Ayaz -bu aşk
Ты не веришь в любовь, но тем, кто в неё верит, ты даришь надежды
blok başlıqlarını gizlət
dəniz
sözaltı fotoqrafiya
sözaltı fotoqrafiya
sözaltı fotoqrafiya
sözaltı fotoqrafiya
sözaltı fotoqrafiya
sözaltı fotoqrafiya
Notice: Undefined variable: thisuser in /var/www/soz6/profilson.php on line 166
instagram hesabında yemeyin şeklin çekib paylaşmaq
Çox dəyər verirdim bəlkə dəliydim?
Bəlkədə tələsdim, həvəsli idim
Qururdan keçirdim etməməliydim
Nə olsun,bəlkədə qismətdə yoxdu
Tək qoydun,özümdə olmadm biraz
Yəqin bu vəziyyətdən edərlər xilas
Çarəni yuxuda görürdüm əsas
Başqa bir çarəmiz,əlbətdə yoxdu)
Hər dava, hər savaş,hər qalmaqalda
Şikayət etmirəm yəni hər halda
indidə gəl bunu könlünü alda
Valla o şirinlik şərbətdə yoxdu)
Nə əmək sərf etdim, yenə edərdim
"Hər şeydə bir olaq"bu idi dərdim
Kaş deirəm bezib, çıxıb gedərdim
Daha o əziyət,zəhmətdə yoxdu
Ləzət eliyirdi nəysə deyişin
Mənə maraqlı idi sənin hər işin
Xətrimə dəy yenə,bu cür gedişin
indi nə xətrə dəymək,minnətdə yoxdu
Əlaqə kəsildi özümə qapandm
Vaxt lazımdı bizə bi müddət sandım
Bloka atdın aa onda inandım
Yəniki arada hörmətdə yoxdu??
Düşünə bilmirsən silərəm səni
Ya başqa bir şey olar gedərəm yəni
Həyat bağışlamır tez tərk edəni
Nə vaxtımız var,heç müddətdə yoxdu
Sən başqasın yerimə qoya bilərsən
Məni tək qoyaraq gedə bilərsən
Düşünmədinki,mənsiz sən neyniyərsən
Həyata tutunmağa taqətdə yoxdu
Düzdü gəzdirirəm hər an ağlımda
Təəssüfki deilsən indi yanımda
Mesaj atmadığın hər sabahımda
Özümə verməyə qiymətdə yoxdu
Yaraşdım,sanıram sənin yanına
And içə bilərəm sənin canına
Heç meyl etmədim mən başqasına
Bilirsən, məndə o adətdə yoxdu
cəsarət. xalq olaraq çox yaxşı risk etdiyimiz şey qarşı tərəfi tanımadan tez-bazar onunla evlənmək riskidir.
Milyonlarla insanı zəhərləyən tütün
"Əgər siz "intellektual" deyəndə işi əlləriylə yox, başıyla görənləri nəzərdə tutursunuzsa, onda bank işçisi intellektualdır, Mikelancelo isə yox. Və bu gün komputeri olanların da hamısı intellektual sayılmalıdır. Mənə görə ,intellektual o kəsdir ki, yaradıcı təffəkkürü ilə yeni biliklər yaradır. Əgər bir kəndli anlayırsa ki, yeni usulla edilmiş calaq sayesində daha məhsuldar alma sortları ala bilər, deməli həmin anda o ,intellektual fealiyyətlə məşguldur. Amma əgər bir fəlsəfə professoru haydegger haqda eyni muhazirəni ömrü boyu təkrar tekrar deyirsə, intellektual sayılmaz. ( umberto eko)
De görüm, nə olub?
Üzgünsən biraz.
Kimi öldürmüsən gəldiyin yerdə?
Bir də ki…
Qonaqlar əliboş olmaz,
Bəs nə gətirmisən xatirələrdən?
Sən necə qonaqsan axı, əzizim?
Dinib danışmırsan niyə?
Bilmirəm.
Əslində mənim də nə çoxdur sözüm,
Heç bircəsini də deyə bilmirəm!
Görürsən,
Təklikdən boynum bükülüb.
Bir sevinc də yoxdur isitsin məni.
Vallah,
Həyatımın marağı ölüb,
Sevgilim də yoxdur tərk etsin məni!
Sən Allah, tələsmə!
Hələ var vaxta.
Gecəni mənimlə qala bilərsən?
Birlikdə yatarıq bu dar yataqda,
Getsən bəs, de görüm…
Haçan gələrsən?
Gedirsən?
Nə deyim?!
Sənə yaxşı yol!
Mən yəqin, yataram..
Ya da…
Nə bilim!?
Havalar soyuqdur, ehtiyatlı ol!
Sağol!
Xoş gedirsən, köhnə sevgilim!
1.70 sm
sevdiyin bir dostunun mesaj yazması. qucaqlaşmaq
yüksəldikcə də səmimi, təvazökür olan reymenin oxuduğu əfsanə mahnı. mahnının izlənmə sayı aleyna tilkinin mahnılarının izlənmə sayını da ötüb. mahnını pis edən şey isə sonda ki, qarda gəzən ayaq səslərinin olmasıdır. deyilənə görə klipi "manha manha" mahnısından oğurlanmışdır.
“erni özü yekəpər bir zəncidir, pianoda çalır. dəhşətli dərəcədə yekəxanadır, tanınmış, ya da varlı adam olmasan, sənə salam da verməz, amma piano çalmağına söz ola bilməz. bəzən o qədər gözəl çalır ki, istər istəməz iyrənirsən. ozüm də bilmirəm, bunu necə izah eləyim, ancaq, doğrudan da, belədir. hərçənd ki, onun piano çalmağı mənim də xoşuma gəlir, amma bəzən az qalır gedəm o pianonu onun başına çırpam. bəlkə də, ona görə ki, o lap zilə çıxanda onun dəhşət yekəxana olduğunu, tanınmış və ya varlı adamlardan başqa heç kimə salam vermək istəmədiyini hətta qulaqlarınla eşidirsən.”
bütün mahnıları hit olan adam. ta fete klipini kim çəkibsə halal olsun. formidable klipini isə hər kəsin içində özünü sərxoş kimi göstərərək çəkmişdir. carmen mahnısı bir basqa gözəldir. kefimin pis olduğu zaman onu dinləməyim kifayət edir mənə.
"Yalan söylədiyini etiraf edən şəxs yalan deyir ya doğru?
Birini cismani itirməkdən daha pis bir şey,
Onun sənin fikirlərində xəyala keçməsidi.
Qorxursanki zamanla unudarsan.
Düşünürsən keçmiş anlarını.
Görürsənki yaxşı yadında deyil gözləri,
Həmin an ürəyin cırpınır.
Mat-məəttəl,
Titrəyərək, donub qalırsan.
Və ayılanda özünü bir əclaf kimi hiss edirsən.
Necə olub ki unutmuşam.
Güləndə parıldayan o gözləri,
Gözlərinin üstündəki kiprikləri.
Saçının telləri,
Külək əsəndə gözünə batardı.
indi xatırlayıram gözlərini.
Şeiri yazdıqca ağ paltarda,
Canlanır gözümün qabağında.
Həmişə gülən, gülümsəyən xatırlayıram onu.
Ya da bir mələk kimi qalıb xatirələrimdə.
Dərd deyil,
Kədərdi, hüzündü mənimki
Çöhrəsindəki,
Günahsızlıqdı bəlkə də məni məhv edən.
Yuxuma girir tez-tez,
Yuxunu tutub saxlamaq istəyirəm.
Ayılanda görürəm ki nə o var
Nə də mən,
Bir ruh var, bir də çürüyən.
Xatırlamaq istəyirəm onu.
Bütövlükdə, bir nöqtəsini belə unutmadan.
Əslində xatırlamaq elə unutmaq deməkdi,
Unutmadığını necə xatırlaya bilərsən ki.
insan bilir, duyur, anlayır.
Əvvəl axır unudacağını,
Amma qəbul etmək istəmir.
Mübarize aparır,
Qınayır,
Hər gün özünə lənətlər oxuyur.
Dərd qalıb bir tərəfdə,
Unutmamaq üçün çabalayır.
Bəlkə də bu unutmaq deyil alışmaqdı.
Yoxluğa alışmaq.
Xatirələrində yaşatmaqdı ola bilər ki,
Amma qorxuludu, əzablıdı, kədərlidi,
itirmek.
Ondan da daha qorxuludu,
itirdiyini xatırlaya bilməmək.
Həyasız arvadlar kimidi heyat.
Həm suçlu, həm güçlü,
Aldığı bəs deyilmiş kimi,
Heç nə olmamışcasına,
Qəddarcasına,
Simasını da silir yaddaşımızdan.
Özəl olmağımızı görmək istədiyimiz üçün yaşadığımız duyğu.
Dəyərləndirərkən filtirimiz ümumi sablonlardan ibarət olsa da əslində biz insanda fərqliliyi sevirik. Hansı ki, onu yalnız sən görürsən. Belə olanda özümüzü daha yaxşı hiss edirik və daha çox dəyərini bilirik Şəxsiləsdiririk. insanın gərək şəxsi tərəfi olsun həmişə. Gizli sirli qalann tərəfləri olsun. Tanıdıqca kəşf edəsən deyə. Göl heç kəsə maraqlı deyil çünki içi məlumdur hər kəsə.Amma okean daha dərindir,naməlumdur,sirlidir və hər kəs onun dərinliyinə baş vurub ordan almaz tapa bilmir. Sən dərinliyə getdikcə buranın nə qədər az insan tərəfindən kəşf olundugunu görürsən və sonda elə yerə catırsan ki, oranı ancaq sən görub duya bilirsən. Bu anda dəyər ən son həddinə catır sevgi yaranır. Sen özünü sevirsən . Ora mən baş vurdum deyirsən. Əgər bunu hər kəs bacarsaydı o da maraqsız və deyərsiz olardı. Heç kəs almazı vecinə almazdl. Almaz gözəl olduğundan basqa həm də həm də cətin tapıldığı və az olduğu üçün dəyərlidir.az insan ona sahibdir.insan da gərək biraz esidilməyən musiqi kimi, görunməyən əsər kimi olsun.
Amma bu gizlilik həddindən artıq çox olanda qara çarşablı qadın kimi olirsan.Maraqsız 5 arvaddan biri. Yəni eyni. Həddindən artıq az olanda da merlin manro kimi olursan maraqsız, hamının kəşf etdiyi biri . Yəni eyni. Qızıl orta: nə qədər kainata acıq olsan da səxsiliyini saxlamaqdır. Onda daha cox yox, daha dərin sevir (və sevilir) insan. insanlarla nələri paylasdığın önəmli deyil necə paylasdığın önəmlidir. Fərqləndirə bildiyin qədər özəl, özəl olduğu qədər dəyərli,dəyərli olduğu qədər də sevgi olur insan.sahiplənmək yox xususiləşdirmək lazımdır insanı.cunki insan özünü xüsusi hiss etdiyi qeder sevir. Qısqanclıq isə bu hissin ibtidai, mutasiyaya uğramıs və sikəst formasıdır.yəni sevginin olmadığı bir hissdir.
P.s. biraz çürükçülük etməyim gəldi.Axıra qədər oxuya bildinizsə halaldı
Finalı ilə göz dolduran korea filmi. Mafya köstəbək intiqam temalıdı.
Yeni dünya filmi bildiyimiz amerikansayağı aksiyon filmlərdən fərqli olaraq ortaya maraqlı nəticə qoymağı bacarıb.Filmin əvvəlləri müəyyən qədər sakit irələyir. Rəvan, ritmsiz, aksiyon filmlərinə xas olmayan həyəcansız, süst epizodlar izləyicini yora bilər.
amma film ortadan baslayaraq sürətlənir. Hadisələrin ardıcılığı, səbəb -nəticə əlaqələriylə qurulan əvvəlki süst hadisələr öz yerinə daha maraqlı, dinamik səhnələr verir.
--spoiler--
Polis-mafiyan qarsıdurmasında meydana köstəbəklər atılır. Və köstəbəklər özlərin də bilmədən polislər tərəfindən istifadə edilib atılır. Mafiyanı ortadan qaldırmaq mümkünsüzdür.Polislərin özü belə bunu istəmir. Sadə desək oğru olmasa, polis də olmayacaq. Hər iki tərəf qaydalarını tətbiq etməyə calışır. Bu mənada artıq polis şəbəkəsinin mafiyadan heç bir fərqi olmur. Məhv edilənlər isə ilk növbədə köstəbəklər- mafiyanın içində özləri üçün illərdi yer etmis polis işçiləri olur.
--spoiler--
Ana olmaq.
Danışmaqla bitməyən duyğumu, gücmü, özgüvənmi, Cəsarətmi? Hansını deyim bilmirəm.
Sanki bütün dünya sənə qarşı dursa belə, savaş çıxsa belə, yer yerindən oynasa sənin üçün heçdir. ki ana olmaq duyğusunu, gücünü anlatasan.
O balaca əlləri ilə barmaqları tutuşunu, ağlayanda ancaq səni istəməsi, ac olanda səni istəməsi
Sevincli anında belə sənə təbəssüm etməsi nəyə desən dəyər..
intouchables adlı filmin soundtracklerini de hazırlamış olan Piyanistlerden biri.
Zamanla hər şey müqəddəsliyini itirməyə başlayır. Həyatın mistikası azalır. Amma mütləq nəyəsə heyranlığım məni şok terapyası edib silkələyir. Mütləq nəyəsə aşiq oluram. Adam balası kimi depressiyaya girə bilmirəm.
Amma tanrı zamanla mütləq gizlənmiş mistikasını yaşadır və get-gedə daha dərində, daha çətinlikdə tapırsan onu. Hansısa dində, hansısa idealogiyada axtarmırsan artıq. Hansısa sətirdə, hansısa gülüşdə, hansısa notda və rənglərdə tapırsan onu. Bu musiqidəki kimi. Həqiqət fonta bir - iki klavişin səsi kimi səs salır qulağına. Həmişə olmur. Sən musiqiyə fokuslanırsan amma tanrı fonda danışır. Hər şey deyişir, musiqin tonu deyişir, emosiyalar deyişir, hadisələr....Başqalaşır dünya sənə amma həqiqət hələdə eyni notları vurur. Sonda daha yaxşı eşidirsən onu, Başlanğıcda eşitdiyin kimi.
Həbsdə olan bloqcu foto və video bloqqeri, siyasi fəalı, vicdan məhbusu, "Sancaq" səhifəsinin sahibi
AntiMehman təbliğatına start verilib.Həmişə belə olur.Birinə qarşı haqsızlıq olur,mudafiə edilməsin deyə, bekar bekar mövzular atırlar ortaya.Filan sey edib,behman sey edib kimi əsassız sohbətlər uçuşur.Sadalanan şeylərin heç biri onun həbsdə qalmasına əsas deyil.Bütün sivil ölkələr həbsxanaların sayını azaltmaga calışır,ölkənin inkişafı həm də onun türmələrinin azlığı ilə ölçülür.bu qədər həbsxana bu qədər məhbus olar?
Öz əməllərinə görə cəza və mükafata yetişmək üçün həyatın təzələnməsi.Ölümdən sonrakı həyat.Ərəb dilindən tərcümədə “qayıdış, geri dönmə” deməkdir.
Notice: Undefined variable: user_id in /var/www/soz6/sds-themes/vengeful-light/profile.php on line 1336
blok - başlıqlarını gizlət
Notice: Undefined variable: user_id in /var/www/soz6/sds-themes/vengeful-light/profile.php on line 1343