yeddi milyarddan biri


132   0   0   0
bu yazar sözlükdən uzaqlaşdırılıb.

yeddi milyarddan biri 7.nəsil umbay
reytinq xalı: 45
karma xalı:-171
entry sayı:132
izləyənlər:0
sifariş sayı:0

son yazdıqları| | əl əməyi göz nuru| favori seçdikləri| favori seçilənləri| bütün entryleri| lövhə/blog

dünya dönüyor 1973cü ildə nilüfer'in oxuduğu mahnı. həmin vaxt nilüfer'in 17 yaşı var idi.
dünya dönüyor sözləri ilə insanı başqa aləmlərə aparan bir mahnı. şəhər əfsanalərinə görə sözlərini qalliley yazsa da, amma əslində sözləri tuğrul dağcı'ya aiddi.

Dünya dönüyor sen ne dersen de
Yıllar geçiyor farketmesen de
Değişmiş gördüm bu defa seni
Dertler yıpratmış o şen sesini
Gülen gözlerin gülemez olmuş
Güzel yüzüne çizgiler dolmuş
Ne kadar oldu görüşmeyeli
Eski yaralar depreşmeyeli
Farkında mıydın nasıl da sana
Ben bir zamanlar boşver aldırma
Anladım ki biz eski biz değiliz
O günler geçmiş biz bu gündeyiz
Belki bu gece varmaz sabaha
Oldu olacak doldur bir daha
Sen ne dersen de
Değmez bu dünya
Yıllar geçermiş geçsin
Ruhumuz genç ya
githubda qız tutmaq mənim kimi nerd tayfadan olanların həyata keçirdiyi hərəkət. bir dəfəsində redmondda yaşayan microsoft vscode komandasındakı bir qızı tutmuşluğum belə var.
insanlara ölümündən sonra verilən dəyər tarix boyu onlarla dahi insanın başına gəlmiş acı reallıqdır. nikola teslanın kasıb və kimsəsiz, otelin bir otağında həyata gözlərini yummasını, franz kafkanı, qallileyi, van qoq'u və başqa yüzlərlə dahi insanı nümunə gətirmək olar. elə bizimkilərdən əbülfəz elçibəyi də nümunə gətirə bilərik. indi hamı elçibəyin necə yaxşı biri olmasından danışır, statuslarına onun şəkillərini qoyurlar. amma vaxtında heç kəs ona dəstək olmadı, ordubada qayıdaraq kimsəsiz həyata gözlərini yumdu.

pis tərəfi də odur ki, indi də elə dahi insanlar var aramızda. amma bizlər yenə onlara dəyər vermirik. kim bilir bəlkə bir yüz il sonra günümüzdəki insanlara dəyər verdilər. sadəcə olaraq heyf demək gəlir əlimnən bu acı həqiqətə...
nginx c10k problemini həll edərək məşhurlaşan http server. bu problemi həll etmək üçün linuxda epoll()'dan, windowsda isə iocp'dan istifadə edir.
qt c++ dili üçün cross platform gui kitabxanası
avtobusdakı insan modelləri əsasən döyüş filmlərində təhlükəli səhnələrin (məs. maşın partlayışı) çəkilişi zamanı həqiqi aktyor və aktrisaların zərər görməməsi üçün insan modellərindən istifadə olunur. bu modellərin dublyorlardan fərqi onların cansız olub plastik kimi materiallardan hazırlanmasıdır.
deepnude süni zəka ilə qadın fotolarını soyunduran proqram. deməli hər hansı bir qadının paltarlı fotosunu atırsınız proqrama, onun lüt şəklini yaradır. böyük marağa səbəb olan proqramı play store kimi yerlərdən siliblər, githubdakı reposun da qaldırıblar. hazırda digər git repolarında mövcuddur. onlar da silinmədən girib baxmaq olar
metzamor aes metzamor atom elektrik stansiyası ermənistanın metzamor şəhərində yerləşir. tikintisi zamanı sovet alimləri stansiyanın ağrı dağı tektonik zonasında yerləşəcəyi üçün qarşı çıxmışlar. amma buna baxmayaraq 1969cu ildə tikilmişdir.
kolbasa çörək uşaqlığımın favori fast-food'u. ibtidai sinifdə oxuyarkən məktəbimizdə kolbasa-çörək satılırdı 50 qəpiyə. o vaxtlar 50 qəpik mənim üçün çox böyük pul idi, evdən 50 qəpik verəndə sevinirdim ki həmin gün kolbasa-çörək ala biləcəm. indi istəsəm 10 minlərlə elə kolbasa çörək alaram amma heç biri uşaqlığımdakıların yerin verməyəcək. həyat bax belədir. bir şeyin olmasın çox istəyərsən, olannan sora da marağı qalmaz. odur ki bir şey az olanda qədri daha çox bilinir. bəlkə də insanın təbiətində təkamül nəticəsində bu var, beləliklə insanlar həmişə əlində olmayanların dalınca gedərək daha da çox inkişaf edirlər
first mover advantage ilk həmlə üstünlüyü bazara ilk daxil olunaraq əldə edilən üstünlükdür. pampers, xerox kimi şirkətlər buna nümunədir.

bəzi hallarda bunun əksi da baş verə belər. buna isə second mover advantage deyillər. məsələn google ilk axtarış mühərriki deyildi, ondan öncə 11 dənə axtarış saytı var idi. (yahoo, altavista və.s.) amazon.com'dan öncə 'Charles Stack Online Bookstore' adlı online kitab satış saytı. facebookdan öncə friendster və myspace. nintendo'dan öncə isə atari var idi. odur ki yeni bir iş qurarkən bazara ilk daxil olanlara baxıb heyifslənməyin, onun yerinə daha keyfiyyətli məhsul hazırlamağa fokuslanın
opengl 9cu sinifdə oxuyarkən (15 yaşım filan olardı) həndəsə kitabımızda proyeksiyalama deyə mövzu var idi, parallel, orthogonal, perspective kimi proyeksiyalama növlərindən bəhs edirdi. qəbul imtahanına o tipli suallar deyəsən düşmürdü deyə nə uşaqlar öyrənirdi nə də müəllim öyrədirdi. hamı bal xətrinə əzbərləyirdi düsturları. mən də həmin vaxtları təzə-təzə opengl, direct3d kimi api'lər və c ilə oyun yazmağa başlamışdım. və həndəsə kitabında gördüyüm həmin proyeksiyalama düsturlarını opengl və c 'da tətbiq edərək necə fantastik qrafiklərin render edilə biləcəyinə şahid olurdum. deməli söhbət nədən ibarətdir. bildiyiniz kimi monitor/telefon ekranları 2 ölçülü müstəvidir. pixellərin sadəcə x və y koordinatları olur. məsələn (0, 0) koordinatlı pixel ekranın sol üst küncündəki ilk pixeldir. 3 ölçülü həndəsi fiqurların koordinatlarının isə 3 komponenti olur (x, y, z). gördüyünüz kimi 3 ölçülü fiquru 2 ölçülü müstəvidə çəkmək mümkün deyildir. 3 komponentdən birini ixtisar etmək lazımdır. baz bu ixtisara proyeksiya deyilir. siz 3 ölçülü fiqurun koordinatlarını 2 ölçülü müstəviyə köçürürsünüz.

proyeksiyalamanın 2 əsas növü mövcuddur: orthogonal və perspective.

orthogonal proyeksiyada birbaşa 3 komponentdən biri atılır və geriyə qalan 2 komponenet istifadə olunur. məs:

(x, y, z) => (x, y)

bu tip proyeksiyalamada z komponenti bir əhəmiyyət kəsb etmir nəticəyə. fərqi yoxdu cisim uzaqdadır ya yox ekranda eyni ölçüdə görünəcək.

bir digər proyeksiya növü isə perspective proyeksiyalamadır. insan gözünün kürə şəkildə olması insana təbii olaraq perspective proyeksiyalama xüsusiyyəti vermişdir. bu proyeksiyalama növündə uzaqdakı cisimlər yaxındakılara nəzərən daha kiçik görünür və bu cür hesablanır:

(x, y, z) => (x/z, y/z)
gördüyünüz kimi x və y komponentləri z'ə bölünür, əgər z böyükdürsə (yəni cisim uzaqdadırsa) ekranda daha kiçik görsənir.

opengl və direct3d kimi qrafik kitabxanalarında bunun kimi faydalı alqoritmlər mövcuddur. proyeksiyalama opengl/direct3d pipeline'ın sadəcə ilk mərhələlərindən biridir. bundan əlavə rasterization kimi daha mürəkkəb mərhələlərdə mövcuddur
collision detection riyazi modeli verilmiş obyektlərin qarşılıqlı təmasda olub olmamasının müəyyən edilməsinə collision detection deyilir. (collision = toqquşma). uşaq vaxtı riyaziyyat müəllimimizin bizə verdiyi və sıxılaraq etdiyimiz tapşırıqlardan olan düz xəttlərin kəsişməsi collision detectiona ən sadə nümunələrdəndir. amma sıxıcı kimi görünən bu hesablamlar günümüzdə hərkəsin sevərək oynadığı video oyunlarının olmazsa olmazıdır.

ən sadə alqoritmlərdən birinə koordinat və radiusları verilmiş 2 çevrənin təmas edib etməməsi nümunə kimi vermək olar.
əgər 2 çevrənin mərkəzi arasındakı məsafə radiusları cəmindən kiçiksirsə bu çevrələr təmas etməkdədir.
ilk öncə mərkəzlər arasındakı məsafə hesablanır:

d = sqrt ((x1-x2)^2 + (y1+y2)^2))

daha sonra bu məsafədən radiuslar çıxılır:
j = d - r1 - r2

əgər burda j <= 0 şərti doğrudursa deməli çevrələr təmas etməkdədir.

video oyunlarda istifadə olunan physics engine (fizik mühərrik)'lərində collision detection ən əsas özəlliklərdən biridir.

fizik mühərriklərinə box2d, physx, bullet physics, havok physics kimi mühərrikləri misal çəkmək olar. box2d ilə angry birds, hill climb racing kimi 2 ölçülü oyunlar, bullet physics ilə isə gta 5 kimi məşhur oyunlar hazırlanmışdır.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20