timidus


10619   0   0   0
timidus 1. nəsil əcdad moderator
reytinq xalı: 22658
karma xalı:9446
entry sayı:10619
izləyənlər:142
sifariş sayı:2
facebook:https://www.facebook.com/xancank

son yazdıqları| | əl əməyi göz nuru| favori seçdikləri| favori seçilənləri| bütün entryleri| saxlanılanlar| lövhə/blog
www.xancank.com

timidus Bi eski hatıralar kümesinin içinde kaybolmuş alzaymır hastası gibiydik,
Tüm umutları topla gidiyoruz dedi Apollu kırık pilakların üstüne basarken,
Mutsuz ölülerin ruhları peşimizdeydi,
Biz bilinen dünyayı terk ederken
kürek Ümid edirəm ağrısız ayrılıb.
Son mesajlarımızdandan biri:
"kürek
payız hər yerdə eynidi elə ?"
timidus Çox cındır adamdır kendileri
sözaltı sözlük O qədər əziyyətinlə yazıb içini boşaltmaq üçün qurduğun platformdan istifadə edə bilməmək faktı daha çox qoyur nəinki onu istifadə edə bilməmə səbəbin. Platformun fiziki özəyindən - azərbaycandan - uzaq olma və ümumiyyətlə yaxınlaşa belə bilməmə faktı səbəbilə yazmıram, yaza bilmirəm. Nostalgiya yarama duz bassa cəhənnəm, qızıdırılmış dəmir basır.
timidus Dördüncü sıfırdan düzəltdiyim elektronik musiqi:
https://youtu.be/tHmuOmcXy2A
Yavaş-yavaş düzəlir.
Gördüm yazmaq çox yaramır, musiqiyə verdim özümü. Ama o da yazmaqla eyni xislətə sahibdi təəssüf ki. Hər ikisini yalnızkən yarada bilirsən. Lənət qaranlıq və kimsəsiz otaq. Ya da kimsəli olan bir kafenin uzaq bir küncündə. Tək başına. Yaınızlıqla tək başınalığın fərqini də ki öyreneli 7 yılmı oldu? Something like that
sözaltı sözlük üçün tövsiyələr izlədiyim yazarlardın son yazdığı entrylərxən gələn bildirimlər tam olaraq düz işləmir təəssüf ki. Düzəlzə əla olardı. Məsələn sentinus ya la soledad entry yazıb, son beş entrysindən dördünü oxumuşam, sadəcə biri mavi rəng yanmalıdısa, son beşin hamısı mavi olur. Gərək hər dəfə sıfırlayasan, ondada oxunmayan entryin mavi rəng olmasının mənası qalmır.
pəncərəsiz evdə yaşamaq Vizyonsuz gələcəyə baxmaq kimidi ya da keçmişi olmayan indiki zamanın qaranlığında boğulmaq kimi. Biri var gələcəyini görməyəsən, biri var keçmişindən qopasan, biri də var indini belə görmürsən. Üstünə bir də sikdiyimin qışını gəl. Al sənə səhərdən çöldə yağış və çovğun olduğunu sanıb çölə çıxmamana səbəb olan şizofreniya toxumları. Səssizlikdən kar olana qədər gözlədi. Və o bağlı qapıdan çıxıb yox oldu.
cognitive dissonance Tənbəl adamın məsələn dissonnansı necə işləyir, ayaqqabı alırsan, narahatdı, botdu, daha əvvəl geyinməmisən, yeriyəndə arxadan sanki itələyir ki yeri ala yeriməlisən, genin kimi, qaytarım deyirsən ama ərinirsən, bəhanə yaradırsan ki bir neçə saat əsəbləşdiktən sonra ala vapşe bilsən nə var, davam eliyəcəm bunu geyinməyə ekszistensial test etmək üçün ki görəsən adam ağrıya alışıb unudur ya həmişə ağrıdır?
evi var işi var məntiqiylə qız vermək Dərin təkamüli dayanağı olan məntiqdir. Psixoloji dayanağı da var hətta. Plus, içmir çəkmir də ilk iki xüsusiyyətlə üst üstə düşür.
Bir kişi içmir çəkmirsə və evi var işi varsa o zaman onun həm psixoloji həm təkamüli müvəffəqiyyəti (doğurğanlığı və uşaq yetişdirməsi) yüksəkdir. Darvinian həqiqətlə üst üstə düşür məqsəd. Yəni məsələ çox sadədir.
içmir çəkmirsə Conscientiousness yüksəkdir, təmizlik, nizam, işgüzarlıq, qaydaları sevmə və onlara uyma, avtoriteti qəbul etmə, üsyan etməmə (boşanma riskini azaldır) kimi şəxsiyyət xüsusiyyətləri var. Normal şərtlərdə bu xarakterli adam maraqsız ola bilər (ən azından mənimçün) ama təkamül maraq hərləmir.
Evi və işi olması da zatən içmiyib çəkməməsi xüsusiyyətindən doğur, deduktiv ya induktiv mühakimə ilə ikisi də biri-birinə sıx bağlıdır. unutmadan, içmir çəkmirsə monogam olma ehtimalı da yüksəkdir, və təbi olaraq evliliyin qorunub saxlanılması ehtimalı daha yüksək olacaq.
Qızların adətən bad boyları zevmə səbəbiysə bu içmir çəkmir qaqaşlarının sıxıcı olmasıdır, ama evlənmək eçün idealdırlar, nəticədə təkamül zatən o qızları o oğlanlara aparır. Zira içib çəkən qaqaşlar adətən polygam olurlar. O qaqaşlar da Evlənirlərmi? Adətən. Xoşbəxt olurlarmı? Sanmıram.
Bu məsələnin müzakirəyə qoyulma səbəbi əslində bir yığın meymunun özünü insan sanmasıdır, insan kimi davranmağa çalışırıq ama sadəcə başqa bir primatıq. Adımızı belə kibirimizdən homo sapiens (zeki) qoymuşuq, kibir deyil faktdı əslində ama hansı məna da zəkadan söhbət gedir? Saf rasionalizm? Yox.
Plus min illərdir oturuşmuş bir sistemin (qız alıb vermə) təkamülün və ümumi mənada insanların yararına olduğu üçün oturmuş olduğunu deyə bilərik mi? Bəli. Din kimi. Ancaq fərdin xeyrinə deyil. Nüans var. Cəmiyyət və təkamülə sərf edən şey fərdə həmişə etməyə bilər.

çəkmir içmir tərzi oğlan istəməyən, tərsini istəyən qızlar isə mənə görə təkamülün test versiyalarıdır və limited editiondurlar. O tip qızları sevirəm, əslində tərsinin də sevirəm, sadəcə hərəsini ayrı formada.

Birdəki, azərbaycana zatən qəbilə kimi baxanda daşlar yerinə oturur. Bütün fərqli qəbilələri də təbiət ən yaxşını tapmaq üçün yaradıb deyə bilərik bəlkə də. Və globalizasoya nəticəsində azərbaycandakı qız ya gənclər xaricdəkilərə baxıb "orda elə deyil bizdə bu nə səviyyəsizlikdi?" Deyə sual verəndə hatlar çox pis qarışır.
Məsələ odur ki, xaric nədi, insanın, qadının olduğu bütün yerlərdə təməl evlənmə kriteriyası budur, sadəcə prezentasiyası fərqlidir. Nisbətən daha "insani"mi deyim? Sözdə ama. Zira fundamental seçim yenə eyni yolla gedir. Stabil evlilik üçün female selection işə düşür və yenə evi, işi olan, içmiyib çəkməyən ya da "qaydalara uyan", nizamlı (hər gün işə gedən), yəni özünü və həyatını ələ ala bilmiş oğlanlarla evlənirlər. Söhbət ümimilikdən gedir, istisnalar ola bilər, ~20%.
Bu təbi seçmə min illərdir oturub, hətta dibinə getsək homo sapiensdən belə əvvəl, 300 milyon illik tarixi var. Dominant malein evi olur, işi olur, içmir çəkmir (disiplinli olur) zatən disiplinli olmasa dominant yox gangster olasıydı ehtimal ki. Kapitalist rejimlə də üst üstə düşür disiplinli olanın müvəffəqiyyətli olması. Soröulamır. "Mən bu işdə/universitetdə nə üələt eliyrəm?" Deyə dirəşmir, aaydalara uyur. Ona görə əslində kapitalizm insan təbiətinin ən gözəl yansımasıdır. Bu içməyib çəkməyən qaqaşlar adətən konservativ təbiətli olurlar, destructive yox. Ki ailəyə də conserve, qorunma lazımdır, qaydaların liberal yollarla dağıdılması yox. içib çəkənlər yaradıcılığa daha meyilli olurlar, qızlar məncə onları şüurları və hissləri ilə sevirlər, saf sevgi. Ama yenə də bir disiplini aşağı olan yazar, şair, rəssam, musiqiçinin evlilik həyatı uğursuz olur. Dəli şairlərin çılğın və yüksək temperamentli eşq həyatlarının olması da buna görədir. Ama şairlə evlənməkdənsə mühəndislə evlənmək daha məntiqlidir. Hər nə qədər ürəyin hələ də o şair üçün atacaqsa da. Konservativ təbiətliləri isə instiktləri səbəbilə sevirlər. Fransanın monmarte təpəsindəki bohem həyat tərzini başladan o yaradıcı tipli oğlanlar, içib çəkənlər, zatən evliliyi sevmir, həzzə meyillidir. Yəni sən içib çəkən qaqaşla evlənmək istəsən belə o istəməyəcək. Odur ki ümüdlərini qucağına al və sakitləşdir. Qəbullandır. Ya da yorma özünü, zaman daşları yerinə oturdacaq. Və bir gün içməyən çəkməyən qaqaşdan içməyən çəkməyən oğlun olacaq. (Nüansa diqqət: içir çəkmiri sevmirsən aça içib çəkən oğlun olmasını istəmərsən. Ona görə yoxki sağlamlığı əldən gedəcək, ona görə ki sənə nifrət etmə ehtimalı >50% olacaq. "Məni niyə doğmusan!", ya sorğulama ehtimalı çox olacaq. ironiya orasıdır ki, qadınlar, analar, yenə o tip oğullarını daha çox sevəcəklər, ama ən çox zərbə və zərəri də onlardan alacaqlar. Çünki onlar qaydaları sevmir.

Bu başlıqdaki əsas müzakirə mövzusu və insanı incidən tərəf əslində görücü üsulu ilə qızı mal kimi satmaqdır, hansı şərtlərlə satmaq deyil. Çünki o qızı zatən buraxsan yenə gedib eyni şərtlərlə adam tapacaq (80%). Ya da stabil evliliyi olmayacaq, həran tərk edilmə ehtimalıyla yaşayacaq, uşaqların atasız qalma ehtimalı artacaq və.s

Ağlıma bir fikir daha gəldi, "sevərək evlənənlər acı çəkər" söhbətində həqqiət var bu çərçivədən baxsaq. Məsələn qız içib çəkən oğlanı sevir, çünki onlar üsyankar, asi, rebel olurlar. Ancaq evləndikdə xoşbəxt olmurlar çünki evlilik normlarına uymaq üçün deduktiv mühakimənin bizə açıqladığı içməyib çəkməyən oğlanın "qaydalara uyma" xüsusiyyəti lazımdır.

insan (qadın, kişi) ideal xoşbəxtliyi axtarır ama başa düşmür ya qəbul edə bilmir ki təbiət ya təkamül üçün onun xoşbəxtliyi ilkin məqsəd deyil.
payız Dünən bir dosta mesaj atırdım, söhbət yenə hərlənib fırlanıb payıza gəldi.
"men de senincun darixmisam. payiz gotun cirsada gözəlliyiynən, onnan sora qış gəldiyiyçün həmişə depresiv havasini qoruyacaq. its like girls that you like, but you know that you gonna get fucked up after them"
payız Gəldi yenə tipini sikdiyim. O qədər gözəldi ki adam ölmək istəyir
sözaltı sözlük bütün sözlük adından @ubermench'ə təşəkkür etməliyik çünki son problemi başından sonuna qədər özü həll etdi. sağolsun. arada olur belə şeylər. normaldı. koorperasiya deyil, əl əməyidi.

sözlüyün nə vaxtsa öləcəyini sanmıram. fiziki olaraq yox ama. yəni sözlük nə vaxtsa bağlanıb yox olsa da ama yaddaşlarda onla bağlı nəsə qalacaqsa deməli sözlük hələ də var olacaq. kitab kimi, yazılan və oxunmuş bir kitabın, cinayət və cəzanın, bütün nüsxələri itəndə cinayət və cəza yoxmu olmuş olacaq? yox. sözlüyün sizə qatdıqları, tanımış olduğunuz insanlar, oxumuş olduğunuz fərqli fikirlər, öyrənib təəccübləndiyiniz məlumatlar heç vaxt ölməyəcək. deməli sözlük də ölməyəcək.
həmişə köhnə yazanalar dayanacaq, təzələr gələcək və.s və.s həyatda olduğu kimi. kimsə üç il yazır, sonra ya heç hara yazmır, ya sözlüyə yazmır. üzülməyə dəyməz, normaldı. köhnə hansısa yaxşı yazmış insanın sözlüyə yazmaması sözlüyün əksikliyi deyil, o adamın şəxsiyyətiylə bağlı dəyişiklikdir. təsəvvür elə çox yaxşı danışan maraqlı fikirləri olan bir dostun var və gedib ona dirəşsənki facebookda niyə status yazmırsan sən? ya blog yaz, ya kitab yaz. adam yazmaq istəmir bəlkə. ya yazdığı məcra dəyişib. nəsə.
kiminsə sözlük öldü kimi neqativ fikirlərinə görə kef pozmağa dəyməz ona görə də. məncə sözlük istifadə etmiş bəzi insanların yaddaşında elə bir yer tutub ki həmişə orda olacaq. adicə bircə nəfər belə tanımısansa sözlük vasitəsilə, vəssalam. ehtiyac duyduğumuz tək şey var, insanlar. sözlük sənə bir insanımı tanıtdırıb? necə gözəl bir şeydi bu dərk edə bilirsənmi?
plus, data ölmür, yenidən doğulur.
varlıq və yoxluq arasında "Son onilliklərdə bütün dünyada ən populyar anlayışlardan olan “qloballaşma”nın ədəbiyyatımıza gətirilməsini Xancan Kərimovun “Varlıqla yoxluq arasında” romanının ən müsbət məziyyətlərindən biri saymaq olar: əsərin şərti adı Mavi olan qəhrəmanı hardansa Avropaya, ordan da Amerikaya gəlib çıxıb, həmin “hardansa”nınsa Asiya (Şərq) olduğuna edilən dolayı işarələr də artıq dünyanın kiçilərək, az qala, ovuca, yaxud cibə yerləşdirilə biləcəyinin bədii əksidir.

Əsər müəllifin qloballaşmanın tərəqqi, yoxsa tənəzzül olduğu dilemmasına münasibətinə həsr olunub: bütün əsər boyu könüllü intihara – evtanaziyaya doğru gedib, sonda geri qayıtması onun tərəddüdünü göstərir.

Romanda yazılanların mahiyyətcə başqaları tərəfindən bəlkə yüzlərlə, minlərlə dəfə yazılmış olduğunu ehtimal etmək olar, amma müəllifin əsərdə yazdığı kimi, hər bir kəs fikirləşdiklərini yazıya ala bilər və yazmalıdır!

Hər cür müqayisə qüsurlu olsa da, varlıqla yoxluq arasında gicələn Mavini “olum, ya ölüm” deyən Hamletlə müqayısə etsək, birinin psixologiyaya, digərinin fəlsəfəyə üstünlük verdiyini deyə bilərik. Ümumiyyətlə, bizcə, son əsrlərdə, xüsusən onilliklərdə bəşəriyyətin fəlsəfədən-əqldən psixologiyaya-hissə sarı yerdəyişmə etdiyinin şahidiyik. Yenə də, bizcə, yaxın keçmişə qədər qovuşuq olmuş həyat və ölüm arasında indi böyük bir uçurum var və insanlara ən böyük əzabı da o verir...Həmin uçurumdan çıxa bilmək Maviyə müyəssər olsa da, çoxları bunu bacarmır...

Müəllif barəsində heç nə bilməsək də, onun portretimi cızmağa cəhd edirik: Azərbaycanda orta (və ola bilsin, ali), Türkiyədə ali təhsil alıb, Qərbdə yaşayıb, yaxud yaşayır.

Əsər avtobioqrafik (Bəndənizdə melanxolik olduğundan, ruhən müəllifə çox yaxındır), monolojidir, bir qədər süni şəkildə dialoqlar formasında verilib, ateist və materialist olan müəllifin (cənnətin anaların ayaqları altında deyil, ayaqları arasında olması fikri ona aiddirsə, bu ifadəni də müəllifin aktivinə yazmaq olar) psixoloji tipi melanxolikdir. Bu səbəbdən psixologiya, tibb və fəlsəfə elmləri ilə, peşəkar, yaxud həvəskar səviyyədə, daha dərindən məşğul olub.

Romandakı bir neçə ətraflı cinsi yaxınlıq təsvirləri də ədəbiyyatımız üçün orijinal sayıla bilər."
http://literaz.com/news/go/527/mehemmed-salur-varliq-ve-yoxluq-barede-bir-nece-kelme#
14 avqust 2017 mingəçevirdə 8 yaşlı oğlanın zorlanması Haha-* pedofilianın bilavasitə uşağın böyüdülmə formasından qaynaqlananların olduğunu göstərən hadisə. Bəlkə elə doğulub? Onda necə? Yəni o adam "anormal" doğulubsa, ailəsidimi suçlu? Elə doğulub. "Xəstədi". Bilsəydilər belə, Öldürməlidyilər uşaqlarını? Öldürmür işte.
Bəd hadisədi bəli, ama hər hadisədə günahkar kimsə olmalı deyil. Bəzən günahkar sadəcə yarı deterministik tale olur.

Buarada maraqlıdı insanlar 25 yaşlı qıza təcavüz edən təcavüzçünü 3-5 yaşlı uşağa təcavüz edən insandan biraz da olsa az günahlandırır ya əsəbləşirlər. Hansı ki ikisi də eyni dərəcədə psixopatdı sadəcə ayrı meyvələri sevirlər.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20