bugün wiki təsadüfi son
sözaltı sözlük
məsləhət postlar mesaj Profil

arran


10   0   0   0


blok başlıqlarını gizlət

Notice: Undefined variable: thisuser in /var/www/soz6/profilson.php on line 166
millətçi olmaq

düşüncə və tanrı.
ilk insandan bu yana insan ətraf aləmi anlayıb, dərk eləmək istəyir. ətrafda baş verən prosesləri anlayıb ondan istifadə etmək, insan oğlunun qarşısında duran əsas məqsədlərdən biri və ən vacib olmuşdur. şüurun formalaşması ilə bu proses daha da sürətləndi. artıq əmək nəticəsində müəyyən inkişaf əldə olunmuşdu. ancaq şüur hələ ətrafı dərk etmək qabiliyyətində deyildi və təbiətdə baş verən hadisələr insanları qorxudurdu. buna bir anlam verərək onun qarşısını almaq istəyirdi insan oğlu. beləliklə qorxu hakim kəsilərək, insanları insanlardan daha üstün bir varlığın olduğuna və bu hadisələri onun etdiyinə inandırırdı.
tanrının tarixini yazmaq istəmirəm ancaq ilk dəfə torpaq tanrı kimi qəbul edildi çünki, ona toxum əkəndə sm ölçülü toxumdan m ölçülü agac yaranırdı. daha sonra yağış yağdıqda və ya başqa təbii hadisə baş verdikdə torpağın zərər gördüyü müşahidə edildi. və topraq tanrılıqdan çıxdı.
sonrakı tanrı qadın oldu. çünki yeni doğulan uşaq qadın bədənindən çıxırdı. bu da sonradan öz yerini başqa-başqa tanrılara verdi və yunan, misir tanrılarına kimi gəlib çıxdı.
tanrı fikri insanı rahatladan fikirlərdən biridir. özünü özündən güclü bir varlığa təslim etmək insanı rahat hiss etdirir. ancaq bunun kökündə, qorxu və bilgisizlik yatır. qorxu insanı yeyib –bitirən bir hissdir. bunun kökü daha qədimə gedir.
tanrı bir beynin məhsuludur. onun sadəcə müxtəlif təzahürlərini görürük biz.
düşüncə ilə tanrı əslində bir yerdən başlayır, daha doğrusu bir sualdan- niyə varıq? bizi var edən var mı? bu suallar düşüncənin ana sütünün təmin etməklə yanaşı, tanrı fikrinədə təkan verir. çünki artıq düşünərək necə var olduğunu bilmədiyin anda , tanrı var etdi ya da tanrı deməsək belə başqa üstün güc var etdidə deyərək özümüzü rahatlada bilərik. ancaq elm inkişaf etdi təkamül nəzəriyyəsi ortaya qoyuldu və darvin tərəfindən onun prinsipləri daha da ustalıqla işlənib hazırlandı. və var olmaq üçün tanrıya ehtiyac olmadığı qənaətinə gəlindi.
tanrı var ola bilər, yox da olar bilər. sual bu deyil, sual ehtiyac var mı ona sualıdır. bu gün elm tanrı var və ya yoxla məşğul deyil.
tanrı mövhumu beyinlərdə var olub və olacaqdır. inkar edənin də. qəbul edənində. ancaq onsuz da həyat gedir, elm inkişaf edir.
tanrıya inanmaq və ya inanmamaq problem deyil, problem araşdırmaqdır. düşünməkdir. düşünən insanın beyni tanrıya artıq bir tanrı kimi yox, sorğulaya biləcəyi bir mövhum kimi baxır və onu sorğulayır, araşdırır. suallara cavab taparsa, məntiqə uyğun olarsa qəbul edər. ancaq sorğulamadan qəbul yol verilməz bir xətadır.tanrı anlayışı yuxarıda qeyd etdiyim kimi insanların düşüncəsinin məhsuludur. qədimdə var olan qorxu hissi və özünü həyatda çətinliklərdən sığortalamaq hissi bu anlayaşı, yəni tanrı anlayışını ortaya qoymağa vadar etdi. və nəticədə qoyuldu da. ancaq ortaya qoyulma ilə qalmadı. onun əksinə çıxanlar oldu. epikürdən başlayaraq günümüzə qədər. tanrı hipotezi sadəcə insanların özlərini rahatlatmaq üçün ortaya atdıqları bir hipotezdir ki, bun hipotez çox suallara cavab verir. düşünməyə o qədərdə yer vermədən.bir model olaraq bütün suallara verilən cavab-tanrı. bu model heçdə uğurlu model deyil. gərək tanrını özünündə sorğulanmasına yer qoyula. ancaq insanlar inandıqları tanrını elə hala salıblar ki. onu sorğulamaq çətin məsələdir.zamansız, məkansız, hər şeydən üstün və qüdrətli.
amma həyat tanrının varlığı ilə ölçülmür. var və ya yox. özü bilər. ancaq əmin olduğumuz bir şey var, o düşünən beyinlərdə öldü.

1 əjdaha! arran

25.05.2015 - 03:37 #166273 mesaj facebook twitter

musiqi

fridrix nitsşe
böyük alman filosofu.aleksandr dugin bu insanı belə tanıdır:"naməlum zamanların böyük peyğəmbəri,insanın görmə dairəsindən çox çox uzaqları görən dahi görücü və bununla belə fikirləri həmişə lağlağı ya da çılğınlıq kimi qəbul olunan bədbəxt insan".. ; "o, kütləvi inqilabi dəyişikliklərin təşkilatçısı, devrimçisi, inkarçı, köhnədən qalan hər şeyi şübhə altına alan yeni iradədir"..bir çoxları 20-ci əsr fəlsəfəsinin bütövlükdə niçşenin şərhlərindən başqa bir şey olmadığı qənaətindədir."gələcəyin peyğəmbəri" adlandırılan bu şəxsdən bir neçə seçmə fikirləri çatdırmaq istərdik sizə.məncə nitşe fəlsəfəsini az-çox təsəvvür etməyə yardım edər:
* "zərdüşt dedi:" sülhü məhz yeni müharibələrin arasında sevin.hətta qısa müddətli sülh,uzun müddətlidən daha şirin olur.deyirlər yaxşı məqsəd istənilən müharibədən üstündür.mənsə sizə deyirəm,yaxşı müharibə istənilən məqsəddən üstündür.siz sual edirsiniz xeyirxah kimdir?xeyirxah hünərli olandır."
* "həyat dözülməzdir.o ahəngi korlayan akkordlar qədər amansızdır.insan ruhu da özündə topladığı əzabın köməyilə,eynilə həyat kimi ahəngi korlayır."
* "allah öldü!-o insanlara hüdudsuz mərhəmətindən öldü!"("məhz xristian allahı,özü də məhz insanlara acıdığı üçün ölüb";"allah öldü" və nihilizmin hökmranlığı yetişdi).
* "öz alovlarınızda yanmağa hazır olmalısınız.külləriniz olmadan necə dirilə bilərik ki? "
* "səni sevirəmsə,bundan sənə nə? "
* "zəiflər bizi öz gücümüzdən utanmağa məcbur etdikləri üçün bizə qalib gəldilər."
əlbəttə bu aforizmlərin siyahısını hələ çox artırmaq olar.az qala hər cümləsi ən az 1 kitabın mövzusu olan bu fikirlər bizi düşünməyə vadar etməlidir.məsələdən düşünək görək ki,"öz alovlarımızda yanmağa hazırıqmı?".hayydegervari desək "yeni(başqa) başlanğıc"-a ehtiyaclı olduğumuzu düşünürəm,amma öncə yalnız "küllərimiz qalmalıdır".çünki kül olmadan dirilmək mümkün deyil.katarsis!bəli bu inkar yenidən dirilmədir..

0 əjdaha! arran

25.05.2015 - 03:14 #166255 mesaj facebook twitter

qızlardan oğlanlara tövsiyələr

hüququn yaranması ilə bağlı nəzəriyyələr
bu məsələ ilə bağlı bir sıra nəzəriyyələr var.bunlardan ən əsas baxışlar sistemi mənə görə hüququn marksist nəzəriyyəsidir.burada hüququn bir sinfin digəri üzərində hakimiyyətini saxlaması üçün normativ tənzimləməni həyata keçirməsinin aləti olduğu göstərilir.bu nəzəriyyənin doğruluq payı çoxdur.həmçini marks hüququn ümumi mövcudluğuna baxmayaraq faktiki həyata keçirilə bilməməsi problemini qoymuşdu.bu problem hələ də,aktualdır.ancaq marks bu problemdən çıxış yolunu göstərmirdi.

1 əjdaha! arran

25.05.2015 - 03:10 #166254 mesaj facebook twitter

dil

dil
son zamanlar ən aktual mövzulardan biri"dil" mövzusudur.hamı bu mövzu haqqında fikir bildirir.dil mövzusunun bu qədər aktual olması çox sevindirici haldır əlbəttə ki.mən də son zamanlarda dil haqqında etdiyim mütaliələrdən,dinlədiyim mühazirələrdən çıxardığım nəticəni bölüşmək istəyirəm.
ilk öncə onu deyim ki,dildə olması gərəkən labüd reformların forması,hansı yolla edilməsi kifayət qədər mübahisə doğuran mövzudur.bizim işimiz ancaq o baxımdan rahat sayıla bilər ki,bu işdə uğur qazanmış xalqların metodlarından istifadə etmək imkanına sahibik.yəni,"bizim üçün cığırı açıblar,bizə həmin cığırda yerimək qalıb".
ümumiyyətlə dil,həmin dildə danışan xalqın kimliyini təyin edir.vaxtilə sokrat deyirdi ki,"sən danış mən deyim sən kimsən".xalqın danışdığı dillə də həmin xalqın kimliyini təyin etmək olur.təsadüf deyil ki,ərəblərin dilində dəvənin 100dən çox formada adı var.eskimoslarda isə qarın müxtəlif formalarının adı 100dən artıqdır.burdan da açıq aydın görünür ki,dil birbaşa xalqın dünyagörüşü ilə bağlı bir şeydir.
mövzu barədə ən dəyərli fikirlərdən biri də lakana məxsusdur.adətən biz danışanda "bizim dil" ifadəsini işlədirik.lakan isə deyirdi ki,"dil bizim deyil,biz dilinik".onun bu fikrini əsas götürsək deyə bilərik ki,bizim xalqın bu günkü vəziyyətilə danışdığı dil arasında sıx bağlantı olmalıdır..
vəziyyəti yaxşılaşdırmaqçunsa verilən təkliflər çox müxtəlifdir.bəziləri lakanın fikirlərini rəhbər götürüb xalqımızın bu günkü vəziyyətinin səbəbini ərəb-fars mənşəli sözlərdə axtarır və bu mənşədən olan sözlərə qarşı mübarizə aparmağı labüd sayır,digərləri isə ərəb- fars mənşəli sözləri saxlıyaraq öz sözlərimizin daha da inkşaf etdirilməli olduğunu vurğulayır.ortaq gəlinən nəticə budur ki,öz sözlərimizin sayı artmalıdır.ən azınnan ona görə ki,mənşəsi bizdən olmuyan sözlərin törədici potensialı yoxdur.səbəbsə budur ki,öz mühitlərindən kənardadılar.
dil reformu isə yaxşı olardı ki,dövlət səviyyəsində həyata keçirilsin,amma bütün həyati-vacib məsələlərdə olduğu kimi bu məsələdə də dövlətdən nəsə gözləmək ən azından sadəlövhlükdür.güc düşür yenə də bizim ziyalıların üstünə.haydegger deyirdi ki,"dahi o adamdır ki,dilə zorakılıq etməyi bacarır".belə ki,yeni sözlər bizim dilə kitablar,məqalələr,mühazirələr və s. vasitələrlə daxil edilməlidir.lazım olarsa(lazım olacaq)zorakı üsullarla..
"dil nə qədər ağıllı kitabların,ağıllı söhbətlərin dili olursa,o qədər çox ağıllaşır,yəni ağıllı dil olur".dilimiz məhz bu mühitdə formalaşmalıdır.yəni tərcümələr də,söhbətlər də elə olmalıdır ki,dilimizin ağıllılaşmasına kömək etsin.
yol uzundur,həm də çətin.ümidsə var.qalıb mübarizə əzmi.inanıram elə bir gün gələcək ki,alınma sözləri dilimizdə "çıraqla axtaracağıq".o günü görməyi hamıya arzu edirəm,xüsusən də bu işdə əziyyəti olan insanlara.

3 əjdaha! arran

25.05.2015 - 02:26 #166205 mesaj facebook twitter

azərbaycanca danışarkən türkcə sözlər işlətmək

sivil yollarla cəmiyyətdə ciddi dəyişikliklərin mümkünsüzlüyü
"mən artıq tam əminəm ki,bu günahkar ölkənin nəhəng cinayətlərini yalnız qanla yumaq olar"-con braun edamından əvvəl yazırdı.sivil yolla nəyinsə həllini gözləmək ağılsızlıqdır.yalnız bir yol var.inqilab!sonrakı "gözəl günlər üçün" zorakı inqilab..inqilab tam inkardır.katarsisdir.təzələnmədir."yeni başlanğıcdır".inqilab etməyən sosialistsə təslimçidir,sistemlə əlbirdir.sistemin bütün cinayətlərinə şərikdir.

0 əjdaha! arran

25.05.2015 - 02:20 #166202 mesaj facebook twitter

tamamlanmış dünya görüşü

dünyagörüşü
bertrand rassel dünyagörüşü haqqında deyirdi ki,"insanın dünyagörüşü kərpiclərlə hörülmüş divar kimidir.əgər hər hansı bir kərpic nizamı pozursa,divarda kələ kötürlük əmələ gətirirsə bu o deməkdir ki,həmin kərpic o divarı tamamlamır və dolayısı ilə həmin divara aid deyil.insanın dünyagörüşü də bu cürdür.fikirlər insanın ümumi dünyagörüşünü tamamlamırsa deməli həmin fikir ona yaddır,onun dünyagörüşünə soxuşdurulmadır".cəmiyyətimizdə də, soxuşdurulmuş kərpiclərə malik divarı(şəxsiyyəti) olan adamlar çoxdur.hansı ki,həmin insanlar natamamlıq komleksindən,şəxsiyyət yarımçıqlığından ciddi əziyyət çəkirlər

0 əjdaha! arran

25.05.2015 - 02:13 #166200 mesaj facebook twitter

yalnızlıq

eqoistlər birliyi
eqoistlər birliyi necə olar deyə bir fikirlə qarşılaşmışdım.bu fikri bildirən şəxs eqoistlərin bir mənafə uğrunda birləşə bilməməyini göstərərək nəticədə eqositlərin birliyinin də, mövcud olmasını gülünc adlandırmışdı.şəxsin anlamalı olduğu şeylər var.birincisi bəsit bir şeyi anlamaq lazımdır ki,hər bir fərd eqoistdir. bu fikrə dayanaraq bütöv sosiumu,cəmiyyəti belə ümumi mənada eqoistlər birliyi adlandıra bilərik.insanlara arasında bir sıra birliklər dostluq münasibətləri,sevgi və s də həmçinin eqoist birliklərdir.

0 əjdaha! arran

25.05.2015 - 02:07 #166198 mesaj facebook twitter

azərbaycanca danışarkən türkcə sözlər işlətmək

kütlənin eqo anlayışı
kütlə içərisində eqo və eqoizm mənfi mənada işlənməkdədir.burda anlanılası bir məsələ var:eqoizmin təbii olması.mövcud olan bütün fərdlər eqoistdir.bu cümləni ehtiyat etmədən demək mümkündür.məncə,hətta mübahisəsiz bir məsələdir.bu fərdin təbiətindən irəli gələn bir məsələdir.ayrıca həmçinin də, hər bir fərd altruistdir.nisbətdə məncə altruizm azdır.məncə, burda fərdlə,şəxsiyyətin sosiologiyası ilə bağlı əsas məsələ fərdin eqo və altruizm arasındakı balansı necə müəyyənləşdirməsidir.

0 əjdaha! arran

25.05.2015 - 01:58 #166197 mesaj facebook twitter

ermənilər də insandı deyən qızı raketin ucunda yerevana tullamaq

elm və dinin ortaq nöqtəsinin olmaması
son dövrlərdə nəinki sıradan kütlə içərisində həmçinin özünü elm adamları adlandıran və ya hesab edən dairələrdə də, elmlə dinin ortaq nöqtələrinin olduğunu iddia edən və bunu yazdıqları kitablarda izah etməyə çalışan müəlliflərlə qarşılaşmışam.bir azərbaycanlı müəllifin "fizika" kitabında bununla qarşılaşdım.müəllif fiziki qanunu izah etdikdən sonra onun 1300 il öncə,fizika elmi ortaya çıxarmamışdan qabaq quranda yazıldığını izah etməyə çalışır.elmin və dinin ortaq nöqtəsi məsələsi müzakirə olunan deyil bu gün üçün.çünki dinin və elmin işləmə mexanizmləri tamamilə fərqlidir.elm rasionalizmə əsaslandığı halda,din irrasionalizmə,emosiyalara,hisslərə əsaslanır.elm düzəldilə-düzəldilə inkişaf etdiyi halda dindəki qaydalar stabildir və dəyişdirilməməlidir və s. qısacası ikisi arasında seçim zamanı hər ikisinin paralel seçilməsi paradoksal haldır əslində.bunlardan yalnız birini seçmək məntiqlidir. və məncə, 21-ci əsrin insanının elmi seçməsi daha çox məntiqli görünür.

1 əjdaha! arran

19.05.2015 - 02:11 #164617 mesaj facebook twitter

hüququn mənşəyinə dair nəzəriyyələr

hüququn mənşəyinə dair nəzəriyyələr
hüququn mənşəyinə dair bir neçə nəzəriyyələr mövcuddur.bunlardan məncə, ən real izah marksist nəzəriyyəyə mənsubdur.bu nəzəriyyəyə görə hüquq bir sinfin digər sinif üzərində hakimiyyəti həyata keçirməsi üçün normativ tənzimləməni həyata keçirir.lakin hüququn mənşəyinə dair mənim şəxsi fikirlərim də mövcuddur.bunu nəzəriyyə halına gətirməmişəm ancaq hüququn real mövcudluq nəzəriyyəsi adlanmırmaq olar ki,burada hüququn mənşəyinə dair marksist baxışla bakuninin fikirlər sistemini birləşdirmişəm və hüququn faktiki olaraq iqtidara xidmət etməsini aydınlaşdırmağa cəhd etmişəm

2 əjdaha! arran

19.05.2015 - 01:50 #164613 mesaj facebook twitter

/ 20 »
Notice: Undefined variable: user_id in /var/www/soz6/sds-themes/vengeful-light/profile.php on line 1336


blok -   başlıqlarını gizlət
Notice: Undefined variable: user_id in /var/www/soz6/sds-themes/vengeful-light/profile.php on line 1343

Son bəyənilənlər