bugün wiki təsadüfi son
sözaltı sözlük
məsləhət postlar mesaj Profil

mariya kürüsü


383   0   0   0

məndən bir də olmayacaq...


blok başlıqlarını gizlət

Notice: Undefined variable: thisuser in /var/www/soz6/profilson.php on line 166
love is

içindəki karikaturalarıyla özəl qılınan türkiyə istehsalı saqqız.

yeni zellandiyalı karikaturist kim grove casali 1970-ci ildə çəkdiyi ilk comics şöhrət qazanandan sonra salfet üzərində ağ-qara şəkillər çəkməyə başlayır. bu şəkillərdə kiçik cinsi özəlliklərə sahib* i mean əyinlərində paltar yoxdu, amma açıq-saçıq da deyil eyni boyda 1 qız, 1 oğlan yer alırdı. deyilənə görə, qarasaçlı oğlan karikaturistin gələcək həyat yoldaşı italiyalı Roberto Casaliyə göndərmə idi.

1975-ci ildə kim britaniyalı rəssam Bill Asprey ilə tanış olur və ona bu şəkilləri daha özəl, rəngli formada “Mail on Sunday” adlı britaniya qəzetinə comics kimi çəkməyi təklif edir. bill razılaşır, ancaq bir müddət sonra həmin şəkilləri türkiyə qida şirkəti olan kent alır.

beləliklə "love is..." saqqızı ilk dəfə türkiyədə istehsal olunub, daha sonra avropaya yayılır. ilk başlarda iki rəng və iki dadda alıcılara təklif edilən saqqız "iki meyvənin sevgisi"ni* “the love of two fruits” simbolizə edirdi. hal-hazırda neçə kombinasiyada istehsal olunduğu isə mənbəyə görə 6, 8, 10 olaraq dəyişir..

1997-ci ildə kim casali öldükdən sonra bill, kimin böyük oğlu stefano ilə əlaqələrini saxlayaraq hər gün "hekayə"lər yazmağa davam edir.
rəvayətə görə o, bu şəkillərin saqqıza büküldüyünü uzun zaman sonradan bilibmiş.

üzümü güldürən şəkillərdən:
https://i.imgur.com/JHsallU.jpg


https://i.imgur.com/nbd8kCi.jpg

https://i.imgur.com/34o66n8.jpg

https://i.imgur.com/hubWcJ8.jpg


mənbə:
link1 link
link2 link

yeni üzv olanlara məsləhətlər

anonimliyinizi qoruyub-qorumayacağınız haqqında 2 dəfə yox, daha çox düşünüb sonra qərar verin. "qorumaq" adı altında gəzib sözlük çərçivəsində salam-sağ olunuz olan hər yazar adınızı, təhsilinizi və s. soruşanda illərdir bu anı gözləyirmiş kimi reaksiya verməyin. dedim axı, dəqiq olsun.. deyirik ki, hə addı da, nolsun? amma "nolsun?" keçmir burda, adamın həvəsi qaçır, entry yazanda əvvəlki rahatlıqla yazmır, hislərini və düşüncələrini paylaşmaqdan çəkinir. sosial problemləriniz bir az da olsa varsa, bu bəs edir qalın yazdığım şeyin baş verməsinə.

entrylərinə baxıb kiminsə şəxsiyyəti haqqında konkret düşüncələrə gəlməyin. tələsməyin heç nəyə. sonra yanılanda yaxşı olmayacaq.

"çox bilirəm" moodunda gəzməyin başlıqlarda, onsuz hiss edilir girdiyiniz entrylərdən. 1 cümləlik hır-zır yazmaq sizi yazar etmir, status olaraq yazar olsanız belə.

sözlükdə bir-neçə yazar, nə bilim mod, lap elə yazılan entry xoşunuza gəlmirsə, bu sözlük haqqında gedib qıraqda "yaxşı yer deyil bla düşük-düşük şeylər yazırlar", "hamısı yanıqdı aq tökülüşüblər ora" və s. kimi cümlələr istifadə etməyinizə haqq vermir. sözlüyü tanımayan birinə yuxarıda sadaladıqlarım əsasında məlumat verməyiniz də həmçinin. qiymətləndirməni düzgün aparın. unutmayın ki, siz bunları deməklə sözlükdəki n qədər başı aşağı sözlük yazarının haqqına girmiş olursuz.

nəsə araşdırıb yazanda bir mənbəyə əsaslanmayın. tələsməmək bura da aiddir. səbrlə oturub oxuyun, baxın, dəqiq məlumat toplayıb sonra gəlin burda paylaşmağa. yazarda media savadlılığı yaxşı şeydi. nəzərə alaq ki, bura bir çoxlarının güvənərək oxuduğu, yazılanlara inandığı bir forumdu. burdan oxuduğu şeyin səhv olduğunu başqa yerdən bilib sözlük haqqında mənfi hiss və düşüncələrə qapdırmayaq kimisə. sırf siz araşdırmadan məlumat vermisiz deyə bu olmalı deyil.

hə, bir də, maarifləndirici nəsə yazırsınızsa və başlığı özünüz açırsınızsa, birinci həmin başlığın başqa formada açılmış olmadığına əmin olun. yox, hazır başlığa entry girirsinizsə, başlıqdakı entryləri oxumaqda fayda var. sonra təkrarçılıq da olmasın, siz də pis olmayın "aa, yazdığımı 2014-də yazıbmışlar ki" deyə.

bu da 6 aylıq "ömrüm"də çıxartdığım dərslər. hələlik paylaşmağa layiq gördüklərim bu qədər, təzə nəsə olan kimi editləyəcəm.

xoş gəlirsiz.

sami yusif

"azerbaijan: a timeless presence" albomu ilə ürəyimin ən dərinliklərində özünə yer etmiş azərbaycan əsilli müvəffəqiyyətli müğənni. albomda bir çox mahnılarını özü bəstələdiyi bəstəkar.
49 dəqiqəni daha dəyərli etmək, qulağın pasını, ruhun "kir"ini atmaq üçün möhtəşəm bir üsul, mükəmməl bir iş. təbii ki, albomu belə zirvəyə mindirən tək sami yusif deyil mənim üçün. yenə yenidən vurulduğum tarın, kamançanın səsi, əvəzsiz xalq mahnılarımız, haqqında bir şey deməyə ehtiyac duymadığım sevda ələkbərzadə, adlarını bilmədiyim neçə muğam vokalisti, qanonda, balabanda, nağarada ifa edən istedadlar..
muğamı iliklərimə qədər duyduğum, daha yaxşı ola bilməzdi dediyim kompozisiyalar.. həqiqətən də qüsursuz musiqiyə, ədəbiyyata, incəsənətə malik olduğumuzu bir daha xatırladır bu albom.

"insana səslə toxunmaq olar?" sualına cavab olmayacaq qədər böyük olan, yaxud sualdan daha böyük sözsüz cavab, live versiya:

(youtube: )


bəzi seçilmiş şedevrlərdən:
(youtube: )

(youtube: )

(youtube: )

(youtube: )


xoş istirahətlər...

oksigen

nə qədər əhəmiyyətli element olduğunu bilirdim, ancaq 5 saniyə onsuz dünyanı bu cür təsəvvür eləməzdim.

əvvəla hoover dam, the pantheon dam, lap elə uzağa getməyək, bakıdakı crystal hall, flame towers kimi betondan tikilmiş bütün tikililər yerlə-yeksan olacaqdı. çünki betonun tərkibində su, hava, sement, aqreqatlar(gravel daşları) və başqa qarışıqlar var. hansı ki, elə adicə sementi götürsək, tərkibində kalsiumun, aliminiumun, dəmirin və silisiumun oksidi, yəni oksigenlə birləşməsi var. həmin metallar ki, bu metalların oksidləşməsi, betonun səthindəki oksid təbəqəsi betonun armaturla birləşməsinə şərait yaradır. armatur betonun möhkəmliyinin artması üçün lazımdır və betona polad armatur daxil etməklə betonun bir üst levelini, dəmir betonunu yaradırlar. indi özünüz təsəvvür edin maddələri bir-birinə birləşdirən həmin oksigen olmasa idi nə olardı. heç nə, ancaq toz-tozalaq. betondan geriyə ancaq toz qalacaqdı.

"birləşdirən" oksigen həm də maddələri bir-birindən ayırır. bu maddələr metallardı. metalların demək olar böyük qismi təbiətdə sərbəst şəkildə deyil, oksigen və başqa maddələrdə birləşmə şəklində tapılır. yəni, oksigen olmasa təbiətdəki metallar bir-birinə yapışacaqdı.

bizi günəşin ultrabənövşəyi şüalarından qoruyan təbəqə - ozon(o3) qatı da oksigendən ibarətdir. bu qat olmasa dərimizdə ağır günəş yanıqları əmələ gələr, bədənimizdəki bütün damarlar şiddətli bir təzyiq ilə partlayardı. çünki atmosferin təxminən 21%-i itirmək, 21% hava təzyiqinin azalması deməkdir. bu təzyiq dəyişməsi də anidən suyun 2000 metr dərinliyinə düşməyə bərabərdir.

oksigenin yanma reaksiyalarını həyata keçirən önəmli element olduğundan, oksigen olmasa heç bir yanma prosesi baş verməyəcəkdi. maşınlar, təyyarələr, habelə elektriklə təchiz olunmuş nəqliyyatın istənilən növü dayanacaqdı. təsəvvür edin, yerdəki maşınlar girir bir-birinə, üstünə də göydə uçan təyyarələr, helikopterlər hamısı birdən yerə düşür. tam bi felaket..

yer üzünə qaranlıq çökərdi oksigensiz. çünki günəş şüasının yer üzünə çatması üçün, o atmosferdəki parçacıqları sıçrayaraq keçir, beləliklə işıq yaranır. oksigen olmasa atmosfer daha az sıx olacağından həmin şüaların keçməyə hissəcikləri də azalacaq, hər tərəf qaranlıq olacaqdı.

bunlardan əlavə, yer qabığı da tamamən parçalanacaq, çökəcəkdi. çünki yer qabığının təxminən 45%-i oksigendən ibarətdir. özü də parçalanmış hissələr toz topası halını alana qədər bu parçalanma davam edəcəkdi..

toyda oynatmaq üçün dirəşən xala

karantində toy-şənliklərin keçirilməsinə qoyulan qadağa nəticəsində darıxdığım xalalardı..
ən uzaq qohumun toyunda belə "quda" mahnısından tutmuş, az qala "vağzalı"ya qədər oynayan adamam. elə olur onlar məni oynatmaq üçün yox, mən onları oynatmaq üçün dirəşirəm. mənə qəşəng hiss etdirən 2-3 şeydən biri oynamaqdı, o da belə. eh, səhər-səhər kefimiz qaçdı yenə...

fuad poladov

qayınana filmindəki cənnət xalanın ayazı.
az öncə səsləndirdiyi bu fikirləri çıxdı qarşıma:
"Mənim təbiətim gəncliyimdən belə formalaşıb: desəm öldürərlər, deməsəm ölləm. Ölkədə çoxlu ölüm hadisələri olur. Bilirsiniz niyə? insanlar deyə bilmədiklərinə görə ölürlər. Onsuz da ölürsən, elə deyib ölmək daha yaxşı deyilmi? Deni Didronun bir sözü var, deyir biri var, böyrək daşından, öd çatışmazlığından, lap elə ürək çatışmazlığından öləsən, bir də var, ideya uğrunda öləsən. Öləndə də biləsən nəyə görə ölürsən."

uşaqlığı xatırladan şeylər

beethovenin für elise əsəri.

(youtube: )


o vaxt kənddə xalamın mücrüsü var idi, içində balaca balerina. mücrünü açıb balerinanı qoyurdun, für elise sədaları altında fırlana-fırlana oynayırdı özü üçün. elə maraqlı idi ki bir ayağı arxaya doğru qalxmış, iki əli başının üstündə birləşmiş mini balerinanın rəqsinə baxmaq, bizi görən də elə bilərdi londonda royal opera house-da oturub həqiqi ballet izləyirik..

necə xoşbəxt olurduq 1, bəlkə də yarım dəqiqəlik "ballet show"dan.. bütün günü dilimizdə "dırıdırırı" oxuya-oxuya balerinalıq edirdik. su içməyə o pozada, mağazaya o pozada, tualetə belə o pozada girib-çıxan, çəhrayı xəyalları olan qızlar idik. indi üstümüzü toz basıb, rənglərimizi itirmişik, tapa bilmirik, nəinki xəyal qurmaq.

riyaziyyat və musiqi

pifaqorun riyaziyyata olan münasibəti çoxlarına məlumdur. rəqəmləri atributlaşdırması, riyaziyyatı həyatda var olan hər şeyin təməli kimi izah etməsi, qarşılaşdığı hər şeydə riyaziyyat görüb onları riyaziyyatla açıqlaması və s.
pifaqorun rəqəmləri riyaziyyatdan başqa əlaqələndirdiyi sahələrdən biri də musiqidir.
alim bir gün dəmirçi bazarından keçərkən onun diqqətini mağazalardan gələn çəkiç səsləri çəkdi. dayanıb səslərə qulaq asanda gördü ki, bazardakı mağazanın hərəsindən ayrı-ayrı səslər gəlir. çünki dəmirçilərin istifadə etdiyi çəkiclərin ölçüləri bir-birindən fərqli idi. müəyyən qanunauyğunla çıxan çəkic səslərinin bir musiqi parçasını xatırlatdığının fərqinə vardı. başa düşdü ki, çəkic ölçülərinin fərqli olması səsin fərqli notlardan çıxmasına səbəb olur. çəkic nə qədər ağırdısa, notun dəyəri o qədər aşağı idi. mağazalardan gələn səslərə qulaq kəsilən pifaqor hiss etdi ki, qulaq asdığı "musiqi"nin ahəngini çəkiclərdən birinin səsi pozur. dəmirçilərdən icazə alıb bir test aparmaq istədi. çəkicləri bir-bir əlinə götürüb onları diqqətlə "süz"dü, hər birinin ağırlığını ölçdü. apardığı ölçülərdən ahəngi pozan çəkici tapdı və "orkestr"dan çıxartdı. belə qərarə gəldi ki, çəkiclərin ağırlıqları müəyyən bir silsilə ilə düzülüb. beləlikdə musiqi ilə riyaziyyat arasındakə əlaqəni də kəşf etmiş oldu.

musiqi tədqiqatları aparan alim, simli alətlərdə simin qısalması ilə çıxartdığı səsin incəldiyini görmüşdü. iki simdən birinin uzunluğu digərindən 2 dəfə çox idisə, qısa simin çıxartdığı səs uzun simin çıxartdığı səsin bir oktava üstündəydi. simlərin uzunluqları 3-də 2 nisbətində idisə, iki simin çıxardığı səs 5 qat idi. məsələn simli musiqi alətində barmağımızı tellərdən birinin ortasına daha çox basdığımız zaman simin ayrılmış 2 hissəsindən birinə vuranda ortaya çıxan səs, simin boş olanda çıxardığı səsin bir oktava üstündədir. yenə barmağımızı simin 3:2 nisbətində bölündüyü nöqtəsinə qoysaq, simin boş olanda çıxardığı səsdən 5 qat yuxarı səs çıxacaqdır.

mənbə: ali çimen - tarihi değiştiren bilginler; sayıların babası/pisagor

akinchi project

azərbaycandilli seqmentdə keyfiyyətli kontentlər hazırlayan təşəbbüslərdən biri, hətta deyərdim ən yaxşısı.

əkinçi layihəsi 2017-ci ilin yay aylarından fəaliyyətinə başlamış və hələ də aktiv olan multimedia platformasıdır. fəaliyyət illərində 30-a yaxın animasiya, 100-dən artıq studiya çəkilişləri, təqdimatlar müsahibələr hazırlamış platforma, hazırladığı kontentlərin yüksək keyfiyyəti ilə seçilir.

kontentlər, əsasən, müzakirəyə ehtiyacı olan, ancaq kifayət qədər müzakirə edilməmiş mövzuları özündə ehtiva edir. o mövzular ki, başqa media qurumları tərəfindən lazımi diqqət görməyib.

təəssüflər olsun ki, seçdiyi mövzular üçün istifadə etdiyimiz "lazımı diqqət görməyib" cümləsi platformanın özünə də aiddir. gördüyü işlərə baxanda bu fikrin nə qədər haqlı olduğu açıq-aydın hiss olunur.

maraqlı işlərindən bəziləri:

(youtube: )

(youtube: )

(youtube: )


platformanın yaradıcısı vüqar salamlı və onun komandasına uğurlar diləyir və bütün diqqətdənkənar qalmış bu kimi layihələrin layiq olduqları yerə çatmalarını arzulayırıq.

nazım hikmet

rəvayətə görə nazım hikmet qaçaq olduğu və polislər tərəfindən axtarıldığı bir zamanda sevgilisi piraye ilə görüşmək istəyir. bunu da piraye'yə güvəndiyi dostu tərəfindən çatdırır. ancaq dostu onu satır, polislərə görüşün saatından tutmuş, hansı parkda, hansı tərəfdə, hansı ağacın yanında baş tutacağına qədər deyir. görüş vaxtı nazım həmin ağacın yanına çatanda görür ki, ətrafda çoxlu polislər var, qaçsa onu görəcəklər* hərçənd polislər çox idisə o gələndə necə görməyiblər, maraqlıdı . odur ki, həmin ağacın başına dırmanıb gözləyir. gözləyəndə piraye'yə də bir işarə vermir, çünki bilirdi piraye'nin bir hərəkəti onları pis vəziyyətə sala bilər. ağacın başında olanda üstündə həmişə kağız-qələmi olan yazar, onları çıxardıb həmin şeiri yazır:

Başım köpük köpük bulut, içim dışım deniz,
ben bir ceviz ağacıyım Gülhane Parkı'nda,
budak-budak, şerham-şerham ihtiyar bir ceviz.
Ne sen bunun farkındasın, ne polis farkında.
Ben bir ceviz ağacıyım Gülhane Parkı'nda.
Yapraklarım suda balık gibi kıvıl-kıvıl.
Yapraklarım ipek mendil gibi tiril-tiril,
koparıver, gözlerinin, gülüm, yaşını sil.
Yapraklarım ellerimdir, tam yüz bin elim var.
Yüz bin elle dokunurum sana, istanbul'a.
Yapraklarım gözlerimdir, şaşarak bakarım.
Yüz bin gözle seyrederim seni, istanbul'u.
Yüz bin yürek gibi çarpar, çarpar yapraklarım.
Ben bir ceviz ağacıyım Gülhane Parkı'nda.
Ne sen bunun farkındasın, ne polis farkında.


şeirə yazılan mahnı bir çoxları tərəfindən səslənsə də mənim üçün ən qəşəngi cem karaca repertuarından olan versiyasıdı:

(youtube: )

doğma, maraqlı, oynamalı bir havası var..

wye oak

amerikalı indie rock qrupu.
qrup iki nəfərdən ibarətdir - andy stark və jenn wasner. andy vokalist olub elektro və ya akustik gitarada, jenn isə drum və keyboardda ifa edir.
studio albomları:
-If Children (2008)
-The Knot (2009)
-Civilian (2011)
-Shriek (2014)
-Tween (2016)
-The Louder I Call, the Faster It Runs (2018) )

bilmirəm bu parçasıyla tanımışam deyədi, ya yox, ancaq bunun yerini başqa heç biri vermədi:

(youtube: )


daha bir-neçəsi üçün:
(youtube: )

(youtube: )

(youtube: )


bəzən indie folk, dream pop janrlarına da üz tutan qrup 2006-cı ildən fəaliyyətə başlayıb və hələ də davam edir.* yaxşı ki

theano

bilinən ilk qadın filosof kimi tanınan krotonlu teano.
eramızdan əvvəl 530-480-cı illərdə yaşadığı təxmin edilir. brontinusun qızı, pifaqorçuluq* pifaqorçular məktəbi cərəyanının yaradıcısı, eyni zamanda pifaqorun tələbəsi, ilk ardıcıllarından biri və həyat yoldaşı olmuşdur.
teano riyaziyyat, fizika, tibb və uşaq psixologiyası haqqında yazılmış tezislərə sahib olması ilə tanınır. araşdırmaçılara görə teano ömrünün sonlarında doğulduğu yerdə - italiyanın kroton şəhərində riyaziyyat müəllimi kimi fəaliyyət göstərmişdir. onun qadınlara da dərs deməsi siyasəti pifaqor məktəbini dövrünün çağdaşlarından fərqləndirirdi. çünki həmin zamanlarda qadınlara heç bir siyasi və təhsil haqqı tanınmır, qadınları mülk kimi görür və ən yaxşı ehtimalla ev sahibi və həyat yoldaşı olaraq tərif edirdilər.

krotonlu teano “Düşünməyən qadın olmaqdansa, başıboş bir at olmaq daha yaxşıdır.”, "bir kiş ilə yatağa girən qadın paltarı ilə birlikdə təvəzökarlığını da çıxarmalı və sonra yenə eyni paltarı ilə geyinməlidir." cümlələri ilə məşhurdur.

social anxiety

utancaqlıqdan daha böyük və daha ciddi psixoloji pozuntu.

məktəbdə başqa siniflə birləşəndə səni lövhəyə çıxıb danışmaqdan çəkindirməklə başlayıb, sırf müsahibə hissəsinə görə hansısa təcrübəyə, iş görüşməsinə müraciət etməməklə davam edir həyatında. universitetdə sırf camaatın içinə çıxıb prezentasiya danışacaqsan deyə "danışmıram, aşağı qiymət yazın" deməkdir bir az da. hansı ki evdə, yolda, tənəffüsdə ancaq onu oxumuşdun, kifayət qədər yaxşı hazırlaşmışdın. kursa getmək qorxusundan evdə self-study edərək öyrəndiyin ingilis dilini inkişaf etdirmək istəyərsən, conversation clublara qoşulmaq ya da elə tanıdığın dil bilən dostlarınla practise etmək istəyərsən ancaq yenə icazə verməz bu andıra qalmış. canın ağrıyar, xəstələnib yatağa düşərsən, xəstəxanaya gedib həkimlərlə, işçilərlə danışacaqsan, özünü izah edəcəksən deyə getməkdən qorxarsan. qonaqlıqda ən qıraqda oturarsan, səsini çıxarmazsan birdən kimsə səndən nəsə soruşar deyə.
təzə insanlarla tanış olanda ağzını bıçaq kəsməz. birdən kəkələyərsən, sözləri düzgün istifadə etməzsən, nəsə səhv buraxarsan, hamı da buna görə səni qınayar, sənə gülər, sən haqqında fikirləşib və danışarlar deyə həmişə diqqətdənkənar yerlərdə fırlanarsan. heç kimin gözünə görünməyim duasını edə-edə ən qırağa çəkilərsən. kimsə sənə yaxınlaşanda bütün bədənin əsər. budur bədəninin temperaturu artır, tərləyirsən, dizlərin sözünə baxmır, bu dəqiqə yerə yıxılacaqsan fikirləşib özünü harasa söykəyirsən. yıxılmaqdan da qorxursan çünki. yenə yıxılarsan və yenə hamı sənə baxar. ağırdı axı bu.. hə, başına daş düşdü, gəldi həmin tanımadığın adam. səndən söz soruşur, ağzını aça bilmirsən, gücün çatmır. boğazın düyünlənir, boğazını arıttaya-arıttaya birtəhər səsini çıxarırsan. elə danışırsan ki, heç özün başa düşmürsən nə dediyini. səsin titrəyir, cümləni əyriş-üyrüş vəziyyətə salıb çıxardırsan ağzından. nə qədər bərbad danışdığını bilirsən və həyəcan daha da çox basır səni. tez bitsin bu işgəncə istəyərsən. bəhanə axtararsan söhbətdən çıxmaq üçün. yoxsa bu dəqiqə hamı sənə baxacaq, hamı sənin qüsurlarını görəcək, hamı sənə lağ edəcək, güləcək. hər yerdə səndən danışacaqlar, səni tema eliyib söhbətlərdə fırladacaqlar...

o qədər bərbad hisdi ki, heç kimə arzulamıram bunu. qaldırmaq çox çətindi inanın mənə. adi sözlükdə fikirlərini paylaşanda 15 milyon dəfə götür qoy edərsən, nəsə danışmaq istəyərsən amma qorxarsan. yazdığın yazını yenə 15 milyon dəfə oxuyub naraatçılıqdan öz içini yeyərsən. çox adam var axı burda. heç kimi tanımırsan axı. paylaşmağa təkan verən tək şey elə anonimlikdi, ancaq bir yandan da özünə sual verərsən ki, nə olsun anonimsən? sənin adını bilməmələri, üzünü tanımamaları sənin üçün anonimlik sayılmır. içini bilirlər sənin, yazılarını oxuyurlar. səni əsl tanıyan onlardı. ya səni tanıyan adamlar səni bəyənməzsə? ya səni qınayarlarsa? ya gülünc yeri olacaqsansa?..
bu ən adi halıdı, uşaqlar. gülməlidir, hə? bilmirəm bu dəqiqə hansı vəziyyətdə görürsüz məni, nə cür görünməyim fikri də məni narahat edir hal-hazırda, ancaq bir şeyi bilirəm ki, dəsmal götürüb ağlamaqlıq haldı.

ən pis tərəfi odur ki, məsələ oldu-bitdi, kimsə sənə yaxınlaşdı, söz soruşdu və çıxıb getdi. ancaq içindəki səslər hələ susmur. hələ də bədənin əsir, hələ də ola biləcək şeylər fikirləşib özünü ən pis vəziyyətə salırsan. hər yadında düşəndə ürəyin yerindən çıxacaqmış kimi..
bir də kimsə səni geri çevirəndə düşdüyün forma var. ay allah... izah edilməzdi...

arada fikirləşirəm ki, kaş hansısa orqanımda olardı problem. məsələn ciyərimdə, bağırsağımda, nə bilim e böyrəyimdə. bir azın kəsib götürərdilər və bitərdi bu məsələ. nə olsun yarımçıq orqanla yaşacaqdım. nəticədə bitəcəkdisə, lap orqansız da yaşamaq məqbulumdu. yoxsa bu cür problemləri həll etmək mənə mümkünsüz görünür, getdikcə, hər belə hal yaşadıqca dibə düşürəm. dibə, dibə, əən dərinə. o qədər dibdən baxıram ki, olanlara, üstə çıxıb bu problemə son qoyacağım gün mənim üçün heç vaxt yaşanmayacaq gündü. yaşayan ölü kimi bir şeyəm və deyəsən ən pikində.

gjensynsglede

norveç dilində illərdir görmədiyimiz birini görəndə keçirdiyimiz sevinc hissinə verilən ad.

backpfeifengesicht

alman dilində xoşumuza gəlməyən və ancaq yumruqlamaq istədiyimiz üz üçün istifadə edilən söz.

sehnsucht

alman dilindən bizim dilə "həsrət" kimi tərcümə olunan söz.
kim üçün və ya nə üçün nə səbəbə darıxdığını bilməyəcək qədər çox darıxmaq mənasına gəlir.

rəşid behbudov

bir dəfə bir dostum mənə maraqlı sual vermişdi: "yenidən doğulsaydın hansı dövrdə və harada doğulmaq istəyərdin?" sual qədər maraqlı, əsaslı bir cavabım yox idi. "elə doğulduğum vaxtda, doğulduğum yerdə" deyib keçmişdim. fərqi yox idi çünki.
bəlkə də həmin dostumu qeyri-adi bir cavab eşitmək üçün verməmişdi bu sualı, ancaq sual mənə "qeyri-adi" dəyişiklik yaradacaq qədər toxundu. suala cavabım yox idi və başa düşürdüm ki, bunun səbəbi nə istədiyimi bilməməyim, özümü tanımamağımdır.
bu faktı gördükdən sonra özümə və həyata baxışım dəyişdi. hər şeyə daha ciddi yanaşır, mənim üçün yaxud elə özlüyündə nə dərəcədə əhəmiyyətli, nə dərəcədə xoşagəlməz, nə qədər doğru, nə qədər yalnış olduğunu soruşmağa, sorğulamağa və həyata fərqli yöndən baxmağa başladım. başladım və başa düşdüm ki, mən heç olmamışam. sən demə mən yayın istisini, günəşi yox, qışın soyuğunu və melanxolik ruhunu sevirmişəm. çox adamın əhatəsində olub, hər gün qruplu gəzməyi, deyib-gülməyi yox, sakit, tək və məqsədli yürüşləri daha üstün tuturmuşam. sən demə disco mənlik deyilmiş, klublar mənlik deyilmiş. mən baletə baxmağa vurğun imişəm, operaya qulaq asmaq mənim ruhumu oxşayırmış. sən demə, mən hərəkətli trash mahnılardan, hiphopdan daha çox rock, blues, klassik sevirmişəm. ən çox da öz milli klassiklərimizi, retro mahnılarımızı sevirmişəm mən..
azərbaycan retro mahnıları deyəndə ağlıma bir ad gəlir. hansı ad ki, həmin adın qarşısına hansısa təyinedici söz yazmağa, onu izah etməyə nə mənim gücüm çatır, nə də hansısa sözcüyün. o ad ki, milli mahnılara onun sayəsində könül bağlamışam, azərbaycan musiqisinə onun "pəncərə"sindən baxıram, onun səsindən sevirəm..
sənətinin ən güclülərindən biri, orijinal ifaçı, əvəzedilməz səs sahibi, dahi sənətkar, bir şuşa(!) incisi...

1915-ci ilin bu günündə - dekabrın 14-ündə tiflisdə dünyaya gəlmiş rəşidin atası məcid behbudov əslən şuşalı xanəndə imiş. uşaq yaşlarından məktəb xorunda oxumuş, sonradan tələbə öz fəaliyyət orkestrində çalışmışdır. 1943-cü ildə "arşın mal alan" filmində baş rol üçün dəvət almış və 1946-cı ildə bu roluna görə mükafatlandırılmışdır. dünyanın 30-a yaxın ölkəsində öz repertuarları ilə azərbaycan xalq və bəstəkar mahnılarının məhşurlaşmasına böyük töhfələr vermişdir.
Rəşid Behbudov 1989-cu il iyunun 9-da Moskva şəhərində dünyasını dəyişdikdən sonra onun xatirəsinə bakıda küçə, həmin küçədə mahnı teatrı və həmin teatrın qarşısında abidəsi ucaldılıb. 2016-cı ildə isə Azərbaycan Xəzər Dəniz Gəmiçiliyi tərəfindən "Rəşid Behbudov" adında sürətli sərnişin gəmisi istifadəyə verilmişdir.

hə, indi dostumun sualına verməyə tutarlı bir cavabım var. dövrünün çətinliyinə baxmayaraq, yenidən doğulsaydım 20-ci əsrin əvvəllərində, yenə azərbaycanda doğulmaq istəyərdim. rübabə muradova, şəfiqə axundova, şövkət ələkbərova, oqtay ağayev, qara qarayev, tofiq quliyev, emin sabitoğlu, asəf zeynallı, fikrət əmirov və daha neçə dahinin dövründə. radio və televizorun yeni ixtira olunduğu həmin zamanlarda adını sadaladığım karifeylərin musiqisinə, səsinə qulaq asmaq üçün,onlara daha yaxın olmaq, canlı görmək üçün nələrimi verməzdim ki? əsas da rəşid behbudovun..

« / 20 »
Notice: Undefined variable: user_id in /var/www/soz6/sds-themes/vengeful-light/profile.php on line 1336


blok -   başlıqlarını gizlət
Notice: Undefined variable: user_id in /var/www/soz6/sds-themes/vengeful-light/profile.php on line 1343