bugün wiki təsadüfi son
sözaltı sözlük
məsləhət postlar mesaj Profil

sən yox mən yox bəs kim kardashian


760   0   0   0


blok başlıqlarını gizlət

Notice: Undefined variable: thisuser in /var/www/soz6/profilson.php on line 166
pes oynayan qız modeli

öff yene klassik naftalin basmış klişeni xortladmısız sol frame"de . qızlar da gerek başlıq aça bugünden, barbie bebek seven kişi modeli deye. bu cür arayışlarda olan yaraşıqlı oğlanlarımızın fifa seven ibne oğlan modeliyle bağlı düşünceleri çox maraqlıdır mene. seveni varsa yeşillendirsin, biraz söhbetleşek ;)

yarı homofobiya

arxasında bir çox sebebin yatdığı heteronormativ anlayışdan kaynaklanan ikiüzlülük. lezbiyen pornolarına baxıb 31 çeken ve lezbiyen qızları görüb öz sözleriyle desek lezzet alan amsızlıqdan beyni sulanmış embesillerle bağlı bir şeyler demeye gerek yoxdu. zihniyetleri melumdur onsuz. üzerinde duracağım mesele kişiler arasındaki homoseksual münasibetden iyrenib qadınlar arasındaki eyni münasibetden narahat olmayan anlayış ve bu düşüncenin ardında yatan sebeblerdir. dünyanın nece am üstünde bir -birini yeyen kişiler ve bu kişilerin hayvani davranışına baxıb zövq alan ve "esl kişi" heyranı olan zehinsiz qadınların barmağında döndüyünün en gözel sübutudur bu yanaşma. ilk evvel homoseksuallığın bir davranış biçiminden bir kimlik halına dönüşüm süreciyle bağlı bir şeyler demek isteyirem. foucault"ya göre sanaye inqilabından önce homoseksuallıq bir kimlik yox bir davranış şekli idi. evlilik tarım toplumunda o toplumun ve dönemin yapısından dolayı qaçınılmaz bir şey idi ve aile yapısından ötürü herkes evlenmek mecburiyyetinde idi. bir sözle her kişi ve her qadın eks cinsiyle evlilik münasibeti qururdu. burada evvelki illerdeki cemiyyetlerin patriarxal yapısından oturu qadınların evlilik dışı bir münasibeti olmadığı üçün( en azından qadağalardan dolayı olduqca gizli olduğu üçün) kişilerin homoseksual münasibetlerine diqqet çekebilerik ancaq. bir kişi tarım toplumunda mütleq bir şekilde evlilik münasibeti qururdu ve evlilik dışında ister başqa qadınla ister her hansısa bir kişiyle cinsi münasibete girmesi tamamile tebii qarşılanırdı. yeni homoseksuallıq bir davranış biçimi olaraq görülürdü. ama senaye inqilabıyla birlikde cemiyyetin ve aile qurumunun yapısının tamamile deyişmesiyle birlikte(çekirdek ailenin ortaya çıxması, kendlerden böyük şeherlere göç edilmesi) evlilik qurmayıb sadece homoseksual münasibetlerle heyatını yaşayan insanlar ortaya çıxmağa başladı. bir sözle qadınlarla mütleq şekilde en azından qurduğu evliliye göre mecburi şekilde ilişki yaşayan ama qırağda öz cinsi isteklerini heyata keçiren insanlar heç bir şekilde gözebatmırdı. çünki başqaları kimi yaşayır, başqaları kimi aile münasibeti qururdu. ama tamamile homoseksual münasibetlerle heyatını sürdüren insanların ortaya çıxmasıyla birlikde homoseksuallıq bir yaşam biçimi bir kimlik halını almağa başladı ve homofobiya da bu dönemle birlikde ortaya çıxdı. buradan da görüldüyü kimi bir kişinin bir qadını "sikdiyinin"(sikmek deyirem çünki bu anlayış üçün önemli olan bu kelimedir) bilinmesi o kişiye qarşı münasibetin daha yumuşaq olmasına sebeb yaradır. homoseksual kişilere münasibetde bir qrup insanın aktiv ve passivler arasında ferq qoymasına hal-hazırda da rastlamaq mümkündür. edilgenlik anlayışıyla "siken" teref olmaq arasında insanların zehninde ne cür ferq olduğu hamınıza melumdur. bir qadınla münsaibetin varsa ve sadece "petuğ-metuğu" çaldırırsansa senin kişiliyive kimse söz demez. ama hansısa kişiye oral seks edib edilgen yeni passiv teref olursansa adıvı petuğ qoyub sene her cür tehqiri edecekler. bu insanlar üçün sikilmek,ağzına almaq qadına xas bir şeydir ve esil kişinin bu cür davranışlarla işi bele olmaz. qadınlar ise sekste bunlar üçün her hansısa fiili heyata keçirmedikleri üçün biblodan ve ya saksıdan ferqleri yoxdur. yeni bunlar üçün seksin esas aktörü ve belkede yegane aktörü siken terefdir. qadın, işi sadece sabit durmaq ve içine bir şey almaq olan varlıqdır. ona göre de qadınların homoseksual mı olması heteroseksual mı olması bunlar üçün ferq etmir. çünki bir kişini beyenmese bele sikinin qalxıb qalxmaması kimi bir problemi yoxdur qadının. yene biblo ya da saksı kimi durarlar bunlar da öz işlerini görüb bitirerler. hem bu cür düşünen embesil kişiler üçün sahib olduqları yarrak üstün bir zekadan, estetik bir sanat eserinden hetta kainatdan bele daha gözel daha vazgeçilmez bir şeydir ve bir lezbiyen qadının bunların yöndemsiz sikini görüb içine almasından sonra lezbiyenlikden vazgeçib kişi sevmeye başlamamaları qeyri-mümkündir. ona göre sosyal medya lezbiyen qadınlara "gel seni sikim yeqin seni yaxşı siken olmayıbki lezbiyen olmusan. gel menimkinide gör el çekeceysen bu düşünceden" deyen embesillerle doludur. hansı zekayla qarşı-qarşıya olduğumuzu her-halda herkes görür. bir de bu esil kişiler üçün deliye dönen qadınları da unutmayaq. her zaman demişem patriyarkanın en böyük günahkarları arasında qadınları da unutmamaq lazımdır. bunlar üçün yumruğunu masaya vuran, sözünün eri, alqasım oğlanı kişiler vazgeçilmezdir ve kişi dediyin qısqanan, sevgilisine söz deyeni döyen, ağır davranan biri olmalıdır ve bu cür qadınların feminen davranışları olan gaylara baxışları ve münasibetlerini de çoxunuz texmin edirsiniz mütleq.

queer theory

biyolojik cinsiyyetin inkar edilemeyecek bir gerçeklik olduğunu vurğulamağla söze başlamaq isteyirem (en azından indiki bilgilerime dayanaraq bunu deyirem, elmi olaraq ciddi eks arqument ortaya qoyulsa tartışmaya açıq olar). her hansısa sosyal teori epistemoloji alanında tenqidi ve standartın dışında fikirlere sahib olsa bele bu bilginin yeni epistemenin yorumlanması ve ele alınması meselesinde tenqidi olabiler. ama elle tutulan, empirik olaraq gözlemlenebilen bir elmi gerçekliği tamamile heçe sayaraq bir sosyal teori ortaya atmaq ağlasığmaz olar. en azından menim baxış bucağımdan. bu biyolojik cinsiyyeti bele inkar eden qrupa qarşı yanaşmamdır. 21. esrde bir insanı xahiş edirem ki pozitivist olaraq suçlamayın. olduqca radikal düşüncelere sahibem ama salt körü-körüne modernite ve elm düşmeni olacaq qeder doqmatık deyilem ve de epistemoloji alanında da ele elmi düşünce gereyi yeterince eleştirel yanaşmaya sahibem. bir sözle menimki biraz karma düşüncelerdi bu mövzuda. ki biyolojik cinsiyyet bir sosyal varlıq olaraq menim vecime bele deyil ve olub olmaması menim üçün heyati önem daşımır. yeni işin biyolojik cinsiyyet terefine bu qeder ilişmemek lazımdır. qadın, erkek hermofrodit olaraq biyolojik cinsiyyetlere sahib olmaq tebieten gelen ve üreme meselesindeki potensialimizi müeyyen eden standart bir şeydir. esas mesele toplumsal cinsiyyet deyilen ve cinsi oryantasiya deyilen şeydedir. bunun üzerine istenilen qeder teori ortaya atmaq olar. çünki biri sosyal bir fenomen digeri de henuz üzerinde tamamen konsensus oluşturulacaq qeder açıqlaması verilmeyen bir olgudur ve heqiqeten çox deyişken ve rengli bir fenomendir. şexsi düşüncemi deyecek olsam ağla ve mentiqe sahib bir insan ister qadın olsun ister kişi qetiyyen toplumsal cinsiyyet anlayışından ve onun dayatmasından uzaq olmalıdır ve ümumiyyetle biraz daha ireli getsem men özümü heç bir zaman erkek olaraq tanımlalamışam. çünki biyolojik cinsiyyeti bir terefe qoysaq( ki bu menim vecime bele deyil) özümü heç bir zaman erkek olaraq hissetmemişem. demeye çalışdıqlarımı anlayırsınız her-halda. biyolojik ayrımı bir kenara qoysaq-ki bu menim üçün apandisitle doğulmaq, kor bağırsağı olmaq kimi bir şeydir- erkeklik ve qadınlıq olgusu menim üçün bir anlam ifade etmir. tebiiki cinsi birleşme, onun öncesinde olan kur dönemi, qadın ve kişilerin birlikde qurduğu aile heyatı qadınları ve kişileri ayrı maraqları olan, ayrı çevreleri, ayrı dilleri olan iki ferqli qrupa ayırır. bunun ardında yatan sebebi toplumsal cinsiyyet olgusunun herkes terefinden içselleştirilmiş olması olaraq görebilersiniz. belkede bir çoxunuz bu olgu olmasa bele en azından yataqdaki rol ferqliliklerine göre bele maraq ve dil ayrımının mütleq ve qaçınılmaz olaraq ortaya çıxacağını deyebilersiniz( butlerin da dediyi kimi lezbiyenlerdeki butch ve femme ayrımı bunu tam olaraq eks ettirmese bele rüşeym halında gözel bir örnek olabiler) amma yenede bu cür maraq ayrımının bele toplumsal cinsiyyeti ortadan qaldırsaq rengli ve gözel bir şey olaraq görülebileceyini düşünürem. ve de bu olgu ortadan qalxarsa dilin ve marağların ortaq bir nöqtede kesişebileceyini cüzi ferqliliklerin ise heç bir şekilde problem yaratmayacaq ferqlilikler olacağına inancım var. meselenin cinsi oriyantasiya terefine gelince ise meselenin heqiqeten çox şaxeli ve anlaşılması güç bir femomenle elaqeli olduğunu düşünürem. bezen bu düşüncelerim deyişir doğrudur ama bir insanın cinsel isteklerinin dönem dönem bele nece ferqlileşdiyini bir çox zaman bir çox dostumda bele gözlemlediyim üçün ve özümün de bu barede çox karmaşık ve deyişken hisslere sahib olduğum üçün( duygularımda ve davranışlarımda böyük ferqlilikler olan dönemleri xatırlayıram. artıq böyük ölçüde kimlik meselesinde böyük mesafe qet etmişem ama bu dönemsel belirsizlik dediklerime gözel sübutdur) cinsi oriyantasiyanın qeyri-sabitliyi meselesinde queer teorisyenlerinin dediyi bir çox şeyle razılaşmalı olmuşam. bezen ise dediyim kimi bu meselede tamamile eks düşünceye bele sahib olduğum dönemler olur. eks düşüncemi ve cinsi oriyantasiyanın qeyri-sabitl olduğu iddiasına qarşı bezi şüphelerimi bir gün mütleq bu başlıq altında detaylı bir şekilde ele alacam. ancaq helelik fikirlerimi burada sonlandırmanı ve sözü çox uzatmamanı daha doğru hesab edirem. helelik giriş minvalinde bu qederi yeterlidir.

lgbt

qürür kelimesini herfi menasıyla ele alanların tenqid etdiyi topluluq. türkiyede keçirilen pride-ın adının onur yürüyüşü olması( ki onur ve qürür kelimeleri ayrı menaları ifade edir) o demek deyilki biz homoseksual olduğumuz üçün özümüzle qürur duyuruq. açığ şekilde ifade edecem ki artıq bu heç kesin heyatına qarışmıram ama özlerini çox göze soxmaları meni iyrendirir deyen insanlardan bezdim. homofobiyanın başqa bir versiyasıdır bu. bu insanların ortaya çıxması, aktiv bir şekilde yürüyüş keçirmesi sizi niye narahat edir? bir insan ümumiyyetle bundan niye narahat olar axı? etrafda homoseksual görmek istemirsinizse bunu açıq şekilde ifade edin. bunun da bir adı var o da- homofobiya. men feministler ya da beyni ideologiyayla doqmalaşmış solçular kimi her şeye etiket vurmağı xoşlamıram ama bu meselede nedense narahat olmaq heqiqeten menasızdır. bu meselelerle bağlı heçne oxumamış, çox uzaq deyil hardasa 30-40 il bundan evvel maarifçilik düşüncesini 150 il evvel yaşamış, fransız inqilabı ve onun neticeleriyle böyük deyişiklikler yaşamış avropada bele homoseksualların nece ezildiyini, söyüldüyünü bilmeyen insanlar niye onur kelimesinin istifade ediliyini anlamırlar. yeni demeye çalışırıq ki ay yoldaşlar biz cinsi oriyaetasiyamıza göre utanmırıq, biz de varıq ve bizi qebul etmek mecburiyyetindesiniz. yeri gelse ele küçede öpüşerik de el-ele de tutuşarıq da. "enenevi "oriyentasiyadan olmayan insanları temsil eden qrupların ise ayrı bir güc halına gelmesi ise çox anlaşılandır. bunun bele olmasının sebebkarı homoseksuallar yox onları ezib siyasileşdiren, merkezi bir gücde toplanmalarına sebeb olan homofobiyadır. lgbti teşkilatlarının son illerde dövlet terefinden maliyeleşdirilmesi ise tamamile anlaşılabilecek bir haldır. her iqtidar, her siyasi güc üçün ses potensialı teşkil eden topluluq cezbedicidir ve özellikle amerikadaki postmodern anlayışları siyasi meqsed halına getirmiş demokratların partiyası multikulturalizm anlayışı ve lgbti teşkilatlara verdiyi destekle ses toplamağa çalışır. ağlı olan homoseksuallar tebiiki bu siyasi manevralara aldanmır ama homoseksualların hamısı siyasi analitik ya da dahi deyiller ve siyasi manipulasiyaya aldanan onlarca heteroseksual kimi onlar da bu cür şeylere aldanabilir. ona göre de men kimsenin heyatına qarışmıram ama bla bla bla kimi iyrenc ve tullantı cümleler istifade edib men homofob deyilem demek gülünc görünür xeberiniz olsun. heteroseksualların ezilen teref ya da azlıq olacağı iddiası ise olduqca gülüncdür. homoseksuallar gücü ele keçirib heteroseksuallara heyatı zindan edecek deyil narahat olmayın. dünyanın her yerinde helede homofobiyanın izleri varken ve özellikle orta şerq ve asya ölkelerinde homosekuallara qarşı bü cür reftar davam etdiyi müddetce bu cür teşkilatlar varlığını davam etdirecek ve hele uzun iller bu cür yürüyüşler de keçirilecek. narahat olan modern düşünce düşmenleri ise layiq olduğları yere yeni mağaralarına dönüb izlemesinler, onlar üçün de problem olmaz.

ilqar məmmədov

uzun zaman sonra sözlükden qovulma bahasına bele olsun entry girmeyime sebeb olan insan. bu türklerden azerbaycandaki bezi tupoy tayfaya yeni xestelik bulaşıb. bir çox insanın reğbet beslediyi ve herkes terefinden hörmet edilen şexse şişirilmiş balon deyib, söz atıb marjinal görünmek. ama bu tupoylar başa düşmür ki azerbaycanın siyasi heyatına, siyasi tarixine baxsan, yetşdirdiyi siyasetçilere göz atsan ilqar memmedov kimi bir insan bu ölke üçün heqiqeten bir şansdır. qerb deyerlerini, liberalizmi, insan haqqlarını ve onun tarixçesini sözün her menasında tam şekilde anlamış çox az insan taparsınız azerbaycanda. bir çox meselede normal düşünen insanların çoxu bir meselede de olsa doqmatik olur ve zay düşünür. bu insan ise ister qarabağ münaqişesi olsun ister cemiyyet terefinden qebul olunmuş bir çox tabu( homoseksuallıq filan kimi) olsun bunların her birinde liberal deyerlerin mahiyetini anlamış bir şekilde yanaşmalara sahibdir. bu tupoylar üçün şişirilmemiş şar kimdir mene çox marağlıdır. yaşam sebebleri sadece oksigen israf etmek olan bu homo erectuslar çox vaxt ya ifrat ve doqmatik solçu ya beyni orta esrlerde qalmış milliyetçi dinozavr ya da v for vendetta seviyyesinde anarxist,marjinal ve her şeye pox atan hippi olurlar.

eynicinsli evlilik

yene homo erectuslar baslayıb usagın iki atası olabilmez,homoseksual evlilik tebietimize ziddir muhabbetine.indi gel buna evveller min defe yazılmış aile nedir,aileye standart baxış nedir meselelerini başa salmağa çalış yaz,ortaya da palaz boyda entry çıxsın sonra başqası gelsin yene eyni şeyi yazsın ona da eyni cavabı vermeye mecbur ol.o senin normal dediyin ailede böyümüşük iki atamız yerine 1 atamız olub çox xoşbextiye bele ömür boyu dua edirem yaxşıki bir atam olub deye :d

blowjob

fərasət tələb edən bir şey.keyiflidir.hələ malzeme böyük və qalındırsa tadından doyum olmaz.dişlərin dəyməməsi əsaadır.

emine ülker tarhan

türkiyede cumhurbaşkanlığına en çox yaraşan qadın.bu şərtlərdə onun kimi birinin cumhurbaşkanı olmaq şansı yoxdur düzdür amma bəlkə bir gün yobaz düşüncənin sonu gələr və seçilər ümidi var məndə.

10 avqust 2014 türkiyə prezident seçkiləri

normal şərtlər altında keçirilsə seçimlərin 100% ikinci tura qalacağı məlumdur.ulusalcılar hər nəqədər də narazı olsada gedib ekmeleddine səs verəcəklər.burada tayyipe nifrət faktoru və ekmeleddinin seçim propagandası zamanı sakit,demokrat bir tavırla takılmasıda əsas rol oynayır.burada ən əsas problem mhp'dəki aşırı dindar və yaşlı taban birde sosyalistlerdir.mhp'nin genc ve ılımlı tabaninin ve aşiri kurt dusmenciliyi besleyenlerinin tayyipe ses verme ehtimali sıfırdır.diger o dediyim problemli terefin boyuk hissesi bilen bilir partiyani namusu olaraq gorduyu ucun cetin sozunden cixsinlar bahcelinin.sosyalistlerin ise boyuk hissesinin demirtasa ses vereceyi melumdur.o anketlerde gosterilen 8 faizin haradasa 2-3 faizi sosyalistlerin sesidir deye nezere alsaq,son yerel secimlerinide goz onune getirsek ortaya maraqli menzere cixir.hec kimse yerel secim ne dexli burada erdoganin kisiliyi rol oynayir demesin.akp realliq budurki son yerel secimlerde birazda belediye baskan adaylarinin hesabina oyunu %40 dan yuksek tutdu ve o secim referendum ozelliyi dasiyirdi deye hecde goz ardi edilmemelidir.yeni ya tayyipe ses vereceksen ya da fetullah ve amerikanin projesine veziyyeti idi.bir de istanbulda kadir topbas faktoru varki akp'nin sesini onun sakit xarakteri filan yukseltdi istanbulda.bir sozle bele deyek akp son yerel secimlerde %43 ses topladi.bunun %4 civarindasi kurtlerden idi onun %1 civarindasi gedir ilk tur demirtasa.yerde qalir %42.chp ve mhpnin son secimde toplam %43 ses aldigini hesaba qatsaq ve ulusalcilarin hissesinin baykot etmesi ozunu sixsan %2 civarinda mhp'den akp'ye gedebilecek sesleri de hesaba qatsaq olur erdogan %44,ekmeleddin %40 civari bir sey.indi ise bbp ve diger kicik partiyalari hesaba qataq.sp ve bbp-nin turkiyede toplam oyu haradasa %4 civarindadi.buradaki bolgunu %3 akp ve %1 chp olaraq nezere alsaq ve ldp dsp ve diger chp'ye ses verme ehtimali boyuk pariyalardan %1 civarinda ses geleceyinide hesaba qatsaq erdogan %47,ekmeleddin %42 civarinda bir sey gozleyirem men.

not:demirtas eger %8 civarinda filan ses toplasa yerde qalan %sesle secimler %50 tayyip,%42 ekmeleddin sekilinde de bitebilerki bu da yene 2-ci turun olmasi demekdir.ilk turda secilmek ucun bildiyim qederile referendum kimi %51 ses toplamaq lazimdir.

ramazan bayramı

insanı insan olduğu üçün sevən,baş kəsməyən və baş kəsənlərin sırf eyni məzhəbdədirlər deyə tərəfini tutmayan,tolerantlı,əxlaqlı,zalımın qarşısında duran və qasim kimi olmayan bütün müsəlmanların qarşıdan gələn ramazan bayramın təbrik edirəm deməmə vəsilə olan bayram.ayın neçəsi olursa olsun bunun elədə fərqi yoxdur.əsas odur bu tolerant insanlar bəzi ara qarışdıran vahhabilərin acığına sünnisi və şiəsi birlikdə bu bayramı qeyd edəbilsinlər.işid tərəfdarı,gah nurçu gah vahhabi rolunu oynayan itlər nə qədər hürür hürsün,bir gün bu coğrafiyada da insan kimi birlikdə yaşam olacaq inanıram.

not:uçan spagetti canavarına inanıram.

james rodriguez

şəxsiyyətsiz,pul için göt verən oyunçu.bir adamki monacoya ondan sonra da real madridə transfer olur futbolçu yox kukladır.

« / 20 »
Notice: Undefined variable: user_id in /var/www/soz6/sds-themes/vengeful-light/profile.php on line 1336


blok -   başlıqlarını gizlət
Notice: Undefined variable: user_id in /var/www/soz6/sds-themes/vengeful-light/profile.php on line 1343