əxlaq monopoliyası



facebook twitter əjdaha lazımdı   izlə   lələ   mən   googllalink

    1. dinin ələ keçirdiyi əxlaqi düşüncə monopoliyası. hər cür mənəvi, əxlaqi davranış və düşüncənin mənbəyinin din olduğunu irəli sürən dindarlara görə insan başqa cür əxlaqlı ola bilməz.
    2. mənimdə aralarında olduğum əksər inanclı insanları düşündürən suallardan biridir. manqurtvari yada mən sənin bildiyin oğlanlardan deyiləm tipində uzun-uzun entry yazılsa sevə-sevə oxuyacam. çünki açığı ateistlərin əxlaq kodeksi və ya əxlaqı normaları necə müəyyən etdiklərini mən anlaya bilmirəm. indiyə qədərdə çox bu haqda danışmışam amma tutarlı cavab hələki yoxdur məndə. tamam ümum qəbul olunmuş qaydalar,vicdan,beyin bla bla bla süper amma bütün bunların əsasıda elə dinlərdən ibarətdir. ateist insan əxaqlı ola bilməz demirəm və ya ateist=göt ümumiyyətlə demirəm lakin mpvzu dərin,çətin və öz açımdan olduqca anlaşılmazdır.
    3. 1 ci entrydə deyildiyi kimi teistlərin qeyri teistleri yəni ateist və.s ləri əxlaqsız hesab etməyi məncə normal qarşılanmalı haldır. Niyə? Çünki teist dediyin, dindar, inanclı hər nəysə, müəəyyən qəlibləşmiş prinsibləri olan, əsaslana biləcəyi bir kitabı da, düşüncəsində də giriş qadağandır tipli qapıları da olan insandır. Yəni həmin insan üçün standartlaşmış dəyər yargısı vardır. Bu pis, bu yaxşıdır kimi. Bir baxıma iki boyutlu düşüncə. Sağ-sol, yuxarı-aşağı, gözəl-çirkin və.s. kimi. Amma hər kəsin də şahid olduğu kimi 3 boyut söhbətidə var. Uzunluq-en-hündürlük. Elə yerlimiz lütfizadənin qeyri səlis nəzəriyəsi. Yaxşı və pisdən əlavə az yaxşı, çox yaxşı, çox-çox yaxşı, pisin də həmçinin mərtəbələri nəzəriyyəsi. Amma dilimizdə bir şey haqqında fikir bildirən də yaxşı və pis kimi iki boyutlu sözləri istifadə edirik. Ümumilik də dəyər nisbi anlayışdır bildiyiniz kimi. Bu nisbi anlayış islam topluluqların da 2, 3 ya da 4, 5 boyutdan bağsız fərqli bir boyutu var, şizofrenik. Demək istədiyim yaxşı və pis inancı kimi, müəyyən qəliblərdə anlayışlarına oturur. Az-çox gördüyüm bildiyim islam olduğu üçün burda inanclı deyəndə onları nəzərdə tutacam. Yəni bir kəs inancsız, kafir və ya nəysə avtomatik olaraq pisdir, düşmandır lampası yanır beyninlərində. Bu lampanın yanmasıyla sağduyu, məntiq qaranlıqda qalır və əvvəlcədən programlanmış olan düşüncə işə düşür. Düşün 10 dərəcəlik meyilli ərazi var, və bunun da üzərində çəkilmiş arxlar, yuxarıdan su verilsə su bu arxlarla axacaq və digər yerlər quru qalacaq, bir də arxsız olduğunu düşün su digərinə nisbət də daha geniş ərazini basacaq, yerin şəklinə və suyun gücünə görə. Burda arxlı olan əraziylə arxsız olan əraziyə teist və ateist oxşadması edəbilərik nisbətən.  Mən teist və ya ateist vedeki nəsə deyə bilmirəm özümə ya da bu düşüncə yığınındakı egoya. Amma insanlara anlayış və xoş görüylə yanaşıb yola verirəm. Bu hərkətim nə qədər mədəmi bulandırsa da. Hər düşüncənin, hər şeyin nəzəriyyə olduğuna inanıram deyəsən. Yəni mən bir şeyə yaxşı və ya pis dediyimdə, bunun mənim arxlarımdan axan su olduğunu unutmuram. içində olduğumuz okeandan dənizdən özümə görə bir iki arx, kanal çəkib quruyub çartlamış səhrama səpirəm, çiləyirəm. Bu kanallara da yolda pisliklərin, artıqların qarışdığının fərqindəyəm. Nəysə çox artıq sözlərə girdik, gələk əxlaqa. Əxlaq nədir? Əxlaq bir baxıma tərbiyyəsidir cəmiyyətin. Yoxsa cəmiyyətlər də tərbiyyəsiz pozğun uşaqlar kimi səfil, ya da mafyoz həyatı olar. Bu tərbiyyəsizlik bir-iki boyutluq sözlərlə ifadə edilə biləcək şey deyil. Tərbiyyəsizliyin də içində özünə xas tərbiyyəsi var.  burdan bütün tərbiyyəsiz, pozğun uşaqlara hörmətimi göndərirəm. Sizlər daha böyük insanlarsız, amma balacanın böyüyündən. Digər əxlaqlılardan daha çox şey görürsüz, Boyunuz uzundur deyə. *
    4. qurşaq ilə dizin arasındadır


sən də yaz!