qızlara gitara çalıb cool olduğunu düşünən tiplər


facebook twitter əjdaha lazımdı   googllalink

    1. hər universitetdə mövcud olan tiplərdir. şəhərdə də torqovıda. bəzən cool olanları olur ancaq saylarının çox olması sıxmağa başlayır insanı. banal və şablon bir hadisəyə çevilib bu gitarayla qız tutma məsələsi. univesitetdəkilər əsasən də axşam çəmənlikdə ifa edirlər
    2. bax buna cool deməyə dilim gəlmir. adam yaradıb. burdan qaqaşa maçı verrəm
    (youtube: )
    3. orta əsrlərdən bu yana doğru düşünən tiplərdir. gitara çala bilməyən bəzi qaqaşların həsəd etdiyi tiplərdir eyni zamanda. bir insan gitara çaldığı zaman da cool görsənməyəcəksə o zaman, sual verirəm başqa nə vaxt cool görsənəcək? coolluq nədir o zaman? qızlar üçün ifa edir və onlar da dinləyirsə demək ki ortada mövcud olan bir tələbat var. niyə məhz gitar? niyə qızlara qara zurna çalıb cool olduğunu düşünən tiplər demirik? niyə qoşa nağara çalan qaqaşlar universitetin həyətində qızlara qoşa nağara çalmır?* niyə çala bilmədiyi musiqi alətiylə şəkil çəkdirənlərin böyük əksəriyyəti əlində məhz gitar tutur? *qaldı ki gitar (və ya onun ilkin formaları) orta əsrlərdən bu yana elə qızlar üçün çalınmayıbmı? serenada bəs nədir? mən əziyyət çəkim, kursa gedim, saatlarla hər gün məşq edim bir musiqi üçün, barmaqlarım qabar bağlasın, sonra bununla diqqət çəkim, sən də gəl bunu qısqan. ədalətli olaq yoldaşlar. sən-mən gündəlik həyatda başqa şeylə (məsələn, maşınla, geyimlə, savadla və s.) qızların diqqətini çəkməyə çalışmırıqmı guya? hamımız həyatda diqqət çəkmək istəyirik ,insanın təbiəti belədir. sadəcə diqqət çəkmə vasitələri ayrıdır. gitar da bu vasitələrdən biridir.bu məsələyə bircə dindar olan biri etiraz edə bilər. deyə bilər ki qızla oğlanların birgə oturması, musiqi dinləməsi, çalğı alətində ifası haramdır. onlara sözüm yoxdur. zira inancı belədir. ancaq bunlara pis baxmayıb da qızlara gitar çalan qaqaşı pisləmək mənə absurd gəlir.
    gitara çalmaq özüdə bakıda yeni adət deyil. köhnələrdən öyrəndiyimə görə bakıda əvvəllər də belə adət olub. bir vaxtlar (deyəsən 70-ci illərdə ) küçədə gitara çalan gənclər indikindən qat-qat çox imiş. (bax: uşaqlığın son gecəsi ) filmində də bu öz əksini tapıb. ancaq ordaki qaqaşlar konkret götdüy eliyirlər ,muraddan saatını çıxartmağını istəyirlər. bax, əgər söhbət o qaqaşlardan gedirsə qınayıram*

    (bax: ənənənin ehyası)

    p.s. gitarada ifa edə bilmirəm onu da deyim. sadəcə empatiya qurdum. gitar çalan dostlarım var, məclisdə onlar ifa edir, biz də zümzümə edirik özümüz üçün. bundan gözəl həyatda nə ola bilər?
    5. Düşüy düşüytürkcə mahnılar zad oxuyurlar. Yenə bir az səs bir az istedad olsa nə isə. Bunlar ancaq iSYEAAANN
    6. Fikrimcə, bu hərəkətin Azərbaycanda geniş vüsət almasına səbəb bir zamanlar Azərbaycanda da reytinqləri dağıdan Klon adlı teleserialdakı Lukas adlı gitara çalan gədədir. Təbii ki, Klon serialı yayımlanan ərəfələrdə bu gitara söhbəti geniş yayılmamışdı. Buna səbəb isə həmin ərəfələrdə respublikamızın ümummilli iqtisadi göstəricisi indikindən çox aşağı idi; gitara almağa pul var idi, amma ona verməyə yox. Sonra vaxt gəldi, vədə yetişdi Azərbaycan öz sözünü müxtəlif arenalarda dedi, və beləcə gənclər üçün yeni padxod sahələri açıldı. Və beləliklə gənc gitaristlər meydanlarda, yeraltı piyada keçidlərində, yaşıl çəmənliklərdə öz sözlərini deməyə başladılar. Bir sözlə şüuraltına yerləşən bu arzu, istək, kompleks müəyyən müddətdən sonra özünü kütləvi şəkildə göstərdi - bum yaşandı.


    Onu da deyə bilərəm ki, bu cür bumlar Kurtlar Vadisi teleserialında özünü çox gözlətməmişdi, serialla paralel respublikada məlum bum yaşanırdı.

    Kişi kimi heç sosioloqlar belə fikir səsləndirməzdi.
    7. bacarigi olmayanlara derd olmus veya qisqancliq duygusunu qabartmis olan normal insan tipidir.
    8. qızın ölə biləcəyi vəziyyətdir. nəticədə arı deyil də o boyda qitaradı. cool deyil hətta vəhşilikdir.
    9. bunların əlindən sabir parkında oturabilmirik.


sən də yaz!