graviton


46   33   2   0
graviton 3.nəsil yazar
reytinq xalı: 90
karma xalı:2777
entry sayı:46
izləyənlər:3
sifariş sayı:1

son yazdıqları| | əl əməyi göz nuru| favori seçdikləri| favori seçilənləri| bütün entryleri| saxlanılanlar| lövhə/blog

harvey weinstein einsteinin məşhur bir sözünü mənə xatırladan adam: If my theory of relativity is proven successful, Germany will claim me as a German and France will declare me a citizen of the world. Should my theory prove untrue, France will say that I am a German, and Germany will declare that I am a Jew.

hal hazırda bu götverən ucbatından bütün dünya və xüsusilə belə moment güdən adamlar antisemit propaqandaya başlayıb. david duke adlı gicdillaq tayfasını yığıb başına.
peer-review bir məqalənin ciddi elmi mənbə kimi qiymətləndirilməsi üçün keçməli olduğu proses və bu prosesi keçən məqalələrin yayınlandığı jurnallara verilən ad. uzun mərhələli, vaxt aparan və bəzi hallarda yorucu olduğu üçün insanlar yavaş-yavaş preprint söhbətinə keçiblər. arxiv.org kimi. ancaq belə hər kəsə açıq və preprint mənbələrin yoxlama prosesi adətən çox sadə olur. deyək ki, arxiv-ə məqalə göndərirsiz. arxiv editorları məqaləni ümumi gözdən keçirir və yayımlanması üçün problemi olmadığı halda yayımlayır; yəni oturub məqalənin nəticəsini filan araşdırmırlar. təsadüf deyil ki, bu səbəblə arxiv-də hər gün bir nəfər rieman hipotezini isbat edir.

peer-review prosesində isə yazar öz məqaləsini email yaxud ümumi yaradılmış bir sistem tərəfindən jurnala göndərir; editorlar əvvəlcə məqalənin yazı qaydalarına və s. riayət etməsini yoxlayır (arxiv-dəki proses), ancaq bu mərhələdə məqalənin qəbul edilib edilməməsi, nə qədər düz olduğu, keyfiyyəti araşdırılmır. əgər məqalə heç məqalə görkəmində deyilsə dərhal rədd edilir. uyğundursa baş editora göndərilir. baş editor (editor-in-chief) ikinci bir yoxlama aparır. əgər daha başqa araşdırmaya ehtiyac duymursa məqalə rədd edilir. ehtiyac duyulursa daha sonra məqalə daha başqa tədqiqatçılara göndərilir (bunlar məqalənin yazıldığı sahəyə daha hakim şəxslər olur). . bu proses zamanı məqaləni oxuyan hər şəxs bir neçə dəfə məqaləni təkrar təkrar araşdırır. ilkində sadəcə düzəldilə bilməyəcək səhvlərə baxmaq üçün. əgər belə səhvlər aşkar edilsə məqalə dərhal rədd edilir. belə problemlər yoxdursa məqalədə anlaşılmayan hissələr qeyd edilir, yenidən araşdırılır və nəticə yenidən baş editora göndərilir. tədqiqatçılardan gələn cavab və ümumi rəy nəticəsində editor əlavə araşdırmaya ehtiyac duyursa (müxtəlif tədqiqatçılardan gələn rəylər fərqlidirsə) məqalə yenidən başqa şəxslərə göndərilir. nəticə olaraq baş editor bütün rəyləri araşdırır və yekun qərar verir. məqalədə düzəlişlərə ehtiyac varsa yazar ilə əlaqəyə keçilir. əgər yoxdursa yazara məqalənin qəbul edildiyi bildirilir, əgər jurnalın məqaləni yayımlaması üçün əlavə xərclər ortaya çıxırsa (şəkillər, daha çox səhifə və s. hər jurnalın öz qaydaları var) yazara məlumat verilir, yox əgər hər şey qaydasındadırsa məqalə bir neçə ay sonra yayımlanır, üstündən bir neçə ay keçəndən sonra isə onlayn olaraq yayımlanır.

bu proses on səhifəlik məqalə üçün də belədir yüz səhifəlik üçün də. bircə elmi məqalə yayımlamaq belə aylar hətta annals of math kimi prestijli jurnallarda illər apardığı halda bəzən insanların qalxıb iki dənə bloq yazısı ilə elmə kafa tutması, öz aləmində təkamülü, elm adamlarını, özlərinə sərf etməyən şeyləri çürütməyə çalışmaları sadəcə gülümsəməyə səbəb olur.

qeyd: bu prosesdən keçməyən heç nəyə güvənə bilmirəm son zamanlar. çünki bir çox sahədə məlumatımız olmadığı və bunun normal olduğu (çünki bir insanın hər şeyi bilə bilməsinin mümkünsüz olduğu) üçün məlumatların bu sahələrdə hakim insanlar tərəfindən yoxlanılması, bir yox bir neçə insanın bu prosesdə iştirak etməsi və təmamilə anonim baş verməsi (yazarın dini, milliyətini və s. heçnə bilinmir) oxunulan məqaləyə, öyrənilən məlumata dəqiqliyi, inamı artırır. başqa bütün məlumatlar şübhəli gəlir çünki mütləq hardasa bir yerlərdə insanlar manipulyasiya edir, öz maraqlarına uyğunlaşdırır və s.
vladimir voevodsky bu sifarişi verən: fövqəl insan indicə təsadüfən fövqəl insan sayəsində vəfat etdiyini öyrəndiyim filds medalçısı riyaziyyatçı. sağda fövqəlin bu başlığı sifariş verdiyini görüb araşdırdım və öldüyünü oxudum. halbuki aylar əvvəl bu adamın məşhur milnor hipotezi və homotopik tip nəzəriyyəsi haqqında yazacaqdım. başlığını belə açmışdım (bax: homotopik tip nəzəriyyə) itirə itirə gedirik içini sikim

#bu entry editlənəcək və voevodsky, işləri haqqında yazılacaq.
aristotel vs platon nyutonun dediyinə görə hər ikisi dostu olub. ancaq ən yaxşı dostu gerçək olub. oybla sözə bax.

"Plato is my friend, Aristotle is my friend, but my best friend is truth "
bağışla
(youtube: )


riyaziyyatçı elçinin (yaşar nuri) gülnar (firəngiz mütəllivova) ilə yaşadığı romantik hadisələri, institutların vəziyyətini və s. göstərən film. açılış səhnəsi flora kərimovanın bağışla mahnısı ilə başlayır, riyaziyyatçı qaqaş onu atan qıza atarlanıb özünü elmi tədqiqata verir. sənöl

edit. azərbaycanın niyə bu vəziyyətdə olduğunu bilmək istəyən mütləq izləsin. mütləq izləyin vabşe
john von neumann "young man, in mathematics you don't understand things: you just get used to them. "
alexander grothendieck " In those critical years I learned how to be alone. [But even] this formulation doesn't really capture my meaning. I didn't, in any literal sense learn to be alone, for the simple reason that this knowledge had never been unlearned during my childhood. It is a basic capacity in all of us from the day of our birth. However these three years of work in isolation [1945–1948], when I was thrown onto my own resources, following guidelines which I myself had spontaneously invented, instilled in me a strong degree of confidence, unassuming yet enduring, in my ability to do mathematics, which owes nothing to any consensus or to the fashions which pass as law....By this I mean to say: to reach out in my own way to the things I wished to learn, rather than relying on the notions of the consensus, overt or tacit, coming from a more or less extended clan of which I found myself a member, or which for any other reason laid claim to be taken as an authority. This silent consensus had informed me, both at the lycée and at the university, that one shouldn't bother worrying about what was really meant when using a term like "volume," which was "obviously self-evident," "generally known," "unproblematic," etc....It is in this gesture of "going beyond," to be something in oneself rather than the pawn of a consensus, the refusal to stay within a rigid circle that others have drawn around one—it is in this solitary act that one finds true creativity. All others things follow as a matter of course.
Since then I've had the chance, in the world of mathematics that bid me welcome, to meet quite a number of people, both among my "elders" and among young people in my general age group, who were much more brilliant, much more "gifted" than I was. I admired the facility with which they picked up, as if at play, new ideas, juggling them as if familiar with them from the cradle—while for myself I felt clumsy, even oafish, wandering painfully up an arduous track, like a dumb ox faced with an amorphous mountain of things that I had to learn (so I was assured), things I felt incapable of understanding the essentials or following through to the end. Indeed, there was little about me that identified the kind of bright student who wins at prestigious competitions or assimilates, almost by sleight of hand, the most forbidding subjects.
In fact, most of these comrades who I gauged to be more brilliant than I have gone on to become distinguished mathematicians. Still, from the perspective of thirty or thirty-five years, I can state that their imprint upon the mathematics of our time has not been very profound. They've all done things, often beautiful things, in a context that was already set out before them, which they had no inclination to disturb. Without being aware of it, they've remained prisoners of those invisible and despotic circles which delimit the universe of a certain milieu in a given era. To have broken these bounds they would have had to rediscover in themselves that capability which was their birthright, as it was mine: the capacity to be alone. "
nobel mükafatı ədəbiyyat nobel mükafatı 2017-ci ildə yapon ədəbiyyatçıya verilib: kazuo ishiguro

şəxsən ədəbiyyat və sülh mükafatı mənə qətiyyən maraqlı deyil. təkcə iqtisadiyyat üzrə nobel mükafatını gözləyirəm.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20