ernesto guevara'nın ernesto "che" guevara olmasını anladan 2004 istehsalı film. izləyici olaraq sizdə ernesto və dostu ilə səyahət çıxır, ədalətsizliyə, insanların yaşamlarına birgə nəzər yetirirsiniz. film izlədikcə insanın daxilini qəribə sevinc qarışıq kədər bürüyür. bunu da ernestonun dilindən əslində anlamaq olar:
"what do we leave behind when we cross each frontier? each moment seems split in two: melancholy for what left behind and the excitement of entering a new land"
yəni, film melanxoliya və həyəcanı eyni anda yaşatmağı mükəmməl şəkildə bacarır.
bura qədər gəlmişkən filmin musiqisindən bəhs etməmək ayıb olar. gustavo santaollala yenə yaradıb. sadəcə möhtəşəm.
blokdan çıxar başlıqlarını gizlət
yazarların çəkdikləri piş
yazarların çəkdikləri gül
yazarların çəkdikləri gül
yazarların çəkdikləri piş
yazarların çəkdikləri piş
yazarların çəkdikləri piş
sözaltı fotoqrafiya
Notice: Undefined variable: thisuser in /var/www/soz6/profilson.php on line 166
son zamanlarda baxdığım ən gözəl animasiyalardan biri. onsuz da çox qısadır, hər bölüm 10 dəqiqə, 10 bölüm. oturub film niyyətinə də izləmək olar. dantenin "ilahi komediya"sına oxşarlıq da diqqəti çəkir. hər bölümün axırında axtarıb bölüm və dantenin "cəhənnəm"i arasındakı əlaqələri oxuya bilərsiniz. əgər, vaxtınız varsa, mütləq oturun indi baxın.
soundtrackləri də əladır.
9 sentyabr showcase'indən sonra göstərilən yeni oyunlar (əsasən mənim diqqətimi çəkən):
-wolverine
- spiderman 2
-god of war: ragnarok
- uncharted 4 pc üçün
- uncharted 4: lost legacy pc üçün
- star wars: knight of the old republic remade
- grand turismo
bechdel və ya bechdel-wallace testi; qadınların film industriyasında nə qədər aktiv rol aldığını göstərən test. test əsasını 1985-ci ildə alison bechdelin dykes to watch out for karikaturasından götürüb. bechdel bu testi dostu wallace'dən, wallace isə virginia woolf'dan ilhamlanıb. deməli, testin əsasını bu 3 müddəa təşkil edir:
1) filmdə adını bildiyimiz ən az 2 qadın obraz olmalıdır.
2) bu iki qadın bir-biri ilə söhbət etməlidir.
3) bu söhbətin mövzusu kişi olmamalıdır.
qısası, testi keçə bilmək üçün filmdə bir-biri ilə kişidən başqa şey barədə danışan iki qadın olmalıdır.
bu test əvvəllər təkcə filmlərə tətbiq olunsa da, son zamanlar kitab və seriallara da tətbiq edilir.
-ən sevdiyim film goodfellas'dan; joe pesci'nin bir gülüşü var, kəpənək görsə, ömrü uzanar.
"funny how"
-zodiac'ın gərim-gərim gərən "basement" səhnəsi:
-sonuncusu da django unchained'dən gəlsin, bilmirəm, musiqidəndi, nədəndi:
ala etiraf edirəm ki, doja cat'ın mahnılarına qulaq asıram.
bts'in də mahnılarını sevirəm, düzdür, adlarını bilməsəm də.
təxribata əl ataraq qondarma "qarabağ respublikasının" bayrağını asmağa cəhd edən ermənilər layiqincə cavabını alıb.
azərbaycan millisinin təhlükəsizlik üzrə baş mütəxəssisi elnur ibişov həmin təxribatın qarşısını layiqincə alıb.
blin bəzən ağlamaq istəyərsən, bacarmırsan. sənin yerinə için ağlayar. anam həmişə içimizi mütləq şəkildə boşaltmağımızı, duyğularımızı büruzə verməyimizin gərəkliliyini vurğulayırdı. əsəbi olanda əsəbimizi, sevincək olanda sevincimizi yaşamalıyıq, yoxsa xəstələnərik. indi mənim gözüm dolur, amma andıra qalmış çıxmır yerindən.
(baxma: gece-gece ne edebiyat yapdın ya)
(baxma: qardaşım ümid edirəm, bu entryni oxumaz yoxsa babat mirtlasacaq mennen)
(baxma: çay fenalık yaptı galiba)
"ilana ağı verən kərtənkələdir" deyimindəki kərtənkələ. hiyləgər şəkildə aranı qızışdırıb özü qırağa çəkilən adamlar üçün işlənir.
nike'ın 1988-ci ildən bəridir istifadə etdiyi məşhur şüarı.
şüarın ilham mənbəyi isə, edam cəzasına məhkum olunmuş serial killer gary gilmore'un son sözləridir. gary edamından əvvəl son söz kimi, "let's do it" söyləyir, bunu da biraz dəyişdirərək "just do it"-ə çevirirlər.
sloqanın ilk istifadə olunduğu reklam:
1999-cu il amerikan istehsalı, woody allen'in dram/komediya/mockumentary növündə film.
film haqqında baxmazdan əvvəl heç bir məlumatım yox idi. ümumiyyətlə woody allen'in də heç bir filmini izləməmişdim. sadəcə sean penn mənə tanış idi. filmdə sean penn fictional obraz emmet ray'i canlandırır. emmet ray narsist, hedonist, eqoist, ölümdən qorxan, ancaq sənəti üçün yaşayan jazz gitaristidir. və hekayə emmet ray'in sənəti və uğursuz eşqləri barədədir. sean penn öz roluna ustaca həyat verib. bütün o narsisizmi, eqoizmi iliklərinizə qədər hiss edirsiniz. film yarı dockumentary tipindədir. woody allen dockumentary'lərdəki kimi araya girir, emmet ray haqqında məlumat verir. elə də sanki real obrazimişcəsinə danışır ki, filmin axırına kimi emmetin real gitarist olduğunu sandım. filmdən sonra girdim google'a, adın yazdım, yazır fictional character.
qısası, film son zamanlarda izlədiyim ən qeyri-adi, ən özünəməxsus film oldu. filmin uzunluğuda məqbuldur (1.5 saat). biraz daha uzun olsa idi, çox güman ki, sıxardı.
imdb 7.2/10
mənim qiymətləndirməm 7.5/10
(bax: az bilinən mükəmməl filmlər)
heç vaxt öyrəşə bilmədiyim hadisə. deməli, başlıqda metro yazılıb, siz bütün nəqliyyat vasitələrini hesaba qatın. nəsə çox itici gəlir. ala guya o səs-küydə nəsə başa düşürsən ki? kitab oxuyursansa, ən azından kitaba hörmət əlaməti olaraq ona vaxt ayırmalısan, ətraf sakitlik olmalıdı, tam fokuslanmalısan kitaba. metroda, avtobusda edə biləcəyiniz maks "intellektual" hərəkət podcast, ya da səsli kitab dinləməkdir. musiqi dinləmək də yaxşı seçim ola bilər.
az bilinən nükəmməl film izləmək istəyirsinizsə, trt2 kanalına göz atmağınız məsləhətdir. hər axşam babat filmlər gedir. özüdə heç eşitmədiyimiz filmlər. bəzən olur, arada məşhur filmlərdə gedir.
offf s2e9-dan yazıram. ala bu nə möhtəşəm bölümdü. axır ki, savaş gördük. çoox möhtəşəm. tyrion reiz, qəlbimizdəsən. hələ it oğlu joefreye bax qodoş. sırf nə qədər möhtəşəm oldugun deməy üçün 50 qəpiklik mb almışam. özün fikirləşdə indi.
ön qeyd. əvvəlcə bu entry'ni oxumağınız tövsiyə olunur: #333491
1. əgər bir şəxs bacardığı, sevdiyi və ehtiyac olunan işlə məşğul olub, gəlir gətirməyən işlə məşğul olsa: gördüyü işdən həzz alar, dolğun həyat tərzi keçirər, ancaq zəngin olmaz.
2. əgər bir şəxs sevdiyi, ehtiyac olunan və gəlir gətirən işlə məşğul olub bacarmadığı işlə məşğul olsa: gördüyü iş həyəcanlı, özü həyatdan razı olar (complacency), amma ağlında həmişə qeyri-müəyyənlik olar.
3. əgər bir şəxs ehtiyac duyulan, bacardığı və gəlir gətirən bir işlə məşğul olub, o işi sevgi ilə görməsə: rahat (comfortable) olar, ancaq daxilində daim boşluq hiss edər.
4. əgər bir şəxs sevdiyi, bacardığı və gəlir gətirən işlə məşğul olub, ehtiyac duyulmayan sahə ilə bağlıdırsa: məmnun olar (satisfaction), amma özünü lazımsız, işə yaramayan hiss edər.
burdan çıxan nəticə: ikigai'nin çox həssas olduğu və asanlıqla ikigai'mizə çatmadığımızdır.
daha rahat anlamaq üçün:
həyatı adama dar edən "xəstəlik". bu elə bir xəstəlikdir ki, qərarsız olman barədə belə qərarsız qalarsan. sonra da itirdiyin şansların, imkanların təəssüfünü yaşamaq qalır insana. ona görə də:
qərarsızlıq və gecikmək ugursuzluğun əsas səbəbidir.
galileo galilei
ən pis qərar qərarsızlıqdan yaxşıdır.
anton çexov
özüdə eyni zamanda həm qərarsız, həm də tələskən olmağı bacarmaq da hər adamın işi deyil.
"young urban professionals" sözlərinin qısaldılmasından yaranan, 1980-ci illərdə amerikada gənc, yüksək yerlərdən məzun olmuş, karyera qurmağa köklənmiş gənclərin əsasını təşkil etdiyi mədəniyyət.
bu culture'ın yaranmasının əsas səbəbi 1980-cı illərdə amerika prezident ronald reagan'ın siyasəti reaganomics nəticəsində amerikada iqtisadiyyatındakı böyümədir. bu iqtisadi böyümə bir çoxlarını zəngin etmişdir. bu zənginlik ilə birlikdə əhalinin zövq mənbələri dəyişmiş, seks, narkotik vasitələr əsas əyləncə vasitələri olmuşdur. yuppie'lərə ən gözəl nümunə "american psycho" filmindəki patrick bateman və iş yoldaşlarıdır. həmçinin:
(bax: donald trump)
(bax: əsgərlik)
gedib-gəlib tərifləyən görmədim.
bu sifarişi verən: lucifermorningstar
üçbucaqlarda medianların kəsişmə nöqtəsi medianı təpədən başlayaraq 2:1 nisbətində bölür.
həmçinin, medianların kəsişmə nöqtəsi (g) üçbucağın ağırlıq mərkəzidir.
Notice: Undefined variable: user_id in /var/www/soz6/sds-themes/vengeful-light/profile.php on line 1336
blokdan çıxar - başlıqlarını gizlət
Notice: Undefined variable: user_id in /var/www/soz6/sds-themes/vengeful-light/profile.php on line 1343