türk dilində oxumuşdum. türk dili də ki bucür kitablar üçün həqiqətən əvəzedilməzdi. ingiltərədə olanda arada yaxınlıqdakı botanika bağına gedib orda çox sakit, tənha və gözəl bir yerdə skameykada oxuyurdum. hekayələrin yazılış tərzi, təsvirləri elədi ki, adam hadisələri qırağdan izləmiş kimi hiss edir. üstündən nə qədər vaxt keçsə də, müəllimin adını eşidəndə o xoş, isti, hərarətli hisslər yenə də baş qaldırır. yayı dəyərləndirib, onun hekayələrindən oxuyun
azərbaycanca oxumaq istiyənlər üçün :
https://yadi.sk/i/jnwfkzEj3KSRXx
türkcə (bəzi hekayələr):
https://disk.yandex.ee/d/DE5jidWScmg6p
ingiliscə (bütün hamısı):
http://www.gutenberg.org/ebooks/3090
blok başlıqlarını gizlət
qərbi togoland
öldürən facebook şərhlər
dall-e
chatgpt
sözaltı meme
azərbaycana və ya azərbayca
nostalgiya hissi verən şəki
Notice: Undefined variable: thisuser in /var/www/soz6/profilson.php on line 166
foster cozefson "psixoanalitika və psevdologiya" kitabında "ağcaqanad effekti"-dən danışır. o deyir ki, yuxunun "k-kompleks" mərhələsində ağcaqanad səsi ilə tətiklənən beyinin lob hissəsindəki sinapslarda yuxunun ilk mərhələsinə nisbətən 4,5 dəfə daha çox aktivlik müşahidə edilir. yuxu bizi qıdığlıyanda o gələn vızıltı səsiylə beynimizdəki deyinməklə bağlı olan hissələr aktivləşir. bilmirsən mıxlamıyıb yatasan ya durub ağcaqanadın atasının darvazasının qabağına sıçasan
fərqli stildə çəkilən sənədli film. səhnələrdə marağlı motivləri var. dünyanın bu tayında qəbilə rəqsi gedir, o tayında əllə siqaret bükürlər, ta o tayında isə hamı məşğuldu və işə tələsir. baxılası filmdi.
kepkalı, enlikürək, üstündə mənasız şeylər yazılan"spartivni" geyinən çoxvaxt balacaboy və sifətinnən "how to be confident" tutorialları yağan dvijnyak tipi. miniş və eniş 3 əsas mərhələdən ibarət olur:
1. miniş-içəri girəndə elə girməlisən ki, guya metronun qapıları sənin bədənivə azlığ eliyir
2. gözləmə-ayağlarıvı içərisinə bruklin körpüsü yerləşəcək qədər aralı saxlamalı, vəhşi baxışlarınnan digər muskulsuz varlıqlara vahimə yaşatmalısan. 4-cü leveldən sonra metronun dibindəki 3 oturacağda ortada oturub qalan iki oturacağın da üstünə əllərini uzatmalısan.
3.eniş-podyumun son mərhələsi. düşəcəyin stansiyaya hələ bir 3 stansiya qalmış vulkan püskürməsi kimi ayağa qalxmalı, ən uzaq olan qapıya yaxınlaşıb, güzgüdə kepkavı düzəltməlisən.
universitetdən universitetə keyfiyyyəti dəyişir. təbii ki, uni-nin resurslarının, kadrlarının azlığı bu məsələdə rol oynuyur. məsələn adnsu-da bizim ixtisasda ingilis dilində dərs deməyə müəllim tapılmır.
(bax: elmi spektr)-in son yazısından bir parça:
"ölkələrin və institutların elmi araşdırma məhsuldarlığını əks etdirən baza olan nature index-ə görə azərbaycan elmi araşdırma məhsuldarlığına görə qafqazda sonuncu, qərbi asiya regionunda isə ancaq iraq və suriya kimi ölkələrdən öndədir. nature index göstəriciləri yalnız 68 öncül elmi jurnallarda dərc olunan məqalələrə əsaslansa da, hər hansı bir mütərəqqi göstəricidə tanzaniya və uqanda kimi ölkələrdən geri qalmağımızı açıqlamağın məntiqli bir yolu ola bilməz. "
(bax: ilk tanışlıqdan qıcıqlıq yaradan insanlar)-ın bir növüdür. nəzakətliliyi qoyaq qırağa, hələ borzu-borzu danışıq tərzləri də olur. ən gicləri isə yaşca qat-qat böyük olan adamlara qarşı "sən"-lə danışan sarsağlardı
məhləuşağıynan co-operation edirdik. qarayevin küçələrindəki bütün butulka tapılma potensialı olan spotlara dəyib, malları yığırdıq. qara bazarda "zdavat" adlanan yerlərdə malları kapitala çevirirdik. yaratdığımız kapitalı isə investisiya şəklində turbo saqqızı alaraq içindəki şəkilləri dövriyyəyə buraxmağa və cansu rolton alaraq şəxsi istehlaka yatırırdıq. artıq biznes aktual deyil və işə dövlət müdaxiləsi mövcuddur.
(baxma: konfet xətrinə çay içmək) halbuki hələ də eyni şey qalır
23 yaşında ağciyər xəstəliyindən ölən fransız musiqiçi. "sos d'un terrien en détresse" yəni "dərdli bir dünyalıdan sos" mahnısından bir parça:
"...
niyə həyat var? niyə ölüm var?
niyə gülürəm? niyə ağlayıram?
...
mən istəyirəm ki, dünyanı baş-ayaq görüm
bəlkə o daha gözəldir
göydən baxanda
...
mən metamorfoz istəyirəm
hiss edirəm ki, nəsə məni cəlb edir
göylərə
...
"
qəşəng forması olan və əsasən də tez-tez kampa gedən adamlar üçün əla musiqi aləti
Pensilvaniya DU-dən olan araşdırmaçı prof. Snov'un müxtəlif mağaralarda olan, boya tüpürmək, üfürmək və s. üsularla çəkilən 32 əl şəkili üzərində apardığı araşdırmaya görə tapıntıların 24-ü qadınlara aiddir. bu isə o deməkdir ki, neandertal olan bu qadınlar bizə məlum olan ilk sənət əsərlərinin müəllifləridir.
ətraflı: http://news.nationalgeographic.com/news/2013/10/131008-women-handprints-oldest-neolithic-cave-art/
musiqisinin hər bir notu fərqli anlam, cavabsız suallara qarşı üsyan edən bir çalar yaradan kamança ustası. kamança çubuğunu hər dartışında yüzlərlə il əvvələ və önə aparan musiqiçi. kamançasından çıxan səs ilə arxa fondakı piano səsi elə bir harmoniya yaradır ki, heç vaxt kəşf etmədiyin hissləri kimsə qulağıva pıçıldıyır. "drops"-unun isə hər saniyəsindən özləm "yağır". yəhudilərə nifrət etmək doğaldır, ancaq eliyahu istisnadır.
"qarışqanı belə incitmərəm demə, qarışqa "belə"-dən inciyər"
4-cü kursun axırlarında tipik azərbaycan universitetinin qrupu survivor kimi iki yerə ayrılır: çoxballılar, azballılar. əsasən qızların üstünlük təşkil etdiyi birinci qrup o vaxtlar "analizin insan bədənindəki təmsili" kimi tanın məşhur riyazyyatçı eyler'in belə çətinlik çəkəcəyi hesabatları aparmağa başlayır. 1-ci kursdan bəri bütün qiymətlərin triqonometrik funksiyalarını çıxardan bu tələbələr axır-axırda "vapşe" vəhşiləşərək müəllimlərdən ən azı 99, çoxu isə 100 bal istəməyə başlıyır. aydındır ki, qiymətlər dəyərləri ölçmək üçün var. ancaq vay o gündən ki, yanlış qiymətlər yanlış dəyərləri ölçsün
sözlük özünü lap akp ya da yap kimi aparır. gərək hamı elə ancaq tərifləsin? heçnə yox həmin yazarın 5-10 entry-nə baxmaq kifayət edir ki, belə boş-boş intriqaların mənasız olduğu üzə çıxsın (heç bir tanışlığım yoxdu, indi girib baxdım)
gecə saat 1-2 olur, camaat yatışır. açırsan vaqif mustafazadə'nin "səhər"-ni, başlıyırsan kamus'dan oxumağa (kamyu yox). o ki, dəyişiklik havası gəlir, götürürsən guy de maupassant'ın qısa hekayələrini, kitabın içindəki solmuş ləçəyi qoyursan qırağa açıb 19-cu səhifəni yuxarı sağ köşədən hansısa köhnə fransız hekayəsini oxuyursan. haradasa çox ehtimal müharibəyə işarə verilən hekayənin bir yerində 19-cu əsrin fransız küçəsi təsvir olunur. bax həmən küçədə şlyapavı taxıb, payızın 2-ci ayında gəzə-gəzə yann tiersen'i açırsan. ayıl, üzüvə dəyən meh yox, melanxolik dalğadır!
hər şeyə öz ölkəsinin prizmasından baxan birinə 35.000-ə yaxın azərbaycanlının orada yaşadığı faktını göstərməklə bəzi şeyləri aydınlatmaq olar. necə ki rusiyanın hər pox-püsürü gəlib axırda bizə də, heç ölkə olaraq demirəm, şəxsi həyatımıza da hansısa pis təsir göstərir, türkiyə kimi bir ölkənin də yönətimində, siyasətində, durumundakı dəyişikliklər məhz elə bizim və bilavasitə orda yaşayan dost-tanışımızın həyatına təsir edir. bu dəqiqə o boyda qərb şəriət istiyən 3-5 adamın əlində necə qalıbsa, bu cür "xırda islahatlar" edən dövlətin öz qonşu dövlətinə təsiri də o cür baş verir. ümid edirəm aydın oldu.
(baxma: qaqa canı pivnoyluğ yerdi)
(baxma: 5 nəfəri də vur 10 manatdan, bliiin)
(baxma: nənəmin goru 2005'in yeşkasıdı)
(baxma: ala yoxe bunun arendası zad düz gəlmir)
(baxma: aqrotexnika nədi ala ged moykada işdə)
(baxma: ə otur oturduğun yerdə də)- özünnən murika çıxarma
(baxma: vergidə tanışın var?)
(baxma: əsas odu kupçası olsun)
(baxma: bunnan ucuzunu tapsan gəl üzümə tüpür)
Notice: Undefined variable: user_id in /var/www/soz6/sds-themes/vengeful-light/profile.php on line 1336
blok - başlıqlarını gizlət
Notice: Undefined variable: user_id in /var/www/soz6/sds-themes/vengeful-light/profile.php on line 1343