homoseksuallıq


facebook twitter əjdaha lazımdı   googllalink
1 2 3 »

    1. xəstəlikdir. qaqaşlar kimsə öz xəstəliyi ilə qürur duya bilər paradelər keçirdib göy qurşağının rənglərini bi tərəfinə çəkə bilər amma bu xəstəlik yox fərqli seçim olması anlamına gəlmir. hər şeydən öncə insan fitrətinə ziddir. indi durub deyəcəksizki fitrət nədir. fitrət insanı insan edən,heyvanlardan ayıran və yaradılışdan insana verilən xüsusiyyətlərdir. biz kişiyik və türkün məsəli qol atarıq qadınlar isə qol yeyirlər qolu atacağımız yerdə qol yeyiləcək yerdə bəllidir. özümüzü dağa-daşa salmağa ehtiyac yoxdur.

    not: kimsənin qol yeməkdən xoşlanması umrumda deyil sadəcə düşündüklərimi yazdım fərqli seçimli ağa. əl çəkin deyəndədə pis çıxmasın camaatın ortasında sənə təcavüz zad mı eləmişəm anlamadım bi entry yazıram başdıyır millət . əl çək,elə yazma, dini qatma. pox yiyirsiz blad. zor sikirəm yazacam və kimsə beni tutamaz amına koyduklarım.
    2. insanın diger canlılar kimi tebietin bir parçası olduğunu,diger canlılarda nece homoseksuallıq varsa ve bu normaldırsa insanda da homoseksuallığın tam tebii bir şey olduğunu anlamayan yazarların tehqir etdiyi insanlardır.he qoy xeste olaq,insan fitretine zidd olaq amma el çekin qardaş ziddirse özümüze göre ziddir,anormaldırsa özümüze göre anormaldır.giren bize girir,sizi inciden nedir?
    3. Seçimdir və o seçimi edən şəxsi heç kimin təhqir etməyə heç 1 milli qram haqqı çatmır.
    5. normal qarşılamaqda çətinlik çəkdiyim məsələ. əgər bu sırf xəstəlikdirsə nəyə görə müalicə olunmağı tələb olunan yerdə onlara hörmət olunmaq,onlar üçün xüsusi hüquqların tanınması tələb olunur?
    6. götünden xəstəlik uydurabilenleri bizə göstərmiş hədə. ayrıca #72587
    7. qasım adının tükçecsi kasımdır deyə kasmak zorunda deyilsen.oxu araşdır sonra yazda olmaz ki? gərək bu qədər şeyi yazdırasan bize?homosexuallıq iki cür olur.genetik homoseksualliqdan əlavə, psixoloji homoseksualiq da var və ekseriyet bu curdur.psixoloji travmalar, hormonal dəyişiklr və s. sebeb ola biler.bundan əlavə şəraitdən asılı olaraq muvəqəti homoseksualliq da olur.psixoloji travmlara estrogen və testesteron təsir eləyir.adicə sirf qadinlar arasinda boyuyən oğlan uşağında da bu cür dəyişiliklər olur.cinsi yetkinliyin ləngimesi, 2-ciil cinsi elemetlərin inkişaf etməməsi, mastepatiyalar ve s.genetik homseksuallığa klaynfelter sindromu deyilir sehv eləmiremsə səbəb olur.kişilərdə cinsi xromosomlar xy qadinlarda xx formasinda olur.ana bətinində mutasiya nəticəsində xxy genli uşaq əmələ gəlir ki bu da məlum məsələdir ki həm qadın, həm kişi xüsüsiyətlərin özündə daşıyır.yəni belə deyim müalicə edilmə imkanı olan psixolojı homoseksuallıqdırki bunları pisxlojı söhbətlər vasitsi ilə normal cinsi münasibətlərinə qaytarmaq olur amma gentik homosexuallıqda bu mümkün deyil ona heç vaxt demək olmaz ki get mualice olun nə bilim nə ol çünki bu imkansızdır!!!gentik homseksuallıq hər insanın başına gələ bilər ona görədə belə böyük -böyük danışmaq lazım deyil.
    8. Genetik ve psixolojik olaraq ayrılmayan hede.

    klaynfelter sendromu homoseksuallıq değildir, lgbt çevrelerde intersex de denilen, Bambaşqa bir durumdur. və klaynfelter sendromlular homoseksual olarlar deyə bir qayda yoxdur. evlenip uşaq yapamayan çiftler olaraq tibbi Genetika kliniklerine başvurup klaynfelter olduğunu öğrenir genelde o Erkekler.

    homoseksualları pisxlojı söhbətlər vasitsi ilə normal cinsi münasibətlərinə qaytarmaq da mümkün deyildir. çünki nə vəziyyətdə olursa olsun homoseksuallıq dəyişdirilə bilər bir vəziyyət deyildir.

    evdə çox kişilərlə böyümüş "kişi" kimi kişilər də (heç bir sindromu vs olmadan) homoseksual ola bilər. həm də o sizin "ya eşcinselse də qəti aktivdir" deyə düşünmənizə baxmayaraq çox də zövq ala ala çatar çatar içinə bir penis alır ola bilər. ictimai gender stereotiplerinden xilas ediniz əfəndim.

    homoseqsuallık həm insanlarda həm heyvanlarda ola bilən öylesine, seçki nəticəsində inkişaf etməyən öylesine bir vəziyyətdir və üzərindən "xəstəlikdir, əslində dəyişdirməyə çalışsaq dəyişdirərik!" tərzi ifadələr çıxarılması həm səhv, həm gərəksizdir. buraxın yaşasınlar öz hallarında. inanın bir fərqimiz yox.
    9. fərqli və azınlıq olan hər şey kimi, həyatını cəmiyyətin öyrətdikleri ilə əzbərə yaşayanlar tərəfindən dışlanan, təhqir ediləndir.
    10. sözlü mürekkep bu haqda gözəl bir yazı yazıb:

    Antik Yunan, Roma imperiyası və Şumerlər haqqındakı araşdırmalar homoseksuallığın bir neçə əsrlik bir hadisə olmadığını sübut edir. Bununla bərabər bilirik ki Şumerlərdə və qədim Romada kişilər və qadınlar arasında homoseksuallıq son dərəcə adi bir hal idi. Hətta Hititlərin qanunlarında iki kişinin evlənəbiləcəyinə aid konkret bir qanun olduğu da bizə məlumdur.

    Yunan mifologiyası ilə bağlı bir çox mənbədə kişi və ya qadın allahların həmcinslərindən insanlarla cinsi əlaqəsini təsvir edən yazılar var. Farslarda da vəziyyət bundan fərqli deyil. Hətta həmin dövr Mesopotamiyasındakı bəzi paqan dinlərdə yüksək rahib ola bilmək üçün homoseksual əlaqə yaşamış olmaq şərt idi.

    Bu mövzuda bir çox nəzəriyyələr olsa da, mənim indi ən çox ağlıma yatanı, paqanizm(bütpərəstlik) və digər qədim dinlərlə səmavi dinlərin arasındakı ideoloji mübarizədir. Burda o dövr üçün gedərək daha kişi hegemonlaşan bir dünyadan söhbət gedir. Səmavi dinlər elə bu kişi hegemonluğunun(ata xaqanlığının) zirvəsidir. Bir çox paqan və çoxallahlı dinlərdə qadınların yüksək müqəddəs mərtəbələrdə, səmavi dinlərdə isə vəz(moizə) verə bilməyəcək vəziyyətdə olmaqları bu durum açıqlayır. Həm dinlər arasındakı bu rəqabət, həm də kişihegemon mədəniyyətin oturuşmuş olması homoseksuallığı hədəf halına gətirir istər-istəməz.

    ilk səmavi dini çıxardan yəhudilərin o dövrdə homoseksuallığa demək olar ki ideoloji müharibə elan etdiklərini "Homosexuality and Civilizations" kitabını oxuyarkən öyrəndim. Əlbəttə homoseksuallığın tabulaşması bir gündə olmadı. Bu proses əsrlər çəkdi və qadağaların din müharibələrindən başqa iqtisadi paylaşım kimi bir çox səbəbləri olduğu da ayrı bir gerçəklikdir.
    Məsələn erkən Xristyanlıq vaxtında da homoseksuallığa qarşı ciddi bir duruş olduğunu görmürük. Amma vaxt keçdikcə bu mövzuda ciddi qadağalar qoyuldu. Əslində sadəcə homoseksuallıq deyil, ümumilikdə cinsəlliyə sərhəd qoyur Xristyanlıq və bütün səmavi dinlər.

    Dinlərin ayinlər(rituallar)ını qarşılaşdıraraq bu mövzuda daha dəqiq nəticəyə gəlmək olar. Bir çox paqan dinində erotizm və seks ayinlərin əsas mövzusunu təşkil etdiyi halda, səmavi dinlərdə erotizmə önəm verilsə də bu önəm "məhrəm"(gizli) anlayışı ilə dilə gətirilir.

    Səmavi dinlərdəki bu məhrəmiyyət anlaşıyı əlbəttə ki cinsəlliyi idarə etmək istəyinin bir işarəsidir. Cinsəlliyi idarə etmək istəyi təbiəti idarə etmək istəyindən gəlir əslində. Çünki səmavi dinlərlə paqanizm(bütpərəstlik) arasındakı ən mühüm fərq paqanizmin təbiətin bir hissəsi olmağı, səmavi dinlərin isə təbiəti hərhansı formada idarə edə bilməyi əsas almasıdır. Təbiəti idarə etmək üçün əvvəlcə müqəddəsliyi təbiətin əlindən almaq lazımdır. Buna görə də müqəddəs adlandırılan şeylər təbiətdən yox, təbiətin xaricindən olmalıdır. Elə bu səbəbdən ağacı ya da günəşi müqəddəs saymaq qadağan olunmuşdur səmavi dinlərdə.

    Bəs bu vəziyyətin homoseksuallığın tabulaşması ilə əlaqəsi nədir?

    Əslində çox yaxında əlaqəlidir. Çünki təbiəti idarə etmə iradəsinin gəitrdiyi cinsəlliyi idarə etmə həvəsi cinsəlliyin mümkün qədər tək tipləşdirilməsi nəticəsini yaradır. Beləcə də çoxluqdan fərqli cinsəllik yaşayan insanlar günahkar, "təbii olmayan" adını alırlar. Təbii olanla olmayanı təyin etmək yenə səmavi dinlərin əlinə keçmişdir artıq.

    Nəticədə bu günə gəlsək homoseksuallıq artıq dünyada yenidən layiq olduğu yeri almağa başladı. Məncə bunun başlıca səbəbləri isə, mənə görə (çox adam razılaşmayacaqsa da) yenidən anaxaqanlığı olan bir dünyaya getməyimiz, səmavi dinlərin zəifləməsi və insan haqlarını müdafiə edən düşüncələrin artması. Artıq insanlar homoseksuallara baxdıqda bir günahkar yox bir insan görə bilməyə başladılar.

    Səmavi dinlər də, insan haqlarındakı inkişafdan təsirləndi və bu mövzuda həlim fikirlər yarandı. Qərbdə artıq bir çox kilsə homoseksuallara qarşı duruşundan vaz keçib. Eynilə Musəvilikdə də çok ciddi həlim din adamları ortaya çıxıb. Ən son indoneziyada çox sayda müsəlman din adamı "homoseksuallığın günah olmadığını düşündüklərini" açıqladılar.

    Bütün bunlara baxmayaraq dini referanslarla başqalarına heç bir zərəri olmayan bu insanları hüquqlarından məhrum edəbiləcəyinə inanan insanlar var. Amma artıq daha güclü əsir ümid küləyi.

    tərcümə: haqverdi
1 2 3 »


sən də yaz!