çox nikahlılığa pis baxan insan



facebook twitter əjdaha lazımdı   googllalink

    1. bu insanlar tipik göt kateqoriyasında olan insanlardı. televizorda baxmışdım bir kişi 2 qadınla aliə həyatı qurmuşdu deyə yazıq kişini yerin dibinə soxdular. adam diyir "yahu sana ne be dinimde tapu senedi gibi iznim var. hem para benim karı benim istersem 4 tane alırım". həmin kişiyə ən çox qarşı çıxan 40 yaşlı feminist idi. deməli feminist illərdi evlənmədən başqa kişi ilə yaşayırdı. amma ona heç kim bir şey demirdi. yəni bu insan modellərinə görə zina olar,günah olar amma allahın izn verdiyi nikah olmaz.
    2. hami 4-5 arvad alir,bezi qadinlar da bunu destekleyir,gör biri erini kimseyle bölüshe biler?paylasha biler? Ya da kimse atasinin anasindan bashqa neche arvadi olduğunu qebul eder?.* tesadüf deyil ki,bele alinanlarin choxunun 16-18 yash arasi olur,mülk kimi atasi satir.*
    3. hüquqdan başı çıxmayan homo-habilislerden ferqli olaraq rasyonal düşünen insanlardır bu insan modelleri.burada islamın 4 qadın almaqla bağlı hökmünden söhbet gedirse,cinsi ayrı-seçkilik var.demeli bele:her hansısa bir kişi öz kefiyle,öz isteyiyle 4 qadın ala bilirse bele qadının buna hüququ yoxdur.eğer söhbet insan tebietinden gedirse ve kimse bunu insan tebietine bağlayırsa xatırlatmaq lazımdır ki,qadında insandır ve o da ömrü boyu bir partnyorla yatmağdan beze,diger alternativlere yönele biler.bu fiziki telabat meselesidir.hüquq ve nikah meselesine geldikde ise bezi quş beyinler nikahda olduğun biriyle sadece münasibet yaşadığın birinin ferqini başa düşmür.elbette nikah hüquqda ciddi bir yeri olan,her iki terefin öhdeçiliyi olan bir meseledir.boşanma prosesleri,mülkiyyetle bağlı prosedurlar ve her iki terefin hüquqlarının müeyyenleşdirilmesinin özü en azından aile sisteminin ne qeder qeliz ve ciddi bir şey olduğunu söylemeye esas verir.ona göre orda-burda yatdığın biriyle olan münasibetini arvadınla olan münasibetle bir tutmaq hüquqi cehetden gülünc bir şeydir.azi sen hüquqi cehetden nikahda olduğun birinin isteklerini temin etmek mecburiyyetindesen ve alternativ variantlara yönelib yönelmeme öz individual seçimindir.bir sözle ele insan var nikahdan kenar münasibet qurur elesi var nikahdan kenar münasibet qurmur ve yalnız öz heyat yoldaşıyla öz cinsi isteklerini temin edir.bu individual bir şeydir ve bu hüququ maraqlandırmır.hüquq subyektler üzerinde hökm sahibi olsa bele obyektiv yanaşma getirme mecburiyyetindedir.
    4. çox nigahlılığa yaxşı baxan insan kimi beyin yarım kürələri inkişafdan qalmamış insandır.


sən də yaz!