ümumiyyətlə, liberalizmin atası olan filosof. o, təbii hüquqları üç kateqoriyaya bölür:
1. insanın şəxsi azadlığı hüququ - fərdin öz bədəni üzərində mülkiyyət hüququ;
2. insanın şəxsi mülkiyyət hüququ - onun əməyi ilə mülkiyyətin kombinasiyası;
3. yuxarıdakı iki hüququ pozan şəxsləri cəzalandırma hüququ.
bu hüquqlar içində əsas məsələ locke-un mülkiyyət hüququ nəzəriyyəsidir. locke deyir ki, mülkiyyət insanın təbii hüququdur və şəxs istəmədiyi müddətcə dövlət ona qətiyyən müdaxilə edə bilməz. həmçinin, dövlətin varolma səbəbi fərdlərin/cəmiyyətin təbii hüquqlarının icrasının maneəsiz təmin edilməsi olmalıdır. qısası, dövlət fərdi onun iradəsinə zidd olaraq üstələyə bilməz və əgər fərdin fundamental təbii hüquqlarından biri dövlət tərəfindən pozularsa, həmin fərdin, hətta, dövləti belə cəzalandırmağa hüququ vardır.
(baxma: Second Treatise on Civil Government)
blok başlıqlarını gizlət
Notice: Undefined variable: thisuser in /var/www/soz6/profilson.php on line 166
səssiz film erası ərzində kinematoqrafiyada istifadə olunan bir çox keyfiyyətli səs effektlərinin əksəriyyətinin hazırlanmasında ilkin təşəbbüsü göstərmiş insanlardan biri. wharner studios ilk səsli filmini təqdim etdikdən sonra rəqabəti nəzərə alaraq universal studios xüsusi səs komandası yaratmışdı. çünki mikrofonlar, demək olar ki, ancaq dialoqları əks etdirdiyindən arxa fondakı səslər eşidilmirdi və jack foley bu komandanın üzvləri arasında idi.
"Jack's technique was to record all the effects for a reel at one time," explained George Pal, who used Jack's talent on some of his pictures. "Jack added the footsteps, the movement, the sound of various props-all in one track. He used a cane as an adjunct to his own footsteps. With that cane, he could make the footsteps of two to three people. He kept a large cloth in his pocket which could be used to simulate movement."
ondan sonra bu işi davam etdirənlərə foley artist, bu sahəyə isə art of foley deyilir.
bu gün öyrəndiyim maraqlı informasiyanı istədim, sizlə də bölüşüm. türk qəhvəsinin yanında su verilməsinin səbəbi odur ki, osmanlı zamanında evə qonaq gələndə qəhvə su ilə verilirmiş ki, qonağın ac və ya tox olduğunu öyrənsinlər. qonaq birinci suyu içsə, bu, qonağın ac olduğuna, yox əgər qəhvəni içsə, tox olduğuna, söhbət eləməyə gəldiyinə dəlalət edir. etika cəhətdən bomba söhbətdir.
həmçinin kintsukuroi. qırılan əşyanı əvvəlki halından daha gözəl və dəyərli etmək üçün qızıldan istifadə edərək qırıq yerlərin təmir olunması/düzəldilməsidir. kintsugi fəlsəfəsində qırılan əşya yox olmur, yenidən var olması üçün başqa bir yol yaradılır.
george orwellin əsərinin kelly jensen tərəfindən müxtəlif illərdə müxtəlif xüsusiyyətlərinə görə müxtəlif ölkələrdə tərtib olunmuş üz qabıqlarının toplusu haqda məqalə link
divide at impera illər öncədən başlayaraq bu günə kimi siyasətdə gördüyümüz parçala və hökm et.
max'ın özünü itirməsindən sonra yazdığı məktublar və her mother had told her she was "an accident". how could someone be an accident? ifadəsi ilə könlümdə taxt qurmuş animasiya.
bilərək sifariş eləməmişəm əslində. timidus adının önündə umbay gördüm, dedim what the fuck? sonra baxdım timidius imiş. o ara əlim dəyib. bu arada kiminsə entrysin favori seçmişəmsə, ona da əlim dəyib. * glş
empty your mind! be formless! shapeless.. like water.
now, you put water into a cup, it becomes the cup. you put water into a bottle, it becomes the bottle. you put water in the teapot, it becommmmes the teapot. now, water can flow, or it can crash. be water my friend! link
həmçinin jeet kune do döyüş sistemini formalaşdırmış dahi. anası, yarı çinli, yarı qafqazlıdı. babasının ana tərəfi almandı. bir az da axtarsaq, bütün millətlərin genini çinli bədəninə yığıb mübarek. açıq havada döyüş dərsləri verib, insanlara döyüşməyin fəlsəfəsini izah edib. bu arada nunchucksdan onun kimi istifadə edən ikinci bir insan hələ yer üzünə enməyib.
daha kitabı haqqında yazılıb onsuz, amma, məncə, hakan gündayın ən yaxşı əsəri elə odu. süjetin ən təsirli səhnələri rastinlə bağlı olan hissələrdi. rastini niyəsə qiyas ibrahimova bənzədirəm.
“Evet, ben hep halk için mücadele. Ama ne zaman ben hapis, halk yok! Çok arkadaş öldü. Hapis. Sordun, neden istanbul Üniversite olmadı. Çünkü ben hapis! Anladı? Hep halk için! Bunlar için! Ama ne zaman ihtiyaç var, halk yok! Üzülme, bu küçük ceza onlar için. Ben arkadaşlar öldü. Anladı?”
ay yapım tərəfindən filmi də çəkilib və türkiyədə kinoteatrlarda verilir. film saytlara düşsə, izləyəcəyik inşalla.
“Onun için yaşlıların gözleri bozulur, anlıyor musun? Aynı yerden tekrar geçtiklerini anlamasınlar diye. Kısırdöngüye karşı doğal bir savunmadır aslında, körleşme. Mekanik bir tepkidir yani! Hayatın kendisi gibi... Hatta bu yüzden hayat da bu kadar sıkıcı! Çünkü hayat da sadece bir tepki. Şimdi, bak şu çevrene! Her şey hayatın düşmanı! Yediğin, içtiğin, ne bileyim, aldığın her nefes, her şey! Hayat da işte, buna karşı bir tepkiden ibaret! Tabii en başta da ölüme karşı! Okulda öğretmişlerdir. Nedir bilimin temeli? Etki ve tepki, değil mi? Ne demek, biliyor musun? Doğadaki inatlaşma demek! Her şey bir inat meselesi. Özellikle de yaşamak. işte bu yüzden de hayat, maçın kendisini şeref golü sayan, inatçı bir asalaklar takımını izlemek kadar sıkıcı. Dolayısıyla bir umut ya da bir amaca gerek yok, hayatta kalmak için. Öleceğini bilmek yeter. Hayattasın çünkü tehlikedesin. Hayattasın çünkü her saniye ölüyorsun. O kadar. Hayatının anlamı işte bu: Ölüm korkusu! Anlıyor musun beni?”
sonrasında obraz belə deyir:
“Hayat ölüme dahil, Gazâ. Bir işe başlamak, bitirmenin yarısı, derler ya. Doğmak da öyle işte. Ölmenin yarısı. Bunu kabul et, yeter. inan, demiyorum. Çünkü inanacak bir şey yok bunda. Bildiğin, doğa! Gör, yeter... Zaten bir ölü olduğunu gör ve kabul et. Gerisi gelir.”
nərimanov parkındakı indi olmayan karusellər.
anarxist fars musiqiçi. mahnılarının əsas mövzusu qadın azadlığı
universitet dönəmində düşüncələrini çəkinmədən söylədiyinə görə oxuduğu məktəbdən atılıb. səsinə iranda qadağa qoyulub. buna baxmayaraq iranda gənclər arasında ən çox dinlənənlər sırasındadı.
naghi adlı mahnısını yayımladıqdan sonra isə iranda edam olunması qərarı çıxarılıb. mahnıda 10. imam nağıya qarşı çox sərt ifadələr olunduğu qeyd edilib. bütün şiələrə shahin najafini gördükləri yerdə öldürmə fətvası verilib.
iranda yaşadığı müddətcə gizlənərək həyatını keçirib, sonra isə almaniyaya gedib. baxmağa ərinsəniz də, bu mahnının 2:37-dən sonrasına baxın.
onun mahnıları dilimizə aisoo seidi tərəfindən tərcümə edilir və elvin cəbizadə tərəfindən videolar tərtib olunur.
edit: kanal bağlanıb deyə heç bir linkə keçid etmək olmur.
hər hansı bir təbii fəlakət, müharibə və s. olsa, birinci qadınlar və uşaqlar evakuasiya olunacaq. hər nə qədər feminizm danışsanız da, insanlar üçün bu artıq bir qanundu.
(baxma: əsl kişi qaçmaz)
(baxma: zə-r-if cinsin nümayəndələri)
əvvəlki adı yedo olan, yaponiyadakı 1868-1873 burjua inqilabından sonra adı dəyişdirilən, visual cəhətdən gecələr ən yaxşı görünən şəhər.
digər adı ilə parasyte - the maxim. mangası 1988-1995-ci ilərdə yayımlanıb və hitoshi iwaaki tərəfindən yazılıb. 10 bölümlük mangadan sonra 2014-2015 illərində shoji yonemura tərəfindən çəkilmiş anime isə toplam 24 bölümdən ibarətdi. uzun çürükçü animeləri sevməyən, animelər uşaqlar üçündü deyə düşünən insanlara görə izlənməsi lazım olanlardandı. shingeki no kyojin , tokyo ghoul kimi elmi fantastik animelərin atası adlandıra bilərik. mövzusu qısa olaraq yer planetinə düşmüş parazitlərin insan bədənində yerləşib, insanlar arasında yaşayıb qidalarını təmin etmələri ilə yaranan problemlərlə bağlıdı. qidaları isə bir anime/mangaya görə çox da təəccüblənməyəcəyiniz kimi insan ətidi. əsas formlarına keçmək üçün isə insan dərisindən daxil olub beyni ələ almalıdılar. baş rol olan insan obraz izumi shinichini seçən parazitdə isə bu, demək olar, alınmır, yəni fail olur. əsas süjet də bundan sonrasında başlayır. animedə bolca qan, şiddət, dram görə bilərsiniz. bölüm az olsa da, epik səhnələr çoxdu. məncə, belə olması elə episode sayının az olması ilə bağlıdı. yəni ki, az bölüm, saz bölüm.
--spoiler--
final bölümündə shinichinin monoloqu:
--spoiler--
yaponiya özünü j-pop deyə ayırdıqdan sonra ortaya çıxıb. bildiyimiz popdan tək fərqi müğənnilərin hamısının musiqi və rəqs üzrə təlimli olmasıdı. çünki əvvəlcə stajyer adı alaraq hansısa musiqi şirkətində imtahanlardan keçirlər. çox keyfiyyətli klipləri olur. deyərdim ki, bizim ən az 10 il sonra film çəkməyə başlayacağımız avandanlıqlarla klip çəkirlər. amerika popu ilə yarışıb, hətta onları da keçən qrupları var. daha çox visuala işləyirlər və bütün qrup bir-birini tamamlayır. baxsanız, 8 nəfərlik qrupda güclü səsi olan ən çox 3 nəfər var. yerdə qalanlar ya çox yaxşı oynayır, ya da çox yaraşıqlı/gözəldi. şirkətlər tərəfindən də meymuna çevrilə bilərlər. məsələn, qrup üzvlərinin ayrı-ayrı profilləri yoxdu, qadağandı. qrup fərdi şirkətin icazəsi olmadan solo konsert verə bilməz, qadağandı. şirkət gecə 5-də qaldırıb konsert verəcəksiniz desə, qarşı çıxa bilməzlər, qadağandı. belə də ki əylənmək istəyirsinizsə, dinləyəcəyiniz bir janrdı.
what fell in a day we will build in a day yaponların təbii fəlakətlərdən sonra dedikləri əjdaha söz/ifadə.
(baxma: bandista - gavur imam isyanı)
(baxma: grup yorum - uğurlama)
(baxma: kökler filizleniyor - neydik biz)
Notice: Undefined variable: user_id in /var/www/soz6/sds-themes/vengeful-light/profile.php on line 1336
blok - başlıqlarını gizlət
Notice: Undefined variable: user_id in /var/www/soz6/sds-themes/vengeful-light/profile.php on line 1343