14 yazar 11 başlıq və 20 entry
yenilə | gündəm | top

1 2
məhkəmə sözlük yazarlarından şüarlar 4 nat geo wild'ın babaxan rəhmanovla bağlı sənədli filmi 3 batman the killing joke söz6 sözlüyü diriltmək üçün edilə biləcəklər 11 langet 2 beck yazarların hal hazırda dinlədikləri musiqilər 4 elmi akademik məqalə 3 sema moritz jeneil williams slow cinema türkiyə enerji naziri berat albayrakın sızdırılan e-mailəri 2 əsgərlikdə dedovşina diana hacıyeva fremdschamen lukashenko 2 the walking dead tormuz hüseyn 3 mirage 3 məsləhətli filmlər 3 rain dances joselito github angular material sözaltı etiraf reket 2 doğru və yanlış anlayışı köhnə kişi modeli 2 azərbaycanın ikili vətəndaşlıq verməməsinin səbəbi 4 tərcüməçi 2 marquis de sade mizantrop asılılıq yaradan oyunlar 13 yazarların başına gələn maraqlı hadisələr yazarların paylaşmaq istədikləri musiqilər 2 heavy horses asosial onanist 2 azərbaycanda ən çox spirtli içki icilən rayonlar 3 jethro tull azərbaycan xalqını salamlamaq 2 yazarları düşündürən suallar 3 robbie williams 3 groundhog day dead can dance grave of the fireflies 2 tokyo godfathers modernizm 2 niko pirosmani 2 arqument çox yatmaq kuba 2 bioqrafiya və avtobioqrafiya hasbi rabbi kulinariya reçitativ rıçaq toz içində çiçək czech fantasy kassir midnight cowboy michael haneke oliqopoliya qəzəb qüvvəsi eldamar dikanka yaxınlığında bir kənddə axşamlar azərbaycandakı həyatın demo olması kuber-pedi 2 1907 jason bourne çörəkarası saçaq pendir tantuni ahmet ümit

25-ci kadr


facebook twitter əjdaha lazımdı   googllalink

    1. --spoiler--

    Bir də görürsən ki, mağazadan hansısa malı alandan sonra (!) təəccüblənirik: “Mən bunu niyə aldım?” Təəccüblənməyin. Əllərindən heç hara qaça bilməyəcəyimiz müasir reklamın yaradıcıları gizli təlqinin yasaqlanmış üsullarından da istifadə edirlər. Bunlardan ən təhlükəlisi – “25-ci kadrın effekti”dir. Bu effekt nədir və onun sağlamlığımıza vurduğu ziyandan necə qoruna bilərik?

    GiZLi TƏLQiNLƏR

    Reklam yaradıcıları nəyisə almağımız üçün daha nə oyunlardan çıxmırlar! Anlaşılmayan təlqin bu oyunlardan biridir. Məsələn, üç layın cəmlənməsinə əsaslanan xüsusi səs effektlərindən istifadə edilir. Onlardan ikisini gözəl fərqləndiririk. Biri xoş musiqi, digəri isə reklam edilən obyekt (əmtəə, istirahət guşəsi və s.) barədə sözlə verilən informasiyadır. Amma üçüncü məlumat da var – bu əmtəənin ən yaxşı mal olması barədə. Bu mətni açıqca eşidə bilərsiniz - əgər audioyazını yavaş templə hərlətsəniz...

    Kimsə deyə bilər: “Əgər mən onu eşitmirəmsə, deməli, o mənə təsir edə bilməz. Qoy səssizlikdə özü üçün istədiyi qədər səslənsin!”

    Amma elə deyil!

    iş burasındadır ki, biz informasiyanı təkcə şüurlu şəkildə qavramırıq. Gizlədilmiş səssiz informasiya səssizcə beynimizə daxil olur və şüuraltına keçir. Sonra reklam edilmiş obyekti satış şəbəkələrində görəndə həmin informasiya səssizcə oyanır və necə deyərlər, marağımızı, həvəsimizi hərəkətə gətirir. Özünüz də anlamayacaqsınız ki, niyə məhz bu malı almalısınız. Mal sahibinə isə bircə şey qalır – bu reklam çarxını KIV-də mümkün qədər çox fırlatdırmaq!

    AMERiKANLARIN KƏŞFi

    Kinoproyektor - kinomatoqrafiyada işlədilən proyeksiya aparatı saniyədə 24 kadrı müəyyən tezlikdə kinolentə “yerləşdirəndə” göz kadrlar arasındakı fasiləni görə bilmir. Buna görə də gözlərimiz ekrana baxanda ayrı-ayrı kadrları vahid mənzərə, vahid səhnə kimi qavrayır. Amma bu zaman lentə daha bir kadr – 25-cisi daxil edilsə, göz bunun fərqində olmayacaq. Onu ancaq şüuraltı qavrayır, yəni siz heç nə hiss etməsəniz də, beyin “hiss edir”. Bu, psixofizioloji eksperimentlərlə təsdiqlənib – bədənin istiliyi dəyişir, tərləmə və digər qıcıqlar baş verir. Yəni 25-ci kadrda verilən informasiya dərkedilməmiş halda yaddaşda qalır.

    Bu texnologiya ilk dəfə 1975-ci ildə ABŞ-da tətbiq edilib. Kinoteatrda filmə baxış zamanı 25-ci kadrın köməyi ilə tamaşaçılara iki ifadə təqdim olunub: “Kola için!” və “Popkorn yeyin!” Nəticəni çox gözləmək lazım gəlməyib. Bu malların satış həcmi dərhal 58%-dən çox yüksəlib! Amma bu yazıq alıcılar (ya zombiləşdirilmişlər?) öz əlləri ilə bu malları niyə aldıqlarını başa düşməyiblər...

    Amma biz sıravi bəndələrin bəxti onda gətirib ki, belə effektləri yaratmaq asan və həm də hər yerindən qalxanın imkanı daxilində deyil.

    SAĞLAMLIĞI SARSIDIR

    Gizli kadr niyə təhlükəlidir? Belə təcavüz psixi sağlamlığı zədələyir. Təsadüfi deyil ki, 25-ci kadr fenomeninə əsaslanan videotədris materiallarının qabları üzərində “sabit psixikası olanlar üçün” ifadəsi yazılır və 14 yaşından aşağı uşaqların bundan istifadə etməyi yasaqdır.

    Təəssüf ki, bəzən bədii filmlərdə də “25-ci effekt”dən istifadə edilir – filmin bizi daha çox təsirləndirməsi üçün... Deyək ki, filmin baş qəhrəmanı öldürülür, amma 25-ci kadra onun şaqqalanmış cəsədi “yerləşdirilir”...

    GÖZƏGÖRÜNMƏZ TƏHLÜKƏ

    Görəsən, telekanallarımızda göstərilən filmlər, reklam çarxları müvafiq yoxlamadan keçirilirmi? Müvəqqəti atəşkəs rejimində yaşayan bir məmləkətin sakinləri görünməz cəbhələrdən gizli atəşə məruz qala bilərlərmi – 25-ci kadr vasitəsilə...

    25-ci kadrın imkanları barədə təsəvvürə malik olandan sonra bu sətirlərin müəllifi kimi cəmiyyətdə və regionda baş verən bir sıra proseslər adamı yenidən düşünməyə vadar edir...


    --spoiler--

    qaynaq link
    3. Kinematoqrafiyada vә fizikada istifadә edilәn effektdir. insanın görmә qabiliyyәtinin gücü. insan yalnız 24 kadr/san sürәti ilә verilә kino lentlәrini qavrayır. Digәr sürәtlәri zolaq axını şәklindә gördüyündәn әlavә olaraq iki kadr arasına 'sıxışdırılan' vә son dövrlәrdә daha çox kommersial, hәmçinin sublimasiya, hipnoz effekti yaratmaq mәqsәdi güdәn fikrin çatdırılma metodunun adı. subliminal mesaj


sən də yaz!