri tərəfindən rədd olunan futbolist.
meksikanın qələbə qazanacağı oyundur.
məhəmməd əlinin özü kimi boksçu olan qızı. 30 dekabr 1977-ci ildə anadan olan leyla əli Məhəmməd Əlinin üçüncü həyat yoldaşı Veronika Porş Əlidən olan qızıdır.
kariyerası ərzində 24 döyüşə çıxıb və hamısında qalib gəlib. bunların 21-i Knockoutla başa çatıb. atasından fərqli olaraq döyüşləri elə də uzun çəkməyib. maksimum 3-4 raundda işi bitirir. 2007-ci ildə 29 yaşında kariyaresını başa vurub.
23 iyul 2007-ci ildə Ali Los-Ancelesdə keçmiş NFL oyunçusu Curtis Conwaylə evlənir. iki övladı var, oğlu Curtis Məhəmməd Conway Jr (2008) və qızı Sydney Jurldine Conway (2011). həmçinin 3 uşağı övladlığa götürüb.
leyla əlinin kariyerası ərzində ən məşhur döyüşü isə təbii ki, 2001-ci il 8 iyunda məşhur boksçu joe fraizerin qızı Jackie Frazier-Lyde ilə olan döyüşüdür. (bu vaxt əlinin 23, frazierin isə 39 yaşı vardı).
bu döyüş atalarının məşhur döyüş trilogiyasının ardı olaraq IV əli - fraizer döyüşü adı ilə tarixə düşüb. leyla əli 8-ci raundda hakimlərin qərarı ilə qalib gəlib.
əslində, qərblilərin yaxın şərq dediyi bölgənin indi olduğu kimi tarixən də nə qədər problemli bir bölgə olduğunu göstərən qanunlardı. oralar o qədər qanlı bölgələrdi ki, günümüzün ilk konstitusiyaları hesab olunan ilk yazılı qanunlar (hammurapidən əlavə uruk qanunları kimi) hamısı bu bölgədə meydana çıxıb. sonradan 3 səmavi dinin bu bölgədə yaranması ilə bu xaosun daha da böyüdüyünü düşünür bir çoxları. amma həmin bölgədə belə dini müxtəliflik olmasa yenə də belə qan töküləcəkdi. bilmirəm oranın havasından, suyundandı amma bu belədi. elə adicə şumer yazılarını oxusaz belə oradakı şiddətin, qanın tarixi köklərini başa düşərsiz.
bir də alqı-satqı sözü var. indiyə qədər bu sözün düzgün yazıldığı yer görməmişəm. hər yerdə belə yazılır: ev alqı-satqısı. amma əslində belə olmalıdı: ev alğı-satqısı.
dünya görüşü yox dünyagörüşü. bu söz türklərdən fərqli olaraq bizdə bitişik yazılır. çox adam bu sözü səhv yazır.
nigah yox nikah. əslində bizim dildə nigah sözü də var. amma o tamam başqa mənalı bir sözdü (baxış deməkdi). evlilik mənasındakı sözün düzgün yazılışı nikahdı.
futboldan zərrə qədər də anlayışı olmasa da affanın prezidenti vəzifəsini icra edən oğlan. inanın ki, yıldırım demirörenin futboldan anlayışı daha çoxdu nəinki rövnəq adbullayevin.
deməli bir gün jurnalistlər rövnəq abdullayevdən müsahibə alırlar. avstriya-azərbaycan oyunundan 1-2 gün qabaq. bu da deyir ki, ümid eliyirəm gözəl oyun olar. milli komandamız layiqli oyun göstərər. oyun play-off çərçivəsində keçirilər. play-off?
sən demə yetim fair play demək istəyib.*
belə duzdu məzəli bir əhvalat
(baxma: seymur da qız tapa bilmir)
Notice: Undefined variable: user_id in /var/www/soz6/sds-themes/vengeful-light/profile.php on line 1336
blok - başlıqlarını gizlət
Notice: Undefined variable: user_id in /var/www/soz6/sds-themes/vengeful-light/profile.php on line 1343