qondarma


150   0   0   0
2.nəsil yazar
entry: 150
reytinq: 209
karma: 92
izləyən: 3
oxunma: 1,531






bütün zamanlarda yazdığı ən əjdaha entrylər:


1918-ci ildə yazılmış azərbaycan respulikasının himni.

haqqında yazılan rəyləri oxuduqda məyus oldum açıqcası. bu qədər insanın haqqında "mənasız" olduğunu düşünməsinin əsas səbəbi məktəblərdir. məktəbdə himni sevdirmirlər, mənasını başa salmırlar. çünki özləri də bilmirlər və sevmirlər.

himnlər ümumiyyətlə bir xalqın azadlığını əldə etdiyi vaxt yazılır. və bu azadlığın qazanılmasını və qorunmasını tərənnüm edir. sözlərini dəyərləndirəndə 1918-ci ili nəzərə alıb dəyərləndirmək lazımdır.

o ildə heç də azərbaycanda yaşayan xalq öz azadlığını mübarizə ilə almıyıb, bu sadəcə marjinal bir qrupun (əsasən müsavat) uğuru idi. respublikadan əvvəlki dövrdə azərbaycanda yaşayan müsəlman xalqdan əsgər aparmırdılar. respublika qurulduqdan sonra bir çox ailə övladları əsgər aparılmasın deyə ya gizlədirdilər, ya rüşvət verirdilər (indiki kimi). respublika qurulduqdan sonra yaranan çətinliklərə də (yemək, iş yerləri, geyim) birlikdə, millət olaraq reaksiya vermədik.

ona görə də bu himn o qəhrəmanlıq edən marjinal qrupun himnidir əslində. qəhrəman övladın şanlı vətəni deyəndə bu övladlar nəzərdə tutulur. onların canlarını verməyə də hazır idilər. (daha sonra verdilər də). minlərlə can qurban olduğunu sadəcə sözdə yox, real həyatda görmüşdülər. (yaşama) hüququndan keçən əsgərləri də görmüşdülər.

və bu çətinliklərlə yaranan ölkə üçün böyük arzuları var idi. sən olasan gülüstan.
və bayrağı yüksəltmək istəyənlər də yenə bu gənclər idi.

bütün bunları düşünərək dinləyəndə musiqinin də hadisələrə uyğun dəyişildiyini hiss etmək olur. əvvəlcə ideya gəlir, müstəqillik ideyası, sonra müharibə, itkilər, gərilim, sonra eyforiya , azadlıq, arzular.

indi bir çoxunuza mənasız gələ bilər bütün bunlar. bəlkə də həqiqətən mənasızdır. amma mən belə hiss edirəm. və hər dəfə bu himn oxunduqca o insanların qarşısında özümü borclu hiss edirəm. onlar azadlığı (hər mənada, düşüncə, yaşam) az qala gətirmişdilər.


fikirdir. bayraqlar adi bir əski parçası deyil, onlar simvoldurlar, bir ideyanı təmsil edirlər. dövlət bayraqları çox vaxt azadlığı (vəya azadlığın alınmasını) təmsil edirlər. insanlar, əşyalar müqəddəs deyillər, ancaq ideyalar müqəddəs ola bilər.
hüseyn cavidin şeyx sənanında gürcü qızının atası şeyxə inanmaq üçün şeyxdən quranı yandırmasını istəyir. şeyx quranı yandırmaq istəyəndə müridləri qarşı çıxırlar ki, neynirsən ala ? quranı yandırmaq olar ? şeyx də quranın bir ideya olduğunu, onun yandırdığının sadəcə mürəkkəb və kağız olduğunu bildirir.
əskini də yandıra bilərlər, cıra bilərlər, bir parça ilə ediləbiliniləcək hər şeyi edə bilərlər, amma bayrağın ideyasına bir şey olmaz.
bizim ölkədə (bax: azərbaycan) bayrağın sahiblənilməməsinin səbəbi bayrağın azadlığın simvolu kimi görülməməsidir. bizdə dövlətçiliyin simvolu kimi yerləşib beyinlərə.
bir parça da 1918-dən gəlsin "sən öylə bir şersən ki, sevməyənlər anlamaz" (bax: əhməd cavad)
və sonda..
"we are told to remember the idea, not the man, because a man can fail. he can be caught. he can be killed and forgotten. but four hundred years later an idea can still change the world. i've witnessed firsthand the power of ideas. i've seen people kill in the name of them; and die defending them. but you cannot kiss an idea, cannot touch it or hold it. ideas do not bleed, it cannot feel pain, and it does not love." (bax: v for vendetta)



həyatı asanlaşdırmaq üçün bir qərar vermək üsuludur.

həyat boyu öyrədildiklərimiz ucbatından nə istədiyimizi əslində bilmirik. məsələn, səhər dəniz sahilinə gedib velosiped sürmək istəyirik, və yaxud işə gedib işləmək istəyirik, əlavə olaraq həm də yatmaq istəyirik. öyrədildiklərimiz (şüuraltı) bizə işə getməyin daha doğru olduğunu deyir. o biri istəklərimizə şans vermədiyimiz üçün içimizdə (şüuraltı) kiçik mutsuzluklar əmələ gəlir. hiss etmədən daha xoşbəxt olmağımızı əngəlləyirik. halbuki zər atsaq və hər bir istəyimizə şans versək (məsələn 1/3 velosiped, 1/6 yatmaq, 1/2 iş) bütün istəklərimizi qismən təmin eləmiş olarıq və ümumi xoşbəxtlik səviyyəmiz artar.

uşaqların bu qədər xoşbəxt olmağının səbəbləri bütün istəklərinə şans vermələridir. onlar əvvəl oyun oynamaq istəyib, bir an sonra qaçmaq istəyib, növbəti dəqiqə yemək istəyə bilərlər. yəni ki anı yaşayırlar. bir anda fərqli şeylər istəyib bunların hamısını etməyə çalışa bilərlər, ağladıqları yerdə anidən başqa maraqlı bir şey görüb gülə bilərlər.

diqqət edilməsi lazım olan nöqtələr:
1. zərə ancaq etmək istədiyiniz işlərin şansını verin. etmək istəmədiklərinizi verməyin.
2. zərin seçiminə hörmət edin. bu sizin öz seçiminizdir.

zərlə qərar verməyin başqa gözəl cəhəti isə kiçik şeylərə baş yormamaqdır.

(bax: the dice man )


bir şəhərdə ulduzlar görünmürsə deməli o şəhərdə süni (insan məhsulu) işıqlar çoxdur, deməli o şəhər öz çirkli tərəflərini işıqlarla gizlətməyə çalışır, makyajla gizlənməyə çalışan fahişə qadın kimi. həmin qadına makyajsız, ən təbii halında baxsan həm günahlarını, həm də uşaqlığındakı (özü inkar etsə də hələ də olan) saflığı görmək olar, səhərlər bakının göründüyü kimi.

ulduzsuz şəhər.



düzgün yanaşmadır.
bir şəxsi tərbiyəli saymaq üçün o şəxsin tərbiyə alması lazımdır. din (istənilən din) də bir mədəniyyət (həyat tərzi, tərbiyə) şəkli olduğuna görə dindar qızın (vəya oğlanın) tərbiyəli sayılması düzgün yanaşmadır.

dindar qızı tərbiyəli saymaq əsla dindar olmayan qızı tərbiyəsiz saymaq mənasına gəlmir.
dinlərdən əlavə də tərbiyə üsulları var.
bir qızın dindar olub olmadığını kənardan demək çətindir. din bir inanc məsələsidir.


sabah özü vəya həyatını davam etdirmək üçün maliyyə dəstəyi aldığı şəxslər iflic vəziyyətinə düşsə, əmək qabiliyyətini itirsə "it kimi küçükləyib küçəyə tökülmək" məhsulu olduğunu iddia edib etməyəcəyi maraqlı olan yazarları ortaya çıxaran uşaq. əgər ortada bir məsuliyyətsizlik varsa, ki var, cəzası da olmalıdır. əgər qarşısını alacaq bir şey yoxdursa təhlükə haqqında məlumatlandırma olmalıdır.
bir həftə əvvəl başına kərpic düşüb həyatını itirməklə bu hadisənin mahiyyətcə heç bir fərqi yoxdu. məsuliyyətsizlik var, cəzası olmalıdır.
həmin uşağa da bundan sonrakı həyatında uğurlar.


yalnız insan səsindən ibarət əsərlərdir. adını chapel sözündən alıb. chapel - kilisə. a capella - kilisədəki kimi. bildiyiniz kimi kilisədə də oxuyarkən instrumentlərdən istifadə olunmur. və sonda günboyu ağlınızda qalacaq nümunəsi üçün burdan lütfən
(youtube: )


darren aronofsky'nin möhtəşəm filmlərindən biri.

--spoiler--


filmdə ağ-qara, xeyir-şər mübarizəsi, ağrının vacibliyi ve başqa bir neçə mövzu işlənir. ən bəyəndiyim məqamlardan biri də filmdəki valideyn - övlad münasibətləri oldu. keçmiş aktrisa olan ananın öyrənilmiş çarəsizliklərinə görə qızının da uğur qazanacağına inanmaması, qızı üçün yaxşısını elədiyinə inanması və s. kimi düşündürücü məqamlar var.


--spoiler--

izlənməsi vacib olan filmlərdəndir.


mikayıl müşfiqe nezire

fikrim, hissim, xəyalım o qeder alçaldı ki,
mene ele geldi ki,
bu qaranlıq dünyamız, şahanə yer olardı,
heyat tamamlanardi,
insanlar olmasaydı.


sigmund freud yuxuda gördüyümüz hər kəsin özümüz olduğunu deyir.



sabah ve ya növbəti 3-4 gün erzinde yenidən deyerden düşəcək azərbaycanın pul vahidi.
demədi deməyin.


oxunulduğunda bir daha oxunulmaq istənən, təsir edən misralardır.

sən zəriflik tanrısı, qadının ötəsisən
bütün xoş şeylər kimi sən də mi bitəsisən ?

(bax: qismət)

gəl sənə təsəlli verim
darıxma düzəlməyəcək

(bax: salam sarvan)



futbolda tək başına bir məktəbdir. müsahibələrinin birində deyib:
"oğlum ilə tez-tez futbol oynayırıq. belə oyunlarda o öz sevdiyi oyunçu olur mən də öz sevdiyim oyunçu. oğlum zidane olur mən isə ronaldo (el fenomeno)"




istanbul kimi qadın. musiqi savadı, səsi, sözləri, duruşu, düşüncəsi, asaleti, yarımçıq gülüşü, gözləri, bəlkə də hər şeyi müstəsna olan səs sənətçisi. galatasaray lisesi məzunudur və hal-hazırda galatasaray klubu başkan yardımcısıdır. xeyirli olsun.


dan brown'un 2013-cü ildə nəşr etdirdiyi roman.
--spoiler--

əsər adını dantenin ilahi komediyasının birinci hissəsindən (cəhənnəm, araf, cənnət) alır. hər zamanki dan brown faktları ilə zəngindir. dünyanın sürətlə artan nüfusu haqqında narahat olan genetik mühəndisin planlarını pozmaq istəyirlər.

--spoiler--
maraqlı əsərdir. oxumağına dəyər.



1898 - 1937-ci illərdə yaşamış azərbaycanlı ədəbiyyat adamı.

çoxumuzun m.ə.rəsulzadənin dilindən eşitdiyimiz

sən bizimsən, bizimsən, durduqca bədəndə can
yaşa, yaşa, çox yaşa ey şanlı Azərbaycan !

misralarının da müəllifi.

haqqında daha geniş araşdırma üçün
gültəkin link




blok -   başlıqlarını gizlət