5. müzakirə olunması mənasız məsələ. nəsiminin inancı hurufilik olmuşdur ki, bu da din deyil, fəlsəfi axımdır. hurufilik haqqında bir az məlumatı olanlar da bilir ki, hurufilik islamın məzhəblərindən biri olmuşdur və müqəddəs kitablarda ki hərflərlə, kodlarla insanın yaradılışını əlaqələndirir, insanı tanrının bir parçası olaraq görürdülər. ( məsələn onlara görə ərəb əlifbasındaki hərflərin bəziləri insanın müəyyən üzvlərini təmsil edirdi. ) nəzərə alsaq ki hurufilik dini məzhəbdir( fəlsəfi axım) və nəsimi bu inanc üçün dərisinin soyulmasına belə razı olub onda nəsimi əsl dindardır. dindar deyəndə ağlınıza saqqal uzadıb ərəb paltarı geyinən adamların gəlməsi doğru deyil. onlara dinci
demək daha doğrudur.