turin kəfəni



facebook twitter əjdaha lazımdı   izlə   lələ   mən   googllalink

    1. isa məsihin çarmıxa çəkilib öldürüldükdən sonra büründüyü iddia edilən kəfən.
    2. neçə il əvvəl analizlərlə isanın kəfəni iddiasının səhv olduğu məlum olmuşdu.isa məsihdən 11-12 əsr sonra yaşamış olan bir rahibə aid olduğu düşünülür.
    3. Bu kəfən italiyanın şimali-qərbindəki Turin şəhərinin Müqəddəs ioan kilsəsində saxlanılır. Ümumi olaraq kəfənin özü yox, dəqiq surəti nümayiş olunur. Qədim artefakt özü xüsusi məkanda, lazım olan mikro iqlim şəraitində saxlanılır. Orijinal kəfəni insanlara çox nadir hallarda, yəni 25-30 ildə cəmi 1 dəfə nümayiş edirlər. Sonuncu dəfə müqəddəs kəfən 2010-cu ilin yazında göstərilib. Zəvvarlar 40 gün ərzində Turin kəfəninə tamaşa etdilər. Sonra isə orijinal kəfəni anbara apardılar və yerinə surətini qoydular.

    Bu müqəddəs artefakt isa Peyğəmbərin çarmıxa çəkilməsi ilə əlaqəlidir. Pilatın tapşırığı ilə isa Peyğəmbəri çarmıxdan düşürürlər. Peyğəmbərin gizli tələbəsi və davamçısı iosif Arimafeyski onu kəfənə bürüyərək divara yonulmuş sərdabəyə aparır. Təsvir edilənə görə, parçanın uzunluğu 4.3 metr, eni isə 1.1 metr olub. iosif Peyğəmbərin meyitini parçanın bir küncünə, başını isə ortasına qoyur. Sadiq tələbə meyitin ayaqlarını bir-birinə sıxır və əllərini ovcunda birləşdirir.
    isa dirildikdən sonra sərdabəni tərk edir, bütün atributlar isə mağarada qalır. Göründüyü kimi, kəfəni iosif Arimafeyskiy özü ilə götürür. iosif ağıllı və uzaqgörən adam idi və başa düşürdü ki, zaman keçdikcə kəfən müqəddəs artefakta çevriləcək və milyonlarla insan ona ibadət edəcək

    Turin kəfəninin tarixçəsi
    Çarmıxa çəkilən isa Peyğəmbərin bədəninin izi kəfənə düşüb. Həm də Peyğəmbərin bədəninin həm ön, həm arxa tərəfinin izi parçanın üzərindədir. Eyni zamanda, onun simasını da sezmək mümkündür. Bu kəfənin müqəddəsliyini ilk dəfə Edessa şəhərinin sakinləri dərk ediblər və bir neçə yüz il ona sitayiş ediblər. Edessa müasir Türkiyənin cənubi-şərqində yerləşən şəhərdir. Artefakt Əbədi və ya möcüzəli Mandilionanın Xilaskarı adlanırdı. Bu ikonanın üzərində Xilaskarın siması dəqiq görünürdü. Sima rənglə qələmə alınmamışdı, bu səbəbdən də əbədi adlandırılırdı. Bir məntiqli versiyaya əsasən, kəfəni bir neçə dəfə bu formada qoydular ki, sima yuxarıda olsun. Materiyanı çərçivəyə salaraq məbəddə insanlara nümayiş etdirdilər. VI əsrə qədər Edessa xristian dünyasının ən vacib mərkəzlərindən biri sayılırdı. Şəhərdə 300 monastr var idi. Bu isə çoxsaylı xristianın bu şəhərdə yaşadığına dəlalət edir. Siyahıya həm də şəhərə axışan saysız-hesabsız zəvvarları da əlavə etmək lazımdır. Bütün bu zəvvar və xristianlar müqəddəs simaya sitayiş edirdilər. Amma onun parça üzərinə həkk edildiyini bilən çox az adam var idi.

    IV əsrdə Edessada Efrem Sirin adlı bir nəfər yaşayırdı. O, isanın ən böyük davamçılarından biri sayılırdı. 373-cü ildə Efrem dünyasını dəyişdi və şəhərdə onun çoxsaylı tələbələri və davamçıları qaldı. Onlar da xristian dinini böyük kütlələrə təbliğ etdilər. Bütün bu fəaliyyət Əbədi Xilaskarın (Kəfən saxlanılan məbəd nəzərdə tutulur -red) məbədi yaxınlığında həyata keçirildi.

    641-ci ildə ərəblər Edessa şəhərini ələ keçirdilər. Onlar islam dinini təbliğ edirdilər. Allah birdir, ona gedən yollar isə fərqlidir. Bu səbəbdən müsəlmanlar Mandilionanı dağıtmadılar. Bu məbəd şəhərdə qaldı.

    944-cü ildə Bizans ordusu şəhəri hücumla ələ keçirdi. Müqəddəs tütyə istanbula aparıldı. Onu böyük insan kütləsi ilə şəhər divarları arxasından keçirdilər. Kəfəni Müqəddəs Sofiya kilsəsinə yerləşdirdilər və o burada 1204-cü ilə qədər qaldı. Beləcə, ehtimal etmək olar ki, Turin kəfəni qədim dövrlərdə də böyük inanclı insan kütləsini özünə cəlb edirdi. Amma xarici görünüşünə görə müasir görünüşdə deyildi, çünki bükülmüşdü və çərçivəyə salınmışdı.
    IV Səlib yürüşü zamanı (1202-1204) səlibçilər Konstantinopolu ələ keçirdilər. Onlar 13 aprel tarixində şəhərə soxuldular və 3 gün ərzində Konstantinopolu talan etdilər. Çoxsaylı xristianlıq dininə məxsus əşyalar oğurlandı. Eyni zamanda, Kəfən də yoxa çıxdı. Burada olan real bir versiyaya əsasən, Turin Kəfəni tampliyerlərin əlinə keçə bilərdi. XIII əsrdə Tampliyer ordeni ən qüdrətli və varlı cəngavər-rahib ordeni sayılırdı. Məhz tampliyerlər bu Kəfəni özləri ilə apardılar.

    Tampliyerlər 1307-ci ilə, yəni orden təqib edilənə qədər Kəfənə sitayiş etdilər. 1307-ci ildə Fransa kralı Gözəl Filipp cəngavərləri həbs etdirib zindana saldırdı və dəhşətli işgəncələrə məruz qoydu. Bu dövrdə Turin Kəfəninin taleyinin necə olduğunu bilən yoxdur. Çox güman ki, onu gizlədə bilmişdilər.

    Kəfən haqqında bir də 1353-cü ildə məlumat ortaya çıxdı. Qraf Jeffrua de Şarni müqəddəs tütyənin sahibi olduğunu bəyan etdi. Kəfən Fransanın Lir şəhərində qrafa məxsus qəsrdə idi. Qraf bu əşyaya necə sahib olduğu barədə məlumat vermək istəmədi. Çox güman ki, tampliyerlərdən kimsə qrafın atasına və ya babasına Kəfəni verə bilib.

    1452-ci ilə qədər Turin Kəfəni Lir şəhərində kilsələrin birində saxlanıldı. Sonra Qrafın nəvəsi Marqarita de Şarni qədim artefaktı Lüdoviq I Savyoska satdı. Lüdoviq monarx hüququna malik hersoq idi. Onun hakimiyyəti altında Fransanın cənubunda yerləşən, italiya ilə sərhəddi olan Savoysk hersoqluğu yerləşirdi. Ölkənin paytaxtı Şamberi şəhəri idi. 1578-ci ilə qədər Kəfən bu şəhərdə idi. Sonra isə hersoqluğun paytaxtı Turin şəhəri oldu. isa Peyğəmbərin kəfənini bu şəhərə apardılar. O dövrdən sonra Turin Kəfəni Müqəddəs ioan Kilsəsindədir.
    4. (bax: bullshit)

    ömrümüz dindarların möcüzə iddialarını çürütməklə keçdi.
    5. haqqinda helede melumatsiz oldugum ucun ozumu bagslamadigim kefen. gerek turine gedim. kefen vizasi verirler goresen? goresen kefenin suretinin cixarilma texnologiyasi nece olub? bunun ucun isa peygemberin de suretini cixariblar ya yox?


sən də yaz!