Demokratların rəhbərlik etdiyi bir neçə ştatda işçilərin 2027-ci ildə əmək haqqının artması ilə bir daha zəng vurması planlaşdırılır. Bu da ştatların minimum əmək haqqı ilə federal səviyyədə saatda 7,25 dollar arasında artıq böyük bir fərq yaratır.
Vaşinqton, Kaliforniya və Konektikut hamı yanvar ayından başlayaraq saatda 17 dollarlıq minimum əmək haqqını artırır. 1 ilə qədər, Nyu-Cersi və Miçiqan da maaş səviyyələrini artırır.
Vaşinqton saatda 17,73 dollarlıq qiymətə liderlik edəcək. Bu da hazırkı 17,13 dollarlıq qiymətdən 60 sent artımdır. Connecticut'un minimum maaşı 16,94 dollardan 17,48 dollara yüksələcək, Kaliforniya isə 16,90 dollardan 17,40 dollara qədər artacaq.
Nyu-Cersi, ən az əmək haqqını 56 sentə artıraraq, işçilərin əksəriyyəti üçün saatda 16,48 dollar olacaq. Miçiqendə isə ən böyük artımların biri olacaq.
AOC-un 30 dollarlıq minimum maaş planı gözlənilməz şəkildə geri qayıda bilər, Mütəxəssislər xəbərdarlıq edirlər
Bu artımlar bir neçə Respublikaçıların rəhbərlik etdiyi dövlətlərin əmək haqqlarının səviyyəsini federal dərəcədən çox artırdıqları üçün baş verir, baxmayaraq ki, onlar ən yüksək maaş verən mavi dövlətlərin altında qalırlar. Florida'nın minimum maaşı sentyabrda saatda 15 dollar olub. 30 dollar və 2027-ci ilin sonuna qədər orada qalacaq, Misuri isə 15 dollardır. Nebraska yanvarda minimum maaşını 15 dollardan 15.26 dollara qaldırır. 1.
Xülasə — davamını mənbədə oxuyun.