bugün wiki təsadüfi son
sözaltı sözlük
məsləhət postlar mesaj Profil

...

kənd həyatına çəp baxan tiplər

əjdahalar   googlla

    10. əksərən elə kəndlilər. kəndlilərin əksəri təhsil, iş və s. yolu ilə yaşadıqları yeri tərk edib, köçürlər şəhərə. icazə verin niyəsini açıqlayım

    başlığa yazan hər kəs kəndin təbiətini, yaşıllığını, bağ-bostanını, danasını, qoyununu irəli sürərək kənd həyatının şəhərə nisbətən daha yaxşı olduğunu yazıb. mən də razıyam. axşamçağı mal-qaranın otlamaqdan qayıdan vaxtında samovar çayından çay içməyin kayfı ayrıdır. ya da ucsuz bucaqsız və ümumiyyətlə insan ayağı dəyməmiş kimi görünən çəmənliklərdə uzanıb * sevgiliniz filan varsa bəlkə də elə o çəmənliklərdə sevişərək mövcudluq sancısı yaşamaq * entellik etmədən dura bilmirəm hamının istəyəcəyi şeylərdir

    qınamıram da. hər insan təbiəti etibarilə uca göydələnlərin, asvalt yolların arasında özünü xoşbəxt hiss edə bilməz, sadəcə bunu imitasiya edə bilər. götümdən də sallamıram ha, isveçrəli alimlər * bəli, məhz isveçrəli alimlər oturub bunun araşdırmasını da aparıblar, bəlli olub ki, insan özünü təbiətdə, meşədə, ağacların, atın eşşəyin arasında daha relax hiss edir, hələ bir araşdırma da var ki su səsi insanı bütün sakitləşdiricilərdən daha çox sakitləşdirmə gücündədir. ququlda bunu axtarış edib axtarsaz, dediyim şeyi tapıb, oxuya bilərsiz: the impacts of nature experience on human cognitive function and mental health.

    yəni başa düşüləndir kənd, təbiət, sakitlik sevgisi. çünki biz göydələnlərin arasından çıxıb gəlməmişik ya da asvaltın üstündə maşın sürərək təkamül etməmişik, afrikanın savannalarından çıxmış adamlarıq * savannanın kruqunda oturdum və ağladım , qanımız çəkir normal olaraq

    sadəcə insanoğlunun içinə düşüb çıxammadığı ən böyük ziddiyyət də elə budur ki, təbiətimiz, instinktlərimiz, istəklərimiz ilə bu günki modern həyat şəraiti arasında sıxışıb qalmışıq. yəni təbiətimiz etibarilə hələ də təkamül elədiyimiz savannallardayıq, beynimizin bir tərəfi meşə, sakitlik, at, eşşək, çay səsi, axşam mağaradan çıxıb elədiyimiz ovun ətrafında qohum qonşu ilə yığışıb manqal keyfi zad eləməyimizi tələb edir bizdən, beynimizin digər tərəfi isə modern həyata adaptasiya olmağımızı, səhər 8 axşam 5 işdən evə, evdən işə, aylıq maaşı alıb sevincək olub, yayda da 1 aylıq məzuniyyət götürüb qəçrəşdə kabab çəkib bakının cəhənnəm istisinə qayıtmağımızı təmbeh edir.

    mövzu çox da dağılmasın deyə keçim mətləbə. deməyim odur ki təbiət, kənd eşqimiz başa düşüləndir amma realist olmaq da lazımdır. kəndlərimiz kənddir bəyəm ay sənin gözünü yeyim? * z-ni özüm qalın yazdım ki, sonra kimsə səhv oxuyur, ifşa videosu zad düzəldib yazır ki, qraviton anal sevir üstdə də dedim, yayda məzuniyyət götürüb bir ay fırlanmağa getdiyiniz kəndlərdə bir ömür yaşasaz siz də soxmuşam ağacına da, inəyinə də, bu nədi ala deyib mal-qaranı satıb qaçarsız bakıya. ən bəsit nümunə verəcəm, bakıdan götü başı 170 km o tərəfdə olan qubanın əksər kəndlərində bu yaxınlara kimi, çoxunda elə günün bu günü məktəblər göt günündədir. uşaqlar məktəbdəki döşəmənin taxtalarını qırıb sobaya atır ki, 45 dəqiqə dərsdə donmasınlar, əyinlərində palto ola-ola ha hələ.

    bilmirəm agahsız ya yox, kəndlərin əksərində qaz infrastrukturu yox səviyyəsindədir, tv-dən baxırsız ki, bəs hökumət hər gün bir qırmızı lent kəsir, hər yerə qaz çəkilib zad amma naxuy. o çəkilən borulardan cəmisi bir dəfə qaz keçir, o da açılış edilən gün. bir də qaz üzü görən olmur. ha şikayət elə, ha götünü dağıt, elə bir cavab verirlər ki, baxılacaq, sikləyən də yoxdur amma.

    burda n qədər həyat problemi sayaram kəndlə bağlı. camaat elə bilir kəndlilər siklərinə xurma yedizdirirlər, samovar çayından içib həyata pozitiv nəzərlərlə baxırlar amma xəbərləri yoxdur ki, adi suvarma söhbətlərinə görə bütün günü gah dövlət qurumları gah da bir-birləri ilə dava qırğından başı açılmayan minlərlə kəndli ailə var. bu sosial-iqtisadi vəziyyətdir hələ.

    uşaqların çoxu sınıq salxaq böyüyür, qolları, qıçları sınır demirəm, düşüncə olaraq şikəst edilirlər, onu nəzərdə tuturam. bu tənqid elədiyiniz konservatizmin ən güclü dayağı elə kəndlərdir, bir qız uşağının 18 yaşından sonra evlənməkdən başqa çox da alternativi olmur, mal-qarası daha çox olan bir qaqaşla evləndirirlər, ömrünün axırına kimi mətbəxdə kələm dolması bişirir elə.

    tak şto bəylər və xanımlar, aha təbiət zordur, aha ağaclar, çaylar zad amma ac qarnına ya da soyuqdan dona dona ya da həyatla bağlı ümidlərin ata, ananın iki dodağı arasında olanda o ağaclar, çəmənliklər səni çörəklə, isti ilə, ümid ilə təmin eləmir, onlara baxıb çəhrayı sıça da bilmirsən.

    ona görə də kənd həyatına çəp baxanların əksəri elə kəndlilərdir. beziblər yaşayışlarından və bir qarın çörəyə belə olsa bağ, bostanlarını satıb gəlib bakıda fəhləliyə də razı olurlar.

    bu sözü heç vaxt unutmayın: şərh etmək hadisələrə kənardan baxan insanların lüksüdür. hadisənin baş qəhramı deyilsizsə nə nədir anlamırsız, elə bilirsiz camaatın başına hava gəlib kəndi buraxıb şəhərə gəldikləri üçün ya da kənd həyatına çəp baxdıqları üçün. amma elə deyil

19 əjdaha

sistem robotu
#300971


23.07.2020 - 16:26
+530 oxunma



hamısını göstər

üzv ol

...