bugün wiki təsadüfi son
sözaltı sözlük
məsləhət postlar mesaj Profil

lucifermorningstar


322   1   0   1

əməldə sosialist, etiqadda marksist, kəlamda trotskist


blok başlıqlarını gizlət

Notice: Undefined variable: thisuser in /var/www/soz6/profilson.php on line 166
erdal eren

gecə-gecə yadıma düşən 17 yaşında edam edilən yoldaşımız. edam üçün yaşını artırdılar.

gökte turna dizim dizim
dinmez yüreğimde sızım
erdal eren'i asmışlar
ağıdını söyler sazım

ankara adı kara
bu yara başka yara
onyedi yaşındaydı
kıyılır mı erdal'a

gökyüzünden bize der ki
durmasın sevdamın çarkı
sen ağlama anacığım
çoğalırız türkü türkü

celal şengör

savadlı insan. amma original olum deyərkən bilim-doqmatikliyi edib pafoslu cümlələri ilə məni özündən iyrəndirmişdir. "empirical reality is not something to understand, but is something to live" ha, amma anlamaq istəyirsənsə bunu insanlara qarşı alçaldıcı və şiddət ehtivan edən söylemsel/fiziki fəaliyyətlər və onları dəstəkləməklə yox, müşahidələr və analizlərlə etmək lazımdır.

(youtube: )


edit: təbii ki, insan heterogen varlıqdır və akademisyenliyi ilə gündəlik həyatı fərqli ola bilər. amma dəstəklədiyi kolonializm, sömürücülük, monarxiyanı elm adıyla tərəfdarıdır. əslində tərəfdarı olduğu isə: (baxma: elit olmaq)

ən nifrət edilən insan tipi

ön-qeyd: ən nifrət edilən insan tipi adında başlıq yazacağım entryə tam mütənasib olmasa da, bu başlığı daha uyğun gördüm. daha uyğunu üçün: (baxma: xoşlanılmayan insan xüsusiyyəti)

elmi, fəlsəfi, sanatsal və daha teorik ağırlıqlı videoların altına "16 yaşında biri olaraq videolarınızı çox sevirəm", "bir lise 2. sinif şagirdi olaraq videolarınıza maraqla baxıram" tərzində rəylər yazanlar.

sözaltı günlük

hardasa 1 ay əvvəl gələcək haqqında hər şey qeyri-müəyyən idi. #332321 entrymdə qeyd etdiyim narahatlıqlar isə artıq keçib. hacettepedən gələn reject cavabından sonra göndərdiyim 5 universitetin hər birindən qəbul gəldi, özü də 2-si bursla. * biri tam burs, biri 50% bu barədə biraz sevinc hissi olsa da, içimdəki qeyri-müəyyənlik azalmaq əvəzinə daha da artır. bürokratik prosedurlar isə məni daha da yorur. imtahanlara hazırlaşmaq sənədləşmə işlərini yerinə yetirməkdən daha asandır. hər yerdən bir problem çıxır. təcrübənin hüquqiləşdirilməsi ruhumu yorur. məni daha çox həyəcanlandıran isə başqa bir sosialda seçəcəyim davranış strategiyasıdır. artıq burada öyrənilmiş davranış setlərini orada davam etdirmək istəmirəm.

qıy vaar!

bu yaxınlarda başlayacaq olan queer-feminist podcast seriyası. mövzuları əsasən “seks”, “seksuallıq”, “aktivizm” kimi mövzular olacaq.

infantilləşdirmə

bu sifarişi verən:heçözüdəbilmir
birinə uşaq kimi davranaraq yetişkinliyini inkar etmək

recep tayyip erdoğanın kitab yazması

recep tayyip erdoğanın “daha adil dünya mümkün” adlı kitabı yaxında satışa çıxacaq. qiyməti isə 40 tl.
kitabın arxa üzündə bunlar yazılıb:
sadece beş ülkenin bütün dünyanın kaderini etkileyecek konularda karar vermesi ne ahlaki ne adildir. dünya beş ülkeden büyüktür.

adil ve daha sürdürülebilir bir küresel barışın temini için çok kültürlülüğü ve çok kutupluluğu yansıtan bir bm’ye ihtiyaç vardır. dünya ne tek kutuplu ne de iki kutupludur, ne hâkim bir kültürün ne de birkaç imtiyaz sahibi aktörün kültürel hegemonyası altındadır. çok kutuplu, çok merkezli, çok kültürlü, daha kapsayıcı ve adil bir dünya inşa etmek mümkündür. böylesi bir dünya için ilk adres bm’dir. barışın, istikrarın, adaletin ve etkin küresel yönetişimin yolu, bm’nin reforma tabi tutulmasından geçmektedir. bm reformu ve özellikle güvenlik konseyi’nin yapısının yeniden oluşturulması, elbette tüm dünya ülkelerinin uzlaşmasıyla hayata geçecektir.

biz türkiye olarak, bu çerçevedeki teklifimizi uzun zamandır ifade ediyor ve tüm ülkelerin tartışmasına açıyoruz. çözüm önerimiz ise ‘dünya beşten büyüktür’ ifadesinde kendini bulan, bm güvenlik konseyi’nin yapısının değiştirilmesini merkeze alan bir perspektifin hâkim kılınmasıdır. konsey’in kıtaları, inançları, kökenleri ve kültürleri mümkün olan en adil şekilde temsil edecek bir yapıya kavuşturulacak şekilde yeniden yapılandırılması çözüm ve küresel barışın tesisi için devrimsel bir adım olacaktır
.”

nə deyim -*
(baxma: daha adil türkiye mümkün)

thaumazein

yunan dilindən tərcümədə "təəccüb etmək" mənasına gələn söz.

Aristotelə görə, fəlsəfə təəccüb etməklə, yəni thaumazein ilə başlayır. Ona görə insanlar baş verənlərə təəccüblə yanaşmağa başladığı zaman fəlsəfəyə giriş etmiş olurlar. "Dünyada nələr olur, qarşımdakılar nələrdir" kimi cavabları əksəriyyətin haqlı sandığı * ingilis dilində justified tərcümə olunan. Türk dilində əsasən "gerekçelendirilmiş" kimi ifadə olunur, amma Azərbaycan dilində tam qarşılığı olmadığı üçün haqq qazandırılmış kimi tərcümə edirəm inanclarla əhatələnmiş sualların predmetlərinə təəccüb etmək fəlsəfəyə girişin əsaslarındandır, aristotelə görə.

ancaq, bu tək fəlsəfəyə deyil, theorynin istifadə olunduğu bütün akademik və ya akademik olmayan sahələrə aid ola bilər. özünü empirik reallıqdan ayıraraq qarşındakını bilik predmeti halına gətirirsən. bu fəlsəfənin həm əvvəli, həm sonudur. məsələn, ailə quruluşu, normları və s. haqqında öyrənmək üçün özünü daxil olduğun ailənin gündəlik gedişatından ayırıb ailəyə qarşında və öyrəniləcək predmet kimi baxmaq da thaumazein sayılır. bu bölünmədə bilik predmeti ailə, subyekti isə sən olursan.

odtü professoru erdoğan yıldırım bir dərsində bu barədə danışmışdı, ona baxmaq üçün: https://ocw.metu.edu.tr/pluginfile.php/23327/mod_resource/content/3/7Ekim-Lecture-1.mp4

metroda kitab oxumaq

bu aralar sıxlıqla etdiyim fəaliyyət.
evdə kitab oxumaq havası, atmosferi tapa bilmirəm. bu yay ona görə bir neçə dəfə sadəcə kitab oxumaq üçün dərnəgül-həzi aslanov gedib gəlmişəm. bu aralar da, əsasən toplumun quruluşu və s. haqqında oxuduğum üçün toplumun içində olmaq, arada başını qaldırıb yazılanları pratik həyatda incələmək gözəl olur.

aidolma ehtiyacı

bu sifarişi verən: dasein
insanın, və ya hərəkətlər edərək özünə yaşam inşa etməyə çalışan varlıqların, təbiətində, ruhunda, özündə olmayan, lakin iqtidar mexanizmalarının inkişafı ilə birlikdə varmış kimi görünən ehtiyac.

bir insan galatasaraylı, fenerbahçeli, beşiktaşlı, manchester cityli, real madridli, yuventuslu olmadan da futbol təcrübəsini yaşaya bilər. bir insan #sözaltı artist, " karma canavarı" olmadan da sözaltı sözlükdə yazma təcrübəsində ola bilər.

dediklərimiz, müdafiə etdiklərimiz, qarşı çıxdıqlarımız bizi cəmiyyətin hər hansı yerində bir məkana oturdur və qrupa aid edir. o qrupda tək olsaq da, biz artıq fərd olmuruq. deyilən sözlər əvəzinə aid olduğu qrup üzərindən hökm edilir. hamımız toplumda hər hansı kimliyə aid edilirik: feminist-mizoginist, queer-eşşəksikən, qadın-kişi, böyük-uşaq, marjinal-qaqa və s. bunlar adlandırmadan başqa bir şey deyildirlər. başqasının gözündən olan hökmümüzdən əlavə bir məkana sahib deyildirlər. bu passiv, edilgen durumun üstünə keçmək üçün hər bir adlandırmanı parçalamaq lazımdır.

"Təbiət xalqlar, qəbilələr yox, yalnız fərdlər yaradar"- benedict de spinoza

vüqar biləcəri

1 il əvvəl bu gün ölmüş, ölümü tasua gününə təsadüf etdiyi üçün basdırılma ritualı zamanı qəbri ətrafında mərsiyyələr oxunan sənətkar, söz ustadı, şair, qəzəlxan və meyxanaçı. meyxanaçılar içərisində meyxananın oynaq ritmində limitlənməyib söz ilə ustacasına oynamağı bacaran şairlərdən biri idi. keçən il ölən vüqar idi, basdırılan isə söz oldu.

üzün gülür, gülər üzlüm, üzündə güllər açıb
Gözün gülür, qara gözlüm, gözündə güllər açıb.

Dizin-dizin könül ol vadiyi-məhəbbətdə,
Sürünmüsən o qədər ki dizində güllər açıb.

Xəlil üçün odu döndərdi Rəbbi gülzarə,
Təəccüb eylədi Nəmrud, közündə güllər açıb.

O Kərbəladı ki torpağı ətri-qəm qoxuyur,
Çölündə qanlar axıbdır, düzündə güllər açıb.

Vərəqdi hər açılan gül kitabi-hüsnündən,
Nə qədri sirri-nihanın özündə güllər açıb.

Gəl ey gül üzlülərin şahi, yolların bəzənib,
Ayağın öpməyə xatir, izində güllər açıb.

O lalə üzlü qış ilhamına bahar gətirib,
Vüqar, səbəb budu sözsüz, sözündə güllər açıb
.

günlük yazmaq

xristianlığın fərdin özü ilə, başqası ilə və dünya ilə olan münasibətləri arasından özü ilə olanı daha ön plana çıxarması nəticəsində əmələ gəlmiş fəaliyyət.
günlük yazmaq öz vicdanını müsahibəyə çəkmək, özünə etiraf etmək kimi nosyonlarla təməlləndirilmişdir. sokratdan etibarən gələn yunan mədəniyyətində də, özünü tanımaq, özünü dərk etmək kimi öz-münasibətlər ön plana çəkilmişdi. lakin, yunan mədəniyyətindəki bu öz-münasibətlər bir növ həqiqət və bilgi oyunları daxilinə salınıb həqiqətlə əlaqələndirilmişdi. xristianlığın gəlişi iləsə bu bilgi oyunları öz mahiyyətini itirmiş, nəfs, nəfsin tərbiyəsi fərdin ethosunda daha qabarıq şəkildə görünməyə başlamışdır. günlük yazmaq da, daha çox bu yöndə ortaya çıxmış etiraf mexanizmasıdır.

anarcho-copy.org

əsasən sol düşüncə olmaq əsaslı bir çox siyasi, feminist və queer əsaslı kitab/məqalələrin pulsuz şəkildə oxuna biləcəyi online platforma.

link link

plato.stanford.edu

pulsuz şəkildə geniş, açıqlayıcı, inkluziv fəlsəfi terminlər, problemlər, filosoflar haqqında oxuya biləcəyiniz internet platforması. demək olar ki, bütün fəlsəfi mövzular haqqında çox geniş yazılar vardır.
buyurun link

sci-hub

biliyin azad bazar məhsulu kimi təqdim edilməsinə məqalə/kitabların oxunmasının azad paradiqmaya daxil edərək protesto edən sayt. yaradıcılarına təşəkkürümü bildirirəm -*

jstor.org və digər məqalə və kitabları satan saytlardakı məqalə/kitabların linkini copy edib bura link yapışdırırsınız və oxumaq istədiyinizi oxuyursunuz.

həmmam xütbəsi

əli ibn əbu talibin nəhcül bəlağədə nəql olunan 184-cü xütbəsi. bu xütbənin həmmam olaraq adlandırılmasında səbəb bu xütbənin deyilməsinə səbəb olan həmmam adında səhabədir. bir gün, həmmam əli ibn əbu talibdən soruşur: “ey əmirəl möminin, pəhrizkarları mənə elə vəsf et ki, onları görmüş kimi olum.” əli ibn əbu talib ilk dəfə bu istəyi rədd etsə də, həmmamın təkidlərindən sonra başlayır vəsf etməyə.
təqvalıların * pəhrizkarların vəsflərindən sonra həmmam özündən gedərək vəfat edir.
əli ibn əbu talib ölümün səbəbini “düzgün nəsihətlər əhlinə belə təsir edir” deyərək izah edir.

həmmam xütbəsi- link1 link

həmmam xütbəsinin hacı şahin tərəfindən təhlili- link2 link

ulus baker

türkiyəli sosioloq, akademik və intellektual. əsasən gilles deleuzespinoza tərcümələri ilə məşhurdur. ankara, odtü və istanbul universitetlərində dərs deyib. odtüdə son verdiyi dərslərdən biri visual thinking olub. müəllimin kino, siyasət, medya haqqında çox gözəl dərsləri vardır. əvvəl-əvvəl anlaşılması çətin olan insanlardan biridir, ancaq anlatım ritmini anladıqdan sonra dediklərini anlamaq qismən mümkün olur.

dərslərində iştirak edənlər müəllimin bəzən 1 dərsdə 1 paket siqareti bitirdiyini deyirlər. tələbələrinin anlatdıqlarına əsasən çox bohem olub. hətta biriləri müdaxilə etməsə çimməzmiş bəlkə də. pişiyinin adı da psinoza olub -*

mənim üçün də, kaş ölməyəydi, onun canlı dərslərinə qatılıb, onunla həmsöhbət olardım dediyim insanlardan biridir.

“Her şeyi anlamak zorunda değilsiniz. Anlamak yalnızca dünyayla ilişkimizin bir düzeyinden ibaret, tümü değil.”- Ulus Baker

sanat ve arzu adlı seminarlarını buradan izləmək mümkündür: https://www.youtube.com/watch?v=3LX4SSX9L1w&list=PLuzUG_OWgVKdvkEZ8fhzc6SrDRlCSVDfp

« / 20 »
Notice: Undefined variable: user_id in /var/www/soz6/sds-themes/vengeful-light/profile.php on line 1336


blok -   başlıqlarını gizlət
Notice: Undefined variable: user_id in /var/www/soz6/sds-themes/vengeful-light/profile.php on line 1343